Kirjoittaja Aihe: Jackies yllättää, Holy shoot >8O  (Luettu 8183 kertaa)

Jackies

  • ***
  • Viestejä: 27
  • Mieux remercier votre chance étoiles
Jackies yllättää, Holy shoot >8O
« : 09.08.2008 17:17:21 »
Alku-briefing:
Eräänä iltana mä päätin, että mä piirrän Potter-poppoon ennen kuin maailma pilaa mielikuvani. En ole juuri koskaan piirtänyt fanarttia, jotenkin tyylini ei vain ole taipunut toisten hahmoihin. Mutta nyt mä kaipaan jotain projektia, joten joten joten... kokeilen.

Leffat on mun mielestä niin surkeita epäonnistumisia, että ensimmäisien kolmen osan jälkeen mä en ole suostunut katsomaan yhtäkään Potteria. En ole kuitenkaan säästynyt surkeilta näyttelijävalinnoilta, vaan esimerkiksi alkuperäinen mielikuvani Harrysta on tuhoutunut melkein täysin ja tilalle on tullut suurimmaksi osaksi lättäpää-Radcliffe (anteeksi fanit, olen vain niin pettynyt :<). Voi olla, että kokeilen pinnistää tänne jonkun kappaleen ah-minun-komeasta-mielikuva-Harrysta, mutta saa nähdä :P

Aluksi nyt vain muutama helpoin, joita ei ole vielä pilattu. (Ne kuolleet 8'D)
Sirius ja Remus S. Remuksen silmät on snadisti epäonnistuneet, mutta no, ainakin se muuten näyttää minun Remukseltani :3 Silloin joskus ennen kuin leffat oli vielä tulleet, mun päässäni Sirius Musta ja Severus Kalkaros oli suunnilleen täysin samannäköisiä :''''D Kalkaroksella ei tainnut olla vain partaa, ja hieman kapeammat kasvot.  (Ja jos nyt oikein muistan, vielä ykköskirjassa Kalkaroksella taisi olla jotkut rasvaiset rastat....... Hei lopettakaa nauraminen, mä olin joku 8-9-vuotias! XD) Sitten tuli ensimmäinen elokuva, ja Alan Rickman astui kuvioihin. Toisaalta mun Kalkaroksella on edelleen kapeammat kasvot kuin Rickmanilla. Se on joku sellainen outo sekoitus... (Hope my Sirius ain't looking too serious...)

No siis, sitten:
Tegakilla piirretty young Severus goes emo S. (Ne jotka eivät tiedä mikä tegaki on: Tegaki on netistä löytyvä piirustusohjelma, sitä voi verrata hyvin paljon MS paintiin, mutta se on yksinkertaisempi. Siinä ei esimerkiksi ole mitään muita työkaluja kuin kynä (jonka paksuutta voi säätää) ja rajoitettu määrä värejä.) Olen tosi tyytyväinen miten Severus onnistui tässä :O Mä en osaa vielä oikein käyttää piirtopöytää (puhumattakaan tegakista), joten yllätyin vähän sitä kuinka näköiseksi onnistuin tuon tekemään. Olisin piirtänyt Severuksestakin lyijykynäversion, mutta kerta tuo onnistui hyvin, niin sitten näin. (Ja aikuinen-Severus näyttää ehkä liikaa Rickmanilta, voitte googlettaa sen ja tadaa, siinä Kalkaros.)

Jatkoa luultavasti seuraa, luultavasti ainakin Dracon merkeissä. Ehkä kai luultavasti :B

(Ainiin, Dumbledore tulee ikuisesti olemaan sen Suomen ykköskirjan takakannessa komeileva Mika Launiksen Dumbledore <3)

Eihän nää nyt eroa liikaa muiden mielikuvista :O


// Illusia lisäsi ikärajat.
« Viimeksi muokattu: 30.04.2012 11:05:37 kirjoittanut Illusia »
Misery show
Let it grow, let it grow
Misery moon
It just came too soon
way too soon

Sue

  • ***
  • Viestejä: 56
Vs: Jackies yllättää
« Vastaus #1 : 09.08.2008 18:23:10 »
Eihän sen nyt pitäisi ketään loukata jos on erillaiset mielikuvat jostain hahmoista : D Minusta on vain hienoa kun jotkut pystyvät säilyttämään ne alkuperäiset mielikuvat.

Mutta siis, itse töihin. Nämä olivat minusta todella hienoja! Näkyi selkeästi oma kädenjäkesi ja sinulla näyttää olevan myös selvät mielkuvat hahmoista ja osaat myös toetuttaa ne. Kaikki on niin tarkasti määritetty, nenän ja pään muoto, hiukset, ilmeet ja kasvojen juonteet. Ja jostain syystä pidän älyttömästi tavastasi piirrtää ihmisten silmät.
Minusta nämä toimivat oikein hyvin värittöminä, mutta ihan mielenkiinnosta voisi olla nähdä jotain värillisenä. Ja olen huomannut että useimmiten katsojien jokossa on joku sanomassa että värejä kaivataan. Tosin ymmärrän oikein hyvin jos et jaksa vaivautua, olen itsekkin laiska väirttämään töitä tai onnistun aina pilaaman ne jos yritän :'D

Eipä minulla sen enempää sanottavaa, mielellään näitä katselisi lisääkin.
« Viimeksi muokattu: 09.08.2008 21:09:37 kirjoittanut Sue »
And I'm singing "oh oh" on a Friday night
And I hope everything's gonna be alright

Lumous

  • ***
  • Viestejä: 332
Vs: Jackies yllättää
« Vastaus #2 : 01.09.2008 18:46:58 »
Kiva tyyli.

Noi hahmot on hienoja. Oikein aitoja.  :D

Sirre on ihana! (:

dream
Avatar Haavalta, kiitos!

gabriela

  • ***
  • Viestejä: 175
  • Rise and shine, Sammy!
Vs: Jackies yllättää
« Vastaus #3 : 01.09.2008 18:58:52 »
Kummatkin kuvat erittäin upeita ja hienoja. Sinulla on kiva tyyli piirtää, rakastuin varsinkin tuohon Remuksen ilmeeseen. <3 Siriuksen naamasta en niinkään pitänyt, minä olen aina kuvitellut hänet lommoposkiseksi ja astetta karskimman näköiseksi. Mutta Remus oli ihana, aivan upea hymy ja täysin erilainen kuin mitä elokuvat antavat odottaa. Tuollainen Remuksen pitäisi olla, minusta leffassa se on vähän liian 'asiallinen' ja 'setämäinen'.

Severuskuva on myös erittäin onnistunut ja jotenkin surullinen. Tulee sellainen fiilis, että Severuksella ei ole ketään kaveria. Varsinkin nuo punaiset silmät korostuvat kivasti. Tähän kuvaan on helppo samaistua.

Lisää samanlaisia kiitos.
time is running out

vjanna

  • Shadowman
  • ***
  • Viestejä: 206
  • Mary Ann's a bitch
Vs: Jackies yllättää
« Vastaus #4 : 16.11.2008 01:02:59 »
Todella hienoja. Itse, kun en ollenkaan osaa piirtää kasvoja. *kateellinen*
Severus on ihana surullisena.  ;)
Remuksen ilme on ihana hän näyttää vähän minun mielestäni Arthurilta, mutta jokaisella on
omat mielikuvansa hahmoista.  :D
Sirius näyttää kyllä mielestäni  aivan Siriukselta.   ;D

Anteeksi ehkä hieman sekavasta kommentistani,
mutta olen hyvin hyvin väsynyt.
« Viimeksi muokattu: 16.11.2008 12:45:31 kirjoittanut vjanna »
But I'm yours you know
And I'll love you still in hell

weiff

  • ***
  • Viestejä: 283
  • Three Words, Eight Letters and I'm Yours
Vs: Jackies yllättää
« Vastaus #5 : 16.11.2008 09:47:29 »
NAMS! Joo, reilu peli ja silleeee!
Mä tykkäsin näist ;o juuri tuollaiseksi olen Siriuksen aina kuvitellutkin! ;) Ja Remus, ah!
Entäs sitten rakas 'ruikulimme', sen silmät on niin awss! Että ei rajaa. Se oli ihanan semmonen tietämätön ja semmonen 'miksi aina minä' tyylinen, ihanaa! ;)
Piirteleppäs lisää! :)

weiff
Just trust me

Kleopatra

  • Parantumaton luuseri
  • ***
  • Viestejä: 66
Vs: Jackies yllättää
« Vastaus #6 : 16.11.2008 19:42:31 »
sirius ja remus vastasivat täysin omaa mielikuvaani. aaah <3 kiva piirrustus tyyli, jatkahan samaan malliin!

millann

  • Neiti Salaperäisyys
  • ***
  • Viestejä: 98
  • My paper heart will bleed
Vs: Jackies yllättää
« Vastaus #7 : 06.08.2010 17:19:08 »
Jep, muakin ärsyttää miten elokuvissa hahmoista väännetään muunlaisia.Eniten ehkä minua ärsyttää Narcissa Malfoy, Sirius Musta ja ankeuttajat, älkää kysykö. :D

Sinun Sirius oli juuri samanlainen kuin sen kuuluu olla! Ja jään innolla odottelemaan muitakin ;)

Kiitän ja kumarran.
Ficcien listaus
Avatar by Brianna