Kirjoittaja Aihe: Enkelin silmin [H/D] Angst, S  (Luettu 7645 kertaa)

malfoyseksuaali

  • ***
  • Viestejä: 30
Vs: Enkelin silmin [H/D]
« Vastaus #20 : 17.03.2009 14:36:06 »
Om nom ♥

Nyah, ekana, tää paritus (lievänä ja lähes olemattomanakin) on ehdoton numero ykköseni, ja mielelläni mie tän parituksen ficcusia sitten luenkin. Toi otsikko oli jo kaunis, ja se toi miulle ainaki jonkinverra odotuksia ficiltä, ja kyllä tää ne täyttikin. Teksti oli tosi kaunista, ja tuo, että se oli kuvattu Dracon näkökulmasta sopi suoraan sanoen täydellisesti tähän.

Ja toi loppu, voin vaikka vannoa että sulin tähä näppäimistölle. Se vaan oli joku, hmm, kuin huipennus.

Tuossa olikin kaikki järkevä mitä nyt yleensäkin saan aikaan. Mut pidin.

-malfoyseksuaali
Never perfect...

Rins

  • Tribuutti
  • ***
  • Viestejä: 1 920
  • Team Peeta
    • The pieces of my heart
Vs: Enkelin silmin [H/D]
« Vastaus #21 : 20.04.2009 17:10:39 »
Idea oli hyvä, tän tyylisiin ficceihin oon tosin tottunu vaan Harryn näkökulmasta, joten kivaa vaihtelua.



Joitakin unelmia ei ole tarkoitettu toteutuviksi.

Bannerin tehnyt Lady Dynamite

Luihuinen_89

  • Yksinäinen kulkuri
  • ***
  • Viestejä: 1 025
  • Käsi käsessä kuljemme yhdessä ohi esteiden!!
Vs: Enkelin silmin [H/D]
« Vastaus #22 : 01.05.2010 09:35:57 »
Oii tää oli ihana. Ja mä vähän aattelinkin että tää on laulusta tehty koska toi enkelin silmin tuli aika usein tuolla. Välillä kyllä tuntui että liiankin usein, mut se kuului juoneen ;D Draco oli kyllä ihana kun se halus nähdä toisen onnellisena :)

~L~
Kaikki muuttuu, minäkin vaikkei sitä aina uskoisikkaan.

Mun ficci kokoelma

Uusi Mcr G/F
Trust Me

tooru

  • Vieras
Vs: Enkelin silmin [H/D]
« Vastaus #23 : 01.05.2010 16:21:08 »
Tämä oli todella kaunis ja ihana.
Kuvailit Dracon tunteita kauniisti.

Tätä pitää mainosta ystäville :)

kakku.

  • ***
  • Viestejä: 501
  • I know it hurts, it was meant to
Vs: Enkelin silmin [H/D]
« Vastaus #24 : 04.09.2011 22:53:48 »
Nyt täytyy sanoa, että sulta löytyy taitoa. Osasit todella upeasti kuvailla Dracon tuntemuksia ja ajatuksia. Näin koko ajan tilanteet silmissäni ja oikeasti tunsin saman mitä Dracokin!

Joku taisi mainita, että tuo sana enkeli mainittiin aika monta kertaa. Ei se minua haitannut, mielestäni se toi paremmin esille sen, mitä Draco Harrysta ajatteli. Toisaalta taas on todella epädracomaista suunilleen palvoa toisia ihmisiä, joten se vähän häiritsi.

Draco oli kyllä melkoisen ooc, mutta fiktiotahan tämä on!

Tuo loppu oli todella surullinen! Harry vain käveli pois ja suuni meni mutruun!
Mutta siis kaikenkaikkiaan hieno teksti! Täytyy mennä selaamaan sun ficci listauksia ;)

KIITOS!:)
But I am the chosen one.
Avatar by Aiju