Kirjoittaja Aihe: Otteita Dracon päiväkirjasta [K-11, H/D VALMIS! 5/5 + epilogi]  (Luettu 17180 kertaa)

Narcy

  • ***
  • Viestejä: 42
Vs: Otteita Dracon päiväkirjasta
« Vastaus #60 : 11.04.2009 17:20:11 »
aa ihana!  :) Draco oli niin ihana kun kertoili kuinka rakastaa harrya ja vihaa itse ostamaansa koiraa, jolle antoivat tosiaan kovin hömelön nimen. itse en ehkä antaisi koiralleni nimeksi juusto, mutta onhan se ymmärrettävää kun pojat olivat kovasti juoneet tonttuviiniä, vai mitä se oli? :D ju ah aivan ihana fic! hyvin pysyi päiväkirjamaisena, itse tuskin olisin onnistunut pysymään aiheessa. :) meni fic oikeastaan melkein kokonaan naureskellen hauskoille kohdille, kun vähä viiveellä välillä tajusin ja piti kohdat useampaan kertaan lukea.. (blondi kun olen^^) loppujen lopuksi fic oli mahtava, itse tykkäsin paljon! ja epilogi oli hyvä myös. :)


-N kiittää ja kumartaa
- XOXO Blair Waldorf  "you know, you love me"

Jokuwannab

  • ***
  • Viestejä: 173
  • Sipulien sekakäyttäjät OY AB.
    • Please take a picture!
Vs: Otteita Dracon päiväkirjasta
« Vastaus #61 : 18.04.2009 23:13:52 »
Narcy, kiitos kommentistasi :) En kyllä itsekään antaisi koiralle nimeksi Juusto vaan Muumi :D
It goes like this, the fourth the fifth

Am Cullen

  • kuunlapsi
  • ***
  • Viestejä: 64
Vs: Otteita Dracon päiväkirjasta
« Vastaus #62 : 04.05.2009 17:18:56 »
mielettömän hauska se koiran nimi XD
»Voit valita Rohkelikon, koska Lajitteluhattu kuuntelee valintaasi»

eFFy

  • ***
  • Viestejä: 90
  • ;o
Vs: Otteita Dracon päiväkirjasta
« Vastaus #63 : 05.05.2009 15:46:46 »
Ihan mielettömän hauska ficci, repeilin täällä itsekseni;D Porukat vähä katto, ku mä vaan nauran tääl=) Draco oli aika sulonen<3 repeilin eniten noille sieni jutuille8DD kkiitti nauruista, tää pelasti mun tylsän päivän<3
-eFFy
Effy: I got it. Freddie and JJ got it. That termite over there got it. But you’re not going to get it. Got it?
Cook: No, I'm confused.

Jokuwannab

  • ***
  • Viestejä: 173
  • Sipulien sekakäyttäjät OY AB.
    • Please take a picture!
Vs: Otteita Dracon päiväkirjasta
« Vastaus #64 : 18.06.2009 21:38:32 »
Am Cullen ja eFFy, kiitti kommenteista! Hauskaa että ficci oli hauska (joo olenkin tosi runsas sanankäytössäni) :D
It goes like this, the fourth the fifth

nvm

  • ***
  • Viestejä: 79
    • Try Smiling
Vs: Otteita Dracon päiväkirjasta
« Vastaus #65 : 14.07.2009 16:19:13 »
oi oi. jaksoin ettiä näitä sun ficcejä ^^ pidin tästä tosi paljon ja repeilin vähän väliä :D oli monta kohtaa mitkä voisin tähän laittaa, mutta enpä jaksa lähtee niitä kalastaan tuolta enää :'D anteeksi kovasti.

kirjotathan lisää moniosasia ficcejä? H/Dtä tietysti  ;D
Friends share your interests. Real friends share your perversions!

Layra

  • Hämykeiju
  • ***
  • Viestejä: 187
  • I'm not easily impressed. Wow, a blue car!
Vs: Otteita Dracon päiväkirjasta
« Vastaus #66 : 14.07.2009 18:54:58 »
Iih, tää oli niin söpö<3 Draco oli tosi suloinen <3
 eiosaaantaajärkevääkommentia.net
Epilogista olit saanut tosi mielenkiintoisen, harmi vaan että Harrysta oli tullut vain myytti.
Mutta tosi kiva ficci : )
ava by aiju ♥

13072011 ♥

I'd catch a grenade for ya
Throw my hand on a blade for ya
I'd jump in front of a train for ya
You know I'd do anything for ya.

Jokuwannab

  • ***
  • Viestejä: 173
  • Sipulien sekakäyttäjät OY AB.
    • Please take a picture!
Vs: Otteita Dracon päiväkirjasta
« Vastaus #67 : 14.07.2009 20:01:17 »
Layra, tack (: Kiva kun kelpas.
It goes like this, the fourth the fifth

Nuutti|

  • Tekopyhä sankari
  • ***
  • Viestejä: 573
  • Alt er love
    • Itsetuntovaurio
Vs: Otteita Dracon päiväkirjasta
« Vastaus #68 : 17.08.2009 22:57:43 »
Mä en tiedä miksi aloin itkemään kun tämä loppui. Yliväsymystä, unen puutetta, jotain muuta paskaa kenties?
Mutta tuo loppu oli jotenkin oudolla tavalla surullinen. Ettö Harryä ei olisi ollut olemassakaan? Puhumattakaan Dracosta!
Tietenkin voihan se johtua siitäkin, että mieleeni hiipi ajatus kuolleesta Dracosta ja Harrystä. Kun nehän löysi sen päiväkirjan, ja se on ikivanha. Ja Draco ja Harry ois silloin kuollut ja se on ihan hirveän surullista.
Jotenkin mua ihmetyttää että kukaan ei muka muista YliMahtavanSeksikästä Draco Malfoyta, tai MaailmanPelastajaKaikkienSankari Harry Potteria..
Itku tuli kuitenkin.
Taidankin lähteä tästä hakkaamaan päätä seinään ja haukkumaan itseäni järjettömän päättömästä kommentistani.
Kiit♥s,

Suklaamurunen
Imagination is more important than knowledge.
ava&banner by auroora

Cherina

  • Täystuho
  • ***
  • Viestejä: 534
  • Eikö kaikissa ole ripaus hullua... minussa ainakin
Vs: Otteita Dracon päiväkirjasta
« Vastaus #69 : 29.08.2009 13:03:39 »
Tää on ihan paras! Meinasin tukehtua moneen otteeseen, kun on kauhee yskä ja aina kun  nauraa, saa hirveen yskän kohtauksen. Tää on nyt virallisesti yks mun parhaita lukemiani ficcejä. Draco on niin hölmö välillä kirjoittaessaan, että alko etäisesti muistuttaa mua kun mä kirjotan jotain...
Sambialaiset suihinottosienet sai mut repeilemään pahasti ja kaikki Dracon ihmeelliset huomautukset ja asiat, jotka ei liittynyt mitenkään päiväkirjan tapahtumiin. Kertakaikkisen ihana. <3
Jotenkin se aina menee niin, että jos joku ostaa poika-/tyttöystävälleen lemmikin, niin sitten ostaja tulee mustasukkaiseksi ja alkaa inhota ostamaansa eläintä. Hihii. (öh, hihii?)

Varsinkin tosta epilogista mä tykkäsin ihan erityisesti. Se oli tosi kekseliäästi kirjotettu ja en oo ennen törmänny tollaseen juttuun. Great job!
Kiito ihan kamalasti ja niin. Love it <3
TEAM SOLMIO

Dark and cloudy world, black and white, and it's all mine.

And it's TOTALLY AWESOME!

Jokuwannab

  • ***
  • Viestejä: 173
  • Sipulien sekakäyttäjät OY AB.
    • Please take a picture!
Vs: Otteita Dracon päiväkirjasta
« Vastaus #70 : 10.09.2009 17:17:52 »
Suklaamurunen: Wau 8| En ole koskaan saanut ketään itkemään ficeilläni ennen. Täytyy kyllä sanoa (niin tyhmältä kuin se kuulostaakin) että olen nyt pirun ylpeä itsestäni! Kiitos kommentista. P.s. Älä huoli, Harry ja Draco elää aina ja iankaikkisesti!

Cherina, älä nyt sentäs tukehu! :D Kiva kun tykkäsit, tänks.
It goes like this, the fourth the fifth

Dead_cat

  • ***
  • Viestejä: 83
  • Nothing else matters
Vs: Otteita Dracon päiväkirjasta
« Vastaus #71 : 26.03.2010 16:13:28 »
Nyt ne penteleet kuitenkin sen löysivät, ja saman tein he kaappasivat kaikki hienot sieneni, mukaan luettuna sambialaisten suihinottosammakkotattien ainoaa laatuaan olevan kokoelmani.

EEIII JUMALAUTAAA!!! Sambialainen suihinottosammakkotatti xD

Karvapersekirous XDDd anna mun kaikki kestää. Mä tukehun kohta.

NeitiMusta

  • ***
  • Viestejä: 977
  • Hakunamatata
Vs: Otteita Dracon päiväkirjasta
« Vastaus #72 : 29.03.2010 14:49:35 »
Oi mä tykkäsin tästä tosi paljon!! :D Tää oli älyttömän suloinen, söpö ja hauska!! :D  ♥

Varsinki siitä Luciuksen sienikokoelmasta. Ensin luin sitä kohtaa ihan normaalista, mut se sieni kohta oli pakko lukee pariin kertaa, ennen ku tajusin, et siin oikeesti puhuttiin sienistä. Sit repesin ihan kunnolla. Ja tykkäsin muutenki siitä, miten oli kirjottanu Dracon näkökulmasta ja et siin oli kuinteki jotain sellast omanlaista särmää..

Tykkäsin tosta epilogista, vaikka on jotenki hassuu aatella, ettei Dracoo enää oliskaan.. Tai siis sillain, et Dracosta ja no tietty Ihme Poikka Potterista ois jääny vaa legenda/myytti jäljelle.

Mut siis tosi hyvä oli :D Cheese.. se oli sulonen ja varsinki ku Draco ei tykänny siit.. :D Pikkupiru.. :D

NeitiMusta. :D
Kliseiden vannoutunut liittolainen! ♥

katt

  • ***
  • Viestejä: 175
  • Slytherin
    • Tihutyö
Vs: Otteita Dracon päiväkirjasta
« Vastaus #73 : 30.03.2010 11:44:20 »
oi, tää oli kiva ^^
Ihana, söpö, hauska, suloinen... Tää sai mut nauramaan monessa kohdassa, en jaksa noita hauskoja kohtia lainailla, koska niitä olis sen verran paljon seliseli, laiskuus van iskee
Oijoi, Luccen sienivarastot x)

Oli kyllä mukava lukea tällaista päiväkirja-muotoista ficciä välillä. Dracon välihuomautukset oli kyllä mahtavia.

Oo, ja tuo epilogi oli kiva. Tykkäsin tuosta, että tapahtumat jätettiin hämärän peittoon. Lukija pystyy itse mietiskelemään, että minkäköhän takia päiväkirja oli sinne kivien väliin (vai oliko se alle? whatever) joutunu yms yms.

Elikkäs siis joo, tykkäsin.
- Kata
JinxAuror154

Twitchy little ferret, aren't you?

Fírinne

  • Luihuinen
  • ***
  • Viestejä: 231
Voi jestas tämä on hyvä. Vatsalihakset ovat hirveän kipeät. Luulin jo kuolevani parissa kohdassa... Voi kauheaa...
You can run but you can’t hide
Time won’t help you
Cause karma has no deadline

Bring Me The Horizon - True Friends