Kirjoittaja Aihe: Can I be your memory? (J/S, romance, fluff, S)  (Luettu 5310 kertaa)

Ringo

  • Vieras
//Alaotsikko: K-7

Author: Ringo
Beta: Dead Angel
Genre: Romance, fluff, slash, lievä humour ja angst
Rating: S
Summary: Hänen piti olla paljon enemmän.
Ainakin niin James halusi uskoa, muttei ollut täysin varma asiasta. Hän oli yllättänyt Siriuksen katselemasta häntä niin monta kertaa perverssi kiilto silmissään. James oli kuullut niin monta kertaa pienen kateuden Siriuksen äänestä, kun hän keskusteli muista tytöistä, jotka katselivat Jamesia 'sillä silmällä'. Ja James tiesi, että käyttäytyi itse täysin samalla tavalla.
Disclaimer: Hahmot ja paikat ovat J.K Rowlingin, en saa tästä rahallista palkkiota.
Idea taas on Dead-Angelin omistuksessa.


A/N: Oh, tiedän, minulla on monta rautaa tulessa. :D Ja aina on hirveän vaikea kirjoittaa kaikkia samaan aikaan, mutta aina kannattaa kuitenkin yrittää. Tämä fichän on kirjoitettu siis Dead-Angelin haasteeseen. (:

Pakolliset sanat : "Miksi sinä söit sukkani?", "Oletko sinä aina noin tökerö?" ja "Jos sinä et kohta sulje suutasi, niin minä suljen sen."
Kielletyt sanat/asiat : James tykkää Lilystä, Lilystä puhuminen, Lily itsessään. Sana "Saamari."

Enjoy!


Can I be your memory?


1. Menetetty


Tylypahkan noitien ja velhojen koulun huispauskenttä oli täyttynyt katsojista, niin oppilaista kuin opettajistakin ensimmäisen kerran sen lukuvuoden aikana. Vihreää sekä punaista väritystä vilkkui katsomon ihmisten vaatteissa, käänsi päätään sitten mihin suuntaan tahtoikaan. Kaikki tahtoivat kannustaa oman suosikkitupansa jatkoon, kohti sitä suurta kultaista pokaalia, jonka kunniasta voittajajoukkue sai osansa.


Frank Longbottomin taialla vahvistettu ääni kaikui suuren stadionin yllä peittäen alleen Tylypahkan koulun oppilaiden innostoneet kannustushuudot, jotka olivat osoitettu stadionin vihreän kentän yllä lentäville puna-, sekä vihreäviittaisille pelaajille. Jokaisen pelaajan kasvoilla oli keskittynyt sekä hiukan jännittynyt ilme. He antoivat peliin kaikkensa ja janosivat oman tupansa voittoa enemmän kuin mitään. Ainoastaan yksi pelaaja lenteli hieman holtittomasti, silmissään poissaoleva katse. Punainen viitta hulmusi syksyisessä tuulessa, pojan lentäessä erikokoisten Luihuisen, sekä Rohkelikon pelaajien joukossa, ilman sen suurempaa päämäärää. Nuoren miehen kasvoilla oli keskittynyt ilme, eikä kukaan katsojista, tai edes pelaajista arvannut, ettei tämä ollut tietoinen edes johtavan joukkueen pistemäärästä, saatika johtavasta joukkueesta.


Sirius Musta ei ollut täysin varma, miksi oli pyrkinyt koulunsa huispausjoukkueeseen. Pelaaminen oli aina ollut hänelle lähes yhdentekevää, eikä hän ymmärtänyt, miksi kaikki hehkuttivat sitä niin suuresti. Hänen kiinnostuksensa huispausta kohtaan oli aina rajoittunut vain siihen sen katsomiseen, sekä perus-fanitukseen, muttei koskaan pelaamiseen. Kykyjä hänellä kyllä riitti, sillä olihan hän päässyt koulunsa huispausjoukkueeseenkin.


Miksi Sirius nyt sitten lenteli lyöjän roolissa kentällä, iskien ryhmyjä aika-ajoittain kohti Luihuisten pelaajia? Ehkä se johtui siitä oudosta, pienestä halusta tehdä jotain erilaista sinä vuonna, sillä tämä sattui olemaan hänen toiseksi viimeinen vuotensa Tylypahkassa? Tai ehkä se johtui vain siitä, että James tappoi paljon vapaa-aikaansa huispauskentällä harjoituksissa, ja Siriuksen aika oli käynyt pitkäksi? Ehkä hän halusi viettää enemmän aikaa parhaan ystävänsä kanssa?


Tai sitten hän halusi vain enemmän huomiota itselleen. Tarkemmin sanottuna, ehkä hän halusi enemmän Jamesin huomiota? Pieni ja lämmin hymynkare tanssi Siriuksen huulilla, kun hänen mieleensä tulvahti mielikuva Jamesin ilmeestä tämän saadessa tietää Siriuksen uudesta harrastuksesta: Yllättynyt, mutta ilahtunut. Jamesin kuuluisi olla aina onnellinen, niin Sirius oli päättänyt. James oli auttanut häntä hänen elämänsä vaikeina hetkinä, ollut tukena, työntänyt eteenpäin. Hän oli tehnyt Siriuksen onnelliseksi, ja Sirius halusi olla varma, että hänen paras ystävänsäkin oli aina onnellinen. Missä, milloin, ja miksi, sillä ei ollut väliä, kunhan James oli onnellinen.


Siriuksen katse oli harhaillut tummahiuksisen etsijään, eikä hän olisi havainnollistanut sitä itsekään, ellei James olisi kääntänyt päätään eivätkä heidän katseensa olisivat kohdanneet. Jamesin huulille syntyi heti se tuttu vino, ja hiukan ilkikurinen hymy ruskeiden silmien kohdatessa harmaat. Pieni hetki rikkoutui kuitenkin nopeasti Jamesin silmien laajetessa kauhusta, eikä hätääntynyt huuto ehtinyt kuin muodostua hänen huulilleen Siriuksen syöksyessä jo kovaa vauhtia maata kohden. Kauhistuneet huudot sekä kirkaukset kajahtivat katsomosta Siriuksen velton ruumiin osuessa maahan ilkeiden rusahdusten saattelemana.


**


Hiljaisuus. Pimeys oli täyttänyt Siriuksen mielen jokaisen kolkan, imenyt jokaisen äänen itseensä, kauaksi ajatusten ulottumattomiin. Kaikkialla oli vain pelkkää pimeää, pelkkää mustaa, joka imi itseensä kaiken irrallisen hänen päänsä sisältä, mitä kykeni. Sirius yritti avata silmänsä, yritti nähdä jotain, mutta kaikkialla oli jälleen vain sitä lävistämätöntä pimeyttä. Olenko minä kuollut? Oli ensimmäinen ajatus, joka onnistui karkaamaan pimeydestä nuoren miehen ymmärrettäväksi. Kuin vastauksena hänen kysymykseensä, kipu iskeytyi hänen takaraivoonsa. Kuolleet eivät tunne kipua.


"Toipuuko hän?"


Kaikui pieni, tuttu ääni Siriuksen päässä, ja se vaikutti tulevan jostain kaukaa, kuin toisesta maailmasta. Se saattoi olla jopa unta, tai sitten hänen mielikuvituksensa tuotetta, hän ei tiennyt, eikä välittänytkään. Ainoa asia, joka tuntui sillä hetkellä tärkeältä, oli saada tuo sietämätön kipu katoamaan. Pieni voihkaus pakeni Siriuksen huulilta, vaikka hän itse ei ollutkaan siitä varma.


Maailma räjähti takaisin henkiin pienen äänen karatessa hänen suustaan. Kaikkialla oli meteliä. Lakanoiden kahinaa, askelten kaikua, kellon tikitystä, vaimeaa puhetta. Ne sattuivat Siriuksen korviin, ne särähtivät hänen tärykalvollaan inhottavasti pahentaen hänen ohimonsa jomotusta.
Kirkkaus läpäisi pimeyden samalla, kun meteli puhkesi kukkaansa. Kaikkialla oli niin kirkasta, niin valoisaa, että Sirius pelkäsi sokaistuneensa. Sokaistuneensa, vaikkei kyennyt näkemään mitään? Hetken ajan hän uskoi tulleensa hulluksi, sekopäiseksi, kunnes ymmärsi tuijottavansa yliluonnollisen valkoiseen, sekä puhtaaseen kattoon. Sen kirkkaus sai veden vuotamaan hänen harmaista silmistään, jotka olivat tottuneet pimeään.


"Kas, heräsithän sinä vihdoin!" kuului pirteä naisen ääni hänen viereltään. Sirius nousi hitaasti istumaan sängylleen, ja hänen silmänsä yrittivät totutella äkilliseen kirkkauteen. Huone, jossa hän makasi, oli yksi valkeimmista sekä puhtaimmista huoneista, missä Sirius oli koskaan ollut. Tai ainakin silloin hänestä tuntui siltä, mutta myöhemmin hän ei ollutkaan siitä niin varma. Huone oli suurehko, ja sen seiniä koristivat metallijalkaiset sängyt, joissa oli yhtä hämmästyttävän valkoiset lakanat kuin huone itsekin. Sirius oli varma, että ne narisisivat pienemmästäkin liikahduksesta, kuten hänen oma sänkynsäkin oli tehnyt.


Desifiointiaine, sekä outo, pistävämpi tuoksu leijaili sänkyjen ympärillä, kuin vaanien jokaista bakteeria, joka uskaltautuisi eksymään huoneeseen.
"Mitä helvettiä minä täällä teen?" Sirius ähkäisi, tunnistettuaan huoneen Sairaalasiiveksi.
"Te tipahditte luutanne selästä, kun pelasitte huispausta", nainen sanoi, ja paheksunta huokui hänen äänestään hänen kaataessaan voimakkaan hajuista, läpikuultavaa ainetta pieneen muoviseen kuppiin. "Juo tämä, se auttaa päänsärkyyn. Saitte kovan aivotärähdyksen siitä lennosta, herra Musta. Lisäksi sauvakätenne meni sijoiltaan, mutta olen jo korjannut sen."
"Anteeksi mitä?" Sirius älähti hämmentyneenä naisen työntäessä kuppia hänen käteensä.
"Korjasin kätenne."
"Ei, kun miksi te minua nimititte?"
"Herra Musta, en nyt oikein ymmärrä - "
"Mikä musta?"


Nainen jähmettyi paikoilleen, ja olisi varmasti tiputtanut sen pienen kupin lattialle, mikäli ei olisi ehtinyt jo antaa sitä Siriukselle. Hänen järkyttynyt katseensa seisahtui komean nuorukaisen kasvoille, kuin arvioiden tämän mielenterveyttä.
"Mikä sinun nimesi on?" hän kysyi kepeästi pienen hiljaisuuden jälkeen, yrittäen kuulostaa mahdollisimman normaalilta. Sirius naurahti huvittuneesti oudolle kysymykselle, mutta hänen naurunsa hiipui nopeasti hämmennyksen tieltä.
"Minä... En tiedä." Vähäinenkin hymynkare oli kadonnut Siriuksen kasvoilta hänen tummien kulmakarvojensa rypistyessä keskittyneesti. Hänen päänsä tuntui yhtäkkiä tyhjemmältä kuin koskaan, kuin hänen ajatuksensa olisivat harhailleet tyhjässä huoneessa, jolla ei ollut historiaa, ei tunne-arvoa, ei yhtikäs mitään.

"Muistatko sinä mitään aiemmasta elämästäsi?" nainen kysyi varovasti istuutuen Siriuksen sängyn päätyyn, ja pieni ärsyynnys heräsi Siriuksessa. Nainen katsoi häntä kuin pientä kolmivuotiasta lasta, joka opetteli puhumaan. Hänen nopea puhetapansa oli hidastunut yhtäkkisesti, kuin hän puhuisi jollekin aivokuolleelle henkilölle.
"Joo. Muistan", Sirius totesi hetken mietinnän jälkeen hitaasti, luopuen ajatuksesta ilmoittaa naiselle olevansa yhä hengissä. "Tämä paikka on Sairaalasiipi", hän jatkoi antaen katseensa kiertää hetken pienessä salissa.
"Muistatko sinä nimeäni?" nainen sanoi väläyttäen omasta mielestään varsin häikäsevän hymyn.
"En", Sirius sanoi ja tunsi pientä hilpeyttä naisen ilmeen venähtäessä nopeammin, kuin hymy oli ilmaantunut hänen punaisille huulilleen.
"Teille oppilaille olen matami Perry."
"Oppilaille?" Nyt oli Siriuksen naaman vuoro venähtää. Miten hän kykeni unohtamaan jotain niin tärkeää? Oliko hän tipahtanut luudanvarrelta kesken kouluvuoden? Oliko hänen koulunsa jokin outo sisäoppilaitos, vai miksi siellä oli oma sairaalasiipi? Terveydenhoitajan kyllä ymmärtää, mutta oma siipi?
"Ah. Teidän muistinmenetyksenne ei olekaan niin kevyt, kuin hetken ehdin toivoa", matami Perry huokaisi huolestuneen oloisena. "Sinä olet Sirius Musta ja käyt Tylypahkan noitien ja velhojen koulussa, kuudennetta vuotta."


Yhtäkkiä Siriuksen pää ei tuntunutkaan enää niin tyhjältä. Yksinäiset ajatukset olivat kadonneet, ja hänen mielensä täyttyi tuhansista, ja taas tuhansista kysymyksistä.
Oliko hän velho, vai oliko tuo nainen muuten vain sekaisin? Osasiko hän taikoa hyvin?
Millainen hänen perheensä oli?
Millaisia hänen ystävänsä olivat?


"Minä kutsun ystäväsi takaisin paikalle, sillä minä kykenen vain syöttämään sinulle erilaisia lääkkeitä, mutta paras parannus tähän vaivaan ovat kuitenkin ystävät. Kadotettua mieltä ei saa niin vain takaisin", matami Perry sanoi, ennen kuin Sirius oli ehtinyt kysyä ainuttakaan kysymystä. Hän nousi ylös ja käveli hämmästyttävän nopeasti pieneen huoneeseen salin päädyssä, joka oli luultavasti hänen työhuoneensa.


Aika tuntui kuluvan tuskastuttavan hitaasti Sairaalasiivessä, jossa Sirius makasi ainoana potilaana. Pienessä salissa ei ollut kelloa, ei ainuttakaan ajan näyttäjää, tai äänenlähdettä. Pelkkää valkoisuutta, hiljaisuutta ja puhtautta. Elämä siellä tuntui pysähtyneeltä, kuin aika olisi vangittuna desifiointiaineen löyhkään, kietoutunut valkoisuuteen, joka esti sen kulun eteenpäin. Ikkunaverhot olivat suljettuina, kuin estäen potilaita huomaamasta ajan kulkua. Estäen näkemästä elämää. Tämä oli paikka, jonka Sirius muisti menneisyydestään. Se tuntui juuri samalta, kuin aiemminkin. Hän kykeni tuntemaan sen ahdistuksen samanlaisena kuin joskus kauan sitten. Aivan kuin joku olisi kertonut hänelle tarinan joskus vuosia sitten, ja nyt hän joutuisi kuuntelemaan sen uudelleen. Tarinan, jonka joku muu oli joskus kokenut, mutta jonne hän itse oli vahingossa joutunut.


"Anturajalka!" kuului helpottunut huuto, sekä oven kolahdus. Sirius hätkähti ajatuksistaan, hän oli ehtinyt tottua jo hiljaisuuteen. Huoneeseen rymistelivät kolme poikaa, luultavasti saman ikäisiä kuin Sirius itsekin.
"Anturajalka", Sirius toisti huvittuneen oloisena, vaikka hän tunsikin pienen ahdistuksen puristavan keuhkojaan. Olivatko nuo pojat hänen ystäviään? Mitä tarkoitti 'Anturajalka'? Tarkoittiko se heidän porukkansa hauskaa inside-vitsiä, jolle he olivat jo vuosia nauraneet?


Järkytys valtasi jokaisen nuorenmiehen kasvot yksi kerrallaan. Se kukisti helpottuneet hymyt järjestyksessä, kuin jokin olisi aiheuttanut dominoreaktion heidän aivoissaan.
"Etkö sinä muista minua?" tummahiuksinen poika kysyi järkyttyneimmän oloisena ja tuijotti ruskeilla silmillään Siriuksen kalpeita kasvoja.
"Anteeksi", Sirius hymyili kiusaantuneena eikä ollut varma, mitä sanoa. Hänen epävarmuutensa vaikutti kuitenkin järkyttävän kolmikkoa entisestään, eikä hymykään vaikuttanut helpottavan tilannetta.
Mitä te odotitte?
Mitä te tahdoitte minun sanovan?
Millainen minä olen?



Tuttu, turvallinen hiljaisuus lankesi jälleen sairaalasiipeen, mutta uudella tunteella maustettuna. Kysymykset pyörivät jälleen Siriuksen päässä, eikä hän tiennyt mistä aloittaisi.
"Minä olen Remus", tummahiuksisen pojan vieressä istuva vaaleampi, ja hiukan nuhjuisen oloinen poika sanoi kuitenkin, ennen kuin Siriuksen auenneesta suusta ehti kuulua edes ääntä. Remuksen ääni oli vakaa, mutta hänen kauniit, meripihkanväriset silmänsä kielivät kuitenkin tilanteen oudoksunnasta sekä samankaltaisesta epävarmuudesta, mitä Siriuskin tunsi. "Sinua oudosti tuijottava tummahiuksinen henkilö taas on James, James Potter. Paras ystäväsi. Hänen oikealla puolellaan taas istua möllöttää Peter Piskulain, joka on näköjään menettänyt puhekykynsä", Remus jatkoi silmäillen Jamesia hiukan huolestuneena.


"Osaan minä puhua!" Peteriksi kutsuttu poika vingahti hiukan loukkaantuneen kuuloisena. "Kuutamo, minun mielestäni James on se, joka ei osaa enää puhua." Hilpeys vilahti jälleen Siriuksen silmissä, hänen kuullessaan nimityksen 'Kuutamo'. Se kuulosti hänen korviinsa tutulta ja turvalliselta, mutta samalla jotenkin... Kielletyltä ja vaaralliselta. Lämmin tunne unohtui kuitenkin nopeasti, hänen kohdatessaan Jamesin ruskeat silmät.
"Peter, ehkä on viisainta, että jätämme nyt Jamesin kahden Siriuksen kanssa", Remus sanoi hitaasti ja loi uuden huolestuneen silmäyksen tummahiuksiseen poikaan.


He nousivat tuoleiltaan ja laahustivat hämmentyneen oloisina sairaalasiiven suurta ovea kohti, uuden hiljaisuuden langetessa saliin.
Ovi kolahti kiinni, ja Sirius tunsi jälleen suurta tarvetta nousta ylös ja kävellä vanhojen ystäviensä perässä vapauteen.
"Sirius?" James kysyi ahdistuneen oloisena kääntäen jälleen sängyllä istuvan pojan huomion itseensä. "Etkö sinä todellakaan muista mitään? Oletko unohtanut kaikki ne kesät, jotka vietimme meillä? Etkö enää muista, kuinka monta jälki-istuntoa olemme viettäneet kahdestaan, tai monestiko olemme saattaneet opettajat hermoromahduksen partaalle?"
"En." Sirius sanoi, alkaen itsekin ahdistua tietämättömyydestään. Miten hän oli voinut unohtaa yhden päivän aikana kaiken tuon, hänen koko edellisen elämänsä?


Pieni virnistys levisi Jamesin kasvoille, joihin oli tullut jo miehistä kovuutta. Kaikki ongelmat tuntuivat aina pienentyvän, kun hymy levisi hänen huulilleen, tuoden esille pienet hymykuopat. Aivan kuin James olisi nauranut ahdistukselle päin naamaa, ilmoittanut, että tulisi selviämään siitä.
"Sitten minun täytyy kai kertoa sinulle kaikki, sillä minä en voi unohtaa."
"Niin varmaan täytyy." Jamesin hymy tarttui Siriuksen kalpeisiin kasvoihin, aivan kuten aina ennenkin.


James rykäisi, ja aloitti alusta. Hän kertoi heidän ensimmäisestä illastaan Tylypahkassa kuinka he olivat tutustuneet. Hän kertoi kaiken, jokaisen salakäytävän ja portaikon sijainnin Tylypahkasta, jokaisen opettajan ja luokkatoverin oudot luonnenpiirteet. Välillä Sirius jopa huomautti muistavansa jotain, mutta se vaikutti vain ahdistavan toista poikaa enemmän.
Miten Sirius pystyi muistamaan Minerva McGarmiwan oudon hatun, Vahtimestari Voron kissan Norriskan, sekä Ruikulin rasvaiset hiukset, muttei Jamesia?


Pieni ärsyynnys heräsi Jamesissa. Eikö hän todellakaan merkinnyt Siriukselle mitään kaiken sen jälkeen? Oliko hän vain pelkkä 'ystävä' jolla ei ollut Siriuksen elämässä sen suurempaa vaikutusta?
Hänen piti olla paljon enemmän.
Ainakin niin James halusi uskoa, muttei ollut täysin varma asiasta. Hän oli yllättänyt Siriuksen katselemasta häntä niin monta kertaa perverssi kiilto silmissään. James oli kuullut niin monta kertaa pienen kateuden Siriuksen äänestä, kun hän keskusteli muista tytöistä, jotka katselivat Jamesia 'sillä silmällä'. Ja James tiesi, että käyttäytyi itse täysin samalla tavalla.


Eikä hän aikonut antaa periksi, vaikka Sirius olikin unohtanut hänet. Muistihan voi kuitenkin aina palata, ja silloinhan se olisi Siriukselle vain ihana yllätys, jos heidän suhteensa olisi edennyt edes hitusen? Ja sitä paitsi, ehkä Siriuksen muisti palaisi, jos tapahtumia hiukan suurenteli?


"Viidennes kouluvuosi oli ehkä elämämme parasta aikaa", James jatkoi tarinaansa, yrittäen kuulostaa yhtä luonnolliselta kuin aiemminkin.
"Mitä silloin tapahtui?" Pieni innokkuus hehkui Siriuksen äänestä, kuten aina hänen kuullessaan jotain mielenkiintoista.
"Meidän ystävyytemme siirtyi uudelle tasolle", James sanoi ja katsoi silmät tuikkivana Siriusta, jonka hämmentyneestä ilmeestä huomasi, ettei tämä ollut aivan ymmärtänyt kaikkea.


"Me aloitimme seurustelun", James totesi, yrittäen kuulostaa ylpeältä. Hänen sydämensä hakkasi kuitenkin ehkä kovempaa vauhtia kuin koskaan, ja hyppäisi varmasti millä hetkellä hyvänsä kurkusta ulos. Siriuksen silmät laajenivat suuremmiksi kuin koskaan. Onnesta, yllätyksestä vaiko kauhusta?

James ei tiennyt.


A/N2: Kommenttia? ;)


//Sprig muokkasi ikärajan oikeaksi.
« Viimeksi muokattu: 25.05.2015 20:46:53 kirjoittanut Kaapo »

hannde

  • Vieras
Vs: Can I be your memory? (J/S, romance, fluff)
« Vastaus #1 : 23.07.2008 22:41:19 »
OOOOOH
OOOOOOH
OOOOOH
OHO
Vau!

MaGeeeeta! En löytäny virheitä tai mitään muutakaan vikaa, tämähän oli ihan mahtava ja kiitos J/S:stä koska sitä ei ole koskaan liikaa vaan aina hälyttävän vähän, ja sanoinko jo kiitos? Oooh, tai sanoinko että ihan mahtava? Ihan tosi kiva! Jatkoo vaa nopeesti ja sillee!

> hannde (rakentava pelkää huomista hammaslääkäriä : < reppana)

Ringo

  • Vieras
Vs: Can I be your memory? (J/S, romance, fluff)
« Vastaus #2 : 24.07.2008 10:49:07 »
hannde: Oho. :'D J/S:sää ei todellakaan ole tarpeeksi finissä! ;D Olen täysin samaa mieltä. ;) Apua, minä hämmennyn kommentistasi. :'' DDD Hihhih, kiitos todella paljon kommentistasi, yritän saada jatkon nopeasti finiin! ;) Apua, koitas pärjäillä siellä hammaslääkärissä, ne on pelottavia.. ;o
Ja kiitos vielä kerran kommentista! :)

Dead Angel

  • Bitch
  • ***
  • Viestejä: 178
  • Shh.
Vs: Can I be your memory? (J/S, romance, fluff)
« Vastaus #3 : 25.07.2008 18:38:22 »
Ooh, sait nyt laitettua tämän tänne!! Rakastan rakastan rakastan tätä sinun kirjoitustyyliäsi/taitoasi, olen kateudesta kohta vihreä =DD Nam, nam, nam ja NAM!! Mitenkäs sinä osaat näin hyvin ne edes PITÄÄ IC:Nä? Epää! Ja varmaan olen jo sanonut kaiken maininnan arvoisen tästä, loistavaa tekstiä! Jatkoa sitten laita pian!

*Epämääräinen raapustus, joka kyllä Dead-sedän kuittaukselta näyttää, niin surkea käsialakin... x)*

akinnah

  • Robin
  • ***
  • Viestejä: 225
    • Raitamaailma
Vs: Can I be your memory? (J/S, romance, fluff)
« Vastaus #4 : 25.07.2008 23:34:57 »
UIUIUIUI!! AIVAN IHANAA! Jiiässää ei todellakaan ole tarpeeksi, kun ne hoodeeihkuttajat ovat valloittaneet koko foorumin ; ( Mutta ei se mitään, tämä oli nimittäin aivan mahtava! Tyylisi on aivan IHANA!

Ihan kuin olisin törmännyt johonkin pikku virheeseen, vai onko mielessäni vain vikaa, kun luin äsken yhden originaalin O_o Pelottavan hämmentävä tilanne, suoraan sanottuna... No voi olla, että pääni ja silmäni tekevät minulle taas tappiota ja olen täysi lapio, mutta kuitenkin : D Tämä kyllä sai hymyilemään. Voi James, minkä teit lopussa ; ) Noei. Suloista, jos he oikeasti seurustelisivat.

Hetken aikaa ärsytti, kun tässä olikin tällainen juttu, että Sirius menetti muistinsa. Jostain syystä inhoan sellaista : D Mutta ei se mitään, tästä voi tulla jotain _todella_ mahtavaa.

Sekavasta viesistäni voi päätellä, että olen oikein ihastuksissani ja _todellakin_ tulen lukemaan jatkossakin : D Jiiäs on niin nam <3 Kiitos.
akinnah
Walking down by the bay, on the shore,
staring up at the planes that aren't there anymore

Hannah Black

  • ***
  • Viestejä: 68
  • Nipsueläin
Vs: Can I be your memory? (J/S, romance, fluff)
« Vastaus #5 : 27.07.2008 12:12:29 »
Apua! Sirius muistaa Ruikulin, muttei Jamesia? En oo muuten kiinnittäny huomiota, että Sirius olis aina lyöjä, muttei se mitään. Johtuukohan siitä, etten oo kauheest lukenu ficcejä, joissa Sirre on joukkueessa?

Mutta eise mitään, tää oon erittäin hyvä idea, toi muistinmenetysjuttu on itestänikin jotenkin ahdistava, mutta nimenomaan, kuten Stargazer sanoi, katsotaan, mihin tämä tästä lähtee menemään ;) Ja kyllä, sinulla on ihana kirjoitustyyli, enkä huomannut virheitä (tai sitten en muista : DD). Se jäi vielä mietityttämään, että onko SIriuksella ja Jamesilla ollut jo jotian ennen kyseistä luudalla putoamista.

Mutta kuitenkin, hauska idea, hyvin kirjoitettu, odotan innolla jatkoa ;)


Hannah
Aika velikultia.

Beta haussa, koodaa, jos innostaa!

Ringo

  • Vieras
Vs: Can I be your memory? (J/S, romance, fluff)
« Vastaus #6 : 27.07.2008 19:40:02 »
Oho, tännekkin on ilmestynyt kommentteja! : DD ihanaa. :')

Dead Angel: Apua, älä muutu vihreäksi! :o Eihän se olisi yhtään kivaa. :''( Ei kannata olla kateellinen, taitoni ovat aika perustasoa. :'D Itselläni oli hirveät ongelmat juuri tuon IC:yden kanssa. Krääh, meinasin repiä hiukseni päästäni, kun mietin heidän suhtautumisiaan tilanteeseen. Mutta ihana kuulla että onnistuin siinä, en menettänyt hiuksiani turhaan! ;o :D
Ja jatkoa ilmaantuu ensi viikolla. ;D

akinnah: J/S ficcejä on todellakin aivan liian vähän finissä! : DD Se on suosikkiparitukseni, ja ärsyttävää kun finistä ei tahdo löytyä mitään. :D Hih, omasta mielestäni H/D on aivan hyvä paritus, joka on pilattu huonoilla ficeillä. :'D Julma totuus, fini pursuaa huonoa H/D:tä. :'/ Mutta siis niin, köh, minäkin vihaan muistinmenetysficcejä! :D Silti minun oli aivan totaalisen pakko vastata tähän haasteeseen, sillä halusin yrittää uudistaa tätä ideaa edes jotenkin. Turhat kliseet pois! ...En takaa että onnistun tässä, mutta ainakin teen parhaani. :) Ja sitten ei voi mitään, jos lopputulos ei kelpaa. :'D Jiiäs todellakin on nam. ;)

Stargazer: Minullakaan ei ole harmainta aavistusta siitä, että miksi Siriuksesta on tehty aina lyöjä. :'D Itsekin olen huomannut, että Sirre tehdään aina lyöjäksi kun hän on huispausjoukkueessa. :D Ja niinkuin akinnahille tuossa aiemmin sanoinkin, haluan yrittää uudistaa hiukan sitä perus muistinmenetysficciä. Enkä ole yhätikään varma, millainen lopputuloksesta syntyy. :'D Toivokaamme, ettei sellainen vaaleanpunainen ja kliseitä pursuava fluffyangsti ficci.
Jamesin temppu nyt ei todellakaan ollut reilu, mutta rakkauden eteen joutuu tehdä pieniä uhrauksia. ; D

Hannah Black: Niin.. Sirrellä on valikoiva muisti! Hui. ;o Ja sen jätin hiukan tahallani kertomatta, että mitä Sirrellä ja Jampalla oli ennen tapaturmaa, vai oliko mitään... ;D Ah, olen kiero.


Kaikille kommentoijille superkiitokset sekä halaukset kannustavista kommenteistanne, jatkon yritän saada finiin niin pian kuin mahdollista. ;)

jordan

  • ***
  • Viestejä: 131
Vs: Can I be your memory? (J/S, romance, fluff)
« Vastaus #7 : 27.07.2008 20:44:24 »
ohhoh, nyt kaipaan kyllä jatkoa ja pian!  ;) rakastan tätä paritusta ja nyt ei lilykään ole pilaamassa kaikkea  ;D alku oli lupaava, kirjoitusvirheitä ei näkynyt ja itse jäin ainakin koukkuun!
I belong to Jesus

Ringo

  • Vieras
Vs: Can I be your memory? (J/S, romance, fluff)
« Vastaus #8 : 28.07.2008 11:42:21 »
jordan: Mahtava kuulla. ;) Heh, Lily ei tosiaankaan tule pilaamaan kaikkea. ; D Tällä kertaa. Kiitos todella paljon kommentistasi, jatkon yritän kirjoittaa nopeasti, ja mukava kuulla että jäit koukkuun jo nyt. :)

Reptile

  • ***
  • Viestejä: 67
Vs: Can I be your memory? (J/S, romance, fluff)
« Vastaus #9 : 28.07.2008 14:11:08 »
*slurps* jäin koukkuun. >8'D LAITA HETI JATKOA!!! Todella suloista..awwwss...rakentavaa? Ehei, ei tipu, se lähti päiväunille. XDD mutta laita välittömästi jatkoa, en jaksa odottaa!!!!! Siis ihana ensimmäinen luku!<3 ^__^
you have to die a few times before you can really live

weiff

  • ***
  • Viestejä: 283
  • Three Words, Eight Letters and I'm Yours
Vs: Can I be your memory? (J/S, romance, fluff)
« Vastaus #10 : 28.07.2008 17:01:42 »
en tiedä... minusta tämä oli vähän... miten sen nyt sanoisi... ööh.. positiivista tässä ainakin oli se, etten löydellyt kirjoitusvirheitä, en minä kyllä niitä hirvittävästi bongaillutkaan. No mitä mieltä tästä muuten olin.. siitä voidaan olla montaa mieltä. Ja ne monet mielet ovat sitä mieltä että, ihanaa, mahtavaa ja jännittävää! :pp kiusasin sinua alussa ^^ hahaa! :pp Oikeesti tää on hyvä, jatkoa olisi mahtava saada :> Mahtava paritus, vaikka näin se meneekin! :pp

by, weiff
Just trust me

Ringo

  • Vieras
Vs: Can I be your memory? (J/S, romance, fluff)
« Vastaus #11 : 28.07.2008 22:14:12 »
Reptile: hohhohohoo no en mie rakentavaa odottanutkaan. ;) No ei. ;D Mutta kiitos kommentista, ja jatko nyt tulee kun on tullakseen. ;D Lähiaikoina. Viikkoina. ;) En tiedä, mutta olen kuitenkin alottanut jo sen kirjoittamista. ^^

weiff: Hahha! >8'''DDD Hmm, mitäköhän tähän nyt vastaisi? :'D >:D on ilkeää kiusata viatonta Ringo parkaa. :') Noh, en mine suutu, ehdin jo toivoa että saan kunnon negatiivisen kommentin kerrankin. ;) Hahha, kyllä sinä sitä jatkoa saat vielä joskus. ;)


Kiitos kommenteistanne! <3

Dinella

  • Leijonakuningas
  • ***
  • Viestejä: 726
Vs: Can I be your memory? (J/S, romance, fluff)
« Vastaus #12 : 07.08.2008 10:32:32 »
Tämähän oli hyvä! Anteeksi, jos kuulostin liian yllättyneeltä, mutta se johtuu vain siitä, etten oikein pidä tästä parituksesta.. Odotan kuitenkin jatkoa, toivottavasti sitä tulee pian :D
and never, never, never stop for anyone

ava by raitakarkki

bella-neiti

  • Vieras
Vs: Can I be your memory? (J/S, romance, fluff)
« Vastaus #13 : 07.08.2008 15:33:15 »
Mä oon niin OMG :o

Vau. Jatka! Heti!

Bella

lunaJAU

  • ***
  • Viestejä: 7
  • Radical Dreamer
Vs: Can I be your memory? (J/S, romance, fluff)
« Vastaus #14 : 07.08.2008 19:14:13 »
JESSUS, noniin, viimein erittäin mielenkiintoinen ja hyvin kirjoitettu jiiässä.

Taisi tulla selväksi? :'D

Jatkoa~~ ^____^
See me ride out of the sunset, on your colour TV screen
Out for all that I can get, if you know what I mean

Ringo

  • Vieras
Vs: Can I be your memory? (J/S, romance, fluff)
« Vastaus #15 : 07.08.2008 19:59:53 »
Mitä, tähän on tullut kommentteja?  :o  :o Hämmästyin.

Dina: Hmm, minä rakastan tätä paritusta. ;D Mutta eiväthän kaikki voi aina pitää siitä! Mahtavaa jos kuitenkin pidit tästä, ja ainahan kannattaa kokeilla jotain uutta. ;) Ehkä minä saan sinut pitämään Jamppa/Sirrestä! 'turhaa toiveajattelua' Kiitos kommentistasi! :)

bella-neiti: Oho, kerrankin sain jonkun ajattelemaan OMG. ;D Ensimmäinen kerta, mahtavaa. :) Minä jatkan, kyllä todellakin jatkan tätä, ja voin vaikka jatkaa heti, mutta se ei kyllä ole vielä valmis.
Olen ruuhkautunut ficeistä. :D Kiitos kommentistasi! <3

lunaJAU: Oi, kyllä tuli selväksi! :D Mutta olen kyllä eri mieltä, fini pursuaa hyvinkirjoitettuja Jiiässiä. ;) Tai siis hyvälaatuisia sellaisia, mutta niitä on kyllä tunnetusti liian vähän! :o
Ah apua, on vaikeaa kirjoittaa kolmea jatkoficciä, ja sitten niitä satoja haasteficcejä samaa aikaa... *kirjoitan neljää ficciä tälläkin hetkellä* Mutta kyllä se jatko tulee vielä ilmaantumaan. :) Kiitos kommentista! :)

Rei-kun

  • The Trickster
  • ***
  • Viestejä: 138
  • English Gentleman
Vs: Can I be your memory? (J/S, romance, fluff)
« Vastaus #16 : 08.08.2008 18:24:32 »
*tuijottaa tietokoneen ruutua Dobby-silmillä*
Ou Mai Gaad! :D Täähän on ihan syötävän suloista. :D Nih nih nih! Jatka, jatka Ringo-kultaseni. *^^*
Gomen, en ole kommentoinut, mutta olen kyllä lukenut jo melkein heti kun tämä tuli! Pidän, pidän enemmän, rakastan! <3
J/S:ää! J/S:ää! Jeee! *hyppii pitkin seiniä*
Ihana tuo Jamesin mustasukkaisuus. Ja Siriuksen muistan-Minnien-hatun-mutten-Jamesie-pojua muistinmenetys. Valikoiva muisti? Apuuuva, mitähän Sirre sanoo kun muistaa, ettei ollut Jamesin kanssa yhessä? Goodness! This will be interesting! Love you Ringo-darling! Olen vakituinen lukijasi. ^^

Ringo

  • Vieras
Vs: Can I be your memory? (J/S, romance, fluff)
« Vastaus #17 : 19.09.2008 22:31:16 »
Oho. Olen unohtanut tämän ficin, uskokaa tai älkää. :-X Pyydän syvästi anteeksi.
Rei-kun: Jeaa, sinäkin päädyit kommentoimaan tätä! <3 Anteeksi hirveästi tämä... myöhästynyt vastaus. :'D Jatkon olen aloittanut kauan sitten, mutta jotenkin ficcien kirjoittaminen on hiukan jäänyt viimeviikkoina koulukiireiden takia. Ja sosiaalinen elämänikin kaipasi hiukan herättelyä. Mutta, minä punastun syvästi kommentistasi. :*DDD apua mikä ylistysviesti, mielestäni tämä fic ei ole kuitenkaan NIIN mielenkiintoinen. Kulutettu idea, jota yritetään epätoivoisesti maustaa uusilla mausteilla. Hihh, kiitos paljon kommentistasi Rei-pieni!<3 Minäkin olen sinun vakituinen lukijasi. ;)

Jatkon yritän saada kirjoitettua nyt vihdoin loppuun, kun kiireet ovat hetkeksi hellittäneet. (Sanoo Ringo, avaten samalla matematiikan kirjansa, ja valmistautuen tulevan koeviikon aiheuttamaan stressiin.) Toisin, pitäisi saada kirjoitettua 5 muuta ficciä valmiiksi tämän ficin ohella. Hehheh.

vilkkis

  • ***
  • Viestejä: 16
  • Hells pianist...
Vs: Can I be your memory? (J/S, romance, fluff)
« Vastaus #18 : 21.09.2008 15:57:28 »
heipä hei :)

 Luin tän joskus pitkän aikaa sitten, ja ,muistin nyt taas. Sitten huomasin ettet ole jatkanut!!
Yritä nyt saada äkkiä lisää, vaikuttaa nii mielenkiintoiselta :D
 
Rakastan J/S, niinkuin moni muukin, ja kun vielä oot laittanut noin päin että James on kiero ja valehtelee Siriukselle, ei voi jättää lukematta!
Mieleni on kummallinen paikka,
sinne pääsee jos maksaa jäsenmaksun.

Sirius on hot. FUCK<3

Remulus

  • ***
  • Viestejä: 67
  • "nobody is dead to the laughter"
Vs: Can I be your memory? (J/S, romance, fluff)
« Vastaus #19 : 21.09.2008 18:07:56 »
oiii! ihana^^
Itelläkin alko ahdistaa ku ajattelin että Sirius on unohtanu olevansa yksi kelmeistä. ja kaikki ne kepposet.. toivottavasti muisti tulee takasi.
mutta tämä on kyllä jännittävää. <3 jatkoa pian^^
Mikään ei ole mahdotonta. Jotkut asiat vain ovat todennäköisempiä kuin toiset