Kirjoittaja Aihe: Otteita Dracon päiväkirjasta [K-11, H/D VALMIS! 5/5 + epilogi]  (Luettu 17181 kertaa)

Piyo

  • Vieras
Vs: Otteita Dracon päiväkirjasta
« Vastaus #20 : 10.10.2008 18:44:34 »
Apua tähän oli tullut jatkoa!!! :o

Ihana ficci, niin lyhyitä kappaleita mut silti oon virnuillu sillain tyhmästi koko ajan kun luin   :D :)

Lainaus
Nyt ne penteleet kuitenkin sen löysivät, ja saman tein he kaappasivat kaikki hienot sieneni, mukaan luettuna sambialaisten suihinottosammakkotattien ainoaa laatuaan olevan kokoelmani. Saisin ne kuulemma kuitenkin takaisin, jos pystyisin lunastamaan ne. Summa on yhteensä 4875 kaljuunaa ja 3 sulmua.

Meinasin tippuu tuolilta  ;D

Se kirje oli kyllä ihan paras. Piyo kiittää, kumartaa ja siirtyy takavasemmalle.   ;)


Jokuwannab

  • ***
  • Viestejä: 173
  • Sipulien sekakäyttäjät OY AB.
    • Please take a picture!
Vs: Otteita Dracon päiväkirjasta
« Vastaus #21 : 10.10.2008 19:46:11 »
Piyo:lle suurkiitos ihanasta kommentista! Lyhyitähän nuo luvut tuppaavat olemaan, ehkä seuraavasta luvusta tuleekin jo pitempi.
It goes like this, the fourth the fifth

Eowyn

  • ***
  • Viestejä: 132
  • Dark Boy with a Fire Butterfly
Vs: Otteita Dracon päiväkirjasta
« Vastaus #22 : 15.10.2008 06:30:25 »
Aika suloista!!
Musta luvut on ollut ihan sopivan kokoisia, kun ottaa huomioon, että Draco kirjoittaa ton kaiken päiväkirjaansa. Sen täytyy olla tosiaankin todella motivoitunut siihen :D

Toivottavasti jatkoa tulee pian!!
Kiitokset tästä
                  Eowyn
Parempi olla tuntematta mitään kuin tuntea kipua siitä, että rakastaa jotakuta koko sydämestään.

supersaana

  • Severus’ lover
  • ***
  • Viestejä: 204
  • <3
Vs: Otteita Dracon päiväkirjasta
« Vastaus #23 : 15.10.2008 07:24:17 »
Tämä on suloinen (köhö, kirjoitin kuusi kertaa 'suolinen' ennen kuin meni oikein) ja hauska - ainakin^^
Odotan jatkoa innolla!^^

-Superi
"Dear George, remember no man is a failure who has friends. Thanks for the wings, Love Clarence"<3

Joanna

  • ***
  • Viestejä: 10
Vs: Otteita Dracon päiväkirjasta
« Vastaus #24 : 24.10.2008 14:21:39 »
Ihanaihana ja hauska. :) Virnuilen täällä epämääräisesti itsekseni. Jatkoa kiitos!
Cancel my subscribtion to resurrection
Send my credentials to house of detention
I got some friends inside

Eeyore

  • Radamsa
  • ***
  • Viestejä: 1 875
  • Karo-muoks || Ei Eyeore, ikinä.
    • Loista Tähti, loista.
Vs: Otteita Dracon päiväkirjasta
« Vastaus #25 : 24.10.2008 14:50:04 »
muahha  ;D
melkein unohin tän ficin (pahoittelut, omien kirjoittaminen ja muiden lukeminen vaatii aikataulua, mutta en tarkoita, että omat olisivat etusijalla...)
tämä jatkui kyllä aivan yhtä suloisesti kuin ennenkin ja mielelläni lukisin enemmänkin otteita Dracon päiväkirjasta  ;D tietysti liika on aina liikaa, joten se oli hyvä päättää tähän.
hyvin kyllä olit kirjoittanu univajeesta huolimatta ja varmaan voidaan osittain kiittää myös sitä, että tuolla oli aivan uskomattomia kohtia
Lainaus
Päätin ottaa tämän päiväkirjan mukaan, tyypit luulevat että olen töissä mutta oikeasti kirjoittelen sivuja täyteen Hoo sydän Deetä.
miulla tulee kans näitä hetkiä, kun pitäisi lukea kokeeseen tai olla tunnilla, mut sitten kaivankin päivikseni esiin ja kirjoitan sinne "olen tunnilla, ei kiinnosta, rakastan omaa mussukkaani <3<3<3"  ;D siks tuo tuntui upeelta kohalta, jotenkin samoja hetkiä Dracollakin kuin miulla :D
Lainaus
Ja sitten hän pitää niiden kanssa niitä minilahkeisia farkkuja, niitä joita sanotaan pilleiksi. Menen aina ihan sekaisin nimien kanssa, jästit ovat kauhean hankalia.
rakastan huppareita mut mie en ole ikinä ymmärtäny pillifarkkuja... ei siis... hitto, miten ne saadaan edes jalkaan?! tai pois??!
Lainaus
Harry sai niin valtavan naurukohtauksen, että joutui sairaalasiipeen lihasrevähtymän takia. On kai pakko yrittää keksiä jotain itse.
herranjumala  ;D hyvä etten mie joutunu mihinkään sairaalaan, tuo oli lyhykäisyydessään niin uskomaton kohta ettei oo mahollista. ihan kuin olisi ilmoitettu "ulkona sataa ja minulla on tylsää. pitäisi keksiä jotain tekemistä".  :D ;D
Lainaus
Vihaan Fiorellia, joka on hemmetin pelottava ja kärttyisä, Harrya joka ei auta minua, ja isääni joka on liian typerä kätkeäkseen sienivarastonsa kunnolla.
näitä on kaikilla :) mie tykkään hirveesti kun ensin sanotaan vihaavansa työnantajaa, sitten omaa rakasta ja sitten kehiin heitetään joku aivan uskomattoman outo ja ei-oo-todellista- asia ettäh  ;D vähän kuin jatkettaisiin samalla saralla, mutta ei kuitenkaan.
koiran vihaaminen oli huvittavaa. tuli taas oma pentu mieleen (kun tässä saatiin uusikin :D) että sitä rakastaa aivan armottomasti ja on ihanaa, kun on pentu, mutta sitä ei muista, kun siivoaa niitä kusilammikoita matoilta ja lattioilta ja etsii kadonnutta sukkaa, jossa sitten on viistoista reikää, kun sen viimein kasvimaalta paikannat.
mutta kuitenkin, mie tykkäsin ihan hirveesti tästä, tää oli jotain ihan uskomatonta :D
(hehtaarikommentti, modeille anteeksi...)


"Sie oot vähän niinku vähä-älynen pikkusisko, jota miulla ei oo koskaan ollu."
Naakkapuiston istuva päällikkö Märkäpuuma
Lucius/Narcissa | 67/100

Jokuwannab

  • ***
  • Viestejä: 173
  • Sipulien sekakäyttäjät OY AB.
    • Please take a picture!
Vs: Otteita Dracon päiväkirjasta
« Vastaus #26 : 26.10.2008 15:31:21 »
Eowynille suurkiitos kommentista! Olen iloinen että pidät luvuista.

Supersaana ansaitsee suoliset kättentaputukset piristävistä kehuista.

Joannaa saan myös kiittää lämpimästi, on ihanaa huomata että on tehnyt jotain hyvää.

Ja sitten Eeyore! Oli aivan mahtavaa lukea "hehtaarikommenttiasi", tosin voin sanoa että lukuja tulee vielä ainakin yksi. Haluan nimittäin kovasti antaa Luciuksen sienivarastot takaisin. Oli huvittavaa huomata, kuinka oma elämäsi tavallaan kuvastui noissa lainaamissasi kohdissa. Nyt kun on pitkä syysloma ollut takana, ja ficci ollut unohduksissa, mietin ensin pääni puhki: Mikä hemmetti on Fiorelli?! Muistin kuitenkin, muah. Halaisin sinua jos käteni olisivat virtuaaliset.

Jatkoa alan kehitellä ehkä jo huomenna koulun jälkeen, sillä tunnen pettäneeni rakkaat ihailijani ja haluan korvata sen mitkä ihailijat?. Joten odottakaa kärsivällisesti, ystäväni, minä palaan vielä!

Neljännen päivän ensimmäinen kappale on valmis. Kiusaan teitä.
« Viimeksi muokattu: 23.11.2008 18:48:58 kirjoittanut Jokuwannab »
It goes like this, the fourth the fifth

Chenoa

  • ***
  • Viestejä: 104
  • Saving the planet
Vs: Otteita Dracon päiväkirjasta
« Vastaus #27 : 09.11.2008 20:50:30 »
Aah, tämä oli loistavaa luettavaa, kun samalla popsii suuhunsa sipsejä ja huuhtoo ne alas siiderillä. Namnam. Mutta nyt siis itse asiaan:
Tykkäsin kovasti Dracosta tässä. Ei ihan oikeasti, Draco on loistava tässä. Se on jotenkin niin sarkastinen tai vittuileva, että siitä on pakko pitää. Ei elämä... Sambialaisia suihinottotatteja ;DDDDDDDD Lisää tämmösiä :D Vaikkakin tämä on muutenkin täynnä sellaisia pieniä sarkastisia/humoristisia juttuja, tottakai on.

Njoo, ei tästä kommentista mitään hyötyä varmaan ollut, mutta tää on ihana. Sulla on mahtava tapa kirjoittaa. Älä kiusaa meitä vaan päästä meidät lukemaan. :]
En mä muuta nyt aio sössöttää, kiitos.

-Chenoa-
Only run with scissors when you want to get hurt

Eeyore

  • Radamsa
  • ***
  • Viestejä: 1 875
  • Karo-muoks || Ei Eyeore, ikinä.
    • Loista Tähti, loista.
Vs: Otteita Dracon päiväkirjasta
« Vastaus #28 : 09.11.2008 21:54:48 »
haluan ehdottomasti offata!
halaisin kans sinnuu jos kädet ois virtuaalliset ja miksei se onnistuiskin *hali* ihanaa, että tähän on tulossa vielä jatkoa  ;D oot loistava kirjoittamaan ja Dracon päiväkirjaa on upeaa lukea

Btw. Oman oikean nimeni oikein kirjoittaminen on joidenkin mielestä tappoa, mutta kyllä se joskus viimein opitaan. Tuo EYEore on EEYore ^^ (eipä se haitannut, lähinnä tässä itselleni pottuilen, että miks mie vaikean nimen menin valitsemaan, koska se on itsestänikin joskus vaikea kirjoittaa..)


"Sie oot vähän niinku vähä-älynen pikkusisko, jota miulla ei oo koskaan ollu."
Naakkapuiston istuva päällikkö Märkäpuuma
Lucius/Narcissa | 67/100

Jokuwannab

  • ***
  • Viestejä: 173
  • Sipulien sekakäyttäjät OY AB.
    • Please take a picture!
Vs: Otteita Dracon päiväkirjasta
« Vastaus #29 : 10.11.2008 17:13:07 »
Chenoa, ooi alan kyynelehtiä täällä! Dracosta halusin mahdollisimman symppistä ääliötä, joten kait olen siinä onnistunut kun noin kehut. Kyllä jatkoa tulee,ensi viikolla pitäisi viimeistään jotakin olla jo valmiina. Ranskankoe on perjantaina, joten paineet ovat kovat. Varaa siis sipsit ja siiderit hieman myöhemmälle!

No, EEYore, kiitos kommentistasi kovasti! Hali on otettu kovasti iloiten vastaan. Oli pakko korjata edelliseenkin viestiin nimesi oikein, mutta kun olen aina luullut että se on Eyeore :D

Rakastan kaikkia lukijoitani kovasti, mutta pidän pienimuotoista taukoa juuri nyt kokeiden takia. Pus pus!
It goes like this, the fourth the fifth

Jokuwannab

  • ***
  • Viestejä: 173
  • Sipulien sekakäyttäjät OY AB.
    • Please take a picture!
Vs: Otteita Dracon päiväkirjasta
« Vastaus #30 : 26.11.2008 16:47:24 »
No niin, arvoisat ladyt! Neljäs luku oli työn ja tuskan takana, mutta tässä se seisoo (hihih, seisoo)!

Torstai 4. syyskuuta

  Elämä on jännä asia. Välillä se on täyttä paskaa, toisinaan pelkästään perseestä, ja joskus sitä luulisi syöneensä isän kaikki sienivarastot. Juuri nyt elämäni olisi ensiksi mainittua ilman Harrya.

  Heti aamulla, ennen kuin olin edes ehtinyt herätä kunnolla, hän marssi suoraan Fiorellin toimistoon ja luetteli pitkän liudan syitä miksi Luciuksen pitäisi saada sienensä takaisin. Fiorelli oli tietysti vastustellut ja selittänyt, ettei hänellä olisi varaa aukaista Malfoyden tiliä nyt, kun rahan arvo oli nousussa. Harry vastasi, ettei häntä voinut rahan arvo vähempää kiinnostaa. Siitä Fiorelli oli raivostunut ja lyönyt nyrkkiä pöytään huutaen: ”Tuollaisilla röyhkeillä kakaroilla ei ole minkäänlaista oikeutta puuttua minun päätöksiini!” Sitten oli Harryn vuoro raivostua ja niin edelleen. Kiivas sanailu oli lopulta päättynyt Harryn kiukkuiseen tuhahdukseen: ”Minä pelastin sinut ja koko maailman Voldemortilta ja kuolonsyöjiltä, joten turha urputtaa vastaan.” Fiorellin hapan naama oli venähtänyt ja muuttunut laikukkaan harmaanpunertavaksi. Tunnin päästä äiti pääsi taas hattuostoksille ja isä haki sienensä takaisin kyyneleet silmissä.

  Olen aika paljon jauhanut hääpäivästämme ja itsestäni, työstäni ja siitä miten inhoan koiraa, jonka itse ostin. Olisi ehkä aika kirjoittaa Harryn pahemmasta puolesta, kiukkupussista sankarin kuoren alla. Harryhan on todella herttainen kaveri, auttaa vanhuksia kadun yli ja niin poispäin. Mutta jonain päivinä hän haastaa riitaa kaikesta yrittäen näin purkaa pahan olonsa ja turhautumansa. Ikävä kyllä en välttämättä ole itsekään kovin pitkäpinnainen, ja pahan päivän (tai viikon tai kuukauden) sattuessa maailmanluokan riita voi alkaa esimerkiksi siitä, että Harryn paita on minun puolellani sänkyä, hammastahnani on loppu ja lainaan Harryn omaa, maito on loppu, kahvi on loppu, Päivän Profeetta on myöhässä ja niin edelleen. Turhautumisen merkit näkyvät ensin käsissä. Ne puristuvat nyrkkiin ja avautuvat taas, heiluvat kylkien vieressä ja sitten lähtevät haromaan hiuksia.

 Kasvoista voi lukea seuraavan turhautumisen asteen.  Käsiepisodin jälkeen kannattaa katsoa kasvoja. Kulmakarvat menevät hienoiseen kurttuun ja suu kiristyy ja ottaa vakavan ilmeen. Huulilta voi päästä huuto: ”Draco, missä on…?” tai ”Mitä tämä tarkoittaa?” tai ”Ei, en minä ole vihainen. Näytänkö minä muka siltä?” Silmät katselevat levottomina ympärilleen hakien turvallista kiintopistettä. Nyt ollaan jo vaarallisien vesien rajoilla. Tämä vaihe paranee yleensä kahvilla. Jos kahvia ei ole, alkaa tapahtua kummia, kuten asunnon ympäri steppaamista, epäkohteliaita tiuskaisuja, ylitsevuotavaa sarkasmia ja ovien paiskomista. Jos kummallakaan ei ole kiire töihin, alkaa suoranainen huutaminen ja tavaroiden heitteleminen. Hiljaista tulee vasta kun jompikumpi on lähtenyt puolijuoksua ulos. Niinä päivinä toivoo olevansa etana tai jokin muu otus jolla ei ole hajuakaan ihmissuhdeongelmista.

  Nyt olen ruokkinut Pikkupirun ja käyttänyt sen viheliäisen pitkällä lenkillä. Kävellessäni kioskin ohi tuli mieleeni eräs asia. Silloin joskus, kun olin vielä Tylypahkassa, taisi olla viimeinen vuosi, meni päivässä kokonainen aski tupakkaa. Mutta sen jälkeen teinkin elämäni parhaan virheen ja minun oli eräästä näkökulmasta katsottuna pakko luopua noista syöpäkääryleistä, sen verran sain kuulla miten pahalta haisen, miten epäterveellistä tupakka on ja miten rumaksi se minut tekee jos vielä jatkan. Lopettaminen teki kipeää mutta kannatti. Minustahan on tulossa oikea terveyssaarnaaja. Mokoma Potter, hänen pinttyneet elämäntapansa tarttuvat pikkuhiljaa minuunkin.

  Fiorellista päästyään Harry tuli kotiin, joi paljon kahvia ja kiisi suoraan töihin, oli kuulemma myöhässä jo kahdelta ensimmäiseltä tunnilta. Minunkin on kai pakko mennä jo, lajittelemaan timantteja, johdattamaan ihmisiä ja muita otuksia kalleimpien aarteidensa luo, tekemään paperitöitä ja potkimaan maahisia. Toivon vain ettei isä tule juuri nyt kiittelemään minua suuresta saavutuksestani. Silloin joutuisin sanomaan, että oli Harryn ansiota että heidän tilinsä aukesi, ja silloin en saisikaan perintöäni, vaan se siirtyisi rakkaalle maailmanpelastajalleni. Mutta toisaalta, mehän olemme naimisissa, joten se menisi hänelle kuitenkin, tavallaan. Hassua, miten sana ”tavallaan” muistuttaa sanaa ”tavataan”, vaikka niillä ei ole mitään yhteistä… Miksihän?

  Ihanaa, että jotkut ihmiset osaavat piristää harmaata ankeaa päivääni. Blaise sattui eksymään Irvetaan työvuoroni aikana, ja pidimme mukavan juttutuokion menneistä ajoista, mietimme mitä vanhoille tupatovereille kuuluu ja miten nykyiset luihuiset pitävät ilkeää kovisimagoamme yllä. Jonoakaan ei kertynyt, sillä torstaisin on yleensäkin hiljaisempaa kuin yleensä. Ihmiset käyvät kaupoissaan normaalisti keskiviikkona ja torstaina ei kukaan viitsi käydä pankissa. Blaise ei kumma kyllä tiennyt Harrysta ja minusta, se osoittaa että hänen juoruantenninsa on hieman tylsynyt sitten kouluaikojen. Hän itse on pysytellyt samanlaisissa yhdenillanromansseissa, sanoo että se kannattaa, sillä silloin tarvitse ikinä muistaa kumppanin syntymä- tai nimipäivää tai vuosipäiviä. Itsehän en ole tietenkään sitä mieltä, olenhan sitoutunut ja vastuullinen aikuinen kun Blaise on pelkkä lapsekas kakara.

  Tulin ehdottaneeksi Blaiselle, että hän piipahtaisi meillä huomenna. Harmi kyllä unohdin silloin Harryn kokonaan, kuten myös sen ettei hän todellakaan pidä Blaisesta tai ei ainakaan ole oppinut vielä pitämään. En viitsi edes kuvitella, miten kamalaa on ruveta selittelemään iltamyöhällä kärttyiselle ja väsyneelle miehelle että hänen inhoamansa ihminen tulee huomenna käymään (eli luultavasti juomaan ja kutsumaan tutun tuttuja bileisiin, jotka sitten kestävät läpi yön). Voisin selvitä jos juottaisin Harryn niin kaatokänniin, ettei hän huomenna muista mitään. Mutta sitten saisin aamulla kestää oksentelusta kärttyisää Harrya, joka on lähes yhtä paha kuin iltakärttyinen Harry. Olen totaalisessa kusessa jo toisen kerran tällä viikolla. Toivoisin että saisin edes vähän aikaa olla rauhassa suurelta suultani. Tarvitsen loman. Pitkän, ihanan loman jossakin eteläisessä aurinkomaassa jossa alkuasukkaat poimisivat minulle puusta banaaneja ja tekisivät niistä pirtelön. Joku eksoottinen paikka sen pitää olla, joku paikka jossa on lämmintä kaksneljä seitsemän, paikka mistä näkee merelle. Se olisi niin ihanan virkistävää tämän typerän vetisen syksyn vaihteluksi.

  Asiaan. Harry pitää saada vakuutetuksi, että Blaise on maailman ihanin ja kultaisin ihminen. Minun pitää ostaa hänelle paljon uhrilahjoja, jotta hän leppyy. Voisin listata Blaisen kaikki hyvät puolet nyt ja käyttää niitä illalla. Minulla onkin jo pari hyvää juttua:

- Blaise on hyvännäköinen
- Blaise on sukkelasanainen
- Blaise on selvänä kohtelias ja siisti
- Blaise on hyvännäköinen


Onkohan tuo hyvännäköinen-juttu sittenkään hyvä idea? Jos Harry tulee vain mustasukkaiseksi ja muuttaa Weasleylle koko loppuiäkseen, enkä saa nähdä häntä enää ikinä. Se olisi varsin kamalaa.

  Työaika loppui, enkä ole tehnyt tänään muuta kuin miettinyt Blaisen hyviä puolia. En keksi niitä yhtään enempää, ja alan hermostua. Kohta minun pitää lähettää sille idiootille pöllö ja kysyä hänen hyviä puoliaan. Tuskin hän itsekään keksii niitä enempää kuin minä. Perhana.
« Viimeksi muokattu: 26.11.2008 16:54:05 kirjoittanut Jokuwannab »
It goes like this, the fourth the fifth

Eowyn

  • ***
  • Viestejä: 132
  • Dark Boy with a Fire Butterfly
Vs: Otteita Dracon päiväkirjasta
« Vastaus #31 : 28.11.2008 06:06:12 »
Kylläpä Draco arvostaa kavereitaan ;)
Samala kun luin miten Harry suuttuu huomasin tekeväni kuvailemasi ilmeet itsekseni. Onneks kukaan ei ollu kattomassa ;D

Hyvä luku. Lisää tämmöstä
                                                    Eowyn
Parempi olla tuntematta mitään kuin tuntea kipua siitä, että rakastaa jotakuta koko sydämestään.

Whitesun

  • ***
  • Viestejä: 5
Vs: Otteita Dracon päiväkirjasta
« Vastaus #32 : 28.11.2008 19:19:32 »
Vähänkö huippu fici, ensimmäinen jota rupesin lukemaan, enkä pettyny tippaakaan. Lisää vaan samanlaista :D

Jokuwannab

  • ***
  • Viestejä: 173
  • Sipulien sekakäyttäjät OY AB.
    • Please take a picture!
Vs: Otteita Dracon päiväkirjasta
« Vastaus #33 : 28.11.2008 20:03:37 »
Eowyn, Draco on itsensä paras kaveri  ::) (voi ei, yleensä en tykkää lainkaan näistä keltanaamoista mutta nyt oli pakko laittaa kun en keksinyt mitään muuta hymiötä). Jess, pidit luvusta! *tuulettaa*

Whitesun: *lisää tuuletusta* Kiitos!
It goes like this, the fourth the fifth

Eeyore

  • Radamsa
  • ***
  • Viestejä: 1 875
  • Karo-muoks || Ei Eyeore, ikinä.
    • Loista Tähti, loista.
Vs: Otteita Dracon päiväkirjasta
« Vastaus #34 : 28.11.2008 20:16:13 »
Ooh, taas hyvä luku ^^ Dracon ahdistuneisuus kyllä tuntui ja näkyi ja jotenkin jäi sellainen olo, että tähän on tulossa jatkoa?  ;D
Siellä oli taas näitä yksittäisiä, tirskahduttavia loistokohtia kuten esmes
Lainaus
Hassua, miten sana ”tavallaan” muistuttaa sanaa ”tavataan”, vaikka niillä ei ole mitään yhteistä… Miksihän?
joka on erittäin asiaan liittymätöntä, mut kuitenkin sellaista, mitä päiviksissä pohditaan ja koska tämä on päivis niin ^^
Lainaus
Onkohan tuo hyvännäköinen-juttu sittenkään hyvä idea? Jos Harry tulee vain mustasukkaiseksi ja muuttaa Weasleylle koko loppuiäkseen, enkä saa nähdä häntä enää ikinä. Se olisi varsin kamalaa.
Niin, se on vaarana :D mutta jos sen jättää pois niin voisi olla ihan hyvä.
Sujuvaa tekstiä taasen ja ihanan päiväkirjamaista :) en muuten virheitä nähny kuin että pari pilkkua puuttui, mutta nehän nyt ei haittaa.
Oh, vieläkö jatkoa?  ;D


"Sie oot vähän niinku vähä-älynen pikkusisko, jota miulla ei oo koskaan ollu."
Naakkapuiston istuva päällikkö Märkäpuuma
Lucius/Narcissa | 67/100

Jinmuru

  • Fangirl
  • ***
  • Viestejä: 1 323
  • Ava (c) Okakettu
    • Tumblr
Vs: Otteita Dracon päiväkirjasta
« Vastaus #35 : 29.11.2008 14:31:58 »
Tää on tosi ihana ja hauska <3 Onhan jatkoa tulossa? ^^

Jokuwannab

  • ***
  • Viestejä: 173
  • Sipulien sekakäyttäjät OY AB.
    • Please take a picture!
Vs: Otteita Dracon päiväkirjasta
« Vastaus #36 : 29.11.2008 20:51:45 »
Voi Eeyore, ihan punastun! Kyllä, jatkoa on tulossa vielä yhden luvun plus epilogin ajan (joka muuten on niin seko eikä liity kys. ficciin melkein ollenkaan, ettei hullummaksi voisi mennä), ja luulen että Dracon kauhea viikko saa hieman onnellisemman päätöksen :) Tuo alimmainen quottaamasi pätkä on yksi henkilökohtaisista suosikeistani tässä luvussa.

Jinmaru-Chanillekin voin sanoa että jatkoa tulee ja että punastelen täällä kehujesi takia :D
It goes like this, the fourth the fifth

Ripple

  • ***
  • Viestejä: 717
Vs: Otteita Dracon päiväkirjasta
« Vastaus #37 : 30.11.2008 11:30:51 »
ihana ficci, vähän erilainen kun yleensä :) Tosi hauskasti kuvailet noita Dracon  mietteitä, tätä on niin hauska lukea :) mutta eipä tässä sitten muuta, jatkoa kiitos! :)
"Forget the people from the past, there is a reason why they didn't make it to your future."

romance91

  • ***
  • Viestejä: 161
Vs: Otteita Dracon päiväkirjasta
« Vastaus #38 : 30.11.2008 17:14:25 »
mitähän sanoisin..... ;D
vaikka oli välillä lyhyesti kirjoitettu niin ei se haitannut:)
kiva oli lukea dracon mietteitä ja ajatuksia....hmmm
jatkoa?! ;)

Piyo

  • Vieras
Vs: Otteita Dracon päiväkirjasta
« Vastaus #39 : 30.11.2008 17:46:39 »
Yksikö luku enää tulee?!  :(  Harmi tätä oli hauska lukea.. Tai siis on tietysti vieläkin!!  :D
Lainaus
Tulin ehdottaneeksi Blaiselle, että hän piipahtaisi meillä huomenna. Harmi kyllä unohdin silloin Harryn kokonaan
Eihän Harrya voi unohtaa!  :o Missähän ne Dracon ajatukset luuhas, ettei vaan siinä Blaisessa?   ::)
Lainaus
- Blaise on hyvännäköinen
- Blaise on sukkelasanainen
- Blaise on selvänä kohtelias ja siisti
- Blaise on hyvännäköinen
Lisää epäilemisen aihetta...
Lainaus
Työaika loppui, enkä ole tehnyt tänään muuta kuin miettinyt Blaisen hyviä puolia. En keksi niitä yhtään enempää, ja alan hermostua. Kohta minun pitää lähettää sille idiootille pöllö ja kysyä hänen hyviä puoliaan. Tuskin hän itsekään keksii niitä enempää kuin minä. Perhana.
No tässä kohtaa aloin hekottaa ihan päättömästi kun oli jo vaikka kuinka kauan pidätellyt nauruani.  ;D (Sisko vähän ihmetteli mikä minulle tuli...)
Lainaus
Elämä on jännä asia. Välillä se on täyttä paskaa, toisinaan pelkästään perseestä, ja joskus sitä luulisi syöneensä isän kaikki sienivarastot.
Isän sienivarastot...  :D  Taas näitä minun ''järkeviä'' kommenttejani, mutta yritä saada niistä selvää. ::)
Jatkoa toivoisin  ;)