Kirjoittaja Aihe: Kun aika jättää Voro/matami, Voro/Norriska | sallittu  (Luettu 4209 kertaa)

Severus, pyydän...

  • Vieras
Title: Kun aika jättää
Author: minä eli, Severus, pyydän...
Genre: angst?, romance?
Pairing: Voro/Prilli, Voro/Norriska
Rating: sallittu
Disclaimer: Rowling-täti omistaa, hahmot. Minä en muuta kun leiki, niillä ilman rahallista korvausta.
Summary: Voron ensimmäinen kyynel.
A/N: Osallistun FanFic.10 sanalla, kyynel. Raapale. En ole varma kuuluuko tämä tälle osastolle, mutta voi siirtää jos on väärällä osastolla.  :)
Kun aika jättää

Siitä oli niin kauan. Voro ei muistanut koska hän olisi suudellut toista niin hellästi. Hentoinen väristys kulki hänen ruumiinsa sisällä. Kaikki tuijottivat heitä, mutta sillä ei ollut mitään merkitystä. Sitä olisi voinut jatkua Voron mielestä loputtomiin. Silti matami irtaantui hänestä ja kuiskasi:
- Emme voi jatkaa näin. Hyvästi, Argus. Voro ei voinut muuta kuin tuijottaa matamin tuimaa katsetta, kyynel silmässään. Vähän ajan kuluttua Argus tunsi jonkun hankaavan jalkaansa, Norriskan.

- Anna anteeksi, misuseni. Minulla on vain sinut enkä muuta tarvitse, Argus kuiskasi paijaten Norriskan pehmeätä turkkia. Se katsoi Voroa silmillään kuin sanoakseen:
- Annan anteeksi. Sinä olet kuitenkin ainoa ihminen joka välittää minusta.

« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 00:22:41 kirjoittanut Unrealistic »

kuumakisu

  • ***
  • Viestejä: 1 088
  • sourwolf
Vs: Kun aika jättää Voro/matami, Voro/Norriska
« Vastaus #1 : 21.08.2008 17:00:18 »
Voro/Norriska, ehkä odotin jopa jotain k-18 meininkiä.......... :--------------D Ehkäpä seuraava ficci jatkoa tälle, miten Norriska lohduttaa Voroa?

..... >XD OKAY olen hiljaa.

Mutta aww. :) Tämä oli kyllä tosi lyhyt, mutta niinhän raapaleet ovat. Tähän pääsi aika kivasti sisälle, mutta toi suudelma jotenkin tuntu irtonaiselta, kun sitä ei ollut selitelty, että mitkä tapahtumat siihen johtivat. Ja missä se tapahtui, ketkä kaikki katsoivat, lähtikö matami johonkin ja silleen. Mutta, nyt ihan näin lyhkäsenäkin tämä toimi ihan kivasti. :)

Lainaus
Se katsoi Voroa silmillään kuin sanoakseen:
- Annan anteeksi. Sinä olet kuitenkin ainoa ihminen joka välittää minusta.

no Aawww... :---------33
après moi, le déluge

Severus, pyydän...

  • Vieras
Vs: Kun aika jättää Voro/matami, Voro/Norriska
« Vastaus #2 : 21.08.2008 17:04:04 »
Kanelitanko: Heh... Juu suudelmaa ja muita pikku yksityiskohtia oisin voinut hioa jos olis ollut joku muu kuin raapale.  :) Mutta, kiitos kommenteista.

Kupla

  • Perisokea
  • ***
  • Viestejä: 916
  • So tell me, what is there to fear?
Vs: Kun aika jättää Voro/matami, Voro/Norriska
« Vastaus #3 : 22.08.2008 22:55:37 »
Sanoisinko, että tässä oli hyvä paritus ;D Nimi ja paritus kiinnittivät huomioni, joten oli pakko lukea tämä. Omalla tavallaan raapaleesi on hyvinkin liikuttava, saa aikaan hieman surumielisen hymyn.

Lainaus
Siitä oli niin kauan.
Hyvä aloituslause ;)

Pilkkuvirheitä kuitenkin löytyy, mutta se ei ole paha asia. Hieman häiritsi, mutta ei sentään kuolemaksi ollut ;D
Voro ei muistanut, koska hän olisi suudellut toista niin hellästi.
Kaikki tuijottivat heitä, mutta sillä ei ollut mitään merkitystä.

Lisäksi tässä oli pientä toistoa, ja ehdotus sen korjaamiseen :)
Kaikki tuijottivat heitä, mutta sillä ei ollut mitään merkitystä. Sitä olisi voinut jatkua Voron mielestä loputtomiin, mutta matami irtaantui hänestä...
Mutta-sana toistuu. Korvaavasti voisi katkaista lauseen esimerkiksi näin:
Sitä olisi voinut jatkua Voron mielestä loputtomiin. Silti matami irtaantui hänestä...
Tuo on kuitenkin pelkkä ehdotus ;D

Kiitän, tämä oli erilainen lukukokemus, ja varsin hyvä raapaleeksi. Ne ovat usein vaikeampia kirjoittaa kuin pidemmät ficit, sanamäärä on usein hyvin tuskallista kohdistaa oikeaan ;D Sanoja en lähtenyt laskemaan, mutta nuo korjaukset eivät niiden määrää muuta.
I think I saw you in my sleep, darling,
I think I saw you in my dreams, you were
stitching up the seams on every broken promise
that your body couldn't keep.
I think I saw you in my sleep.
La Dispute: Such Small Hands

Severus, pyydän...

  • Vieras
Vs: Kun aika jättää Voro/matami, Voro/Norriska
« Vastaus #4 : 22.08.2008 23:06:41 »
Kupla: Juuh, olen ollut aina vähän huono noiden pilkkujen kanssa...  :-[ Korjaan kyllä kun, ehdin (Eli heti  ;D)

Scarlett

  • ***
  • Viestejä: 1 254
  • If inconvenient, come anyway
Vs: Kun aika jättää Voro/matami, Voro/Norriska
« Vastaus #5 : 06.09.2008 19:34:10 »
Tämän henkilöistä (+ Norriskasta) saa harvoin lukea mitään ficcejä, siksipä tähän taisinkin tarttua.

Tässä tosiaan jäi asioita avoimeksi. Eritoten olisin halunnut tietää, että miksi Prillin ja Voron suhde ei voi enää jatkua, mutta raapaleisiin onkin vähän vaikea tunkea sellaisia asioita, kun tässä oli niin paljon kaikkea muutakin tarpeellista.

Pitää sanoa, että voi Voro-parkaa. 8( Hyvä, että annoit Voro/Norriskan pysyä vain tuolla tasolla, ettet lähtenyt sitten enempää siitä kirjoittamaan, sillä se ei olisi tähän kovin hyvin sopinut. Paitsi jos Voro ei olisi kiihkoisena, petettynä ja epätoivoisena tyytynytkään pelkkään kissansa paijailuun. Vorokin oli voromainen varsinkin kissansa kanssa.

Hm, lopusta kuvastui hyvin se, että miten usein oma lemmikkieläin voi olla ihmiselle hyvinkin tärkeä.

Severus, pyydän...

  • Vieras
Vs: Kun aika jättää Voro/matami, Voro/Norriska
« Vastaus #6 : 09.09.2008 15:20:09 »
Scarlett: Joo, raapaleessa on vähän vaikea tarttua jokaiseen pikkuyksityiskohtaan.
Joo, minulla on tuo oma koira, Peppi. Hän on minulle rakas ylipainoinen koira.

Geena

  • Vieras
Vs: Kun aika jättää Voro/matami, Voro/Norriska
« Vastaus #7 : 09.09.2008 17:14:44 »
Koska tämän on selvästikin tarkoitus olla lyhyt, en ala urputtamaan pituudesta.

Hankala on kommentoida, kun tätä ei ole pituudella pilattu, mutta ainahan voi  jotain yrittää.

Olen samaa mieltä Kuplan kanssa, aloitus on hyvä. Ja lopetus samoin.

Lainaus
Se katsoi Voroa silmillään kuin sanoakseen:
- Annan anteeksi. Sinä olet kuitenkin ainoa ihminen joka välittää minusta.

Suloista.

Rakentava nyt puuttuu, mutta eiköhän asiani käynyt tarpeeksi selväksi...?

Severus, pyydän...

  • Vieras
Vs: Kun aika jättää Voro/matami, Voro/Norriska
« Vastaus #8 : 10.09.2008 13:58:38 »
Geena: Juu, raapaleita on kiva tehdä. Hyvä että, molemmat oli hyviä  ;D. Asia kävi hyvin selväksi! *Kittää kommentoinnista*