Kirjoittaja Aihe: Testi, Hermione/Lavender, K-11, oneshot  (Luettu 2403 kertaa)

modestpar

  • ***
  • Viestejä: 3
Testi, Hermione/Lavender, K-11, oneshot
« : 05.08.2008 16:23:42 »
Nimi: Testi
Pairing: Hermione/Lavender
Genre: Romance
Summary: Hermionella on tunteita tyttöjä kohtaan, mutta tarvitsee avitusta asian ymmärtämiseen.
K-11

Hermionen sisällä roihusi epävarmuus. Hän oli koko edellisvuoden haikaillut Viktorin (ja hieman Roninkin) perään ja nyt hänen viidentenä vuonnaan hän ei tuntunut kiinnostuvan oikein kenestäkään. Tai no se ehkä oli hienoinen vale. Kyllä hän huomasi kiinnostavia ihmisiä ympärillään. Ne vain eivät olleet poikia. Hermione huomasi herkemmin Ginnyn intohimoiset suklaasilmät kuin Malfoyn muka niin ihanaiset jäänsiniset silmät tai Chon terävän älykkyyden kuin Terry Bootin, tai Angelinan lihakset kuin McLaggenin.
   Hermione ei uskaltanut ajatella tai analysoida syvemmin tätä asiaa, sillä se pelotti häntä. Ginny kyllä huomasi että jokin vaivasi hänen ystäväänsä, mutta Hermione vältteli aihetta uskollisesti eikä avautunut. Hermionella ei ollut aavistustakaan kuka voisi auttaa häntä tai kenelle hän pystyisi puhumaan. Harrylle ja Ronille hän ei uneksinutkaan kertovansa. Eikä hän uskaltanu kertoa Ginnyllekkään sillä pelkäsi menettävänsä tämän ystävyyden. Sillä hetkellä Hermione todella tajusi miten vähän ystäviä hänellä todellisuudessa oli.
AK:n jäsenet olivat vain jäsenä, eivät mitään sen läheisempiä. Hermione nauroi sisäisesti kuvitellessaan miten hän avautuisi Luna Lovekivalle seksuaalisuudestaan.
 
Hermione kapusi tyttöjen makuusaliin ja huomasi harmikseen Lavenderin, Hermione oli toivonut makuusalin olevan tyhjä. "Oletko nähnyt Parvatia?" Lavender kysyi sillä välinpitämättömällä äänellä jota hän aina käytti puhuessaan Hermionelle. "Ei, en ole." Hermione vastasi ärtyneenä.
Lavender ja Parvati olivat yleensä liimautuneena toisiinsa, mistä Hermione tietäisi Parvatin olinpaikan, ellei Lavender sitä tiennyt?

Hermione istahti sängylleen ja huokaisi turhautuneena.
"Huolia?" Lavender kysyi uteliaana. "Jotka tuskin kiinnostavat sinua." Hermione äyskähti. Lavender harvoin osoitti Hermionelle huomiota, vaikka he olivatkin viettäneet yli neljä vuotta samassa makuusalissa.
"Oi kyllä minua kiinnostaisi!" Lavender ja siirtyi Hermionen viereen istumaan.
"Niin jotta voit juoruta niistä Parvatille." Hermione mutisi epäileväisenä Lavenderin yhtäkkiselle ystävällisyydelle.
"Hermione älä viitsi! Kyllä sinä voit minuun luottaa! Minun ja Parvatin välillä kyllä on salaisuuksiakin, usko pois." Lavender vakuutti ja katsoi Hermionea odottavasti.
Hermione huokaisi. Mitä menetettävää hänellä olisi, paitsi maineensa? Hermionella tuntui olevan niin tukala olo, että hänen oli pakko saada avautua jollekin. Vaikka se joku olikin juorukello Lavender Brown.
"Tuntuu, että olen muuttunut tosi paljon vuoden sisällä.. Ja tarkoitan nyt sitä miten ajatukseni ja tunteeni ovat muuttuneet." Hermione aloitti kömpelösti. Lavender nyökkäsi ymmärtämisen merkiksi.
"Tarkoitan sitä miten kiinnostuksen kohteeni ovat muuttuneet." Hermione jatkoi edelleen epävarmana.
"Puhutko nyt pojista? Krumistako?" Lavender kysyi.
”No siis vähän niin kuin.. Tai siis kyse on nyt siitä, miten Viktor ei enää kiinnosta minua..” Hermione jatkoi hermostuneesti.
“Vaan nyt sinua kiinnostaa Ron?” Lavender ehdotti.
“Ei ei!” Hermione sanoi kärsimättömästi.
“Kun minusta tuntuu, että kukaan poika ei enää kiinnosta minua.” Hermione sai lopulta sanotuksi.
Lavender mietti hetken ja kysyi lopulta: “Tuntuuko sinusta sitten että olisit lesbo?”
“En minä tiedä!” Hermione vastasi tuskastuneena.

“Okei, no mutta oletko kiinnostunut jostain tietystä?” Lavender uteli.
“No siis vaihtelevasti Ginnystä tai Chosta.” Hermione sanoi nolona.
“No mutta siihen on aivan simppeli testi!” Lavender ilmoitti.
“Mihin?” Hermione kysyi ymmällään.
“Siihen että oletko kiinnostunut tytöistä vai et. Suutelet tytön kanssa ja näet sitten miltä se tuntuu!" Lavender vastasi ykskantaan.
“No en kai minä nyt voi marssia jonkun luokse ja sanoa ‘anteeksi, kokeilisin yhtä juttua’ ja suudella. Eihän se niin toimi.” Hermione närkästyi.
“Joskus olet harvinaisen tyhmä Hermione. Katsohan minä olen tässä ja olen tyttö, ainakin kun viimeksi katsoin. Olen tässä mukana ihan vain auttamismielessä.” Lavender virnisti.
Hermione ei ehtinyt vastata mitään muka nokkelaa hänelle, kun Lavender jo nojautui suutelemaan häntä. Hermione tosiaan piti siitä tunteesta minkä Lavender aiheutti hänelle. Se oli mukavan kutitteleva. Suudelma kesti pitkään ja Hermione antoi sen syventyä, vaikka se olikin vain ‘testi’.
“Voi olla, että joudun kokeilemaan uudestaan.” Hermione huohotti kun he tarvitsivat ilmaa.
“Se kuulostaa hyvältä idealta, sillähän et sinä voi vielä ihan varma olla.” Lavender kommentoi, Hermione katsoi Lavenderin tummiin silmiin ja virnisti.

Pitkän ajan kuluttua Parvati seisoi makuusalin ovella ja katsoi kulmat kohollaan kun Lavender oli käpertynyt Hermionen viereen nukkumaan.
Peitto oli hieman valahtanut tyttöjen päältä ja Parvati näki Lavenderin paljaan selän.
“En ole varma haluanko tietää mitä täällä on tapahtunut.” Parvati mutisi.
« Viimeksi muokattu: 15.03.2015 00:34:43 kirjoittanut Kaapo »

Kaatosade

  • pervektionisti
  • ***
  • Viestejä: 4 856
  • kiero ja sarkastinen
Vs: Testi, Hermione/Lavender, PG-13, oneshot
« Vastaus #1 : 15.08.2008 20:01:09 »
Tämä oli valloittava ficci. Sellainen välittömän söpö. Ei mitenkään kovin yllätyksellinen, mutta se ei haitannut ollenkaan, kun koko ajan sai hymyillä itsekseen ajatellessaan mahdollista lopputulosta. Pidin myös siitä, ettei Hermione heti luottanut Lavenderiin, vaan oli epäluuloinen. Ehkä aavistuksen helposti asiat kääntyivät, mutta kuten sanoin jo aiemmin, se ei häirinnyt. Suloinen, ja Parvatin ajatukset olivat hauskoja lopussa. Kiitoksia siis tästä.
Mitä tarinoita kertoisin sinulle hämärän rannalla
että haihtuisi surusi, suloinen ja surullinen nukkeni.   (Pablo Neruda)


Lily Potter

  • Vieras
Vs: Testi, Hermione/Lavender, PG-13, oneshot
« Vastaus #2 : 15.08.2008 20:10:57 »
Aah, ihanaa<333

Tämä oli tällainen söpö. Piccan tavoin pidin siitä että Hermione aluksi epäili voiko Lavenderiin luottaa. Mutta tämä oli tällainen söpö ja kevyt 'iltasatu'.

Lily P.

Timanttityyppi

  • ***
  • Viestejä: 41
Vs: Testi, Hermione/Lavender, PG-13, oneshot
« Vastaus #3 : 16.08.2008 21:49:17 »
aww.. tämä oli söpö <3 8DD Tykkäsin Parvatin mietteistä <3 8DD Nojoo.. kiitos!
Fred + George = The Weasley Twins <3

miisa

  • ***
  • Viestejä: 208
  • © miisa
Vs: Testi, Hermione/Lavender, PG-13, oneshot
« Vastaus #4 : 17.08.2008 20:41:47 »
Harvoin luen femmeä, mutta nyt tämän avasin jostakin tuntemattomasta syystä ja onneksi avasin, sillä tykkäsin tästä. Hermionen mietteet seksuaalisuudestaan ovat aidontuntuisia ja pidin siitä, että Hermione pohti kelle uskaltaisi avautua, eikä rynnännyt kertomaan Harrylle ja Ronille. Kiva lisä oli myös, että Hermione ei ollut aiemmin ajatellut voivansa kiinnostua Lavenderista. Parvatin loppu mutinat on loistava lopetus! ;D