Kirjoittaja Aihe: Paras Potter-leffojen näyttelijä? || kuka on mielestäsi paras Potter-näyttelijä?  (Luettu 42063 kertaa)

Kamsu

• Vieras
Vs: Paras Potter-leffojen näyttelijä?
« Vastaus #40 : 26.03.2009 18:00:05 »
Ehdottomasti Alan Rickman, hän oli minusta juuri sellainen kuin kirjojen Kalkaroksesta tuli mieleen.
Toinen hyvä oli minusta myöskin Lucius Malfoyn näyttelijä eli Jason Isaacs.

|wildcreature|

• Vieras
« Vastaus #41 : 01.04.2009 13:24:58 »
Alan Rickman (:
On tullut poikaystävän kanssa tapeltua kyseisestä aiheesta; rakas idioottini sanoo, että kaikki näyttelijät ovat huonoja mutta kumminkin kuolaa Rickmania Die Hard:ssa. (bi-seksuaalit ::))

Platinum

• Rock 'n' Roll
« Vastaus #42 : 04.04.2009 19:19:15 »
Alan Rickman on kyllä aivan täydellinen Kalkaros ;)

Amadeo

• Random Hero
    • Jackass foorumi
« Vastaus #43 : 11.05.2009 21:54:17 »
Tulen tänne toistelemaan paljon muita... köh.  :D

--kaikki. Tom Felton Ahh, ihana! Kulmakarvat<3 :'DD Tätä poikaa nähdään leffoissa AIVAN liian vähän! Varsinkin vitosessa! :O Kauhistus! Mielestäni hän (siis Malfoy, ei Tom :D) on kirjoissa hyvinkin paljon esillä.--

No nimenomaan! Itse pidän hirveästi Feltonin Dracosta. Yhtään hallaa ei ainakaan tee komea ulkonäkö. ;'D Tosin kirjoissakin Draco on tullut mietittyä aina suht komeaksi... Joo, Felton on perfect Dracoksi, enkä jaksa odottaa Puoliveristä Prinssiä leffaan, kun se Dracon vessaitku -kohtaus on siinä!<3

No kun Dracon mainitsee, ei voi olla puhumatta Luciuksesta. Joo, Jason Isaac on Luciuksena aivan mahtava. Joka katselukerran jälkeen pidän hänen roolisuorituksestaan enemmän ja enemmän. Ah, täydellinen isä - poika pakkaus. ;'D

No sitten on ihan pakko mainita täällä jo tyyliin joka viestissä mainittu Alan Rickman. ;'D Varsinkin sen eleet saivat miut ihastumaan sen suoritukseen. Äänikin on loistava ja naamakin aika hyvä (kuvittelin kapeammaksi), mutta ne eleet sen tekee. Pidän.

No myös Lunan näyttelijä on aivan perfect. Just niin haaveileva ja 'poissaoleva' kuin kirjoissakin. ^^ Mitäs muita...
Noh, kolmikosta Rupert Grint vetää pisteet kotiin. Radcliffeen miulla on sellanen viha-rakkaus -suhde. Se on mokannu joitakin kohtauksia aika täydellisesti, mutta on paljon kohtauksia joissa herra myös onnistuu. Olisi ollut vaan niiin paljon parempi, jos ne ei ois menny koskemaan sen lettiin niin pahasti kuvatessaan Feeniksin Kiltaa. Miksi piti mennä kynimään? Sen kuuluu olla sellanen sekanen pehko. :'<

Helena Bonham Carter<3 purr, pidän tästä näyttelijästä aivan kamalasti. Ja hienostihan se osasi vetää Bellatrixinkin hahmon. :> Olen aina kuvitellut Bellan kauniina, vaikkakin melko ryvettyneenä, niin kyllä joo. Sopii miun mielestä.

Aijoo, täytyy nyt vielä mainita Voldemortin näyttelijä (en muista nimeä), mutta siihenkin aika viha-rakkaus -suhde. :'D Enemmän kyllä rakkaus, koska olen totaalisesti rakastunut Feeniksin Killassa siihen You will lose... everything. kohtaan<3 ah ja nam. Vaikka ääni ei olekaan kimeä ja kylmä, niin se toimii silti.

Hmm, Sirius ja Lupin kamalia pettymyksiä. En pidä yhtään. Noh, tuossahan noi lempparit tais olla. :'D Häivyn ennen kuin sepitän mielipiteeni koko näyttelijä kaartista. Felton vetää pisteet kotiin Isaacin kanssa, kyllä. :'D Pidän pahisten (tai "pahisten") näyttelijöistä enemmän. o-O eh. :'D
You can sugarcoat shit, but it'll still be shit.

Tiara

• lätkätyttö
« Vastaus #44 : 11.05.2009 22:49:26 »
Tom on tosiaan aivan täydellinen Draco.
Ne sen ilmeet, hiukset ja kaikki. Iha Draco!
Mun mielestä Tom oli tosi sulonen kahdessa ensimmäisessä osassa, vaikkei muissakaan osissa pojan ulkonäössä ole vikaa. Joskus pienempänä olin Tomin isompikin fani.
Muistan miten kaverin kanssa oli seinät täynnä Dracon kuvia ja oltiin iha in love Tomiin. :D
Tom on luotu Draco Malfoyn rooliin, se näyttelee sitä niin hyvin.

Danielinkin isompi fani olen ollut joskus pienenä.
Seinät oli Danielin kuvia täynnä ja sitä rataa.
Pakko tunnustaa että se on Azkabanin vangissa tosi söpö mutta sitten Liekehtivän pikarin jälkeen sen hiukset pilattiin. Niin epä-Harry niillä lyhyillä hiuksilla. :(
Vaikka Daniel on myös ehkä mokannut joitakin kohtauksia, minä en osaa kuvitella ketään muutakaan Harryksi. Vaikken enää ole Danielin fani niin paljon kuin ennen, on hän ehdottomasti yksi suosikkini Potter-näyttelijöistä Tomin ohella.

Rupert ja Helena Bonham Carter ovat myös aivan loistavia!

Diamonds
Are a Girl's Best Friend  ♥

Belsissa

• Ikiunelmoija
    • Arcane Inspiration - blogini
« Vastaus #45 : 15.05.2009 21:47:02 »
Alan Rickman on loistava Kalkaroksen rooliin! Onhan se jonkinverran vanhempi, kuin Kalkaroksen kuuluisi olla, rotevampi ym. mutta silti muuten täydellinen. Rickmanin ääni ja kaikki... niin Kalkarosta.
Tom Felton on myös juuri sellainen, kuin Dracon pitääkin. En osaa edes kuvitella ketään muuta Dracona.
Helena Bonham Carter on kanssa niin Bellatrix, kun vaan voi olla. Miten ihmeessä ne on edes löytänyt niin täydellisen Bellan? Kaikki eleet, ilmeet ja varsinkin se nauru!

Ja on myös muutamia muita (Gary Oldman, Jason Isaacs, Maggie Smith...) mutta uudesta Dumbledoresta en tykkää yhtään :<
Arcane Inspiration - lifestyleblogini
Virvatulilaulu - kirjallisuusblogini

HONE

• HermiONE
« Vastaus #46 : 22.05.2009 16:24:39 »
Paras näyttelijä on Thomas Felton (Etenkin Tom), ja Emma Watson ja  Richard Harris
Thomas on hyvä näyttelijä ja osaa olla draco.

( Huonoja. Uusi Albukasen näyttelijä joka tuli 3 mukaan  ja todella huono on myös Evanna Lynch. Hän on mielestäni huono Luna. Hän on aivan erillainen kuin fanittamani Luna.Evanna ehkä ulkonäöltä näyttää Lunalta Mutta luonne'... sielu on aivan kuin toiselta planeetalta. Evannan puhe on liian hidasta. Kuvittelen, että  Luna on iloinen ja puhuu ehkä haaveksivalla mutta nopealla äänellä.  Evannan vaatteet ovat aivan erillaiset           kuin Lunalle kuvittelin. Ja Evannan hiukset ovat puhtaat kun taas Lunalle kuvittelin multaiset hiukset. kirjoissahan kerrotaan että Lunalla on likaisenvaaleaa tukka. Luna on siis paras  mutta aivan erillainen kuin Evanna. Se on minun  vahva
mielipiteeni.
  Evannan ääni ehkä on kuin Lunalla mutta äänen nopeus ei ole. 

"Jos uskot uskomattomaan,uskomaton uskoo sinuun"

jaina

• pokemon-kouluttaja
« Vastaus #47 : 22.05.2009 18:11:01 »
HONE, mun mielestä Evanna oli just hyvä!! Tai siis, minäkin kuvittelin aluksi kun PP:n ja FK:n luin, että Lunalla on hieman pirteämpi, mutta mun mielestä Evanna on kelpaa ihan hyvin. Ei se puhe nyt niin hiljaista ole. Ja ne vaatteet... ne on kivat! Ei välttämättä kaikki ainakaan ihan minun tyyliäni, mutta tyttömäisen söpöjä. Tässä kuvassa tytöllä on jopa retiisi(?)korvakorut. Hiukset oli tosi vaaleet, kyllä, mutta oli joissakin kohtauksissa niissä hieman jotain. Mielestäni.  Ääni on hyvä. Mut hei, tuo on sinun mielipiteesi ja tämä minun, ja mielipideasioista ei kiistellä. Hyvä, että ihmisillä on kaikilla erilaisia mielipiteitä! Oli vain pakko tarttua noihin sun juttuihin, mutta en pahalla en tarkoita. :)
oikeastaanhan se on tavallaan kunnia päästä jonkun "kohteeksi". :--D

Helena Bonham Carter on kanssa niin Bellatrix, kun vaan voi olla. Miten ihmeessä ne on edes löytänyt niin täydellisen Bellan? Kaikki eleet, ilmeet ja varsinkin se nauru!

Tiedän, että olen jo kirjoittanut tänne topiciin Helenasta, mutta pakko niin yhtyä tuohon! Bellatrix taitaa näyttää miltei samannäköiseltä leffassa kuin mielessäni kun FK:n luin, vaikken tainnut olla kuullutkaan silloin vielä Helena Bonham Carterista! Saati sitten jotain kuvia hänestä katsellut... Nauru on hyvä <3

Hmm, Sirius ja Lupin kamalia pettymyksiä. En pidä yhtään.

Mä nimenomaan tykkäsin Lupinista! Aivan mahtava näyttelijä, omalla tavallaan tosi komea, ja juuri niin Lupin-mainen kuin olla voi. Siriuksen ulkonäkö oli kieltämättä pettymys, kuvittelin hänet paljon komeammaksi. >: Mutta yleisellä tasolla aikuisten näyttelijävalinnat olivat hyviä.

Lupinista pidin myös, ja Siriuskin oli kiva! Tosin, mä aloin lukemaan Pottereita kait silloin kun Liekehtivä Pikari oli tullut elokuviin... joten tavallaan kuvittelen aina kun luen Azkabania ja Feeniksiä Siriuksen Garyn näköiseksi, kun en ollut tosiaankaan Azkabanin vankia lukenut kun menin sen leffaan katsomaan. :3
"you’re a strong girl. personally i think that you’re gonna pull through with a minimal amount of post traumatic stress. or maybe a few years of profoundly disturbing nightmares."

r.i.p. 1939-2014
r.i.p. 2005-2016

Deathwish

• ELF
  • are you ready or not?
    • tumblr
« Vastaus #48 : 22.05.2009 20:34:21 »
Kaikki
Lyhyt mutta suora mielipide. En mä vaan pystys miettimään ketään muuta esittämään esimerkiksi Dracoa kuin Tom. Ja onhan noi Potterin kuitenkin semmosen luokan elokuviam että näyttelijä taso on aikas korkealla. Yksi ainoa poikkeava mielipide mulla on.. Richard Harris oli niin paljon parempi Dumbledoren rooliin kuin Gambon....Muttamutta ei sille voi mitään. Ja emmä sitä että Gambon olis huono näyttelijä vaan kun Harris vastas niin mun mielikuvan Dumbledorea.
if you die now, how would you feel about your life?

Deathwish

• ELF
  • are you ready or not?
    • tumblr
« Vastaus #49 : 22.05.2009 21:08:10 »
Joo, kyllä mä sen tajusin että musta tuntuu siltä kun oon tottunut näkemään sen Dracona, mutta eipä oo valittamista. : P
if you die now, how would you feel about your life?

Daliah

• Say my name, Malfoy.
« Vastaus #50 : 04.06.2009 20:51:13 »
Rupert Grint, jotenkin sulautuu Ronin rooliin ja on siihen niin hyvä, myös yksityiselämässään tulee sellainen fiilis, että katsoo Ronin jästielämää. Ulkonäkö on juuri se miksi voisin kuvitella Ronin näyttävänkin, vähän hölmistynyt ilme ja höntti-fiilis 24/7.

Useimmat ovat hyvin valittuja, mutta esimerkiksi Hermionen näyttelijä Emma ei vakuuta minua aina :/
Helpompi satuttaa, kuin rakastaa. Helpompi olla oikeassa kuin väärässä. Helpompi olla hereillä, kuin nukahtaa.

Suojelius

• Her Patronus
  • Please Mr God. Give me brains.
« Vastaus #51 : 04.06.2009 23:25:39 »
Osallistun taas... -.-':
Ja "kaikkien" näyttelijäntaidoista... oletko nähnyt Harryn itkukohtauksen kolmosleffassa? :D Kuolen joka kerta ku näen sen :''DDDD

Me voitais perustaa kerho, vai mitä Psy O.n ?

Olen kyllä täysin samaa mieltä. Tai kärkikolmikosta huonoiten näyttelee Daniel - ainakin minun mielestäni. Hermot menee kyllä myös Emmaan. Hän teki loistavan roolin minusta ykkösessä, kakkosesta en ole aivan varma, sillä en ole katsonut sitä "sillä silmällä". Lopuissa leffoissa hän on minusta aina saman näköinen ja jotenkin... epäaito tai jotain. Parhaiten heistä kolmesta näyttelee kyllä Rubert. Tai siis katsokaa nyt sitä miestä. Hän hän on Ron ihan itsessään ;) Ja jos ei ole, niin sitten hän näyttelee kyllä aivan mahtavasti.

Sitten ihan vain pienenä kommenttina lisään, että esim. Nevilleä näyttelevä Matthew Lewis tekee hyvän roolin. Pieniä repsahduksia ehkä on, mutta muutoin minusta hyvä.
"I'm more like a ninja." -Dean

Repsahduksia...

Shaula

• skorpioni
  • ex-x-dee
« Vastaus #52 : 07.06.2009 16:40:33 »
Aika samoja on mun listalla kun aikaisemminkin, joten ilman suurempia selittelyjä mun suosikkini ovat Helena Bonham Carter, Jason Isaacs, Maggie Smith ja Alan Rickman.
-
La dagen få, sin hvile nå, og natten vil våke for den, Nocturne.
Selv mørket må, en gang forgå, så natten kan føde en dag.

Tessai

• Oh baby, you're my disease.
« Vastaus #53 : 19.06.2009 17:16:14 »
Alan Rickman. Siinä vaan on sitä jotain.
☆ -- You know that I'm a crazy bitch
I do what I want, when I feel like it. -- ☆

leofurioso

• Kiitos Koiranruusulle avasta aikoinaan. <3
« Vastaus #54 : 20.06.2009 01:14:02 »
Omat suosikkini ovat Alan Rickman sekä Jason Isaacs.

Jason Isaacs: Näyttelijä joka sopii kuin nakutettu kylmän ja ehkä tunteettomankin Lucius Malfoyn rooliin. Sen lisäksi todellakin ilmetty mielikuvani Luciuksen hahmoon.

Alan Rickman: Siinä on jotain tunteisiini vetoavaa ja mielestäni ei ehkä parempaa Kalkarosta voisi ollakaan.

Näiden lisäksi täytyy mainita, että odotan innolla sekä kauhullakin, että täyttääkö Dave Legeno Fenririn roolin niin, että se kuvastaisi edes jotenkin mielikuvaani kyseisestä hahmosta.
endless rain,fall on my heart, kokoro no kizu,let me forget, all of the hate, all of the sadness....by X- Japan

Farena

• I like to rhyme. It's definitely a hobby.. of Mine
« Vastaus #55 : 01.07.2009 13:11:09 »
Alan Rickman on ehdottomasti paras, parempaa äijää Kalkaroksen rooliin ei löydy.
James ja Oliver Phelps on kanssa loistavia kaksosina, ja Rupert Grint Ronina :D
Maggie Smithistä tykkään, juuri oikea McGarmiwa.
Muitakin löytyy esim. Gary Oldman, Helena Bonham-Carter, Jason Isaacs, David Thewlis..
With love

Surunmurhaaja

• Arvuuttaja
« Vastaus #56 : 01.07.2009 17:22:48 »
Osallistun taas... -.-':
Ja "kaikkien" näyttelijäntaidoista... oletko nähnyt Harryn itkukohtauksen kolmosleffassa? :D Kuolen joka kerta ku näen sen :''DDDD

Meikä liittyy kanssa:D Ja jos joku muu kuolee aina kun Harry on tolppaan sidottuna ja kidutuskirouksen uhrina hautausmaalla 'kärsien kamalia fyysisiä tuskia', tervetuloa kerhoon :'D Tai tuntee myötähäpeää kun Dumbledore koittaa repiä pojua Cedricin ruumiin päältä...

Niin, oli mulla asiaakin. Vaikka Daniel ei tosiaan ole niitä leffojen parhaita näyttelijöitä, voisin alkaa jopa pitämään hänestä jos näyttelijänsuoritukset tosiaan yltää siihen mitä PP:n trailereissa näkyy. Mulla ei ole oikeasti mitään muita näyttelijöitä vastaan missään leffassa ollut, joten on kai hieman koomista että itse päätähti tekee huonoimman osan :P Muttah, jos kolme viimestä leffaa nostaa edes hieman tasoaan varsinkin tuon Danielin suhteen niin niistähän voisi alkaa jopa pitää ^^
Fairytales live in me
Fables coming from my memory
Fantasy is not a crime...
Find your castle in the sky

Ava by Crysted

Farena

• I like to rhyme. It's definitely a hobby.. of Mine
« Vastaus #57 : 01.07.2009 19:38:49 »
Mie liityn kanssa kerhoon.
Tunnen jonkinlaista myötähäpeää, aina kun nään sen kohtauuksen. :D
With love

Riidankylväjä

• ass kicking
« Vastaus #58 : 08.07.2009 11:46:53 »
OI mäkään en voi katsoa niitä nauramatta! Kerhossa myös!

Mä pidän erityisesti Remus Lupinin rooliin valitusta David Thewlisistä(oikea taivutusmuoto edes?).
Hänen ulkonäkönsä ei ehkä ihan mätsää siihen mitä itse kuvittelin, mutta kaiki muu on niin juuri kuvittelemaani Remus Lupinia!

Ja tottakai Tom Felton, Alan Rickman ja Rupert Grint ovat todella hyviä näyttelijävalintoja.

saralin

« Vastaus #59 : 08.07.2009 21:55:35 »
Minä tykkäilen Rupert Grintistä, joka on niin mainio Ron ettei mitään rajaa  :P Ja Alan Rickman of course. Se on vaan niin Kalkaros, ei voi muuta sanoa. Hm, Maggie Smith on onnistunut hyvin McGarmiwana. Ja Phelpsin kaksoset on mahtavia.

Inhokkeja en nyt tiedä, paitsi Danielin ilmeet ja muut vähän välillä pistää kyseenalaistamaan, että miksi koko herra on edes päänäyttelijänä.

- Annabelle

Samaa mietin minä välillä. Onhan se ihan hyvä ja näin, mutta välillä menee sen näyttely multa vähän yli.

Osallistun taas... -.-':

Meikä liittyy kanssa:D Ja jos joku muu kuolee aina kun Harry on tolppaan sidottuna ja kidutuskirouksen uhrina hautausmaalla 'kärsien kamalia fyysisiä tuskia', tervetuloa kerhoon :'D Tai tuntee myötähäpeää kun Dumbledore koittaa repiä pojua Cedricin ruumiin päältä...

Haa! Minä kanssa! Kuolen sisäisesti joka ikinen kerta.  :D
the universe is in your bones, the stars in your soul