Kirjoittaja Aihe: Potter-näyttelijät muissa elokuvissa || kertokaa, vertailkaa ja keskustelkaa!  (Luettu 82687 kertaa)

Nolffe

• epäonnensoturi
Itse hämmästyin suuresti Viides valta -elokuvaa katsellessa, kun heti alkuminuuttien kohdalla ruudulle pomppasi David Thewlis. :D

Onko teidän hankalaa unohtaa näyttelijöiden Potter -imagoa, kun katsotte muita heidän tähdittämiään elokuvia?
Arvatkaa vain. Varsinkin Love Actuallya katsellessa pääsi muutama ylimääräinen naurunpyrskähdys aina Alan Rickmanin kohtausten aikana. :D
ava: Vanilje

Pipe

Itse hämmästyin suuresti Viides valta -elokuvaa katsellessa, kun heti alkuminuuttien kohdalla ruudulle pomppasi David Thewlis. :D

Onko teidän hankalaa unohtaa näyttelijöiden Potter -imagoa, kun katsotte muita heidän tähdittämiään elokuvia?
Arvatkaa vain. Varsinkin Love Actuallya katsellessa pääsi muutama ylimääräinen naurunpyrskähdys aina Alan Rickmanin kohtausten aikana. :D

Kyllä on... siis varsinkin jos on joku "Potter-pahis" "hyviksen" roolissa ni oon aina sillai et "nyt sillä on joku ketunhäntä varmasti kainalossa" ;D

Oh pitäisi katsoa balettitossut jossain vaiheessa (Emma Watson siinä siis), mut en vielä ole ehtinyt... :)
Yritän vain hymyillä, vaikka olen jo kuollut sisältä <3
♥Polseres Vermelles- Polseres amunt♥

Tuuli Lumi<3Draco Malfoy
♥Twc♥

Ava by: Ingrid

Gil Galad

• Luihuinen
  • LightHowl8815
Skyfallissa näyttelee muuten Helen McCrory eli Narcissa Malfoy Clair Donovaia. Eli oli jonkin näkönen syyttäjä. Fiennes uusasi M:n roolinsa uusimmassa Bondissa.
Se, mitä ihminen näkee ja kuulee, riippuu hyvin paljon siitä, missä hän seisoo; se riippuu myös siitä, millainen hän on. TS 51

Sanderra

• "Awesome."

Mun on ollut tajuttoman vaikeaa hyväksyä se tosiasia, että Alan Rickman ja Helena Bonham Carter näyttelevät musikaalielokuvassa Sweeney Todd (-Fleet Streetin paholaisparturi) Kuvitelkaa, Johnny Depp ja Alan Rickman duetoimassa kesken parranajon, aiheenaan kauniit naiset ja kukkaset, ja minä tikahdun nauruuni, koska se vaan on niin järjetöntä. Severus ei laula. Ei. Eikä Severus myöskään ole minkään pilveä polttavan jättiläistoukan ilmentymä. (Liisa ihmemaassa, ja niin edelleen.)

Bonham Carterin roolisuorituksia saa seurata myös elokuvissa Apinoiden planeetta, Jali ja suklaatehdas, Fight Club, Dark Shadows jne.

Lähiaikoina suunnitelmissani on myös katsoa elokuva Total Eclipse, koska olen kuullut siitä paljon ja kaikenlaista, unohtamatta sitä, että päärooleissa vaikuttavat David Thewlis ja Leonardo DiCaprio.
I don't got this.

Ellizia

• ~Lonely heart~
  • I May be dead, but I'm still pretty
En tiedä onko kukaan maininnut, mutta Helena Bonhan Carter näyttelee Haltiakummia uudessa (uudessa ja uudessa, ilmestyihän se jo viime vuonna) näytellyssä Tuhkimossa. Kuvitelkaa Bellatrix heiluttamassa taikasauvaansa ja laulamassa pipedi-papedi-buuta...   :) On myöskin The Lone Rangerissa, loistava elokuva.
« Viimeksi muokattu: 31.03.2016 08:59:25 kirjoittanut Ellizia »
If you can't say something nice, say nothing at all. - Bambi

Ava by: Auroora

Natura Morta

• Iha Namo vaa
En tiiä, onko joku jo sanonut tän. Pahoittelen jos on, en kännykällä jaksa kaikkia sivuja selata läpi.
Mutta. Alan Rickman on ääninäyttelijänä lastenleffassa Apua! Olen kala. En oikeen osaa verrata näitä hähmoja, mut mulle tää tieto tuli aika puskista jokunen vuosi sitten.
"Maybe if we started looking what's the SAME instead always looking what's DIFFERENT"