Kirjoittaja Aihe: Korjaamatonta, S | H/D, fluff, ficlet. FF10, FF100.  (Luettu 2810 kertaa)

Harry Potter

  • ***
  • Viestejä: 581
  • Sulttaani
    • Eleabin kynäilyt (pahasti kesken)
Title: Korjaamatonta
Author: Eleanor (Harry Potter)
Beta: Ei ole.
Genre: Fluff, ficlet, slash.
Pairing: Harry / Draco (!!!!) Sorruin jälleen kirjoittamaan tällä parituksella.
Rating: Sallittu.
Summary: Minä annoin rakkauteni korjata sinun sieluasi pala palata, niin kauan kun se muutuisi eheäksi. Minä annan itseni ehtyä, niin kauan kun sinä olet minun, vaikka itsessäni ei olisi jäljellä mitään.
Disclaimer: JK Rowling.

A/N: Däääm. Sorrun jotenkin aina kirjoittamaan Drarrya, kun minulla on kyseisestä pairingista niin vahvat mielikuvat. Tällä kertaa innostuin oikein söpöilemään, intoilen tästä ficletistä niin, että en edes betan hellässä (kovassa) kosketuksessa tätä käyttänyt. Niin heittäkään kommentilla jos siellä on virheitä tuhat ja sata, se on kyllä mahdotonta, koska tämä on niin tuhottoman lyhyt. Muutenkin kommentit on ihania ja toivottavasti tohditte edes muutaman rivin päiväni piristykseksi laittaa. Laulun sanat on Coldplayn biisistä Fix You <3

Osallistuu myös FF10 sanalla "Loppu", FF100 "Rakastavaiset".


Korjaamatonta

Vihreä ruoho on kauneimmillaan, silloin kun se on hieman kosteaa ja aurinko sallii kauniiden valonsäteidensä osua niihin, lämmittää ja rakastaa.
Hänkin muuttuu aina kauniimmaksi, kun hän antaa itsensä sulaa käsivarsilleni. Silloin, kun minä hyväilen hänen huuliaan omillani ja me muutumme yhdeksi isoksi tähdeksi, joka on murtamaton kuin timantti.
Se on rakkaus, joka on murtamaton, vaikka sitä sinä et aina uskonutkaan.

"Minä en ole rikki Harry, minä olen korjaamaton, minä olen vajavainen"
"Anna minun korjata sinut", kuiskasin käteni silittäessä poskeasi, josta mieleeni tulee hienoin posliini.
"Minä en ole rikki, älä yritä korjata minua"
"Voinhan aina yrittää"


Minä annoin rakkauteni korjata sinun sieluasi pala palata, niin kauan kun se muuttuisi eheäksi. Minä annan itseni ehtyä, niin kauan kun sinä olet minun, vaikka itsessäni ei olisi jäljellä mitään.
Kaupunkien valot häikäisevät, mutta nekin kalpenevat rinnallasi, olet kaunis kuin enkeli. Niin kaunis, että tähdetkin itkevät sinua luokseen. Taivaalle sinä kuuluisitkin, vaan en minä halua päästää sinua irti. Sitten, kun sinä olet korjaantunut, silloin sinä jätät minut.
Ja jokainen taivaanmakuinen suudelma unohtuu ja minä katkean keskeltä kuin puu myrkyssä, salaman iskiessä siihen.

Lopulta jokainen murtuu, niin murtuu sinunkin lähteesi se kuihtuu ja se lähde, olen minä.

When you lose something you can't replace
When you love someone but it goes to waste
Could it be worse?


Iltaisin saatan tähyillä tähtiin ja kuvitella olevani siellä kanssasi, minne valot sinut johdattivat ja sinne ne sinut korjasivat. Taivaankappaleen nimeltä Draco.

But if you never try you'll never know
"Just what your worth"
« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 16:19:05 kirjoittanut Beelsebutt »

Neiti Felton

  • ***
  • Viestejä: 122
Vs: Korjaamatonta, S
« Vastaus #1 : 10.08.2008 13:26:05 »
Eijeieijei, tällästä. Rupes itkettää ; / Mutt love it.

Lainaus
Iltaisin saataN tähyillä tähtiin ja kuvitella olevani siellä kanssasi, minne valot sinut johdattivat ja sinne ne sinut korjasivat. Taivaankappaleen nimeltä Draco.

Tuossa oli kirjotusvirhe (ännä oli isolla), mutta tuo oli aivan ihana.

Sirre kiittää ja kuittaa.<3
Kuljen tietä sateenmustaa
Mielessäin vain kuva susta,
Kun soitto korvissani naurus soi.
Vaikka nään sut kanssa toisen,
Mielestäin mä saa sua pois en.
Silmiäs kai unohtaa en voi, en mä voi.

Avatar - Pureblood: Draco Malfoy ©

Harry Potter

  • ***
  • Viestejä: 581
  • Sulttaani
    • Eleabin kynäilyt (pahasti kesken)
Vs: Korjaamatonta, S
« Vastaus #2 : 10.08.2008 16:26:18 »
Neiti Felton, kiitoksia kommentistasi todella paljon ;)
Hyvä, kun huomasit tuon ison kirjaimen sieltä. Omiakin lempi kohtiani oli tuo lainauksesi, mutta kiitos vielä kommentit piristää aina <3

Karakuriningyou

  • Vieras
Vs: Korjaamatonta, S
« Vastaus #3 : 10.08.2008 22:04:47 »
H/D:tä ei voi koskaan olla liikaa ^^
Todella kaunis, ihana ja koskettava.

Lainaus
Hänestäkin muuttuu aina kauniimpi,
Hieman omituinen sanajärjestys/muoto. Esim. Hänkin muuttuu aina kauniimmaksi tai Hänestäkin tulee aina kauniimpi kuulostaisivat paremmilta ainakin minun korvaani.

Lainaus
Silloin kun minä hyväilen hänen huuliaan omillani ja me muutumme yhdeksi isoksi tähdeksi joka on murtamaton kuin timantti.
Se on rakkaus joka on murtamaton, vaikka sitä sinä et aina uskonutkaan.
"Silloin, kun minä hyväilen..." "...isoksi tähdeksi, joka on murtumaton..." "Se on rakkaus, joka on murtumaton, vaikka..."
Puuttui muutama piste ;>

Lainaus
Sitten kun sinä olet korjaantunut, silloin sinä jätät minut.
Sitten, kun

Lainaus
Ja jokainen taivaanmakuinen suudelma unohtuu ja minä katkean keskeltä kuin puu myrkyssä, salaman iskiessä siihen.

Lopulta jokainen murtuu, niin murtuu sinunkin lähteesi se kuihtuu ja se lähde, olen minä.
Kaksi todella kaunista virkettä, joihin erityisesti ihastuin ;>

Todella nätisti kirjoitettu, ihania vertauskuvia ja muutamista pilkkuvirheistä huolimatta, erittäin nautittavaa tekstiä ^^

Jatkahan samaan malliin.

Kiitos.

Ringo

  • Vieras
Vs: Korjaamatonta, S
« Vastaus #4 : 10.08.2008 22:35:57 »
Plörts. <- Ringo putoaa takaisin maanpinnalle, vihreänä kateudesta jälleen kerran.

Ah, minä sitten rakastan tämmöisiä. Mutta ennen kuin alan hehkuttamaan, huomautan yhden pienen virheen, jottet ylpisty.<3 (muah, rakastan sitten sanoa noin.)
Lainaus
Kaupunkien valot häikäisee, mutta ne kalpenevat rinnallasi,
<- Kaupunkien valot häikäisevät! koska tuossa myöhemmin on monikko, "ne kalpenevat"! Hih, vitsi mie haluan harrastaa joskus betailua... >.'D

Niin, siirtykäämme ruusuihin. Minä rakastuin tähän ficciin jo luettuani ensimmäisen lauseen. Ah, ihanan raikas (taas minä käytin sitä sanaa!) ja jotenkin kevyt tunnelma. Jälleen. Sitten sanojen tarkoitus muuttuu pikkuhiljaa syvällisemmäksi, suorastaan huomaamattomasti.

Lainaus
Niin kaunis, että tähdetkin itkevät sinua luokseen. Taivaalle sinä kuuluisitkin, vaan en minä halua päästää sinua irti. Sitten kun sinä olet korjaantunut, silloin sinä jätät minut.
Ja jokainen taivaanmakuinen suudelma unohtuu ja minä katkean keskeltä kuin puu myrkyssä, salaman iskiessä siihen.
Mitä kielikuvia! Minä sitten rakastan suomen kieltä. Taivaanmakuinen suudelma. Ah, kuulostaa jälleen ihanan raikkaalta. <3
Ihanaa, kun olet tehnyt tämmöistä... syvällistä fluffya ilman mitään sen suurempia imelyyksiä, mukavaa vaihtelua sille perus H/D fluffylle, joka yleensä suorastaan pursuaa kliseitä... (kuten minun teksteissäni käy!)

Ghöö. Ei kyllä tämä vetää sanattomaksi. En osaa sanoa enää mitään, tämä on vain hirveää ihkuttamista. Tunnen itseni joksikin Matohännän kaltaiseksi kuolonsyöjäksi, joka nuoleskelee Voldemortia ja hänen tekosiaan. :'''' DDD  (Ah, minäkin osaan vertailla todella taiteellisesti, huomaatko? ;))
Upeaa, nerokasta. En muuta kykene sanoa.

Kiitos.<3

// EDIT. HAHHAHHHAAA 400 KOMMENTTI MENI SINUN FICCIISI<3

Harry Potter

  • ***
  • Viestejä: 581
  • Sulttaani
    • Eleabin kynäilyt (pahasti kesken)
Vs: Korjaamatonta, S
« Vastaus #5 : 11.08.2008 09:36:21 »
Taika-ankka, terve taas ankka! :D Ihaile mieluummin kappaletta joka antoi minulle inspiraation. Minäpä ihailen sinua, kun jaksoi lukea ja kommata kiitoksia siitä <3

Karakuriningyou, olen pahoillani kamalasti nuista virheistä, olen todella kiitollinen, että jaksoit poimia ne sieltä :) Kiitoksia kommentistasi myös, piristit aamuani paljon ;) Tuli nuihin vertauskuviin kyllä panostettuakin, hauska kuulla palautetta niistä.

Ringo, hyvä, että löysit tuon virheen, niin en pääse ylpistymään :D
Lainaus
Ihanaa, kun olet tehnyt tämmöistä... syvällistä fluffya ilman mitään sen suurempia imelyyksiä, mukavaa vaihtelua sille perus H/D fluffylle, joka yleensä suorastaan pursuaa kliseitä...
Voi vitsi tuo oli tavoitteenikin! Et arvaakkaan kuinka hienoa kuulla tuo! :')
Lainaus
Tunnen itseni joksikin Matohännän kaltaiseksi kuolonsyöjäksi, joka nuoleskelee Voldemortia ja hänen tekosiaan. :'''' DDD
:''DD Haha, voi ei naurattaa :''D Ei huolen häivää tietääkseni et ole vielä Matohäntä ja minäkin olen vain Harry Potter :D
400 kommentti tämä on kunnia! :') Kiitos Rinksukkaiseni, kun vaivauduit kommentoimaan olet aarre <3

Harry Potter

  • ***
  • Viestejä: 581
  • Sulttaani
    • Eleabin kynäilyt (pahasti kesken)
Vs: Korjaamatonta, S
« Vastaus #6 : 11.08.2008 09:55:17 »
Star kulta, punastelen täällä kuin mikäkin :''D Mullekin tuli heti tuo ilmaisu mieleen tuosta, "Minä en ole rikki, älä yritä korjata minua", se vaan sopi tähän niin hyvin :)
En itsekkään tiedä miten tähän oikein tuli mukaan tähtitaivas sekä muita asioita mistä pidät, mutta olen iloinen, että tuli ;) Ne ovat kai niin kauniita asioita, että tälläinen ficlet tarvitsee niitä :')

Voi kiitos, kun vaivauduit kommentoimaan ja lukemaan (kommenttisi oli ihana) <3