Kirjoittaja Aihe: Tetén muistelmat | K-11  (Luettu 4198 kertaa)

-Full Moon-

  • ***
  • Viestejä: 15
  • Emma Watson<3 Kaunis ja suloinen<3
Tetén muistelmat | K-11
« : 06.08.2008 10:58:45 »
//Sansku lisäsi varoitukset ja muutti ikärajan.

Author: -Full Moon-
Beta: !YAY!
Rating: K-11
Genre: Kaipuu
Disclaimer: Minä
Warning: ööh-_- Insesti.
Summary:Tyttö joutuu muuttamaan pois kotoa, koska hänellä on suhde velipuoleen.

LUKU 1
 Olen Teté, Espanjasta. Muutin 10 vuotta sitten Suomeen ja nyt osaan kirjoittaa suomea.  Asun sisarieni ja äitini kanssa. Me muutimme tänne koska äiti rakastui taas kerran. Vanhin sisaristani on brittiläinen, keskimmäinen on suomalainen ja minä olen espanjalainen.

 Kerron nyt vähän sisaristani: vanhin sisaristani on nimeltään Amy ja hän on 17 vuotta vanha. Hän rakastaa maalaamista ja piirtämistä yli kaiken. Hänen koulunsa ei mene mitenkään hyvin, mutta siitä huolimatta kuvaamataito on 10. Keskimmäinen on Laura, mutta äitini sanoo häntä Lauráksi, koska hän muuttaa aina viimeisen kirjaimen Espanjaksi. Laura on suoraan sanottuna nörtti, mutta äiti on hänestä ylpeä, koska hänen koulunsa menee todella upeasti. Laura on 16 vuotta vanha, siskoani hän on vain vuoden nuorempi. Itse olen 13 vuotta vanha.

 Isäpuolellani on kaksi poikaa, 17vuotta vanha James ja 13 vuotta vanha Jack, mutta kutsumme häntä Jackyksi!  Kerron tarinani nyt: )

 Oli ihana kuuma kesäpäivä, kun nousin vuoteestani. Jacky oli vieressäni. Kiljuin niin kovaa, että talo raikui, mutta yhtäkkiä veljeni laittoi kätensä suuni eteen ja suuteli minua. Hyppäsin sängyltä ja sanoin, että vaikka olemme sisaruksia ja rakastamme toisiamme, niin meidän täytyy käyttäytyä! ”Ymmärrän, mutta miten voin olla suutelematta ja rakastamatta sinua!” ”En minä voi tietää! Häivy huoneestani!”, ”Hyvä on senkin neiti täydellinen!”, ”ÄLÄ KOSKAAN SANO MINUA NEITI TÄYDELLISEKSI!!!”, niin Jacky paiskasi oven kiinni ja en nähnyt häntä pitkään aikaan, koska Jacky karkasi kotoa. En mennyt edes kouluun, kun näyttelin olevani kipeä, mutta todellisuudessa minä itkin kaikki päivät. Päivät vierivät kunnes tuli 2.7, minun pikkusisareni syntyi sinä päivänä. Isäpuoleni itki kaiket päivät, jopa sen päivän kun hänen ja äitini ensimmäinen lapsi syntyi. Äitini antoi lapsensa nimeksi Ramoná ja isäpuoleni sanoi häntä Ramonaksi. Mutta 2.7 oli minun onnen päiväni, Jacky löydettiin silloin, mutta puoli kuolleena.

 Kun kuulin uutisesta juoksin ulos, ja juoksin niin kauan kunnes olin sairaalassa. Kysyin Jackyn huonetta. Kävelin aulan läpi, kunnes olin huoneen numero 52 kohdalla. Mietin halusikohan Jacky edes nähdä minua. Kuulin Jackyn huutavan nimeäni, ja silloin tajusin kuinka rakas hän oli. Hän oli rakkain elämässäni, hänen vuoksi halusin elää. Halusin kertoa hänelle sen, halusin vaikka uhmata perhettäni hänen vuokseen. Juoksin huoneeseen ja halasin häntä jasanoin että välitän hänestä enemmän, kuin kenestäkään muusta. Ja suutelin häntä, siis ajattele suutelin häntä ihan itse, eikä hän minua, vaan minä häntä.Olin ikionnellinen, kunnes äiti näki, että suutelin ja olin hänen päällänsä. En huomannut äitiäni kun Jack kysyi, että tekisinkö oikeasti hänen vuokseen mitävain. Ja sanoin hänelle kyllä, totta kai tekisin, johan minä sanoin. Silloinhän otti paitani pois päältäni ja … Ette voi uskoa tätä.. Mutta älysitte.. Hän yritti ja pakotti, mutta äiti huomasi sen ja juoksi huoneeseen ja löi minua kasvoihin… En voi vieläkään uskoa hän löi minua kasvoihin. Ja silloin minultatuli verta ensimmäisen kerran. Huusin äidilleni, ettei hänellä ole mitään oikeutta lyödä minua. Silloin äiti otti minua korvasta ja vei minut mukanaan ulos huoneesta. Hän löi myös Jackya ja hän huusi, ettei tämä jää tähän.  Jo seuraavana päivänä äiti sanoi, että joudun yksityiskouluun asumaan vuodeksi.Katsoin äitiä ja sanoin miksi teet tämän minulle ja silloin hän huusi entistä vakavammin, että meillä ei ole Jackin kanssa oikeutta enää nähdä kaksin.

// Scarlett lisäsi ikärajan otsikkoon
« Viimeksi muokattu: 16.11.2014 16:26:10 kirjoittanut Pyry »

kuumakisu

  • ***
  • Viestejä: 1 088
  • sourwolf
Vs: Tetén muistelmat
« Vastaus #1 : 06.08.2008 12:31:06 »
WHAT? :-----------D Onko tää joku vitsi? Ei? Noo.

Betaa suosittelisin lämpimästi, todellakin. Tätä oli jo ihan tosi vaikea lukea kaikkien typojen ja kielioppivirheiden yms takia. Gosh, mitä tähän voisi edes sanoa.. :-------D Onko tää joku Serranon Perhe -ficci? Tuli mieleen tosta Tetéstä ja tosta koko asetelmasta.. 8DD Ohh my. Onko tää sun ensimmäinen ficcisi? Ööö.. en ees tiedä mitä voisi sanoa. Hanki nyt ensimmäisenä beta. Se tee, joo. Tuota. Joooo. :--D Anteeksi. Olen hämmentynyt.
après moi, le déluge

mers.

  • ***
  • Viestejä: 57
Vs: Tetén muistelmat
« Vastaus #2 : 06.08.2008 13:44:35 »
Hmm. Juoni voisi olla hyväkin, mutta lukemista häiritsi jonkin verran nuo kielioppivirheet. Lisäksi kerronta oli mielestäni hieman liian nopeaa, mutta myönnän, sorrun nopeaan kerrontaan itsekin. Kuvailemalla ja muutamilla lisämausteilla tästä tarinasta varmasti saisi hieman elävämmän ja uskon, että se keräisi lukijoita. :)

miisa

  • ***
  • Viestejä: 208
  • © miisa
Vs: Tetén muistelmat
« Vastaus #3 : 06.08.2008 13:50:41 »
Onko tämä joku Serranon perhe ficci? Tetéstä tuli mieleen.

Melko sekavasti kirjoitettu ja en oikein päässyt juoneen mukaan... : / Kielioppivirheitä tosiaan on ja kuten kanelitanko sanoi niin beta olisi kiva juttu: ) Ei oikeen irtoa parempaa sanomista, kun en tosiaan oikein päässyt juoneen kiinni, sorry for that.

Jennea

  • Vieras
Vs: Tetén muistelmat
« Vastaus #4 : 06.08.2008 14:10:37 »
Öh, en oikein tiedä mitä sanoa. Sinulla on luultavasti hyvä käsitys juonesta ja tämä tarina voisi olla hyväkin, mutta virheet ja liian nopea kerronta sekoittavat lukijan helposti. Ehkä parempi olisi, että kirjoittaisit tämän täysin valmiiksi tietokoneellesi, muokkailisit ja parantelisit kun luet sitä uudestaan, ja sen jälkeen vasta postaat sen tänne. Mutta kirjoittele ihmeessä lisää! Kyllä ne virheetkin siitä vähenee, kun kirjoittelee tarpeeksi paljon. :)

Voldemort

  • Vieras
Vs: Tetén muistelmat
« Vastaus #5 : 06.08.2008 14:12:48 »
Tuskin se aivan sattumaa on, että henkilön nimi on Teté ja että hän on rakastunut velipuoleensa. Tai voisi se ollakin, mutta koska kirjoittaja on aloittanut myös jonkin tekstin, jossa on velho ja noitakoulu ja luihuisen tupa, niin näyttää siltä, että nämä on tehty tarkoituksella, mutta tuosta tarkoituksesta en ole aivan perillä. ::)

!YAY!

  • Vieras
Vs: Tetén muistelmat
« Vastaus #6 : 19.08.2008 21:39:42 »
Tätä oli kyllä VAIKEA betata. Aikamuoto vaihtui aina välillä ja mietin, oliko se tahallista ja pitäisikö se muuttaa ym. Yritin pitää tässä sen epäsuoranesityksen tyylin, vaikka omasta mielestäni tekstistä tulisi helpommin ymmärrettävää jos käyttäisit suoraaesitystä.

...Välillä olin vähän kujalla nopean kerronnan vuoksi...

Henkilöistä en ole (ainakaan vieä) saanut kunnon otetta, varsinkaan päähenkilöstä. Hänen tunteensa tuntuvat jakautuvan aika hassusti Jackylle ja Michaelille. Myös se oli hämäävää, että ensin hän ei halunnut lähteä Jackyn luota ja sitten hän oli riemuissaan tullessaan Espanjaan...

Täytyy kyllä sanoa, että minäkin luulin ensin tämän olevan serrano ficci...

Kirjoitin kyllä aika paljon risuja (enkä itsekään ole mikään mestari kirjoittaja), mutta jos panostat tähän, niin tästä voi kyllä tulla todella hyvä^^

Ehkä parempi olisi, että kirjoittaisit tämän täysin valmiiksi tietokoneellesi, muokkailisit ja parantelisit kun luet sitä uudestaan, ja sen jälkeen vasta postaat sen tänne.
Täysin samaa mieltä :')
« Viimeksi muokattu: 27.08.2008 17:03:12 kirjoittanut !YAY! »

-Full Moon-

  • ***
  • Viestejä: 15
  • Emma Watson<3 Kaunis ja suloinen<3
Tetén muistelmat
« Vastaus #7 : 20.08.2008 14:31:09 »
Author: -Full Moon-
Beta: !YAY!
Rating: maybe 10
Genre: Kaipuu
Disclaimer: Minä
Warning: ööh-_-
Summary:Tyttö joutuu muuttamaan pois kotoa, koska hänellä on suhde velipuoleen.

Ja tässä tää toinen luku:---)

Luku 2
 Jouduin heti maanantaina lähtemään yksityiskouluun asumaan vuodeksi, tulisin vasta kesälomalla kotiin ja saisin soittaa vain äidille ja vain maanantaisin.Mutta minä en siihen suostunut, otin matkapuhelimeni, jonka setäni Andreas oli tehnyt. Se näyttää vain pieneltä pelikonsolilta joka on vain kiinni vaatteessa.Kiitän Andreaksen muistoa, hän nimittäin kuoli viime vuonna juuri ennen muuttoamme Suomeen.  Mutta palataan asiaan. Jouduin nimittäin lähtemään.Sain kyydin omalta isältäni, joka pelasti minut. Hän vei minut mukanaan Espanjaan. Omaan kotimaahani! Pääsin taas puhumaan espanjaa ja pääsin tuttuun kouluun ja… SAIN NÄHDÄ POIKAYSTÄVÄNI! Ensimmäisenä päivänä äiti sai tietää,että olen isällä ja sanoi isälle, että joudun asumaan täällä ja käyn äidin luona kesälomalla.

 Toisena päivänä menin kouluun ja tapasin ystäväni. Halasin heitä ja ilahduin ikihyviksi. Poikaystäväni, tai siis entinen poikaystäväni, tuli minua kohti.Hän sanoi minulle hei ja meni ohitse. Vastasin hänelle ja menin kavereiden luoja kysyin seurusteleeko Michael kenenkään kanssa. Ja hän ei seurustellut! Ihanaa!

 Kemian tunnin jälkeen juoksin käytävälle, koska minulla oli kiire vessaan.Yhtäkkiä ennen kuin huomasinkaan, minut pysäytettiin. Pysäyttäjä oli itse Michael,kuinka suloista! Minun ääneni värisi kun sanoin he-i. Minä suutelin häntä jahän minua. Olin onnellinen, mutta samalla muistin Jackyn. Ei, en voinut tehdäsitä. Mutta hän ei päästänyt minua, hän vei minut vessaan, mutta onneksi kellosoi. Pyysin anteeksi etten voinut tehdä sitä. Samalla hän pyysi minut ulos tänään hotellin ravintolaan. En voinut muuta kuin suostua.

 Koulun jälkeen menin uuteen kotiin ja olin hirveän stressaantunut. Mitä minä teen, en voi tehdä tätä Jackylle, mutta en voi myöskään perua kutsua. Isäni kysyi mikä minulla on hätänä. Samalla hän kertoi, että minut on luvattu naitettavaksi Michaelille. En voi uskoa tätä! Kysyin että vieläkö tällaisia lupauksia tehdään. Ja isä sanoi vielä, ettei tehdä, mutta minulle sitten vai tehtiin? No nyt tehtiin, sitä ei voinut perua. Sinun äitisi tämän halusi, että sinä et rakastuisi veljeesi! Isä huusi ja sanoi, että minun pitää laittautua maskeeraajan kanssa.

 Kun olin valmis, minut vietiin hotellin ravintolaan. Isä antoi minulle rahat hotelliin, jossa minun ja Michaelin pitäisi nukkua yhdessä. Mutta minä en rakastanut häntä, no ehkä pikkuisen. No hyvä on, minä pidin hänestä! Mutta rakastin myös Jackya. Aamulla heräsin sängystä peiton alta. Ja Michaeloli jättänyt lapun, jossa luki, että oli kiva ilta. Mitä minä olin tehnyt!

 Seuraavana päivänä kaikki katsoivat minua oudosti. Apua, olen pulassa! ajattelin.Menin kysymään mitä tein silloin hotellissa. Enkä voinut uskoa mitä hän sanoi minulle. En ollut enää neitsyt. Juoksin vessaan, koska kuukautiseni olivat myöhässä. EI! EI! EI! EIIIIIII! Koko koulu raikui, isäni haki minut kotiin, ja me menimme sairaalaan. Äitinikin oli siellä. Hän oli ikionnellinen, minusta taas se ei ollut kivaa, olin vasta 15 vuotta. En ollut valmis äidiksi. Eikä Michaelkaan ollut valmis isäksi.

 Seuraavana päivänä en puhunut mitään Michaelille vaikka hän yritti puhua minulle. En halunnut lasta nyt, en ainakaan hänen kanssa. Samaan aikaan Jacky soitti ja onnitteli minua. Miksi ihmeessä? Sitten hän kertoi, että hänelläkin on uusi tyttöystävä nimeltä Jenny. Kysyin, että etkö enää ole minun kanssani? Hän vain sanoi, että minähän olen Michaelin kanssa. Sanoin, että en rakasta häntä. Rakastan sinua Jacky vain ja ainoastaan sinua. Jacky löi luurin korvaan, eikä enää puhunut minulle.

Olen pahoillani kirjoitus virheistäni, mutta onneksi sain Betan: !YAY!  KIITOS<3 Ja ilmoitan että 3 luvun teksti voi kestää, koska aloitan uuden ja vähän hitaamman kerronnan tarinassani...
(kiitos vinkeistä kaikille)  :D.... Kone oli tehnyt jonkun virheen tekstissä!!!!!! Anteeksi  ::)
« Viimeksi muokattu: 23.08.2008 15:21:14 kirjoittanut -Full Moon- »

Lallu

  • freak bitch
  • ***
  • Viestejä: 1 256
  • dynamite
Vs: Tetén muistelmat
« Vastaus #8 : 23.08.2008 20:25:17 »
Mä yritin nyt kahteen kertaan tän lukea läpi, mutta mä putoon vieläkin ekan rivin kolmannen sanan kohdalla kyydistä. Eli tossa ekassa kappaleessa tää päähenkilö on 13 ja seuraavassa 15?  ??? Kuten viuhpiipore tossa sanokin, niin kannattaa kanssa ite lukea kirjottamisen jälkeen läpi, koska siinä aina hyvin tajuaa, mitkä kohdat ei ehkä mee niin kun pitäs. ;)

Hahmojen puhumiset voisi merkata lainausmerkeillä, koska ne sekottaa aika pahasti lukijaa, kun ei tiedä, mitkä on vuorosanoja ja mitkä ei.

Lainaus
aloitan uuden ja vähän hitaamman kerronnan tarinassani...
Mainiota.

Lallu

PS. Toi raskauskohta... Jos menkat on päivän myöhässä, se ei tarkota sitä, että on paksuna...
[