Kirjoittaja Aihe: I'm a fucking work of art, Uutta roskaa 5.1.2010! Jee!  (Luettu 17842 kertaa)

Alera

  • Vieras
                                                      Tervetuloa galleriaani!

Täältä löytyy tönkköjä muotokuvia piirustusten muodossa. Ei taustoja, vain ihmisiä seisoskelemassa valkoista vasten. Useimmiten piirrän naisia, koska miesten piirtäminen tai niiden saaminen edes miesten näköisiksi on pain in the ass.
Sitäpaitsi imo naisen vartalo on esteettisesti paljon miellyttävämpi kuin kaksilahkeisten (bewbs <3<3<3). Anatomiavirheet ja piirteiden liioittelu kuuluu olennaisena osana tyyliini, joten mitään realistista ette tule täältä löytämään. Koetan kovasti löytää sitä omaa tyyliäni ja pyristellä inhottavista mangavaikutteista eroon.

Yleensä piirrän fanarttia aina siitä fandomista, mikä milläkin hetkellä sattuu olemaan hehkutuksen kohteena. Kiinnostuksenkohteita on paljon.

Katselkaa, viihtykää ja ennenkaikkea kommentoikaa! Sillä tavalla kehityn paremmaksi (teko)taiteilijaksi.

Uutta!

Tia Dalma S
Muutama päivä sitten katsoin pitkästä aikaa PotC 3:sen ja rakastuin Tian hahmoon. Erityisesti pidän hänen puhetavastaan. Scanneri tykkäsi väärentää värejä hiukan. Työvälineet: Lyijytäytekynä, pyyhekumi, 0.2 teräinen musta tussi ja yhteensä huikeat viisi sävyä Copiceja.

Tonks S Jos nainen pukeutuneena alushousuihin ja t-paitaan järkyttää, niin järkyttää tämä kuvakin! :---D
Nymphadora "Don't call me Nymphadora!" Tonkshan se siinä. Tussausvaiheessa mietin, että minkä hemmetin supersayalaistukan olen sille tehnyt, mutta näin jälkeenpäin katsottuna ei näytä ollenkaan pahalta. Iho ei irl ole noin vaaleanpunainen, ja paitaan jäi näköjään kiva rantu. Työvälineet: Lyijytäytekynä, pyyhekumi, 0.2 teräinen musta tussi ja Copicit.

Lily Evans portrait S
Ah tätä lantion ohuutta ja perseen kokoa! Hiuksia oli kiva värittää ja scanneri oikeastaan jopa paransi niiden väriä! Harmittaa, kun tein tästä näin pienen. Toinen silmä häikkää. Työvälineet: Lyijytäytekynä, pyyhekumi, 0.2 teräinen musta tussi, Stabilot, ihonvärinen Copic ja vesiliukoiset puuvärit.

Narcissa Black portrait S
Ei, minkä meni scanneri hiuksille tekemään! Kusenkeltaiset raidat ovat hot oi kyllä..Hametta oli ihana värittää ja se jopa onnistui. Työvälineet: Lyijytäytekynä, pyyhekumi, 0.2 teräinen musta tussi, Stabilot, ihonvärinen Copic ja vesiliukoiset puuvärit.



Vanhaa shaibaa

Bellatrix S
Bellatrix siis. Piirretty lyijytäytekynällä. Rajaukset mustalla ohuella tussilla, väritys Copiceilla. Piirretty vuonna -o7


// Illusia lisäsi ikärajat.
« Viimeksi muokattu: 29.04.2012 15:45:23 kirjoittanut Illusia »

Rinny

  • Vieras
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #1 : 06.07.2007 20:40:08 »
Oi, nämä olivat kivoja. Tykkäsin (:
Mrs. Green oli paras sarjasta "anorektiset naishenkilöt". :'D Repeilen yhä nimelle. Piirrä ihmeessä lisää niin ehkä jaksan niitäkin kommentoida.
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Rinny »

Alera

  • Vieras
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #2 : 07.07.2007 19:23:09 »
Rinny, kiitän kovasti kommentistasi.
Piristi tätä helvetin harmaata sadepäivää ^ ^.
Lisää tulee kunhan saan aikaiseksi.

23 kertaa luettu, ja vain yksi kommentointi -.-
En minä ihan totta pure, jos kritiikkiäkin antaa kunhan se on perusteltua.
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Alera »

_TaTTi_

  • ***
  • Viestejä: 76
  • Can I have a cookie?
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #3 : 09.07.2007 14:59:41 »
Tykkäsin : )) vika kuva oli jotenkin mun lemppari..  : )
Ja sit niistä Anorektikoista oli se vihree kaik hienoin.. : ))
Hyvin sä piirrät.  :D
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut _TaTTi_ »
Nasu tuli takaa Puhin vierelle.
"Puh!" kuiskasi hän.
"No mitä?"
"Ei mitään", sanoi Nasu ja otti Puhin käpälästä kiinni.
"Tarkistin vain, että olet siinä."

Stoopid

  • ***
  • Viestejä: 6
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #4 : 10.07.2007 19:26:33 »
Hienoja olivat! :D Erityisesti pidän värien käytöstä, sillä en sitä itse oikein hallitse... Paikoitellen hahmojen hameet näyttivät hieman kaksiulotteisilta, ja olisin sinuna lisännyt niihin hieman enemmän varjostusta.. Mutta tämähän oli vain minun mielipiteeni  ;)
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Stoopid »
[size=85]Georg: olin melko yllättynyt eräässä konsertissa, kun jollakulla oli sellainen posteri, jossa luki "juodaan kokista nakujen huorien päältä" Se oli aika outo.[/size]

raitasukka

  • ***
  • Viestejä: 27
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #5 : 10.07.2007 20:11:14 »
Hienoja töitä. Osaisinpa minäkin... Eniten tykkäsin anorektisten naishenkilöidesi Mrs. Redistä [size=75](ihanat hiukset sillä... ja eivät ne jalat minusta niin oudot ole o_O)[/size] ja sitten tuosta omakuvastasi.
Piirrä ihmeessä lisää ^^

~r
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut raitasukka »

ibi

  • Vieras
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #6 : 11.07.2007 09:42:53 »
Oi vitsit on hienoja!! ;) Miss Blue oli eniten mieleeni ;) : D

ibi
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut ibi »

Alera

  • Vieras
Re: Copicit, Stabilot & muste (NEW 7.8.)
« Vastaus #7 : 07.08.2007 19:55:04 »
Suuri kiitos kaikille, jotka ovat vaivautuneet kommentoimaan!


Uusia kuvia lisätty.

// 14.08.2007 - Kommentti!? o_o *heart attack*

Eh joo, kiitos erittäin kovasti, Ancka. Mukava kuulla positiivista palautetta lapsistaan (:
Erityisesti kiitän siitä, että näet tyylini persoonallisena. Siihen pyrinkin.

Kommentteja/risuja/ruusuja syödään edelleen.
*jää odottamaan veitsi ja haarukka käpälissään*


// Illusia yhdisti tuplapostauksen.
« Viimeksi muokattu: 29.04.2012 15:40:23 kirjoittanut Illusia »

pullarusina

  • Vieras
Terska. Täällä minä olen. Olen jo tosi usein kattellut näitä piirroksia, mutta en ole uskaltanut kommentoida :D Hihhei. Mutta täällä olen. Tsipppiii.

Noniin. Noniin. Yksinkertaisesti: piirrokset ovat ihania. Viherrýn kateudesta. Minun kärsivällisyys ei riitä tollaiseen näpertämiseen värien jne jne kanssa. Minä sotken. Sinä piirrät. Onnea, töttöröö, tykkään piirroksistasi.

Ainoastaan tuo Maikki (Mike) on sellaine josta en tykkää, se on ehkä vähän rujo ja niin. Mutta mitä hittoa mää tässä puhun, ku ite en osaa piirtää ees banaania kunnolla. Että heh-heh. Mutta siis pidin kovin ja piirrä lisää ja niin pikspaks. ^^

Dingdong.

Alera

  • Vieras
pullarusina, ihan rohkeasti olisit voinut kommentoida aikaisemminkin (:
Noh, parempi myöhään kuin ei milloinkaan.

Kiitos oikein kovasti kehuista. Etkä sinä mitään sotke ^ ^.

Rujo on kiva sana, vaikka sitä käyttäisikin negatiivisessa merkityksessä.
Ja banaaneja osaat piirtää ja kunnolla !

Tack siis (8.

Neruri

  • ***
  • Viestejä: 308
    • http://
Huu, nämä olivat hienoja!

Sulla on oma hieno tyyli piirtää, eikä sitä kannata muuttaa. Kunhan piirrät lisää, tulen kommentoimaan (jos muistan, kun omistan hiukan kämäsen muistin ^^' ).

Pakko muuten näin offina todeta, että kun kävin katsomassa kuvasi, tajusin, että olemme samassa koulussa. ("Haa, toihan on se tyyppi, jolla oli se 'I <3 Iso A' -paita!" :''DD Jos sulla edes oli?)
You wanna play with dolls?

Alera

  • Vieras
Re: Alera söhertää jotain omaa (18.8. LilyxSnape)
« Vastaus #11 : 18.08.2007 17:05:08 »
Kiitoksia paljon Neruri :D.
Ei tulisi mieleenkään muuttaa piirrustustyyliäni. Jos se johonkin suuntaan on muuttuakseen, niin sitten, mutta väkisin en todellakaan.

Yksi uusi työ lisätty!
« Viimeksi muokattu: 16.07.2008 19:35:16 kirjoittanut Alera »

Dionysos

  • ***
  • Viestejä: 431
Haha!! Ihana tuo sarjis!!!  :D
se oli oikein ihastuttava ja hauska xP Ei se vitsinä niinkään (huomaan että Severuksella on hieman..öh.. kuivat vitsit) Mutta idea!! ehheeee!! *pomppii kattoon ja takaisin*
..jooo... ^^ '


//edit//
Ohhoh! Huomasin vasta nyt ton uhkauksen ;D Onneksi kommentoin jo, niin mua ei hirtetä  ;D Ja mä oon taas ainoa jonka mielestä "onneksi" on hyvä sanavalinta  ;D
Inn gjennom min sjel den sorte angst river

På de mosegrodde steiner de seg viser
Når nattemørket har senket seg over
Ekkoene... fra deres grufulle jamring
Endeløst... du kan høre


//Palasiksi revitty Dionysos on lupaus elämästä....-Friedrich Nietzche

Alera

  • Vieras
Dionysos, säästyit hirttämiseltä. Hyvä juttu sinulle ;D.
Mukava kuulla, että sarjakuva miellytti.

Kaatosade

  • pervektionisti
  • ***
  • Viestejä: 4 856
  • kiero ja sarkastinen
Hih. Jostain syystä suupieleni vääntyvät joka kerta huomattavasti ylöspäin, kun katson tuota sarjakuvaa. Idea on aivan ihana ja Kalkaroksen kaavunhelmat ovat mahtavat. Tuo nauramiskäsky on se, mikä repsahduttaa joka kerta. Ihana.

Pidän muistakin kuvistasi. Piirustustyyli on omanlaisensa ja kiva katsella. Jostain syystä tykkäsin kovasti noista pirtsakan värisistä Tonkseista.
Mitä tarinoita kertoisin sinulle hämärän rannalla
että haihtuisi surusi, suloinen ja surullinen nukkeni.   (Pablo Neruda)


Alera

  • Vieras
Picca & Aici, kiitosta paljon kommenteista.
Itsekin olen ihan tyytyväinen tuohon sarjakuvaan. Ja itse tietty tuon vitsinkin keksin. *köh*
Antaa jonkinlaisen kuvan huumorintajustani. Ja huomasin myös yhden tosi pahan kämmin: olin unohtanut Ronin pisamat kahdesta viimeisestä ruudusta. ZOMG!
Tuo Tonks-kuva on varmaankin ainoa, jota rakas scannerini ei ole pahoinpidellyt seksuaalisesti..
« Viimeksi muokattu: 16.07.2008 19:36:31 kirjoittanut Alera »

Enkeliprinsessa

  • Luihuisen Vampyyri
  • ***
  • Viestejä: 431
  • Would you be my vampire...?
Tykästyin noihin kahteen uusimpaan. omakuvaasi ja KaixIchicoon.
Ne oli ihanalla tyylillä piirretty. Ja todella yksityiskohtaisia.
Värit ja varjot ja valoisuudet ja kaikki oli kohdillaan ^_^
Tällä tyylillä tahtoisin ehdottomasti nähdä lisääkin töitäsi!

// 07.11.2007 - Tuo uusin piirroksesi on uskomattoman kaunis ^_^
Hymy oikein nousi kasvoille kuvan latauduttua.
Oikein kauniisti ja yksityiskohtaisesti, paljastavasti, muttei liian, piirretty.
Lisää...?

// 09.11.2007 - Uusin piirroksesi on jälleen aivan ihana
Tosin hassusti tuo pojan vyötärö, mutta muuten en kyllä keksi mitään negatiivista.
Minusta se on ainakin muuten tosi hyvä noin ja todella ihana sekä kaunis ^_^
Pian taas lisää n_n
(Huomaan kommenttieni olevan melko lyhyitä ^_^   Mutta kun en vain keksi mitään sanottavaa, jos on hyvä piirros xD )

// 14.11.2007 - Pitäähän sitä nyt kommentoida aina näitä ihunia piirroksiasi xD
Jälleen tämä uusi on aivan mahtava, tykästyin jälleen siihen.
Pojan kaula on ihanan pitkä ja kapea... Tykästyin aivan mahdottomasti siihen hänen kaulaansa ^_^
Ja hiukset on aivan mahtavat.
Ihanaa, lisää taas pian!


// Illusia yhdisti tuplapostauksen.
« Viimeksi muokattu: 29.04.2012 15:43:33 kirjoittanut Illusia »

pullarusina

  • Vieras
Re: I'm a fucking work of art (22.12 Polka dots)
« Vastaus #17 : 23.12.2007 17:22:45 »
Oho. Toi Gaara oli älyttömän nätti. Siis hieno. Siis upea.

Ihan hienojahan piirroksia nää uudet on. Värität tosi hyvin, ja se on mun mielestä positiivinen asia oikeasti, sillä huono väritys voi pilata työn todellakin. Mutta nämä piirrokset on jotenkin niin... tusinakamaa. Joo, älä loukkaannu. Ei siis kaikki ole, mutta osasta tulee semmoinen "hei olen nähnyt tämän useasti aikaisemminkin" olo.

Ja sitten, tuo sarjakuva, repesin sille. Iha mahtis. Snapen nenä <3 awww

Alera

  • Vieras
Re: I'm a fucking work of art (30.12 Bill)
« Vastaus #18 : 30.12.2007 18:26:29 »
pullarusina, kiitos rehellisestä palautteesta. Hyvä että sanot suoraan, että osa piirrustuksistani on mielestäsi tusinakamaa. Koska hehkutuskommentit ovat vähän kuin karkki hampaille, kyllähän se hyvältä maistuu, muttei oikein ole sinänsä hyväksi.

Uusi kuva lisätty!

jossujb

  • Q
  • ***
  • Viestejä: 4 083
  • Peace & Love
Vs: I'm a fucking work of art
« Vastaus #19 : 13.09.2008 23:49:21 »
Tuli muuten ihan käsittämätön déjà vu tunne katsellessni näitä kuvia, sillä hyvä ystäväni piirtää tyylillä, joka on hyvin samanakaltainen sinun piirustustyylisi kanssa ;D Varsinkin tuo Bellatrix aiheutti reaktion joka pakotti hetkeksi jopa miettimään etteikö kyseessä jopa olisi eräs piirustus jonka hän piirsi eräs äidinkielentunti ;D

No älä pelkää, en minä sinua tunne ;D Viimeistään tuoDraco ja Pansy kuva paljasti, ettet mitenkään voi olla sama henkilö, sillä ko. henkilö inhoaa pottereita ;D Mutta kerrassaan omituista.

Niin niin, enhän minä ole nyt sanonut oikeastaan mitään kuvistasi... niin siis Bellatrixin hiukset ovat ihanat. Kähärät. Ja simpsonit on ehkä paras animaatiosarja sitten maailman kaikkeuden alu. Omakuva pisti hymyilemään. Katselisin kuule lisääkin kuvia, että jos päovittelet joskus niin minut varmaansitten näkee silloinkin tsiigailemassa näitä kuvia...

jjb

Here comes the sun and I say
It's all right