Kirjoittaja Aihe: Potter-näyttelijät muissa elokuvissa || kertokaa, vertailkaa ja keskustelkaa!  (Luettu 83831 kertaa)

Junipher

• Vieras
Hei onko kukaan kattonu tätä Radcliffen uusinta kauhusysteemiä The Woman in Black? Ei ilmeisesti esitetty teattereissa suomessa..? Mutta DVD:llä kyllä on :) Entä mitä pidätte Rickmanin Parfyymi-nimisestä leffasta, jos joku nähnyt?

sienna

Hei onko kukaan kattonu tätä Radcliffen uusinta kauhusysteemiä The Woman in Black? Ei ilmeisesti esitetty teattereissa suomessa..? Mutta DVD:llä kyllä on :) Entä mitä pidätte Rickmanin Parfyymi-nimisestä leffasta, jos joku nähnyt?
Sain tosta The Woman In Blackista traumat. :-D Ei sillä, mahtava leffa, mutta kattelin sen yksin kotona ollessani yliarvioituani kauhuleffakaraistuneisuuteni. En ymmärrä, joskus ylä-asteella sitä katteli vaikka mitä mättöä Moottorisahamurhaajasta Kaunaan, mutta nyt toikin sai mut menettämään yöunet, hahhah. Dan tekee kyllä hyvää työtä, ihan ilo katsoa sitä roolissa, joka on niin erilainen Potterista ja todeta, että se onnistuu vetämään sen silti kunnialla läpi. Four for you Dan.

Parfyymin oon kattonu joskus kauan sitten, mutta pidin siitä kovasti ja se itseasiassa on tuolla hyllyssä odottelemassa uusintaa.

leofurioso

• Kiitos Koiranruusulle avasta aikoinaan. <3
Mä en kyllä ollut uskoa silmiäni, kun katsoin kaverini kanssa Anna Karenina-leffan. Eikös siellä ollutkin ihanana Levininä itse Domhnall Gleeson, joka Pottereissa esiintyy Bill Weasleyna. Kaverini oli koko ajan sillain, että jostain ton on pakko olla tuttu, mutta sithän se vasta leffan jälkeen välähti. Yksi Weasleyn katraan jäsen. ;D Tämän lisäksi olen joskus bongannut samaisen herran Kova kuin kivi-elokuvassa, mutta Billinä se oli paljo tutumman näköinen Levinin hahmoon, vaikka tietenkin parta omalta osaltaan hieman Anna Kareninassa aluksi hämäsi.  :)

En tiedä onko täällä jo mainittu, mutta Helena Bonham Carter esiintyy tällä hetkellä elokuvateattereissa Les Misérables-elokuvassa. Itse huomasin sen nähdessäni kyseisen elokuva-trailerin Anna Kareninan yhteydessä. Ja sen lisäksi Toastissa olen niin ikään kyseiseen rouvaan törmännyt.

Ja sen jälkeen olen vielä kuolannut Jason Isaacsia Awake-sarjassa, sillä se on oikeastaan kyllä televisiosarja, mutta siinä se on niin ihana. Ihan kuin ei olisi muutenkin. :P Enkä kyllä jaksa odottaa Jasonin uusinta elokuvaa enkä kyllä Alan Rickmanin the Butler-leffaa.
endless rain,fall on my heart, kokoro no kizu,let me forget, all of the hate, all of the sadness....by X- Japan

Lily-Rose

Hih, olen bongannut Vernonin näyttelijän Richard Griffithsin Pirates of the Caribbean Vierailla vesillä leffassa, jossa hän näyttelee Kuningas Yrjö II:ta ja pakko kyllä sanoa, että en ensin tunnistanut miestä, mutta myöhemmin kun katsoin uudelleen, tunnistin heti enkä voi olla nauramatta, koska hyvin samankaltainen tyyppi, kuin Vernon ainakin minun mielestäni : D
"Niin kauan kuin sinä hengität - sinä taistelet."
- The Revenant
Pääset listaukseeni tästä
Käykäähän ostamassa myös kirjani Veriveljet

Emmatrix

• Vieras
Eikö toi Helena Bonham Carter näyttelevät myös hotelli Firenzessä? Niin ja Gary Oldman aah näyttelee tossa Red Riding Hoodissa.

Kristen

• scorching hot mess
Eikö toi Helena Bonham Carter näyttelevät myös hotelli Firenzessä?

Jeps. Samassa leffassa myös Maggie Smith, joka myös McGarmiwana tunnetaan.

Itse en viime aikoina pahemmin oo Potter-näyttelijöitä bongaillut mistään, mitä nyt Doctor Who'n yhdestä jaksosta (Vampires of Venice) tunnistin Helen McCroryn, ja keskiviikkona ensi-iltaan tulevassa The Lone Rangerissa on sivuroolissa Helena Bonham Carter.
follow your dreams not your girlfriends ♥
♡ listaus ♡

ava Okaketulta, banneri Pyryltä ♥

Gil Galad

• Luihuinen
  • LightHowl8815
Tän kesäsissä Doctoreissa näkyi myös Toby Jones eli Dobbyn ääni Dream Doctorina ja Bill Nighty eli Scrimegour oli Van Gogh jaksossa siinä museon kuraattorina.
Se, mitä ihminen näkee ja kuulee, riippuu hyvin paljon siitä, missä hän seisoo; se riippuu myös siitä, millainen hän on. TS 51

Lily-Rose

Emma Watson näyttelee myös tällä hetkellä elokuvissa olevassa The Bling Ring elokuvassa, joka perustuu tositapahtumiin.
"Niin kauan kuin sinä hengität - sinä taistelet."
- The Revenant
Pääset listaukseeni tästä
Käykäähän ostamassa myös kirjani Veriveljet

Ellizia

• ~Lonely heart~
  • I May be dead, but I'm still pretty
En nyt tiiä onko jo sanottu, mut Maggie Smith on ainakin Downtown Abbeyssä. Ja Gary Oldman on ääninäyttelijänä Kungfu Bandassa. Ja Alan Rickman on sen sinisen madon ääni elokuvassa Liisa Ihmemaassa (Alice in wonderland). Ja Helena Bonhanm-Carter on Kuninkaan puheessa (ainakin mun muistin mukaan).

Lizzia
If you can't say something nice, say nothing at all. - Bambi

Ava by: Auroora

Gil Galad

• Luihuinen
  • LightHowl8815
Doctor Whon tämän viikkoisissa jaksoissa Dinoja avaruudessa! ja Enkeleitä Manhattanilla oli taas Potter näyttelijöitä. Kummassakin jaksossa nähty Arthur Weasleyta näytellyt Mark Williams esitti Roryn isää ja Dinoja avaruudessa jaksossa nähtiin myös Voron näyttelijä David Bradley, joka esitti erittäin ikävää avaruus aluksen kapteenia.

//Edit
Warvick Daivis oli Doctor Whon jaksossa Peltipainajainen, jossa näytteli Puuroa/Galaksin keisaria.
« Viimeksi muokattu: 22.07.2013 18:53:22 kirjoittanut Gil Galad »
Se, mitä ihminen näkee ja kuulee, riippuu hyvin paljon siitä, missä hän seisoo; se riippuu myös siitä, millainen hän on. TS 51

Koiranruusu

• Hirnyrkki hybridi
  • Malja Pimeyden Lordille ♥
    • Koiranruusun rönsyilevä ficcipuutarha
Tänään tulee ylen kakkoselta elokuva liikkuva maali (Linkin takana Mahdollisesti Spoilaavia Juonipaljastuksia henkilöiden esittelyssä ja tekstin loppupuolella, suomeksi vähemmän, eli vaihda kieli, jos haluat lukea leffasta "vähemmän" spoilaavaa esittelyä.) , joka tosin on yleisemmin tunnettu Wild Target nimellä ja sen pääosissa ovat Rupert Grint ja Bill Nighy. Juonikuvaus vaikuttaa kyllä ihan lupaavalta ja näyttelijöiden suorituksia on kehuttu, vaikka itse elokuva on muuten lytätty, tosin eriäviäkin mielipiteitä näyttää olevan siitä. Näyttelijäkaartista löytyy myös iki-ihana Martin Freeman, joten jo pelkästään näyttelijöiden takia kiinnostava elokuva saamastaan kritiikistä huolimatta.

Dan

• Vieras
Olin kummieni luona Nurmijärvellä ja yhtenä iltana tekemisen puuttessa avasin television ja katselin brittisarja Downton Abbeyta. Hetken aikaa katseltuani huomasin kovasti McGarmiwaa muistuttavan hyypiön sieltä kartanon ruokapöydästä. Menin heti googlettamaan Downton Abbeyn ja kukapa muu näyttelisi leskirouvaa kuin Maggie Smith! Jos joku kiinnostui, niin torstai-iltaisin tulee joltakin kanavalta. Ohjelma kestää tunnin jossain neljän kahdeksan välillä. Itse tykkäsin, kannattaa katsoa!

~Danielle

Gil Galad

• Luihuinen
  • LightHowl8815
Uusimmassa Apinoiden Planeetassa eli Apinoiden Planetaan Vallankumous on Gary Oldman.

Ingrid

• Ryövärintytär
  • Valvoja
Daniel Radcliffen tähdittämä The Woman in Black oli tosiaan aika vaikuttava elokuva, olen katsonut sen nyt pariin otteeseen. Synkkyydestään huolimatta elokuva oli upeasti toteutettu ja alku tempaisi mukaansa kyllä ihan täysillä. Danielin roolisuoritus oli mielestäni erinomainen, kyllä siinä unohtui Harry Potter -imago aika nopeasti kun sellaisesta pojanklopista on kasvanut ihan kunnon nuorimies, voi että. Suosittelen siis lämpimästä katsomaan ko elokuvan jos ei ole kovin säikky kaikenlaisia yliluonnollisia juttuja kohtaan - hyvästä trilleristähän tässä nimittäin on kyse.

Emma Watsonin roolisuoritus The Bling Ringissä oli hieman hämmentävä. Pahisnuoren imago ei oikein pukenut Emmaa, mikä toki voi johtua siitä että olen tottunut näkemään hänet täysin erilaisissa rooleissa. On kuitenkin mielestäni ihan mahtavaa, että Emma on ottanut uusia haasteita vastaan ja lähtenyt mukaan rooleihin, jotka eivät välttämättä ainakaan alkuun tunnu ihan omilta. En väitä, että Emma olisi ollut huono The Bling Ringissä, ei todellakaan, mutta parhaasta roolisuorituksesta ei kyllä voida puhua. Katsoin elokuvan kyllä vielä toistamiseen ja se näytti paljon paremmalta kun ajatusta pahis-Emmasta oli ehtinyt vähän sulatella - voi olla, että ensimmäisellä katselukerralla allekirjoittanut oli vain vähän shokissa, tai jotain.

Onko teidän hankalaa unohtaa näyttelijöiden Potter -imagoa, kun katsotte muita heidän tähdittämiään elokuvia?

Q U E E N S   W I L L   F O R E V E R   S T A Y
B A D D E R   T H A N   B I T C H E S

Gil Galad

• Luihuinen
  • LightHowl8815
Mark Williams eli Arthur Weasley näytteli Yle 1 näkyvässä ja loppuvassa sarjassa Isä Brown ja hänen laumansa nimihenkilöä eli Isä Brownia. Oon kattonut sarjasta vaan yhden kokonaisen jakson mutta olen vilkuillut joskus muullonkin pikkusen joitain jaksoja.

Joidenkin näyttelijöiden osalta on hankalampi unohtaa Potter -imagoa kuin toisten. Mulla se korreloi vahvasti sen kanssa miten tunnistettavia ne on yleensä mannerisminsa kanssa.

Eririn

• captain of skyrissian
  • Jedi like my father before me
    • kiliel is a lesbian ship
Onko teidän hankalaa unohtaa näyttelijöiden Potter -imagoa, kun katsotte muita heidän tähdittämiään elokuvia?

Aina välillä joo, etenkin kun katson Love Actuallya. Siinä nimittäin Alan Rickman ja Emma Thompson näyttelevät avioparia ja joka ikinen kerta kun katson sitä menen linjalla: "Kalkaros, Punurmio, mitä mitä???" Sama tapahtuu vähän lievemmin elokuvan Järki ja tunteet kohdalla (jälleen Rickman ja Thompson, on muuten yksi kaikkien aikojen suosikkileffojani). Kun on kumpaankin tottunut Kalkaroksena ja Punurmiona, muut roolit tuntuu vähän hassuilta. Samoin naurattaa myös Frendien jakso "Monican ja Chandlerin häät", jossa on Gary Oldman, joka näyttelee Joeyn vastanäyttelijää, joka on kännissä kuin käki. "I'm wearing two belts." Sirius nyt oikeesti!!

Kuninkaan puheessa on muuten Helena Bonham Carterin lisäksi myös Michael Gambon, ihan by the by.

Quibbler

• Luihuinen
  • Potterhead? Always.
Okei, eli teen tällaisen listan Potter-näyttelijöistä ja elokuvista, joissa olen heidät nähnyt. Tuskin muistan kaikkia leffoja D: Ja kaikki on vetäny roolinsa hyvin.

Helena Bonham Carter: Dark Shadows, The Lone Ranger, Fight Club

Timothy Spall: Surkeiden sattumusten sarja, Lumottu

Jason Isaacs: Peter Pan

Emma Thompson: Men In Black 3, Nanny McPhee 1 & 2, Love Actually

Gary Oldman: Batman Begins, The Dark Knight, The Dark Knight Rises, Frendit (ei tosin elokuva), Red Riding Hood, Saiturin joulu (ääni), Léon

Emma Watson: Elämäni seinäruusuna, The Bling Ring

Daniel Radcliffe: The Woman In Black

Alan Rickman: Die Hard, Love Actually, Liisa Ihmemaassa (ääni)

Bill Nighy: POTC - Kuolleen miehen kirstu, Love Actually

Robbie Coltrane: Nunnat karkuteillä

Rhys Ifans: Nanny McPhee 2, Nuori Hannibal, Notting Hill

Jim Broadbent: Pilvikartasto, Narnian Tarinat: Velho ja leijona, Bridget Jones, Moulin Rouge

Shirley Henderson: Wild Child, Bridget Jones

Domhnall Gleeson: Anna Karenina, Star Wars: The Force Awakens

Brendan Gleeson: Albert Nobbs, Smurffit 2

Mark Williams: 101 dalmatialaista (vai olikohan se sen oikea nimi), Albert Nobbs

Julie Walters: Billy Elliot

Richard Griffiths: POTC

John Hurt: V niin kuin verikosto, Snowpiercer

Ralph Fiennes: The Grand Budapest Hotel, Schindlerin lista
« Viimeksi muokattu: 08.12.2016 12:20:59 kirjoittanut Quibbler »

leofurioso

• Kiitos Koiranruusulle avasta aikoinaan. <3
En tiedä, onko täällä mainittu kaikkia näitä, mutta viime aikoina törmännyt näissä leffoissa Potter-näyttelijöihin:

Daniel Radcliffe: Poikani Jack, Horns ja Simpsonissakin bongasin sen ääninäyttelijänä.

Alan Rickman: A Promise, A Little Chaos ja Tybaltin roolissa oli 70-luvun Romeossa ja Juliassa.

Ralph Fiennes: The Grand Budapest Hotel (yksi mun uusista lempileffoista), lyhytelokuvissa liittyen Potteriin (The Hogwarts Express ja Harry Potter and the Escape from Gringotts), Panta kaulassa-sarjassa Lontoon piispana ja  Mesyats v derevne (ihan ok puolalainen leffa mielestäni).

Dave Legeno: Korppi, Centurion, Bonded by Blood, Erikoisjoukot, Borgia, Last Knights + Sword of Vengeance, jotka tosin julkastaan nyt vasta Legenon kuoleman jälkeen.

Jason Isaacs: Star Wars Rebels, Fury, Case Histories, Jutun loppu, Viimeinen Lohikäärme jne...

Maggie Smith: My Old Lady, Kvartetti, Gnomeo & Julia (ääninäyttelijänä), Nunnia ja Konnia, Teetä Mussolinin kanssa jne...
endless rain,fall on my heart, kokoro no kizu,let me forget, all of the hate, all of the sadness....by X- Japan

Tyynis

• Supernainen
  • Ava Sonoalta
Mark Williams eli Arthur Weasley näytteli Yle 1 näkyvässä ja loppuvassa sarjassa Isä Brown ja hänen laumansa nimihenkilöä eli Isä Brownia. Oon kattonut sarjasta vaan yhden kokonaisen jakson mutta olen vilkuillut joskus muullonkin pikkusen joitain jaksoja.
Minä olen katsonut tuota Isä Brown ja hänen laumaansa eikä itselle ainakaan ole tullut mitään mielen yhtymiä siihen, että pääosaa esittää Arthur Weasley, vaikka roolissa oli jotain samankaltaisuuksia. Kummatkin ovat vähän sellaisia humoristisia hahmoja ja kulkevat kaavussa :D Ehkä tähän vaikuttaa myös se, että ympäristö missä hahmot seikkailevat ovat niin erilaisia ja tyyliltään erilaisia. Ehkä myös isompi rooli tekee sen, että Williams on musta paljon mahtavampi ja ilmekkäämpi Isä Brownina.
"Let me be your wings
Let me lift you high above"

Pipe

Tom Felton: Ensimmäisen asteen murha.  :D Taatua Tom laatua ja Tomille sopii just täydellisesti nää "Draco Malfoy" roolit ;D

John Hurt:
Merlinin lohikäärme (ääni).<3 Täydellisintä ikinä!!

Maggie Smith: Täydellisin mami hoitaa. :'D Porukat kehuneet Downtown Abbeyssa (ite en sitä sarjaa oo kattonu, jotenkin ei kiinnostanu ::))

Daniel Radcliffe:
December Boys. <3. Ai että kun ihana leffa. Ja Daniel näytteli ihan semi hyvin, Pottereis en ihan hirveesti oo Danielista tykänny tai siis ei tod oo parhaimpia.. ;)

Tom Felton: Anna ja kuningas, ja ei tuottanut tämäkään pettymystä. Luoja tuo poika osaa näytellä ♥

On niitä muitakin tullut monesti vastaan aina sillai  :o toi on ollu Pottereissa  :o elämyksiä tulee sillon tällöin brittiläisiä sarjoja/leffoja katsoessa.. :)
Yritän vain hymyillä, vaikka olen jo kuollut sisältä <3
♥Polseres Vermelles- Polseres amunt♥

Tuuli Lumi<3Draco Malfoy
♥Twc♥

Ava by: Ingrid