Kirjoittaja Aihe: Ja sinä unohdat, S  (Luettu 2334 kertaa)

Fredu

  • Luihuisnörtti
  • ***
  • Viestejä: 1 010
    • Mieleni on maalaus
Ja sinä unohdat, S
« : 04.08.2008 01:13:41 »
Nimi: Ja sinä unohdat.
Ikäraja: Sallittu. flawless lisäsi otsikkoon
Paritus: Havaittavissa.
Genre: Angst, romance, raapale.
Disclaimer: Omistan hahmot, vaikkei niiden nimiä tai ulkonäköä mainita.
Summary: Rajana taivas silloin tunsin mä niin,
auringon alle en mä jää kyyneliin.


A/N: Aloittelin tätä tuossa puoli kahdentoista aikaan, ja nyt tämä on näin yhdeltä yöllä valmis. En tiedä tykätäkö itse vai ei, sillä olen sen verran väsyksissä. Sanoja on vähän yli sata, mutta raapaleen rajoihin kuitenkin menee. 8 ) Jos haluaa vähän tarkennusta tähän, kannattaa kuunnella Mariliin biisi Rajana taivas.

Ja sinä unohdat.

Suutele minua rakkaani, kuin tämä olisi viimeinen suudelmamme. Sillä tiedän sen olevan viimeisemme. Sydämeni huutaa, mutten tahdo luopua tästä viimeisestä hetkestä, viimeisistä minuuteista.

Emme ole enää ehjiä, rakkautemme oli tarkoitettu rikottavaksi. Voimme pelastaa toisemme näin, rikkoen sydämemme, riistäen niistä toiset puolet. Yksin olemme puolikkaita, yhdessä kokonaisia. Ymmärrän tämän hetken, ympärillä olevan talviyön kauneuden, mutten ymmärrä miksi uhraamme näin itsemme.

Voisin vain lentää pois, jättää surun jälkeeni.

Lupasin sinulle, etten jätä sinua. Valehtelin, ja nyt se satuttaa. Sanoin sinulle, rakkaani, aina rakastavani sinua. Siinä en valehdellut. Kun nyt irrottaudumme, katson sinua silmiin ja kuiskaan kaiken olleen valhetta. Sydämeni kevenee, huulilleni nousee surumielinen hymy.

Nyt sydämeni ei pidä enää minua maassa.

Emme voi olla yhdessä.

Tahdon olla vapaa.

Kosketan huuliasi sormillani. Sinun on helpompi unohtaa minut, jos vihaat minua. Ja sinä unohdat. Tiedän sen. En rakasta sinun jälkeesi ketään, lennän vain lintuna taivaalle. Silloin tiedät, ettei kukaan muukaan tule saamaan minua.

En olisi kanssasi onnellinen.
« Viimeksi muokattu: 30.07.2014 13:54:47 kirjoittanut Fredu »
Avatar: Beauty Enchants
hiphei, hurraa, nyt ei surra! pienet on konstit nää: jos joskus täytyy huolia olla, tuntuu pahalta, itkettää, itke kyyneleet sovinnolla,
ei ne silloin sisälle jää
~*~
Hävisin pelin

mers.

  • ***
  • Viestejä: 57
Vs: Ja sinä unohdat.
« Vastaus #1 : 04.08.2008 01:53:25 »
Mä pidin tästä. Vasta nyt mä olen ruvennut mieltymään lyhyisiin, ytimekkäisiin teksteihin, ennen en tykännyt niistä yhtään. Tää oli just semmonen kaunis, surumielinen tarina, joka on parhaillaan näin lyhyenä. Tunnelma välittyi loistavasti, ja tällaisessa mielentilassa meinasi kyyneleet nousta silmiin paikoitellen. Hyvin onnistunutta kerrontaa.

Lainaus
En rakasta sinun jälkeesi ketään, lennän vain lintuna taivaalle.
Rakastan tätä kohta, jotenkin, en mä oikein osaa kuvailla.

Muutamia kirjoitusvirheitä huomasin.
"...ymmärrä miksei uhraamme..." e pois
"...aina rakastavani sinua." u lisää
"kun nyt irrottaudumme..." iso alkukirjain

-m