Kirjoittaja Aihe: Otteita Dracon päiväkirjasta [K-11, H/D VALMIS! 5/5 + epilogi]  (Luettu 17179 kertaa)

Jokuwannab

  • ***
  • Viestejä: 173
  • Sipulien sekakäyttäjät OY AB.
    • Please take a picture!
Vs: Otteita Dracon päiväkirjasta
« Vastaus #40 : 02.12.2008 15:48:50 »
Draconelle kiitokset ja iso kumarrus, jatkoa tulee kun inspiraatio vaan iskisi.

Kiva kun pidät Dracosta,romance91 ja kiitos kommentoinnistasi kanssa!

Ja Piyo. On aivan ihana lukea just näitä vähän pidempiä kommentteja, vaikka olisivatkin vain lainattu tekstistä. Kyllä, yhden luvun PLUS EPILOGIn jälkeen sankarimme valitettavasti jättävät minun osaltani lavan taakseen, mutta on ihana jos jo tämä tähän mennessä ilmestynyt tarina on miellyttänyt. Sinullekin kiiiiitooooos!
It goes like this, the fourth the fifth

Jokuwannab

  • ***
  • Viestejä: 173
  • Sipulien sekakäyttäjät OY AB.
    • Please take a picture!
Vs: Otteita Dracon päiväkirjasta
« Vastaus #41 : 08.12.2008 16:49:08 »
HUOM!

Joulu tulee, ihmiset valmistelevat itselleen aattoon mennessä pikkuista, somaa, joulupalloilla täytettyä pesää ja niin taidan tehdä minäkin. Sen voin siis sanoa, ettei viimeistä lukua synny ihan vähään aikaan, vaan valitettavasti joudutte odottamaan tietämättömän ajan. Älkää toki pettykö tai mitään, sillä en varmasti unohda ficciä ja vien sen kunnialla loppuun!

Terveisin kovin virallista tekstiä syytävä Jokuwannab
It goes like this, the fourth the fifth

Jokuwannab

  • ***
  • Viestejä: 173
  • Sipulien sekakäyttäjät OY AB.
    • Please take a picture!
Vs: Otteita Dracon päiväkirjasta
« Vastaus #42 : 27.01.2009 20:46:20 »
Oh, mahtavaa. Lähes kaksi kuukautta eikä jatkoa ole kuin vasta puoliväliin asti. Se onkin sitten vähän oudompi jakso, koska olen kuumeessa sitä kirjoittanut, mutta selventää vähän sitä, mitä tapahtui, kun Potter ja Malfoy muuttuivat Harryksi ja Dracoksi. Muutenkin tuo on tuollainen perinteinen lopetuskappale, mutta ei siitä sen enempää. Sitä minä vain, että vielä vähän kestää jatkossa. Saatte kyllä sitten ilmoituksen, kun se tulee *suunnittelee juhlavaa sirkusparaatia, ehdottomasti limusiinin ja hattarakoneen kanssa, ja jos joku ei pidä hattarasta, Mäkkärin pelle voisi tulla tekemään hampurilaisia, vaikka se onkin kyllä vähän pelottava...*   ;D
It goes like this, the fourth the fifth

Chenoa

  • ***
  • Viestejä: 104
  • Saving the planet
Vs: Otteita Dracon päiväkirjasta
« Vastaus #43 : 31.01.2009 14:04:30 »
Herranen aika, en ole vieläkää kommentoinut viimeisintä lukua vaikka olen lukenut sen jo kolme kertaa. Oops, sitä se hyvä muisti teettää.

Kuitenkin, Dracohan on ihan pöpi 8DD "tavallaan, "tavataan" pakko nauraa kaikille sen jutuille. Tuo riitojen kuvailu oli tosi hienoa, sellainen sopivan vakava kohta tässä ficissä, kun muuten tämän ficin parissa hohottaa koko ajan.
  No muttah, Blaiseakin näkee siis tässä ficissä. Hyvä, jees. Voi hitto miten 'suloinen' Harry on tässä kun on niin mustasukkainen ja Dracokin on vähän sellainen ja tuo miten Harry sai Luciuksen sambialaiset suihinottotatit takaisin :--DD (joo tykkään sanoa sambialaisia suihinottotatteja).
  Taidan itsekin tästä lähteä potkimaan maahisia, jes.  8)

Hyvä luku taas, kiitos
-Chenoa-
Only run with scissors when you want to get hurt

Jokuwannab

  • ***
  • Viestejä: 173
  • Sipulien sekakäyttäjät OY AB.
    • Please take a picture!
Vs: Otteita Dracon päiväkirjasta
« Vastaus #44 : 17.02.2009 17:15:20 »
Chenoa, kiitos ihanasta kommentista! Ficceröiseni on näköjään aivopessyt sinut juuri niin kuin halusinkin...

Mutta. Vakavampaan asiaan. Tiedän että viimeinen luku on todella myöhässä, mutta tällä hetkellä en vain pysty jatkamaan sitä. Minulle erittäin tärkeä ihminen on nimittäin kuollut ystävänpäivänä, ja fiilis on sen mukainen. Yritän jatkaa pikkuhiljaa eteenpäin ja lupaan, että viimeinen luku ilmestyy vielä joskus. Nyt on vain jaksettava odottaa.
It goes like this, the fourth the fifth

Jokuwannab

  • ***
  • Viestejä: 173
  • Sipulien sekakäyttäjät OY AB.
    • Please take a picture!
Vs: Otteita Dracon päiväkirjasta
« Vastaus #45 : 05.03.2009 16:58:05 »
A/N: Whoooaaahhahahhah! Se on valmis! Viimeinen varsinainen luku! Jes. Netti ei toiminut melkein kahteen viikkoon joten oli aikaa pistää töpinäksi, ja viides ja viimeinen luku onkin valtava noihin muihin verrattuna. Matka tänne asti oli harvinaisen pitkä ja uuvuttava, mutta erittäin positiivinen ensimmäiseksi pitkäksi ficikseni. Nauttikaa, itkekää ja naurakaa! The final chapter!


Perjantai 5. syyskuuta

  Käytin koko viime yön Harryn ennaltaehkäisevään lepyttelyyn, ja nyt olen erittäin väsynyt. Ajattelin huolehtia aamukahveista ja jopa Pikkupirusta ja sitten kertoa että Blaise tulee ryypyille iltapäivällä. Eipä siinä mitään. Heräsin kello viideltä ja menin keittämään kahvia, paistamaan pekonia ja kananmunia ja tekemään ruokaa Cheeselle. Koko ajan pidin huolta, ettei maailmanpelastajaneitini heräisi mihinkään ääneeni. Päivän profeetta tuli kuudelta ja sitä tuova pöllö sai hiiltynyttä pekonia kiitokseksi ahkerasta työstään. Siinä työskennellessäni mietin miten sanoisin asiani ilman huutokonserttia. Kumpikaan meistä ei nimittäin osaa puhua kovin kohteliaasti pitkään, varsinkaan jos toinen osapuoli on herännyt aamuyöllä valmistelemaan tulevaa. Varsin charmanttia, eikös vain.

   Harry heräsi puoli kahdeksalta ja alkoi miettiä, mikä merkkipäivä tänään on, kun löysi minut keittiöstä. ”Ei nyt ole mikään merkkipäivä, vaan asia koskee sitä, kun… NooikeastaanBlaiseontulossameilleillallaeihänhaittaa?” Tahdikkuuteni suorastaan häikäisi minua. Harry rypisti kulmiaan, tajusi lopulta mitä olin sanonut ja tokaisi: ”Eihän se haittaa. Tervetuloa vaan.” Tervetuloa vaan?! Minä raadan kolme tuntia yrittäen saada Harryn tyytyväiseksi eikä hän edes suutahda minulle? Varsin töykeää käytöstä, kun ottaa huomioon että hoidin kaikki hänen aamuaskareensa (paitsi Pikkupirun ulkonakäyttämisen, jota inhoan). Hyvä Draco Malfoy, olet loistava. Taidan mennä purkamaan vihaani töihin.

  Fiorelli kutsui minut toimistoonsa ja sanoi, että jos en ala parantaa työtahtiani, hän alentaa palkkaani. Siinä on taas yksi maailmanluokan idiootti, minähän rehkin kuin hullu! Nytkin olen joutunut potkaisemaan kolmea maahista pois tieltäni, eikä se ole ollenkaan mukavaa ja helppoa. Mukava vaihe tulee vasta silloin, kun näkee niiden ilmeet kun ne ovat kumossa. Kun ne katsovat ensin maahan, sitten kattoon ja alkavat tähyillä vasta sitten kaatumisen aiheuttajaa, mustat nappisilmät lautasen kokoisina… Ja silloin se vasta onkin mukavaa kun niillä on paljon tärkeitä papereita pinossa, valmiina sekoiteltavaksi… Kjäh kjäh.

  Olen tässä miettinyt kaikkea (ahkeran työskentelyni lomassa, totta kai). Miten ihmeessä päädyin Harryn kanssa yhteen? Se taisi alkaa silloin seitsemännen vuoden kesäloman alkajaispidoissa, kun Dumbledore puhui sodasta ja siihen varautumisesta. Tietty tiesin jo silloin, etten pidä tytöistä, mutten voinut kuvitellakaan että olisin rakastunut pahimpaan vihamieheeni. Theodor oli koulun ylpein julkihomo ja Blaise koulun ylpein bi joten minulla oli varaa valita omastakin tuvastani, ja jos olisin jäänyt kiinni, olisin voinut sanoa että olin lemmenjuoman tai jonkun muun aineen vaikutuksen alaisena. Riskit olivat vähäiset kiinnijäämiseen, ja hyvä niin. Isäni, jota vielä joskus ihannoin, sanoi: ”Ulkoapäin olet itsetietoinen, kylmä ja rikas sääntöjä noudattava Malfoy. Suljettujen ovien takana saat kuitenkin pussailla vaikka kotitonttuja, kunhan se ei tule julki.” Mistähän se kääkkä on neuvonsa keksinyt? Ettei vain olisi itse kokeillut kotitonttujen pussailemista.

  Poikkesin aiheesta. Olin menossa siinä, kuinka huumaavan rakastunut minun olisi pitänyt olla esimerkiksi Theoon, joka on kuitenkin ihan hyvännäköinen. Kuitenkaan en sitä ollut, vaan pidin Harrysta ihan toivottomasti. Kun olimme kaikki lähdössä kotiin, sujautin hänelle kliseisen rakkauskirjemäisen lappusen hänen laukkuunsa kun törmäsimme. Ilmeisesti Harrykin oli jo alkanut lämmetä minulle, sillä ”viimeisinä sanoina” välillämme ei ollut kasa hävyttömyyksiä ja kirosanoja, vaan muodollinen anteeksipyyntö. Se olikin viimeinen asia jonka kuulin, ennen kuin pamahti ja pahasti.

  Kuolonsyöjät, kasa ihmissusia ja vampyyreja sekä muita outoja otuksia oli tunkeutunut Tylypahkan junalaiturille pikajunan kätköistä, ja he aloittivat välittömän rähinöimisen. Epäonnistuneiden tai harhaan tähdättyjen kirousten voimasta kuolleita pikkulintuja satoi alas puista tai pensaat lähtivät liikkumaan. Kaaos oli kamala ja valosuihkut ja ensiluokkalaisten kirkaisut vain pahensivat asiaa. Albuksen kaartiin kuuluneet ja seitsemäsluokkalaiset alkoivat urheasti taistella vastaan, mutta ylivoima oli todella kova. Sitten tilanne kuitenkin helpottui, kun linnassa opettajat ja Dumbledore olivat kuulleet hälyn, lähteneet taistelemaan ja kutsuneet apuja. Joku huusi minulle, että minun täytyisi valvojaoppilaan asemessa suojella ensiluokkalaisia luihuisia, joten keräsin heidät eräänlaisessa horroksessa ja langetin jokaiselle kuplapääloitsun ja taioin heidät kauemmas taistelun tuoksinasta. Sitten lähdin etsimään vanhempiani siinä toivossa, että saisin apua ja suojaa.

  Mutta sitten näin Harryn. Hän suojasi Patilin kaksosia käsillään ja käski heidän paeta, ja seuraavaksi hän alkoi silmät salamoiden sylkeä kirouksia joka ikisen kuolonsyöjän naamaan, joka tuli metriä lähemmäs. Siinä samalla hän räjäytti puoli pikajunaa tohjoksi. Päätin etten todellakaan lähtisi isäni siipien suojaan värjöttelemään vaan alkaisin taistella oikeiden asioiden puolesta. Sivusilmällä tarkkailin Harrya koko ajan, vartoen tilaisuutta jolloin tämä tarvitsisi apua tai kaatuisi maahan suojeltavaksi. Taisin silloin olla valmis uhraamaan henkenikin hänen puolestaan.

  Taistelu kesti monta päivää ja kymmeniä, ehkä satojakin ihmisiä kuoli, mutta lopulta hyvikset kuitenkin voittivat ja minä, joka olin jostakin kumman syystä säilynyt elossa, pääsin viimein änkyttämään Harrylle anteeksipyyntöni kaikesta. Se meni suurin piirtein näin:

Minä: ”Tuota, hei (luojatämäonkiusallista).”
Harry: ”Kas, sinä sitten säilyit hengissä.”
M: ”No niin taisin, kyllä. Mutten tullut puhumaan ihmepelastumisestani, Potter.”
H: ”Oh, etkö? Minä kun luulin, että aiot kerskua sillä miten räjäytit puoli tusinaa kuolonsyöjää yhtä aikaa ilmaan.”
M: ”Minä en todellakaan aio… Hetkinen, mistä oikein tiesit että olen sinun puolellasi?”
H: ”Siihen ei ihmeitä vaadittu, Draco. Oikeasti, kaikki näkivät miten vahtasit jokaista rohkelikkoa, puuskupuhia ja korpinkynttä varoen ettei kenenkään pikkurillinkynsi taitu. Haluaisin tosiaan tietää miksi. Miksi sinä ylipäätään tulit tänne? Onko sinulla jotakin sydämelläsi, kenties?”
M: ”…”
H: ”…Niin?”
M: ”Krhm. Sinä sanoit minua Dracoksi.”
H: *kaikenkattava silmienpyöritys*

Tuota jatkui vielä pitkän aikaa, joten en aio kirjoittaa kaikkea tähän. Loppujen lopuksi pääsimme kuitenkin sovinnontekovaiheeseen. Pääsin jopa niin lähelle Harrya, että pystyin nopeasti ottamaan sen kamalan sydämenvuodatuskirjeen pois hänen laukustaan. Pari viikkoa sovintomme jälkeen tapasimme Tylypahkan uudelleenrakentajaisissa, lähdimme parille drinkille ja sieltä jatkoille ja niin edelleen. Kun sitä miettii tarkemmin, se tuntuu aika tavalliselta touhulta, normaalilta rakkaustarinalta. Olkoonkin että se alkoi kesken verisen velhosodan. Mutta kai minä olen ihan onnellinen näinkin. Itse asiassa minä todella olen onnellisempi kuin moni muu ihminen.

  Työpäiväni pääsi viimein loppumaan, ja sain Blaiselta pöllön jossa hän ilmoitti tulevansa kuudelta. Voi Merlin, minulla ei ole mitään mahdollisuuksia edes yrittää laittautua, saati sitten käydä kaupassa. Paitsi jos olen oikein nopea, singahdan nyt heti kauppaan ja ostan pakastepizzan tai vastaavaa. Sitten pitäisi vielä keritä kotiin, syöttää Cheese ja vaihtaa vaatteet. Ja siivota, totta kai. Harry on oikea piru kun ei anna minun hommata kotitonttua. Sanoo että se on niiden vapauksien riistoa. Hän on varmaan saanut vaikutteita Grangerilta.

  Mitähän ruokaa ottaisin kaupasta? Jotakin helppoa ja mukavaa. Nyt minä keksin, pastaa! Harry pitää pastasta, Blaise myös. Eikä ole mahdollisuutta polttaa vettä pohjaan, joten tämä on minullekin täydellinen ruoka.

  Poltin sen saamarin pastan pohjaan. Nyt tilasin pizzan, kävin suihkussa, käskin Harrya viemään Pikkupirun ulos, vaihdoin vaatteet, käskin Harrya vaihtamaan vaatteet ja odottelin pizzapoikaa. Kun ovikello viimein soi, aukaisin sen oitis ja olin valmiina läksyttämään huonosta palvelusta. Ovella oli kuitenkin Blaise, kainalossaan joku tuiki tuntematon blondi ja kädessään drinkki. Pitihän se arvata, että hän suunnitteli tänne jotakin maailmanluokan bileitä. Harry tulee tykkäämään, jee. Mutta ei se mitään, kutsuin vieraamme sisälle ja istutin olohuoneen sohvalle. Sitten pizza saapuikin mukavasti oikeaan aikaan ja ilta pääsi alkamaan. Harry tuli alakertaan ruoan tuoksun houkuttelemana, kohotti blondille hieman kulmiaan ja tuli auttamaan minua ruokien kanssa.

  ”Kuka tuo blondi tuolla oikein on? Blaisella ei muistaakseni ole siamilaista kaksosta”, hän aloitti kärttämisen kuuloetäisyyden ulkopuolelle päästyään. Kohautin olkiani ja kuiskasin: ”Varoitan sinua nyt, sillä kolmen tunnin päästä tämä talo on täynnä joitakin tutuntuttuja.” Se ei ehkä ollut viisaasti sanottu, mutta en voinut sille enää mitään. Harry-parka huokaisi ja alistui kohtaloonsa vähäksi aikaa. Sitten hän jätti minut yksin pizzanleikkuuseen ja lähti jututtamaan Blaisea.

  Ilta meni suhteellisen hyvin, alkoholi virtasi ja Harrykin oli kännissä kuin käki jo kymmenen aikaan. Vastapäinen naapurimme tuli valittamaan melusta yhden aikaan yöllä, mutta tarjosimme hänelle paukut ja saimme hänetkin vieraaksemme. Hän oli sitä paitsi ihan hyvännäköinen nuori nainen, ja Blaise (joka oli jossain vaiheessa heittänyt sen blondin ulos) otti hänet hellään huomaansa. Heitimme kaverit ulos kolmelta, kun juomat ja ruuat olivat loppuneet ja pari tyyppiä alkoi syödä Cheesen kuivanappuloita. Toivon että Blaise saa nukkua päänsä selväksi sen naapurin luona, ja taidan nyt mennä itsekin petiin. Tiedätte kyllä kuka minua siellä odottaa.


A/N2: Jos yleisö vaatii, saatan ehkä kehitellä tähän vielä epilogin, mutta ei siis todellakaan ole vielä varma juttu.

A/N3: Ai täällä on näköjään uudistunut pari juttua... Voitte kyllä uskoa, että hämmästyin nähdessäni matami Paddifootin teehuoneen etusivulla  :D
« Viimeksi muokattu: 05.03.2009 17:01:22 kirjoittanut Jokuwannab »
It goes like this, the fourth the fifth

Eeyore

  • Radamsa
  • ***
  • Viestejä: 1 875
  • Karo-muoks || Ei Eyeore, ikinä.
    • Loista Tähti, loista.
Vs: Otteita Dracon päiväkirjasta
« Vastaus #46 : 05.03.2009 18:17:12 »
Ohaahoww, mie olin jo unohtanu tän! Mutta onneksi jatkoa on tullut tänään, eikä muutamia kuukausia sitten, koska en olis kuitenkaan muistanu tulla katsomaan ;D Mutta hei, olen täällä, tänään, kun tämä lukukin on ilmestynyt.
Rakastan päiväkirjaan kirjoittamista ja vielä enemmän toisten lukemista (mutta kun ei niitä muilla ole niin...) ja tämä oli kyllä verraton :D Aivan ihanaa taas tuo letkeä kirjoitustyyli ja miusta tässä koko ficissä on saavutettu tuo päiväkirjamaisuus; kirjoitetaan jostain, vuodatetaan, eksytään aiheesta ja palataan takaisin ja sitten sinne tulee näitä uskomattomia letkautuksia, joita ei uskoisi hauskoiksi, mutta kun jotkut sattuvat niitä lukemaan (kuten rakas poikaystäväni <3 kiitos), syntyy kamala naurukohtaus. Miulle kävi tässä taas niin. Tuo Harryn ja Dracon yhteenpäätyminen oli ihana ja suhteellisen perinteinen, tosin olen kuullut, että kriisien aikaan syntyneet suhteet eivät kestä, mutta eihän tuo suhde edes kriisin keskellä syntynyt... hieman vain sen jälkeen  8)
Mutta tääkin luku alkoi aivan ihanasti.
Lainaus
Käytin koko viime yön Harryn ennaltaehkäisevään lepyttelyyn, ja nyt olen erittäin väsynyt.
Ettet vain miun päivistä lukisi tai olisi minusta kirjoittanut? Koska miulla on tapana miettiä noita ennaltaehkäiseviä loistavia ja taatusti toimivia lepyttelykeinoja, kun tiedän, että jostain tapahtuneesta saattaisi joku (eritoten äiti) suuttua.
Lainaus
Isäni, jota vielä joskus ihannoin, sanoi: ”Ulkoapäin olet itsetietoinen, kylmä ja rikas sääntöjä noudattava Malfoy. Suljettujen ovien takana saat kuitenkin pussailla vaikka kotitonttuja, kunhan se ei tule julki.” Mistähän se kääkkä on neuvonsa keksinyt? Ettei vain olisi itse kokeillut kotitonttujen pussailemista.
Ulospäinhän on aina esitettävä upeaa ja loistokasta, mutta se on vissiin ihan sama, jos suljettujen ovien takana pussailee kotitonttujen kanssa ja nnaa... *a* kentaureja. Uskoisin.
Lainaus
Epäonnistuneiden tai harhaan tähdättyjen kirousten voimasta kuolleita pikkulintuja satoi alas puista tai pensaat lähtivät liikkumaan.
Muaahahaa ;D (kuvittele tuo niin kuin Bart olisi sen nauranut, siltä se nimittäin kuulostikin). Juuri näitä letkautuksia meinasin, kamala kriisi on päällä ja sitten ilmoitetaan joku uskomaton asia samalla tavalla kuin, että ulkona paistaisi aurinko (taisin jo tämänkin sanoa aikaisemmin, mutta jaah...)
Lainaus
Siinä samalla hän räjäytti puoli pikajunaa tohjoksi.
;D Tähän en edes kommentoi, nauran edelleen.
Lainaus
Heitimme kaverit ulos kolmelta, kun juomat ja ruuat olivat loppuneet ja pari tyyppiä alkoi syödä Cheesen kuivanappuloita.
Pitäisiköhän nyt huolestua, kun itse olen harrastanut tuota samaa... Siis syönyt kuivanappuloita. Ne on ihan hyviä :) Ja siitä on aikaa.
Mutta minä kyllä mieluusti lukisin vaikka sen prologinkin, tämä on niin uskomaton ficci, että en edes osaa sitä sanoin kuvailla. Jos pyörivä pää olisi edelleen finissä, käyttäisin sitä tähän... Kiitän.


"Sie oot vähän niinku vähä-älynen pikkusisko, jota miulla ei oo koskaan ollu."
Naakkapuiston istuva päällikkö Märkäpuuma
Lucius/Narcissa | 67/100

Jokuwannab

  • ***
  • Viestejä: 173
  • Sipulien sekakäyttäjät OY AB.
    • Please take a picture!
Vs: Otteita Dracon päiväkirjasta
« Vastaus #47 : 05.03.2009 18:54:57 »
Eeyore, sinä uskollinen orjani! Kommenttisi oli niin ylipositiivinen että rupesin nauramaan sitä lukiessani. Aivan ihanaa lukea noita pidempiä kommentteja (itse en niitä useinkaan harrasta kyllä...)! Vai että kuivanappuloita on tultu pureskeltua? Oliko hyvää?
Itse en kyllä päiväkirjaan ole kirjoittanut moneen vuoteen, siis oikeaan, joten vähän ihmettelin aluksi että miksi juuri päiväkirja. Mutta hyvinhän se on näköjään toiminut!
Ja voin vielä vannoa etten missään nimessä ole meedio ja kirjoita sinusta tänne :D

(Enkä myöskään pyöriskele Hunajaherttuassa kyyläämässä kommentteja tälle)
It goes like this, the fourth the fifth

Piyo

  • Vieras
Vs: Otteita Dracon päiväkirjasta
« Vastaus #48 : 05.03.2009 21:47:06 »
Ooh! Vihdoin jatkoa !  :D
Nauroin (taas vaihteeksi) koko luvun ajan  ;D
Lainaus
Eikä ole mahdollisuutta polttaa vettä pohjaan, joten tämä on minullekin täydellinen ruoka.
Poltin sen saamarin pastan pohjaan
Tuo kohta ehdoton lemppari  ;)
Lainaus
Lainaus
Heitimme kaverit ulos kolmelta, kun juomat ja ruuat olivat loppuneet ja pari tyyppiä alkoi syödä Cheesen kuivanappuloita.
Pitäisiköhän nyt huolestua, kun itse olen harrastanut tuota samaa... Siis syönyt kuivanappuloita. Ne on ihan hyviä 
Tuli ihan mieleen se kun huijasin yhtä kaveriani. Löysin takkini taskusta koiran kuiva nappuloita, sitten vain sanoin kaverille, että se oli salmiakki suklaata, ja se söi ne  ;D (jälkeen päin kyllä yökkäili kun kerroin mitä ne olivat...)  ::)
Lainaus
Siinä on taas yksi maailmanluokan idiootti, minähän rehkin kuin hullu! Nytkin olen joutunut potkaisemaan kolmea maahista pois tieltäni, eikä se ole ollenkaan mukavaa ja helppoa.
Joo, tosi rakasta hommaa  8)
Lainaus
Tervetuloa vaan?! Minä raadan kolme tuntia yrittäen saada Harryn tyytyväiseksi eikä hän edes suutahda minulle? Varsin töykeää käytöstä
On se Harry sitten törkeä, miten se kehtaa olla suuttumatta?!   ;D
Epilogia odotellessa...  :D

Jokuwannab

  • ***
  • Viestejä: 173
  • Sipulien sekakäyttäjät OY AB.
    • Please take a picture!
Vs: Otteita Dracon päiväkirjasta
« Vastaus #49 : 06.03.2009 19:45:07 »
Piyo, kyllä se Harry osaa olla ilkeä jätkä :D

Epilogi lisää palautetta vastaan >:D Eivaan. Kyllä se sieltä tulee vielä.
It goes like this, the fourth the fifth

Chenoa

  • ***
  • Viestejä: 104
  • Saving the planet
Vs: Otteita Dracon päiväkirjasta
« Vastaus #50 : 12.03.2009 18:29:18 »
Hahah, hyvä lopetus.

Luku oli taas täynnä kaikkea hauskaa ja koska olen nyt jotenkin laiskalla päällä en edes jaksa kopioida niitä. Niitä on kuitenkin jo tuossa muut jo lainailleen, ja törkeä kun olen sanon vain, että siellä on joukossa myös omia lemppareitani.

Toivoisin myös sitä epilogia, jotta pääsisin taas nauramaan :]

Kiitos mahtavasta ficistä, ja pyydän mitä syvimmin anteeksi surkeaa kommenttia.

-Chenoa-
Only run with scissors when you want to get hurt

Jokuwannab

  • ***
  • Viestejä: 173
  • Sipulien sekakäyttäjät OY AB.
    • Please take a picture!
Vs: Otteita Dracon päiväkirjasta
« Vastaus #51 : 15.03.2009 11:49:18 »
Kiitos kommentista, joka ei todellakaan ollut surkea, Chenoa! Täytyy kyllä sanoa että itsekin pidän lopetuksesta jonkin verran (: Epilogi on hedelmöittymisen partaalla köksänkokeen silpomissa aivoissani, ei huolta!
It goes like this, the fourth the fifth

Jokuwannab

  • ***
  • Viestejä: 173
  • Sipulien sekakäyttäjät OY AB.
    • Please take a picture!
Vs: Otteita Dracon päiväkirjasta
« Vastaus #52 : 15.03.2009 12:34:48 »
A/N: Sain odottamattoman tarmonpuuskan ja kirjoitin jotakin täysin päätöntä. Olkaa hyvät ja nauttikaa itsenäisestä epilogista, joka ei liity millään tavalla itse ficciin!


Epilogi

  ”Painokoneet seis! Tämä juttu on etusivun uutisena jopa Saivartelijassa, joten pitäkää huolta siitä että teette hommasta sata kertaa houkuttelevamman”, Päivän profeetan päätoimittaja Cristoffer Jaaritellen huusi juostessaan pitkin painohuoneen pitkää käytävää. Hän heilutti kädessään pientä pergamenttipinoa. ”Jospa näyttäisit meillekin mitä on tapahtunut”, Cristofferin monien vuosien takainen ystävä, Jeff, tokaisi. Cristoffer kipaisi ystävänsä luokse ja tyrkkäsi pergamentit tämän käteen. ”Lue siitä”, hän hehkutti. ”Tämä on suurin juttu satoihin vuosiin, vahvistus taikahistorioitsijoita kauan vaivanneeseen myyttiin! Se on totta! Arkeologit löysivät Lontoosta, entisestä pääkaupungistamme todisteita siitä että…”

  ”Harry Potter, taikamaailmaa järisyttänyt ja moneen kertaan läpipuitu myytti on kuin onkin todellista totta”, lehdenjakaja toitotti. ”Ostakaa Päivän profeetta, Päivän profeetta kertoo kaiken tarvittavan Englantia järisyttävästä uutisesta!” Pojan ympäröi pian sankka joukko kaikenikäisiä velhoja ja noitia. ”Onko se totta? Poika, ala lukea!” ja ”Missäs se rahapussi taas onkaan, olin varma että otin sen mukaan kun lähdin Viistokujalle”-tapaisia lauseita erottui kiihtyneestä puheensorinasta. Lehdenjakaja kakisti kurkkuaan saadakseen ihmisten ja muiden otuksien huomion. ”Naiset ja herrat, peikot ja maahiset, olkaa hyvät ja rauhoittukaa. Ostakaa uusin painos ennen kuin ne revitään käsitä! Olkaa hyvä, herra, te maksoitte jo… nuori Fletcher, älä yritäkään varastaa sitä lehteä! Siitä pitää maksaa…” Poika oli innoissaan; kovin moni ei enää jaksanut tilata Profeettaa pöllöpostissa, ja kaduilla kaupitteleminen oli hyvä tapa ansaita vähän taskurahaa.

  Vasta illan pimetessä lehdenjakaja pääsi kotiinsa lukemaan paidan alle jemmaamaansa lehteä. Hän potkaisi kengät jalastaan ja tassutteli olohuoneeseen mukavan sohvan ääreen. Lehdenjakaja sytytti pöytälampun ja rojahti istumaan. Hän taitteli Päivän profeetan auki sivulta kaksi. Heti jättimäisen otsikon (”Harry Potterin myytti on ratkaistu!”)oli kuva riemukkaista historioitsijoista heiluttelemassa satoja vuosia vanhaa todistekappaletta, kummallisen säilynyttä päiväkirjaa. Lehdenjakaja alkoi lukea:

  ”Taikahistorioitsijat ovat pitkään kiistelleet aikamme suosituimman myytin, Harry Potterin ja niinkutsutun lordi Voldemortin olemassaolosta ja mahtavasta taistelusta, joka puheiden mukaan käytiin Tylypahkassa, velhojen ja noitien oppikoulussa. Koulusta on pitkään yritetty etsiä todisteita siitä, että suuri sankari olisi joskus käyskennellyt siellä, mutta tuloksetta. Nyt pitkä etsintä on viimein tuottanut tulosta, tosin ei Tylypahkassa.

  Eilen illalla taika-arkeologien etsiessä Walesinvihreän lohikäärmeen jäännöksiä maamme entisestä pääkaupungista, Lontoosta, neiti Edith Weasley löysi kaivannoista kokonaisen talon perustukset. ”Tutkin perustuksia tarkemmin, sillä mielenkiintoni oli herännyt”, neiti Weasley kommentoi Päivän profeetalle. ”Etenin eri huoneissa ja saavuin paikkaan, jossa oli joskus luultavasti ollut makuuhuone. Sieltä löysin kahden kiven väliin jumittuneen päiväkirjan. Se oli todella säilynyt ikäisekseen, kun ottaa huomioon, että se oli virunut maan alla yli 500 vuotta. Sen teksti on kirjoitettu senaikaisella englannin kielellä, mutta sisältöä käännetään nykykieleemme parhaimmillaan.”

  Päiväkirjan sisällöstä on jo saatu sen verran selvää, että sen on omistanut henkilö nimeltä Draco Malfoy. Päiväkirjassa toistuu Harry Potterin nimi useita kertoja ja tutkijat uskovat, että myös taistelusta on mainittu jotakin.”Tämä on todellinen aarre historioitsijoille”, hehkuttaa taikahistoriaa Tylypahkassa opettava professori Ernie Mätäkorva. ”Uskon, että päiväkirjan myötä myös useat salaisuudet Tylypahkassa avautuvat meille kaikille…” (jatkuu sivulla 13, 20 ja 16)


  ”Vai että Malfoy...” lehdenjakaja mutisi itsekseen. Hänen katseensa kääntyi vanhaan sukupuuhun, jonka hän oli saanut perinnöksi isältään. Ja tosiaan, aivan kuin eräs sukuhaara olisi pitänyt sisällään Draco Malfoyn…

A/N2: Se on lyhyt, pahoitteluni siitä. Mutten halunnut väkisin tehdä siitä ylipitkää.
It goes like this, the fourth the fifth

Chenoa

  • ***
  • Viestejä: 104
  • Saving the planet
Vs: Otteita Dracon päiväkirjasta
« Vastaus #53 : 15.03.2009 13:18:58 »
Ohhoh, aika siistiä sinänsä. Kuitenkin erittäin harmillista miten taikamaailmassa Harrysta oli tullut vain kulunut legenda.
  Ihan hieno epilogi kuitenkin. Tykkäsin. Ja ääh, sait vielä Weasleynkin mukaan :]

Kiitos
-Chenoa-
Only run with scissors when you want to get hurt

Piyo

  • Vieras
Vs: Otteita Dracon päiväkirjasta
« Vastaus #54 : 15.03.2009 13:25:38 »
Jeij! Sait epilogin valmiiksi!  :D
Lainaus
Päiväkirjan sisällöstä on jo saatu sen verran selvää, että sen on omistanut henkilö nimeltä Draco Malfoy.
Tuossa repesin! Tuli mieleen, että joku vanha mummo lukee siitä päiväkirjasta esim. niistä Lussen suihinottosienistä!  ;D Kyllä siinä varmaan leuka loksahtaa  ::)

Ihana lopetus ficille  ;)

Eowyn

  • ***
  • Viestejä: 132
  • Dark Boy with a Fire Butterfly
Vs: Otteita Dracon päiväkirjasta
« Vastaus #55 : 15.03.2009 20:37:26 »
Wou olen sanaton.
Aluksi li vähän Hä! olo, mutta lopulta tajusin että enää ei oltukkaan Dracon päiväkirjässä vään 500-vuotta tulevaisuuteen.

Kiitos yllättävästä lopusta
                             Eowyn
Parempi olla tuntematta mitään kuin tuntea kipua siitä, että rakastaa jotakuta koko sydämestään.

Eeyore

  • Radamsa
  • ***
  • Viestejä: 1 875
  • Karo-muoks || Ei Eyeore, ikinä.
    • Loista Tähti, loista.
Vs: Otteita Dracon päiväkirjasta
« Vastaus #56 : 15.03.2009 20:51:27 »
Kieltämättä ensin mietin, että tulinkohan oikean ficin eteen, mutta kyllä se otsikko piti paikkaansa... Miusta tää oli erinomainen lopetus tälle ficille! Pidin taas kerronnasta ja tuosta perinteisestä lehden jaosta tai myynnistä, jota ei kyllä uskoisi olevan 500 vuodden päästä... Miusta oli kans mielenkiintoista ajatella, että englannin kieli olisi muuttunut ja että tuota päivistä käännettiin parhaillaan. Lisäks jäi mietityttämään, että mitä on tapahtunut, kun tuo päivis on kerran jääny tuonne kivien alle, mutta hyvä, että sitä ei kerrota ;)
Miss Weasley, ettei vain, ettei vain... Ja kyllä se taatusti on näitä meidän Weasley-sukuisia!
Lainaus
”Vai että Malfoy...” lehdenjakaja mutisi itsekseen. Hänen katseensa kääntyi vanhaan sukupuuhun, jonka hän oli saanut perinnöksi isältään. Ja tosiaan, aivan kuin eräs sukuhaara olisi pitänyt sisällään Draco Malfoyn…
Hoo mitä, missä vaiheessa Draco on saanu jatketta suvulleen?! Ja kenen kanssa? Onko Harry äiti ;D Hei hieno lopetus oikeasti, tarpeeksi mystinen ja jännä. Kiitos!


"Sie oot vähän niinku vähä-älynen pikkusisko, jota miulla ei oo koskaan ollu."
Naakkapuiston istuva päällikkö Märkäpuuma
Lucius/Narcissa | 67/100

Jokuwannab

  • ***
  • Viestejä: 173
  • Sipulien sekakäyttäjät OY AB.
    • Please take a picture!
Vs: Otteita Dracon päiväkirjasta
« Vastaus #57 : 16.03.2009 16:49:10 »
Ohhoh, olin päivän poissa ja kommentteja satelee :o Mutta hei, se on ihanaa.

Chenoa, ehkä Harryn legendoituminen olisi miehestä itsestään vain hyvä juttu. Saa äijä rauhassa maata haudassaan :D

Piyo, eipä tosiaan tullut Dracolle mieleen kirjoittaessa, että 500 vuoden pästä joku mummeli kauhistelisi niitä sieniä >:D

Eowyn, sanaton?! Wau, nyt olen kyllä ylittänyt itseni :D

Eeyore, halusin säilyttää mystisen tunnelman JA olin liian laiska selittämään tarkemmin tapahtumia ennen päiväkirjan löytämistä, heh heh. Ja tottahan toki Weasleyn pitää viuhahtaa tulevaisuudessa, se suku ei sammu koskaan!

Taidanpa jättää vastaamatta tuohon viimeiseen kysymykseesi... *kjeh kjeh* Hyvä kun pidit epilogista, ja kiitos kommentista!

Olen tosi hyvä näiden hymiöiden kanssa, nytkään ei tullut tähän pätkään kuin neljä.. *roll eyes*
It goes like this, the fourth the fifth

Rins

  • Tribuutti
  • ***
  • Viestejä: 1 920
  • Team Peeta
    • The pieces of my heart
Vs: Otteita Dracon päiväkirjasta
« Vastaus #58 : 19.03.2009 17:55:47 »
Tänään ekaa kertaa eksyin tälle sivustolle, ja aloin lukeen kaikenlaisia ficcejä. Pari D/H paritusta kans, mut ne aika lailla ällötti. Sit löysin tän sun ficcis, enkä voi muuta sanoo kun "MAHTAVAA!" Hienoo tekstiä, Draco tuntu jotenkin tosi söötiltä tyypiltä. Parissa kohdassa repesin täysin. Kurjaa ettei näitä päiväkirjamerkintöjä ollu enempää kun 5 + epilogi :(



Joitakin unelmia ei ole tarkoitettu toteutuviksi.

Bannerin tehnyt Lady Dynamite

Jokuwannab

  • ***
  • Viestejä: 173
  • Sipulien sekakäyttäjät OY AB.
    • Please take a picture!
Vs: Otteita Dracon päiväkirjasta
« Vastaus #59 : 20.03.2009 20:32:10 »
Ihanaa tekstiä, teinirinsessa :D Kiva kun pidit söpöily!Dracosta, mä ainakin rakastin tuoda jääprinsessastamme herkän puolen esiin. Aivan loistava itsetunnonpönkittäjäkommentti sinulta, varsinkin kun olet vasta aloittanut Finfanfunin kiertelyn :)
It goes like this, the fourth the fifth