Kirjoittaja Aihe: Potter-näyttelijät muissa elokuvissa || kertokaa, vertailkaa ja keskustelkaa!  (Luettu 84827 kertaa)

tirsu

• BubblegumKnight
  • Clara, my Clara
Selailin leffakanavia pikkuveljen kanssa ja eräältä kanavalta tuli sen niminen leffa kuin Mr. Nice, jossa oli mukana David Thewlis. Thewliksellä oli siinä jonkinnäköinen hörhön rooli - ja vähän pidemmän puoleinen tukka.  Thewliksen rooli oli kyllä todella erilainen kuin Pottereissa ja täysillä se sitä vaikutti vetävän... Hetki sitä tuli katsottua, mutta ei ollut sen tyylinen elokuva, jota olisi halunnut jäädä katsomaan, joten enpä osaa sanoa siitä sitten sen enempää.
>> Don't give up. Not ever. Not for one single day. >> Clara Oswald

>> How do sharks make babies? >> The 11th Doctor 
 >> Carefully? >> Clara Oswald
>> No, no, no - happily. >> The 11th Doctor

>> I don’t think I could ever forget you. >> The 12th Doctor

TOMRIDERR-

• puolijumala
  • nightmares no longer wait for sleep
    • Tumblr
Emma Watson on nyt sellaisessa leffassa kuin The Perks of being a wallflower (tai jotain) mun mielestä pääosassa. Leffa on tulossa joskus 2012. Onko joku lukenut kyseistä kirjaa?
Minä olen! :D Ihan mahtava kirja, kertoo tälläsesta Charlie-pojasta (Logan Lerman), joka alottaa lukion ja tutustuu sitten sisaruksiin Samiin (Emma!) ja Patrickiin (Ezra Miller), jotka sitten tutustuttaa herkän mutta fiksun Charlien nuorten elämään (bileet, seksi, suhteet tms.). Tosi hyvä kirja, suomeks nimellä Elämäni seinäruusuna ja kirjottanut Stephen Chbosky (1999). Ja tosiaankin Charlien siskoa näyttelee Nina Dobrev, äidinkielen opettajaa Billiä Paul Rudd ja Mary Elizabethia Mae Whitman. Suosittelen tosiaankin tutustumista!

banneri :: Sonoa :3

flawless

• Deathbat
  • Administrator
  • Folie à deux
Emma Watson on nyt sellaisessa leffassa kuin The Perks of being a wallflower (tai jotain) mun mielestä pääosassa. Leffa on tulossa joskus 2012. Onko joku lukenut kyseistä kirjaa?
Minä olen! :D Ihan mahtava kirja, kertoo tälläsesta Charlie-pojasta (Logan Lerman), joka alottaa lukion ja tutustuu sitten sisaruksiin Samiin (Emma!) ja Patrickiin (Ezra Miller), jotka sitten tutustuttaa herkän mutta fiksun Charlien nuorten elämään (bileet, seksi, suhteet tms.). Tosi hyvä kirja, suomeks nimellä Elämäni seinäruusuna ja kirjottanut Stephen Chbosky (1999). Ja tosiaankin Charlien siskoa näyttelee Nina Dobrev, äidinkielen opettajaa Billiä Paul Rudd ja Mary Elizabethia Mae Whitman. Suosittelen tosiaankin tutustumista!

Hei, kuulostaapa mielenkiintoiselta. Bongasin nimen Nina Dobrev, ja Nina on mielestäni näytellyt todella taitavasti roolinsa Vampyyripäiväkirjoissa Elenana ja etenkin Katherinena, joten kuulostaa lupaavalta. Voisin jopa harkita tämän katsomistakin, toivottavasti tulee elokuvateattereihin johonkin mihin minun on mahdollista mennä se katsomaan.

Toisaalta kyllä arastelen Potterleffojen trioa muissa elokuvissa. En ehkä Rupertia niin paljoa, mutta Emmaa ja Danielia hänenkin puolestaan. En vain yksinkertaisesti pääse yli siitä, että Daniel on Harry ja Emma taas Hermione, ei ei, se ei vain yksinkertaisesti onnistu. Toivottavasti se ei häiritse tuossa leffassa niin paljoa ja pystyn keskittymään muuhunkin kuin "ei tää on tyhmää koska Hermione!!" -valitukseen - jos nyt sen päädyn edes katsomaankaan.

ava: Ingrid, bannu: Sokerisiipi

tirsu

• BubblegumKnight
  • Clara, my Clara
Jälleen kerran selailin leffakanavia ja jäin jostain syystä katsomaan Mr. Nobody-nimistä elokuvaa. En katsonut kokonaan, koska en tahtonut pysyä mukana kohtauksien kanssa vaikka idean ymmärsinkin.
No kuitenkin, elokuvan päähenkilö näytti jotenkin tutulta, mutta en keksinyt missä olin hänet nähnyt, joten googlasin elokuvan. Silloin selvisi että yksi päähenkilöä näytelleistä (yksi siis oli päähenkilö lapsena, yksi teininä ja yksi aikuisena), eli ei se jota hain, oli Toby Regbo. Regbohan esitti nuorta Dumbledorea Kuoleman varjeluksien ekassa osassa.
Regbon suorituksia on kyllä vaikea verrata, sillä Pottereissahan suoritukset jäivät pelkkiin valokuvissa poseeraamisiin, jos oikein muistan. Mr. Nobodyssa Regbo näytteli kyllä ihan hyvin. Vaikuttaa lupaavalta näyttelijänalulta.

Odo

• Sankari
  • Valvoja
  • Ava by Sokru
    • Instagram @sonnjawrites
Itsekin odottelen tuota leffaa innolla! :) Ihanaa, että Emmakin nähdään nyt joissain muussakin roolissa pottereiden jälkeen. Se nainen on vain upea näyttelijä. Kolmikko tulee aina olemaan Harry, Ron ja Hermione, mutta sitä suuremmalla syyllä tahdonkin nähdä miten hyvin Emma onnistuu pääsemään irti Hermionen leimastaan. Daniel tulee olemaan mulle aina vaan Harry, mutta Emmalta odotan enemmän.

Odotan kyllä monilta Pottertähdiltä muita elokuvia, koska lähes jokainen vetää aivan upean roolisuorituksen siinä niin on hienoa nähdä heitä muuallakin! Tietysti vanhemmat näyttelijät ovat loistaneet jo ennen Pottereita, mutta muutamat heistä ovat nousseet ainakin minun huomiooni paremmin vasta Pottereiden jälkeen. Esimerkkinä nyt vaikka Vernonin näyttelijä Richard Griffiths, jota ei tullut aiemmin huomattua rooleissaan eri elokuvissa tuntuu nyt hyppivän silmille joka paikasta. :'D Ja Alan Rickmaniinkin ihastuin vasta paremmin Pottereissa - voi tosin johtua siitäkin, etten ensimmäisen Potterin katsottuani ollut vielä  katsonut muita elokuvia, joissa Alan on mukana.

Daala

• shapeshifter
  • always find my place among the ashes
Näköjään kukaan ei ole vielä maininnut, mutta ensi tiistaina ennakkonäytöksen saavassa (ensi-ilta 30.12.) My Week With Marilyn -leffassa on peräti viisi Pottereista tuttua näyttelijää; Emma Watson, Kenneth Branagh, Geraldine Somerville (Lily Potter) sekä Zoë Wanamaker (Huiski) plus Dobbyn ääninäyttelijä Toby Jones. Bongailin nuo sattumalta miettiessäni menisinkö katsomaan ensi tiistaina tuon leffan vaiko en. SuperPäivä osuisi sopivasti samalle päivälle kuin tuo ennakko.
“We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars.
But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.”

Phanny

• slightly mad
  • ready for my close-up
Näköjään kukaan ei ole vielä maininnut, mutta ensi tiistaina ennakkonäytöksen saavassa (ensi-ilta 30.12.) My Week With Marilyn -leffassa on peräti viisi Pottereista tuttua näyttelijää; Emma Watson, Kenneth Branagh, Geraldine Somerville (Lily Potter) sekä Zoë Wanamaker (Huiski) plus Dobbyn ääninäyttelijä Toby Jones. Bongailin nuo sattumalta miettiessäni menisinkö katsomaan ensi tiistaina tuon leffan vaiko en. SuperPäivä osuisi sopivasti samalle päivälle kuin tuo ennakko.

Aah, odotan tuota leffaa niin paljon! Kenneth Branagh on kuulemma loistava, Oscar-huhujakin olen kuullut :D Mielenkiintoista sinänsä nähdä Emma Watsonia muualla kuin Pottereissa, vaikken ihan vakuuttunut tytön taidoista olekaan. Mulla nyt on näin yleisestikin jotain massaelokuvien teininäyttelijöitä vastaan... Noista muista näyttelijöistä en tiennytkään, mutta hauskaa sitten sieltä bongailla :D
freedom is just another word
for nothing left to lose

Odo

• Sankari
  • Valvoja
  • Ava by Sokru
Ai siellä on muitakin tähtiä! Itsehän olen odottanut leffaa vain Emman takia tietämättä oikeastaan juuri mitään muuta. ::)

Huiskinkin näyttelijä on kyllä mukava nähdä muuallakin kuin pottereissa - itse en ole ainakaan älynnyt Zoë Wanamakeria muissa elokuvissa ja se nainenhan on vallan hurmaava!

Penber

• Vieras

Tänään näin Tennarissa tuon leffan trailerin ja olin ihan, että tuo on vaan niin pakko nähdä! Koska Branagh ja Watson. En tiennytkään, että leffa sisältää noin monta muutakin Potter-näyttelijää : D.

tirsu

• BubblegumKnight
  • Clara, my Clara
Disneyltä tuli Lumottu tänään ja mun piti kovin se katsoa alusta asti, koska iki-ihana James Marsden on siinä, mutten tietenkään muistanut. Joten katsoin sitä vähän jostain keskivaiheesta ja hiukan lopusta - ja kukas siellä sitten hännysteli sitten takana: Timothy Spall. Aluksi sen roolihahmo vaikutti samantyyppiseltä kuin Pottereissakin, mutta lopussa kävikin selväksi, että sillä oli sitten selkärankaa.

hymykuoppa

• Kuolonsyöjätär
  • You won't get out of life alive - so chill.
Uuuh, järkytyin Remuksen roolihahmosta leffassa Poika raidallisessa pyjamassa. Ylimielinen natsipaska, ja ihan yli hassun näkönen ilman naamakarvoja! : D menikö hetki ennenko tunnistin.. : D sillon tajusin ko olin vissii hakemassa jääkaapilta vaihteeks jotain ja tää Remuksen (anteeks, en jaksa ettii oikeeta nimee) natsijohtaja-hahmo alko puhumaan siellä. Puhetavasta siis tunnistin, olenpas kemmo.
Live the adventure of a lifetime.

if you're looking truth, beauty and freedom, fanfiction is the way to go.♥
Patoutunut humoristi.

Daala

• shapeshifter

Tänään näin Tennarissa tuon leffan trailerin ja olin ihan, että tuo on vaan niin pakko nähdä! Koska Branagh ja Watson. En tiennytkään, että leffa sisältää noin monta muutakin Potter-näyttelijää : D.
Vink vink kaikille, jos kiinnostaa päästä katsomaan ennen ensi-iltaa halvalla - SuperPäivälle osuvat nuo ennakkonäytökset. :) Mulla on liput Tampereen näytökseen, odotan kovasti leffaa muutenkin kuin noiden Potter-näyttelijöiden takia. Emma Watsonin suoritusta tosin jännään, kun enpä ole Pottereiden ulkopuolella mitään muuta roolisuoritusta nähnyt.
“We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars.
But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.”

Odo

• Sankari
  • Valvoja
  • Ava by Sokru
Lainaus
Emma Watsonin suoritusta tosin jännään, kun enpä ole Pottereiden ulkopuolella mitään muuta roolisuoritusta nähnyt.
Myönnettävä on, että itseänikin vähän jännittää kun Emmaa ei ole pahemmin näkynyt Pottereiden ulkopuolella. Ei siinä, että pelkäisin huonoa suoritusta, päinvastoin odotukset ovat todella korkealla. Emma vakuutti Pottereissa, vaikka toki jossain vaiheessa (eli kun Azkabanin vangin katsoin ensimmäistä kertaa -> olin silloin vielä tosin kovin nuori) kirosin näyttelijän liian suorat epähermionemaiset hiukset.  :D Eihän se tyttö niille mitään voi, kun kysehän on maskeeraajista. Useampaan kertaan Pottereita katsoneena voisin sanoa Emman olevan ehkä yksi parhaista lapsitähdistä, vaikka onhan niitä loistava joukkopottereissa muutenkin.

Harry Potterit kuitenkin antoivat monelle lapselle mahdollisuuden näyttelijän uraan hyvin suuressa operaatiossa. Toinen Emman rinnalla, joka teinitähdistä vaikutti oli Evanna Lynch - tosin en ehken osaa kuvitella tyttöä oikein kenekään muuna kuin Lunana. Silti odotan häneltäkin jotain lisää näyttelijänurallaan (jos Evannan omaperäisyyttä hyödynneittäisiin jossain Burtonin leffassa olisin myyty!).  ;D

tirsu

• BubblegumKnight
  • Clara, my Clara
Katselin Waris Dirien elämään perustuvaa elokuvaa Aavikon kukkaa, jossa Timothy Spall  hääräsi jalat paljaana valokuvaaja Terry Donaldsonina. Ihan nappiin menevä roolisuoritus ja erilainen kuin Pottereissa ja Lumotussa...

Penber

• Vieras
Lainaus
Emma Watsonin suoritusta tosin jännään, kun enpä ole Pottereiden ulkopuolella mitään muuta roolisuoritusta nähnyt.
Myönnettävä on, että itseänikin vähän jännittää kun Emmaa ei ole pahemmin näkynyt Pottereiden ulkopuolella. Ei siinä, että pelkäisin huonoa suoritusta, päinvastoin odotukset ovat todella korkealla. Emma vakuutti Pottereissa, vaikka toki jossain vaiheessa (eli kun Azkabanin vangin katsoin ensimmäistä kertaa -> olin silloin vielä tosin kovin nuori) kirosin näyttelijän liian suorat epähermionemaiset hiukset.  :D Eihän se tyttö niille mitään voi, kun kysehän on maskeeraajista. Useampaan kertaan Pottereita katsoneena voisin sanoa Emman olevan ehkä yksi parhaista lapsitähdistä, vaikka onhan niitä loistava joukkopottereissa muutenkin.
Itse en ole niin huolissani Watsonista (: Hän on kuitenkin oikein lahjakas nuori nainen... Tosin en ole itsekään nähnyt häntä vielä muussa kuin Hermionen roolissa. Mut oon samaa mieltä siinä, että Watson on yksi parhaista lapsitähdistä. Varsinkin ne kaks ekaa leffaa, jossa hän oli niin ihan nipottava! : DD

Joo, no ehkä mie vähän tuun katsomaan Watsonia eri tavalla kuin muita. Mutta silti uskon, että kyllä hän ihan hyvin onnistuu (: Itse enemmänkin oon innoissani Branaghista! Oon kuulemma ollu kattomassa kummatkin niin VK:n kuin SK:n teatterissa, mutta itselläni ei ole niistä muistikuvia. Vasta AV:n muistan olleeni nököttämässä leffassa koulukavereiden kanssa, koska taisin siihen aikaan olla tyylii 13. Mut siis asiasta taasen eksyneenä, tää on varmasti niitä ainoita kertoja, jolloin nään Ken Branaghin valkokankaalla! Onhan sen leffoja/roolisuorituksia kiva katsoa kotonakin, mut teatterissa fiilis on vaa niin omansa (:

Daala

• shapeshifter
Itse en ole niin huolissani Watsonista (: Hän on kuitenkin oikein lahjakas nuori nainen... Tosin en ole itsekään nähnyt häntä vielä muussa kuin Hermionen roolissa. Mut oon samaa mieltä siinä, että Watson on yksi parhaista lapsitähdistä. Varsinkin ne kaks ekaa leffaa, jossa hän oli niin ihan nipottava! : DD
Mun mielestä tuo sivurooli Marilynissa oli oikein hyvä suoritus, eli Watson siis osaa näytellä muutakin kuin Hermionea ja mitä luultavimmin ei jää pelkäksi lapsitähdeksi ja ikuiseksi Hermioneksi. :) Mä en erityisemmin ole pitänyt Watsonista, mutta en voi kiistää, etteikö hän olisi hyvä näyttelijä - varsinkaan nyt, kun häntä näki Pottereiden ulkopuolella.

Nyt kun Potter-näyttelijät ovat topicin aiheena, mun on pakko hehkuttaa Kenneth Branaghia tuossa samaisessa leffassa - aivan mielettömän loistava suoritus! Ei kuulu myöskään mun lempinäyttelijöihin, mutta tuo rooli Sir Laurence Olivierina oli todella vakuuttava.

Valery

• Malfoy
Huomasin Youtubesta videoita katsellessani, että Fiona Shaw (Petunia) esiintyy True Bloodin 4. kaudella henkilönä Marnie Stonebrook !
Rooli: noita, joka vastustaa vampyyreita
You have nothing to fear if you have nothing to hide

Meleth

• Rohkelikko
  • Always look on the bright side of life.
Onko kukaan nähnyt elokuvaa nimeltä Dogma? Oliko se hyvä kun haluaisin sen itse nähdä, koska siinä on iki ihana Alan Rickman.

nnora

• neiti Lupin
  • ava by raitis
^ Mä olen Dogman nähnyt puoliksi. Kyllä sitä Alanin takia jaksaa katsella, mutta ei tosiaan kuulu lempielokuviini. Kaikin puolin aika sekava ja hyppii yms. Alan Rickman suorittaa Metatron-roolinsa kuitenkin ihan hyvin, mutta muuten ko. leffa on aika... no, kummallinen. Mutta katso toki. :)

Katoin pari viikkoa sitten(tuli myös eilen) MTV3 Leffalta Unelmien Manhattan(Maid in Manhattan)-elokuvan, jonka miespääosassa näyttelee itse Ralph Fiennes, Voldemort. Naispääosassa Jennifer Lopez, mukana mm. Stanley Tucci(Julie & Julia, Paholainen pukeutuu Pradaan..). Loistava hömppäleffa ja repesin nauruun kun tajusin, että Ralph Fiennesillä on NENÄ!

Sitten toinen, missä oli Potter-näyttelijöitä, oli Järki ja tunteet-elokuva(wikipedia). Jane Austenin kirjan pohjalta tehty. Käsikirjoituksen leffaan on tehnyt Emma Thompson(kukapa muukaan kuin Sibylla Punurmio), joka myös näyttelee Elinoria. Mukana eversti Brandon(Alan Rickman!) joka rakastuu ensi silmäyksellä Elinorin siskoon Marianneen, mutta saa kilpailijan. Ja Potter-näyttelijät eivät lopu siihen. Mä hämmästyin suuresti, kun luin samalla netistä ko. leffan näyttelijöitä ja samalla hetkellä ruutuun pamahti Imelda Staunton, ah-niin-ihana Pimento näytteli rouva Palmeria. Ja herra Palmerina Hugh Laurie, eli Dr. House. ;D Viimeistään siinä vaiheessa räkätin kovaan ääneen. Mukana oli myös Viisasten Kivi-elokuvassa Lihavaa Leidiä näytellyt Elizabeth Spriggs, joka kuoli v. 2008. Oli kyllä ihan kiva roolisuoritus.

Minäkin haluan katsoa My Week With Marilynin! Tulisikohan se vielä... Ai niin, kesällä(25/07) on tulossa joku Yön Ritarin paluu(Batman-trilogia) -leffa, jossa on Gary Oldman eli Sirius Musta. Leffateatterin sivuilta bongasin. Toiminta-trilleri, joten ei ehkä ihan mun juttu.

Ääh, anteeksi mahdollisesta sekavuudesta, jotenkin ei tunnu kirjoitus nyt sujuvan.
suurin aarre on ymmärrys rajaton

Penber

• Vieras
Itteki sattusin näkee Fiona Shaw'n yhdessä ohjelmassa, mutten True Bloodissa vaan Granadan 80-luvun Sherlock Holmesissa! (The Adventures of Sherlock Holmes, jaksossa The Crooked Man). En nyt kyllä häntä sillee sattunu tunnistamaan, mutta huomasin nimen alkuteksteissä ja olin ihan, että kuulostaapa tutulta nimeltä!