Kirjoittaja Aihe: Matelija jättää jälkensä paperille... päivityksiä 16.5.2010  (Luettu 17500 kertaa)

Ringo

  • Vieras
Vs: Matelija jättää jälkensä paperille...
« Vastaus #20 : 09.11.2008 15:58:06 »
Noniin, nyt saan vihdoin tunkea kommenttia tänne. 8))
Tämäkin kuva vastaa täydellisesti mielikuvaani Jampastamme. (; Ah, pidän tuosta paljon, punainen on täydellinen taustaäri, kuten Mirima ylempänä sanoikin.

Ennen kuin yritän tunkea tähän jotain rakentavaa, purkaudun tähän yhdestä vääryydestä, jota ihmiskunta ei edes yritä korjata: Miehilläkin voi olla tummat ripset!!!

Olen siis ehdottoman erimieltä Dinan kanssa, sillä minusta nuo piirtämäsi poikien ripset ovat ihania. Esimerkiksi minun pikkuveljelläni on hirveän tummat ripset, eikä hän näytä ollenkaan naiselliselta. Ja ainakaan Jamesin ripset eivät ole edes yliluonnollisen tummat, vaan aivan normaalin pituiset ja miehekkäät!
Tuossa young - Sirius kuvassa ehkä leikitään niiden ripsien kanssa siinä maskuulisuuden rajoilla, mutta Sirren lommoposket neutraloivat vaikutelman täydellisesti. ;)

...Ja ne Sirren tummat ripsethän suorastaan pakottavat naiset kääntämään päänsä Sirreen, ja Sirrehän olikin tunnetusti naisten mies. (;   (Sirre oli ainoastaan Jamesin ja Remuksen kanssa homo.)

Ärsyttää aina, kun ihmiset eivät pidä jos miehelle piirtää ripset. :o (Kyylätkää seuraavaa vastaantulevaa miestä silmiin, ja huomaatte että hänelläkin on ripset! )

Tai, tietenkin silloin se on ymmärrettävää, jos mies näyttää aivan naiselta silloin, mutta kun nämä Repen piirustamat miehet eivät näytä ollenkaan naisilta!
Itsehän en osaa piirtää miehille ripsiä ilman, että he näyttävät naisellisilta. Hehheh.

Ja nuo "ankka huulet" ovat omalla tavallaan suloisia ja antavat hahmolle hiukan omaperäisemmän ulkonäön. (: Niitä ei tietenkään saa korostaa liikaa, koska muuten ne alkavat häiritsemään, ja pahasti. Leuka on ihanan terävä ja miehekäs, pidän paljon. Ja tuo Jamesin ihanan flirttaileva katse saa minut ihmettelemään, että miten Lily pystyi vastustamaan tuollaista herkkupalaa! ;)

Öäy, mitään kritiikkiä en nyt tähän keksi. Ei tästä tullutkaan hirveän rakentavaa palautetta, pyydän nöyrästi anteeksi. :'D Pitkää ja sekavaa, yritä ymmärtää mitä haen takaa.  ;D

-Ringo

Dinella

  • Leijonakuningas
  • ***
  • Viestejä: 726
Vs: Matelija jättää jälkensä paperille...
« Vastaus #21 : 09.11.2008 16:03:34 »
Siis. Tiedän että miehillä on pitkät ripset myös, mutta.. Eivät silti vahvat, siis tummat. Naisillakin on noin tummat vain jos käyttää ripsaria ;D
and never, never, never stop for anyone

ava by raitakarkki

Reptile

  • ***
  • Viestejä: 67
Vs: Matelija jättää jälkensä paperille...
« Vastaus #22 : 09.11.2008 20:47:43 »
Kommentteja. Paljon tekstiä. Wow. Hyvä niin. ;D

Dina: Kiitos paljon kommentistasi! ;D  hyvä kuulla erilaista palautetta, mitä ihmiset ajattelee. Siriuksen ripset menevät kyllä ehkä pikkasen yli, mutta ehkäpä kuvittelemani Sirius käyttää ripsiväriä!!!!  :o  Joo-o, tuleepas tyhmä vastaus. Mutta kiitos paljon silti kommentistasi!

Et sitten lyhyempää kommenttia voinut laittaa, Ringo! Mutta on kiva saada pitkiä kommentteja.  ;D Joka tapauksessa, sinä sait minut repeämään nauruun, räjähdin suoraan palasiksi; tuo kommentti oli niin sinua! Heheheheh. Hauskaa. (Mutta silti, ei tarvitse välttämättä olla noin hyökkäävä,..XD) Joka tapauksessa kiitos paljon hauskasta vastauksesta! Se piristi iltaani. ;)
you have to die a few times before you can really live

Reptile

  • ***
  • Viestejä: 67
Vs: Matelija jättää jälkensä paperille...
« Vastaus #23 : 10.11.2008 21:25:39 »
Kiitos paljon Riiku! ;) Et arvaakaan, minullakin on mennyt ikä ja terveys noita tehdessä. Tuskaista tehdä koneella kun ei ole piirtopöytää.. :D mutta siis kiitos kommentistasi! ;D

~Reptile
you have to die a few times before you can really live

Reptile

  • ***
  • Viestejä: 67
Vs: Matelija jättää jälkensä paperille...
« Vastaus #24 : 11.11.2008 19:02:49 »
Riiku, kiitos paljon, jälleen! ;D Voin luvata, että lisää Sirius/Remusta on tulossa, sillä osallistuin fanart5:seen parituksella S/R. Toivotaan vain että ne olisivat myös sitten kun saan ne valmiiksi, yhtä "aaws" kuin ilmaisit tuon työn tuolla olevan..tulipas hieno lause, hahahah, mutta kiitos paljon silti kommentistasi! ;)

~Reptile
you have to die a few times before you can really live

Reptile

  • ***
  • Viestejä: 67
Vs: Matelija jättää jälkensä paperille...
« Vastaus #25 : 27.11.2008 15:40:57 »
Oi mukavaa saada taas kommenttia näin vaihteeks. ;D

Kiitos paljon TylerDurden! ;D

Samoin, kiitos paljon myös sinulle, Riiku. ;) ja muita töitä on varmasti tulossa, ja ainakin neljä sirius/remusta tuohon fanart5:seen. Gööööhh kommenttisi veti sanattomaksi! tai sitten olen vain niin mielikuvitukseton ihminen...mutta joka tapauksessa, kiitos paljon kommentistasi!! ;D

-Reptile
you have to die a few times before you can really live

Reptile

  • ***
  • Viestejä: 67
Vs: Matelija jättää jälkensä paperille...
« Vastaus #26 : 27.11.2008 18:53:32 »
Kylläääähhh, luit aivan oikein. ;D Kuvat tulee sitten kun olen saanut piirrettyä ne, tai ensiksi pitää saada suunniteltua ideat niihin piirustuksiin. ;) Mutta kiitos, jälleen, ihanasta kommentistasi, joka inspiroi minua piirtämään nuo työt äkkiä valmiiksi. :D

~Reptile
you have to die a few times before you can really live

Ring..//

  • Vieras
Vs: Matelija jättää jälkensä paperille...
« Vastaus #27 : 30.11.2008 14:50:24 »
Ihania piirrustuksia. Ite en ikinä osais piirtää, Parhaita oli Sade ja Harry-vauva;) Lutunen se vaavi ;D ;D

Ringo

  • Vieras
Vs: Matelija jättää jälkensä paperille...
« Vastaus #28 : 30.11.2008 19:00:14 »
Voi luoja : OO
Oikeasti, en enää ikinä elämäni aikana puhu sinulle sanaakaan.
Todella upea tuo sade. Öääahaghgahgadkdgakgdakäagägadkäadgäjkäadkgdadgadgadga.

Ilmeet ja värit ovat upeita kummassakin työssä, eikä anatomiassakaan ei ole mitään vikaa. Taisiis, meillä kaikillahan on aina parantamisen varaa, mutta ´kehityt todeeella huimaa vauhtia. öööölölölödödfdf 

oikeasti, aion kyllä pyrkiä tammerkoskeen siivoojaksi, sen enempää luovuutta minussa ei ole.. x'D
*mahtava alemmuuskompleksi-isku.*

pahoittelen huonoa kommenttia. :*D

Reptile

  • ***
  • Viestejä: 67
Vs: Matelija jättää jälkensä paperille...
« Vastaus #29 : 30.11.2008 19:57:40 »
Göäääähhhhejifnekfdl liikaa kommentteja!!! :o Eihän näihin keksi vastauksia...

Kiiitooooss paaljon, Riiku!!! ;D Lisää töitä tulee sitten, kun saan niitä tehtyä..eli menee aikaa, koska mulla ei ole harmaintakaan aavistusta mitä piirtäisin seuraavaksi. :D Mutta, todellakin, kiitos paljon kommentistasi! ;D

Kiitos myös sinulle Ring..//  Moni näyttää sinun lisäksesi tykkäävän tuosta Harry-vauvasta! :D

RINGO
-kultaseni!! ;D kiitos sinullekin, ja kuules nyt, sinä päivänä kun sulla ei ole luovuutta, mä meen laulaan pressalle maamme-laulun. ;D Mutta - joo - anatomia kyllä tökkii. En tiedä vain mikä kohta, mutta jokin silti häiritsee syvästi. Kiitos paljon myös kommentistasiiiiihhhh!!!!! ;)

Kiitos vielä yhteisesti kaikille kommentoijille! :D

~Reptile

// 10.12.2008 - Uusi työ (045 Kuu) lisätty 10.12. Tuskin tarvitseekaan sanoa, mutta olisi kiva saada kommentteja.

~Reptile


// Illusia yhdisti tuplapostauksen.
« Viimeksi muokattu: 30.08.2012 05:56:24 kirjoittanut Illusia »
you have to die a few times before you can really live

nukkekoti

  • Ananas
  • ***
  • Viestejä: 145
  • Majere. <3
Vs: Matelija jättää jälkensä paperille...
« Vastaus #30 : 10.12.2008 22:29:51 »
Ooo, salaperäinen tuo uusi kuva. Semmoinen mukavan sumuinen :)
Tykkään, ja ihanaa että oot ahkeroinut ton fanartin kanssa, ilostutat kovasti ^^
Sans lui, je ne peux pas vivre.

Remoteness spectator

  • ***
  • Viestejä: 2 182
  • Sanokaa Remoksi vaan
Vs: Matelija jättää jälkensä paperille...
« Vastaus #31 : 10.12.2008 22:43:37 »
Ooh! Voinko päätellä että pidät NIN:istä kun kerta Trentin olet piirtänyt?

Ihme muuten, miten paljon Trent muistuttaa Kalkarosta. Googlesta löytyy kamalasti kuvia jossa Trentin pää on läntätty Kalkarokselle.

Harmi ettei tuo näytä minulle noita ensimmäisiä, mutta hyvin osaat kyllä piirtää. Kannattaa tosiaan pitää pystyssä tuota taitoa ja intoa.
It is time
to break the chains of life
If you follow you will see
what's beyond reality
 
       
~Dark designs~

Reptile

  • ***
  • Viestejä: 67
Vs: Matelija jättää jälkensä paperille...
« Vastaus #32 : 11.12.2008 15:07:08 »
Kiitos paljon kommentistasi, nukkekoti! ;D Olen nyt yrittänyt tehdä noita fanartin töitä pois alta, ettei deadline sitten lopulta yllätä (vaikka siihen nyt onkin vielä aikaa..) ;D Mutta kiitos jos pidit! :D

Remoteness spectator, kiitos myös sinulle! Ja voit päätellä, että pidän Nine Inch Nailsista. :D oikeastaan tuo että pidän siitä on liian lievä ilmaisu, olen hulluna NIN:iin!!! ;) Se on kyllä ihme kun Trent ja Kalkaros ovat niiiiiiin samannäköiset..ja yhtä hyvännäköset..grr... ;D

Kiitos paljon jälleen, Riiku! Eikä työni ole mitenkään erikoisia...ne on vain omituisia wannabe-hienoja. x''D Mutta siis oikein hyvä laskupää sinulla! Tosiaan, kaksi on vielä tulossa, niitä en varmasti ehdi tehdä kuin vasta joululomalla, kun on aikaa. ;D

Kiittäen ja kumartaen kaikille kommentoijille!
-Reptile
you have to die a few times before you can really live

Reptile

  • ***
  • Viestejä: 67
Vs: Matelija jättää jälkensä paperille...
« Vastaus #33 : 28.12.2008 12:28:10 »
Kiitos paljon, JÄLLEEEENNNN, Riiku! Sinä todellakin kommentoit jokaista työtäni. >8D Kiitos siitä! Mutta siis fanart5 "Sirius/Remus" töitä tulee enää kaksi kappaletta, muita piirtelen sitä mukaa kuin inspis syntyy. ;) Ja minä piirtelen aika lailla kaikkea, uusin vanhoja töitä, teen uusia yms.. :D

Että älä hätäile, ikinä en varmasti lopeta piirtämistä! >8''D

// Anteeksi, TylerDurden, en huomannut kommenttiasi! Silmät vääristää kun on väsynyt.. x''D Mutta siis kiitos paljon sinullekin!! :D

Pahoitellen,
~Reptile
« Viimeksi muokattu: 28.12.2008 22:03:56 kirjoittanut Reptile »
you have to die a few times before you can really live

Ringo

  • Vieras
Vs: Matelija jättää jälkensä paperille...
« Vastaus #34 : 29.12.2008 17:16:08 »
HEI HEI HEI En ole kyllä kerenny kommata tuohon "kuu" - piirrokseen aiemmin! :oooo
Oooooh upeaaaahhh <3 <3<3 <3 Tuo piirros on mielettömän hieno, ja aah pidän paljon Rempan ja Sirren selistä... ;) Nam, täydellinen. <3 Suorastaan.... QQQQ ;) 

Ja nuo uusitut Draco ja Sevvie ovat myös upeita, kehityt todella huuuimaa vauhtia, tulee alemmuuskompleksi kun katsoo töistäsi...

....Miksi minä en koskaan kehity enkä osaa kirjottaa hienoja kommentteja enkä ole edes luova ja nyyh. : (((

Nämä ovat kuitenkin ihania jos et vielä tajunnut, ja aaah lisäääh nopeastiiih ja yritän päästä kommentoimaan useammin. ;)

QQ: Rinkeli

Reptile

  • ***
  • Viestejä: 67
Vs: Matelija jättää jälkensä paperille...
« Vastaus #35 : 29.12.2008 21:07:25 »
Oih, kiitos Ringoseni<3 :D Hyvä jos Siriuksen ja Remuksen selät ovat aivan QQQ. ;) Mutta siis, joo, todellakin, kiitos JÄLLEEN ihanasta kommentista<3 JA sun ei ole varaa sanoa mitään alemmuuskompleksista, kun näytit minkä olit tehny öljyväreillä...WOW! *ai miten niin eksyn aina aiheesta?* ;D JA SINÄ ET MUKA LUOVA!!??? pah sanon minä! :o Mutta, lisää töitä tulee, kun jaksan niitä tehdä ja laittaa tänne. ; p

KIITOS RAKASHHH KOMMENTISTASI<3<3<3 QQQ. hah. heheh. hauskaa.

- Reptile
you have to die a few times before you can really live

pilkunnussija

  • ***
  • Viestejä: 10
Vs: Matelija jättää jälkensä paperille...
« Vastaus #36 : 01.01.2009 22:58:06 »
oihh noi sirius/remukset oli aivan ihania <333
minä olen huone vintillä
olen talo ilman hissiä
minä olen auto parkissa
olen täynnä sakkolappuja
minä olen paskaa lintujen
konepellin päällä, tiedän sen.

Reptile

  • ***
  • Viestejä: 67
Vs: Matelija jättää jälkensä paperille...
« Vastaus #37 : 02.01.2009 16:59:12 »
Kiitos paljon, pilkunnussija! :D Lisää Sirius/Remusta tulee sitten kun jaksan niitä viimeistellä, ideoita on kuitenkin jo valmiina. ;) Kiitos vielä kommentistasi! ;D

-Reptile
you have to die a few times before you can really live

Mystery

  • Näkijä
  • ***
  • Viestejä: 141
Vs: Matelija jättää jälkensä paperille...
« Vastaus #38 : 03.01.2009 16:35:45 »
Ihana tuo Harry vauva.  Pidin myös erityisesti Snapusta, Siriuksesta, nuoresta James Potterista joka näyttää hämmästyttävän paljon Harrylta ja tietinkin Dracosta.  ::)
Lisää kuvia? 

Kiitos.  :-*
In Joy and Sorrow.

Reptile

  • ***
  • Viestejä: 67
Vs: Matelija jättää jälkensä paperille...
« Vastaus #39 : 03.01.2009 17:31:28 »
Mystery: Kiitos paljon kommentistasi! Minusta tuo James on epäonnistunut, mutta muokkailen sitä sitten kun jaksan. Heh. ;D Tänään/ensi yönä saattaa tulla uusi Sirius/Remus työ, riippuu kuinka tarkasti ja nopeasti jaksan tuota työtä tehdä..(teen sitä koko ajan... ) ;)

Tosiaan, kiitos ja mukavaa jos pidit! :D

~Reptile

// 04.01.2009 - Kiitos paljon, TylerDurden! ;)  Ajattelinkin Siriusta ja Remusta heidän kouluaikoinaan, joten pitäähän heidän vähän tyyliä seurata! ;D Usein törmää töihin, joissa Sirius tai Remus on kauheita emoja. *en itse ikinä piirrä sellaisia...^_^* Siispä päätin tehdä wnb-puoli-hippejä! Heheheh. Mahtavaa.

Kiitos tosiaan paljon kommentistasi! :D

-Reptile


// Illusia yhdisti tuplapostauksen.
« Viimeksi muokattu: 30.08.2012 05:58:10 kirjoittanut Illusia »
you have to die a few times before you can really live