Kirjoittaja Aihe: Paras Potter-leffojen näyttelijä? || kuka on mielestäsi paras Potter-näyttelijä?  (Luettu 46485 kertaa)

sokerijuurikas

Modet voi poistaa jos on turha.

Joo tein tälläisen topsun. Eli kuka sinun mielestäsi sopii leffoissa parhaiten rooliinsa ja on muuten vain paras näyttelijä?

Itse tykkään Alan Rickmanista. Loistava Kalkaros! Äijästä alkaa vain tulla vähän vanha mutta enköhän kestä sen. Ihana ääni joka sopii hyvin Sevvien rooliin.
Sitten myös Lucius Malfoyn roolissa oleva Jason Isaacs sopii kuin nakutettu. Kylmä, julma ja ai että se hymy!
Sankarikolmikosta parhaiten roolinsa vetää Rupert Grint. Hauska ja melko Ronimainen näyttelijä.
Lainaus
Rupert kyllä näyttelee Ronia tosi hyvin, mutta herran ulkonäkö ei yhtään natsaa omiin kuvitelmiini.
Minusta Rupert on ehkä liian komea/söpö/jotain sinnepäin, Roniksi.
Pahiksista vielä täytyy mainita Bellatrixin näyttelijä Helena Bonham-Carter. Tykkään sen mielipuolisesta naurusta vitosessa :D
Ja viimeisenä vielä Mcgarmiwan näyttelijä Maggie Smith on aikas nappi minerva. Tosin ehkä vähän liian ei-niin-pelottava kuin kirjoissa olen tottunut :D
« Viimeksi muokattu: 26.08.2012 12:02:04 kirjoittanut jaina »

SirrenSieni

• just a little bit
Vs: Paras Potter-leffojen näyttelijä?
« Vastaus #1 : 20.07.2008 00:52:51 »
Itse pidän myös Alan Rickmanista. Juuri sellainen Kalkaros kuin olin kuvitellut ja toivonut. Ääni on myös minusta ihana.
Pidän myös paljon Gary Oldmanista, hän on vain NIIN Sirius ;) Gary on muutenkin yksi lempinäyttelijöistäni.
Helena Bonham Carterista pidän myös toooooosi paljon, vaikka Helena ei ole yhtään sellainen ulkonäöltään kuin olin kuvitellut, hän on liian kaunis. :D
« Viimeksi muokattu: 20.07.2008 22:16:22 kirjoittanut SirrenSieni »
Before you, my life was like a moonless night. Very dark,
but there were stars - points of light and reason.. And then
you shot across my sky like a meteor. Suddenly everything
was on fire; there was brilliancy, there was beauty. When
the meteor had fallen over the horizon, everything went
black. My eyes were blinded by the light. I couldn't see the
stars anymore.

-

biotdf

• Vieras
« Vastaus #2 : 20.07.2008 00:59:40 »
Helena Bonham Carter  Oijoi, niin mahtava!

Gary Oldman   Niin Sirius. Vastaa täysin mielikuvaani hänestä.

Evanna Lynch   Voiko löytää lunamaisempaa tyttöä?

Alan Rickman  Just niin Sevvie. Aah. haluaisin vain tietää, onko sillä parempi perse kuin Siriuksella, että josko et pitäisi sitä kaapua koko ajan HBP:ssä

//Edito: Tom Felton  Mielikuvani Dracosta on aina muistuttanut Tomia, tavalla tai toisella. Perfecto!
« Viimeksi muokattu: 20.07.2008 01:25:17 kirjoittanut biotdf »

Harry Potter

• Sulttaani
    • Eleabin kynäilyt (pahasti kesken)
« Vastaus #3 : 20.07.2008 01:16:59 »
Helena Bonham Carter, Tom Felton, Rupert Grint, Daniel Radcliffe ja Jason Isaacs

Helena on ihan sanoinkuvailematon, niin täydellinen Bellatrix, että parempaa ei olekkaan! Kaikki, hiukset ja ulkonäkö osuu niin yksiin sen kanssa minkälaiseksi kuvittelin Bellan. Helena lisäsi Bellaan vähän jonkinlaista hulluutta, joka ei kirjoissa niinkään pyri esiin vaikka siellähän se kokoajan on. Helena tekee Bellasta hullun nartun :D Ja siitä minä tykkään.

Tom Felton, hmm mistä aloitan? Ulkonäkö iso plussa! Tomilla on mielestäni oikeitakin lahjoja näyttelemisen suhteen. Tosin tulevassa leffassa on se kuuluisa itku-kohtaus, se on suuri haaste Tomille varmasti. Toivon kuitenkin, että Tomin itku näyttäisi uskottavammalle kuin Danielin PoA:ssa. Tom antoi kasvot Dracolle (hyvännäköiset sellaiset) en voi muuta kun kiittää häntä. Tosin elokuvien tai kirjojen Draco ei ikinä päihitä ficeissä esiintyvää homppeli Dracoa<3

Rupert on muuten vaan niin rento ja todella hyvä Ron, ei sitä voi muuta kun rakastaa häntä. Rupert on kaiken kukkuraksi hauska ja semmoinen symppis. Olen youtubesta katsellut haastatteluja, mielestäni Rupert on paljon aidompi kuin Emma tai Daniel. En keksi nyt muuta, mutta Rupert on vaan niin rakastettava.

Daniel on mokannut pari kertaa leffoissa, mutta ymmärrän paineet mitkä häneen kohdistuu. Danielin harteilla leffat suurimmaksi osaksi on, hänhän näyttelee Harrya, eikä ole varaa pettää uskollisia faneja joita sattuu olemaan tuhansia. Joissain kohtauksissa Daniel on taas näytellyt todella hyvin, Danielin taso vaihtelee. Minulle Harry itsessään on niin tärkeä hahmo Pottereissa, että Daniel ei voi olla minulle merkityksetön. Lisäksi hän on hiton hyvännäköinen, vaikka mielestäni leffoissa hänen hiuksiensa pitäisi olla sotkuisemmat.

Jason on Dracon kylmänviileä isukki. Mielestäni Jason näyttää Luciuksen vatatteissa ja hiuksissa todella hyvältä ja hän on muutenkin hyvä näyttelijä. En voi olla pitämättä :)

Fanpire

• Vieras
« Vastaus #4 : 20.07.2008 04:56:25 »
Helena Bonham Carter on suuri lempparini. Vaikka elokuvat ovatkin menneet metsään, Helena hoitaa hommansa ja on niin upea, että ihan säikäytti minut, kun näin vitosleffan ensikerran.
Lainaus
Helena on ihan sanoinkuvailematon, niin täydellinen Bellatrix, että parempaa ei olekaan! Kaikki, hiukset ja ulkonäkö osuu niin yksiin sen kanssa minkälaiseksi kuvittelin Bellan. Helena lisäsi Bellaan vähän jonkinlaista hulluutta, joka ei kirjoissa niinkään pyri esiin vaikka siellähän se kokoajan on. Helena tekee Bellasta hullun nartun

Voiko enää paremmin sanoa, eleanor, juuri näin! Itselleni ulkonäkö tuli tosin yllätyksenä (olin ajatellut, että se olisi ruma, mutta eikö mitä, tämä on juuri oikein näin *pontevaa nyökyttelyä*). Upeaa!

Evanna Lynch. Oikeasti, mistä ne kalastivat tämän tytön? Aivan kerta kaikkiaan täydellinen Luna. Juuri sellainen, minkälaiseksi olin hänet ajatellutkin :D Niin uskomattoman hömppä ja utuinen ja ihan älyttömän lunamainen! Voi onnen päivät, että Pottereissa on sentään joitakin ihmisiä, joiden takia kannattaa mennä katsomaan kutonen.

Rupert Grint, aaaaaaahhh ;) Mitä sanoisin? Niin Ron. Tuntuu välillä, että ei se mitään Ronia esitä, sehän on jo valmiiksi ihan samanlainen... Rupert on aito ja rento ja ihana ja komistuu vaan vuosi vuodelta ja voi että, mistä minä nappaan tuollaisen ihanuuden?

Robert Pattinson eli siis Cedric. En kyllä tiedä, iso osa siihen, että tykkään hänestä juuri nyt erittäin paljon, on se, että tämä komistus esittää Edwardia Twilightissa ::) (Ei kyllä ole niin huumaavan kaunis, kuin Edwardin pitäisi olla, eikä muutenkaan niin häkellyttävä ja upea... offia :D)Mutta tykkään hänestä kyllä muutenkin, hän on hyvä näyttelijä ja noin... eli tavallaan hänethän voisi vetää tästä Potter-luettelosta yli, muttamutta :D Ei sittenkään, on se niin ihana.

Richard Harris, toisin sanoen ensimmäinen ja ainoa oikea Dumbedore. Siinä meillä oli Tylypahkan rehtori.

Julie Walters - Molly Weasley. Erittäin realistisen henkilöhahmonhan se Julie on rakentanut itselleen, hössöttävä, kiireinen suurperheen äiti, jolta välillä menee hermot (niiiiin meidän äidin tapainen, että hui!) ja, joka kuitenkin rakastaa perhettään yli kaiken.

Tässäpä minun suosikkejani, muokkailen jos palautuu mieleen, nyt on vähän mustia aukkoja, kun on niin myöhä... aikainen.

//Tuli tässä mieleeni, että Pimentoa esittävä Imelda Staunton on myös uskomaton näyttelijä, ainakin jos on uskominen niitä paria roolisuoritusta, jotka olen häneltä nähnyt. Hahmona inhoan Pimentoa yli kaiken, mutta Imeldalta on todellakin onnistunut hahmonsa luominen vai mitä se nyt onkaan... Joten mielestäni hän kuuluu ehdottomasti Potter-leffojan näyttelijäkaartin parhaimmistoon.
« Viimeksi muokattu: 22.07.2008 20:27:37 kirjoittanut Fanpire »

Geena

• Vieras
« Vastaus #5 : 20.07.2008 18:30:33 »
Tom Felton vastaa kummasti mielikuviani Dracosta, olin kuvitellut Dracon todella samankaltaiseksi jo ennen kuin näin ensimmäisen elokuvan.
Lisäksi Emma Watson on erittäin "hermionemainen".

Fiorella

• Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
« Vastaus #6 : 20.07.2008 19:19:08 »
Näyttelijöissä on se vika, että eiväthän ne milloinkaan vastaa kirjan henkilöitä täydellisesti, jos jonkun mielestä vastaavatkin niin eivät ainakaan jokaisen, sen verran erilaisilla mielikuvituksilla varustettuja kun ihmiset tuppaavat olemaan. ;) Nyt en puhu juurikaan siitä, miten lahjakas näyttelijä kukin on, vaan kuinka paljon on onnistunut vastaamaan mielikuvaani roolihahmostaan.

Evanna Lynch on kieltämättä Potter-kaartin loistavimpia tähtiä, jos nyt ei häiriinnytä tukasta (joka on pidempi ja pöyheämpi) ja silmistä (jotka eivät ihan niin ulkonevat ole). Ääni ja olemus on juuri niin lunamainen kuin olla saattaa.

Alan Rickman on ääneltään täydellinen, muutoin ulkonäöllisesti kelvollinen paremman puutteessa. En kyllä osaisi siihen rooliin enää ketään muuta kuvitellakaan.

Rupert Grint taas on ulkonäöltään enemmän Ron kuin kirjan Ron kuunaan. Sen sijaan Harryn ja Hermionen näyttelijät ovat lähinnä sitä mitä on tottunut näkemään, ei niinkään sitä mitä kirjan perusteella odottaisi.

Weasleyn perheestä olin kauhean pettynyt Arthurin näyttelijään, jotenkin en pidä siitä miehestä lainkaan ja kirjassa kuin mielessänikin Arthur on kuitenkin tosi sympaattinen hahmo. Molly menee ihan mukavasti, samoin Percy, ja kaksoset ovat aivan ihanat myös elokuvissa!

Vaikka pidän hirmuisesti Ralph Fiennesista, minut roolisuoritus Voldemortina jätti kylmäksi. En jotenkin yhtään pitänyt siitä, tosin se tuskin oli näyttelijän vika.

Helena Bonham Carter, <3 Voi, tykkään tästä näyttelijästä niin paljon, mutta vaikka hän veti roolinsa Bellana hyvin, silti se ei tuntunut minusta oikeasti Bellatrixilta. Helena somine pikku kasvoineen vain on ihan liian suloinen Bellaksi, jonka kuitenkin kuuluisi olla jotenkin karkeapiirteinen ja julman näköinen - Bonham Carter paikkasi tämän julman osan korostamalla enemmän mielipuolisuutta, joka toisaalta toimi ja toisaalta ei.

Lainaus
Robert Pattinson eli siis Cedric. En kyllä tiedä, iso osa siihen, että tykkään hänestä juuri nyt erittäin paljon, on se, että tämä komistus esittää Edwardia Twilightissa
Tämäpä oli uutinen minulle. En tiedä olenko siitä hyvilläni vai en. Toisaalta, en nyt mitenkään hirveästi fanita Edwardia, joten ei haittaa vaikkei niin söpö mielestäni olisikaan. ;) Onhan se omalla tavallaan komeakin.

Komeista puheenollen, leffa-Draco Tom Felton oli minusta äärettömän söpö ekoissa kahdessa elokuvassa pikkunaperona ollessaan, mutta isompana ei sitten niinkään. (Iloitkaa tästä tunnustuksesta, fanittajat - saatte pitää sen minun puolestani! ;) ) Tosin, ehkä se sitten on onnistunut roolitus, sillä söpö Draco liittynee enemmän ficceihin kuin canon-hahmoon?

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Papu.

• Tulentanssittaja
  • Hassua, mutta se on elämää
« Vastaus #7 : 20.07.2008 20:10:45 »
Alan Rickman On täydellinen tosiaan. Jokainen ele jonka hän kirjassa tekee on niin kylmä, niin Severus-mainen 8D
Tom Felton Komea mutta niin pistävä, kykenee osoittamaan kaiken sen Dracon välinpitämättömyyden ja halveksunnan.
Rupert Grint  Erityisesti SK:ssa onnistui mitä loistavammin näyttämään Ronin kammon hämähäkkejä kohtaan 8D Tämä mies ei ole taiteilija, hän on taidetta!
"En mä nyt hiihtämäänkään ala"

Violetu

• Rottaprinssi
  • End of the line
« Vastaus #8 : 20.07.2008 20:31:50 »
Kumma kyllä (kun yleistä mielipidettä katsoo) minulla Alan Rickman on niin kaukana Kalkarosmielikuvastani kuin olla voi. Ikä ei sinällään haittaa, mutta Kalkarokseksi miehellä on jotenkin ihan liian turpea naama ja ääni on paremminkin samettisen tumma kuin silkkinen.

Rupert Grint ei myöskään yhtään vastaa mielikuvaani Ronista, jotenkin olen aina kuvitellut Ronin jotenkin hontelommaksi ja kasvoiltaan ihan erinäköiseksi. Rupert kyllä näyttelee Ronia tosi hyvin, mutta herran ulkonäkö ei yhtään natsaa omiin kuvitelmiini.

Lainaus
Robert Pattinson eli siis Cedric. En kyllä tiedä, iso osa siihen, että tykkään hänestä juuri nyt erittäin paljon, on se, että tämä komistus esittää Edwardia Twilightissa.
Robert oli jotenkin täydellinen Cedric, (Robertin rooli Cedricinä herätti minut ymmärtämään, että Cedricistäkin voi ficata!) mutta omasta mielestäni hän on Edwardiksi ihan liian kiltin ja vähän sotkuisen näköinen. Mielikuvani Edwardista on jotenkin niin huoliteltu ja kylmä :D
Voi tietysti olla, että yllätyn vielä iloisesti.

Evanna Lynchiä on kyllä pakko ylistää, todella lunamainen, vaikkakin vähän eri tavalla kuin Lunan kirjojen takia kuvittelin. Leikatkaa tytölle olkapäille ulottuva polkkatukka, niin mennään oikeaan suuntaan.
Vie minut kanssasi yöhön ja seikkailuun.

strawberry

« Vastaus #9 : 08.08.2008 21:42:27 »
Evanna Lynch:istä pidän kovasti. hän on just sellainen kun olinkin kuvitellut, eli aivan kuin olisi toiselta planeetalta narksujensa kanssa. evanna-lunan ääni on myös juuri ihana. koko olemus tytössä.

Maggie Smith on maailman paras McGarmiva ;;D eikun oikeesti, he eivät ois voineet parempaa McGarmivaa löytää. vastasi kirjasta saamaani kuvaa Minervasta.

ja apua tuli iiiso muistikatkos ja unohdin Pimennon näyttelijän nimen. hän on kans todella hyvin suoriutunut Pimennon roolista, vaikka ei vastannut todellakaan kirjasta saamaani kuvaa Pimennosta. mutta hyvä näyttelijä (;
That's what you get when you let your heart win

Frerard ♥

miisa

• © miisa
« Vastaus #10 : 08.08.2008 22:03:24 »
James & Oliver Phelps suoriutuvat loistavasti rooleinaan Fred & George Weasley. Kaksoset näyttelevät loistavasti roolinsa, ovat hauskoja ja Weasleymaisia. Vaikka ulkonäötään eivät vastanneet kuvittelemiani Weasleyn kaksosia (en sillä että Phelpsit eivät olisi hyvännäköisiä, päinvastoin), pidän heidän roolisuorituksistaan erittäin paljon, koska eihän ulkonäkö loppujen lopuksi suoritukseen vaikuta, paitsi jossain määrin uskottavuuden kannalla (olisi vaikea kuvitella esim. joku Luna epälunamaisena, tavallisena nättinä tyttönä, ymmärrätte siis pointtini?).
Julie Walters teki huiman suorituksen roolillaan Molly Weasley. En olisi löytänyt ketään parempaa tähän rooliin!
Mitään järkevämpää en osaa sanoa ja en viitsisi ihan ylenpalttisen ihkuttamisen puolelle mennä ;D anygays aika Weasley-pitoinen linja minulla:')

Ainut olisin toivonut koko Weasleyn poppoolle punertavempia hiuksia, koska itse ajattelen heidät "kunnon" punapäinä :---)

Miku

« Vastaus #11 : 08.08.2008 22:16:59 »
Evanna Lynch, Alan Rickman, Helena Bonham Carter, Rupert Grint ja pakko kai vielä laittaa että Gary Oldman, vaikka se tosiaan oli ehkä liian old rooliinsa  ;D Pidän Garystä silti näyttelijänä niin hirmuisesti, ettei tuommoiset pikkuseikat niin hirveästi vaivaa. Tuon vanhuudenhan voisi kuitata vaikka Azkabanissa vietetyillä vuosilla. Evanna on ihastuttava Luna, juuri sellainen kun olen hänet kuvitellutkin. Toinen vaihtoehto olis ollut Skinssin Cassie, en nyt muista näyttelijän nimeä, mutta paljon samoja piirteitä ainakin ulkonäöllisesti! Muutenkin Cassien näyttelijä on vähän sellanen haahuilija, kuten Luna. Tarvitseeko Alania ja Helenaa edes perustella? Molempien roolisuoritus parasta laatua! Helena tuo esiin juuri sen Bellatrixin sisäisen nartun, ilkeä bitch xd Ulkonäkökin vastaa suurinpiirtein mielikuvaani, joskin Helena on ehkä vähän liian nätti  :D Mutta rumilla, pelottavilla ja uskottavilla ilmeillään tuonkin voi korjata  ;D Alanin vaarallinen ja tumma ääni, tuima katse ja eleet, ah melkeen sulan. Ehkä vähän hassut hiukset, mutta muuten ihan mieletön Kalkaros ! Rupert on ihana Ron! En nyt sanoisi, että kuvittelin hänet kirjoja lukiessa samannäköiseksi, mutta jotenkin Rupert on kuitenkin niin uskottava, että rakastuin häneen jo ekassa leffassa <3
LiveJournal

No remorse cause I still remember
the smile when you tore me apart.

Reptile

« Vastaus #12 : 10.08.2008 00:38:08 »
Alan Rickman (no tietysti 8'D) Gary Oldman (ahh..perfect..;)) ja samoin Helena Bonham Carter istuvat rooleihinsa parhaiten.Tuo kolmikko vastaa hyvin mielikuviani (ehkä Gary on tyyliltään hieman erilainen kuin kuvittelin, mutta se nyt ei haittaa yhtään kun on muuten niin hyvä (korjaan, upea :D) näyttelijä) Alan on täydellinen Severus, mielestäni kukaan ei voisi sopia rooliin yhtä hyvin. Samoin Helena on roolissaan upea, juuri sopivan hullu. ;)

Reptile
you have to die a few times before you can really live

wilszu

• You and me could write a bad romance
« Vastaus #13 : 16.10.2008 16:33:56 »
No Alan Rickman tietysti. Hän on muissakin leffoissaan aivan mahtava. Mielestäni hän oli aivan mahtava valinta Kalkaroksen rooliin.
 Ensimmäinen vaikutelmani oli aika negatiivinen, mutta tarkemmin tarkasteltuani huomasin hänen olevan juuri sopiva rooliin. Hänen äänensä on aivan mahtava, enkä olisi uskonut häntä roolissaan niin vanhaksi kuin hän oikeastaan on.

Toinen parhaista on Jason Isaacs. Hän sopii Luciuksen rooliin mahtavasti, ja on mielestäni muutekn jotenkin niin symppis.

Mersy

• Pöydällä höyryää kahvikuppi
« Vastaus #14 : 16.10.2008 17:30:19 »
Mielipiteeni näyttelijöistä vaihtelee leffasta toiseen. Niinpä olen laittanut aina nimen eteen numerolla, monennessako leffassa näyttelijä on mielestäni onnistunut :)

5. Helena Bonham Carter aah, aivan loistava! Ihana hullu! :) Täydellinen rooliinsa.

1-3 (osittain 4) Rupert Grint Ilmeet aivan loistavia!<3 Nelosessa (osittain) ja vitosessa näyttelijäsuoritukset latistuvat. Varsinkin vitosessa turhan ilmeetön, varsinkin taustalla ollessaan. Näyttelijän tulee olla roolissaan koko ajan! Myös taustalla seisoskellessaan.

1-2 (osittain 3) Emma Watson Hyvin Hermionemainen! :) kolmosesta eteenpäin tylsä -.- :S Pelkää ilmeisesti näyttävänsä rumalta? Sama ilme koko ajan naamalla, ärsyttävä.

kaikki. Tom Felton Ahh, ihana! Kulmakarvat<3 :'DD Tätä poikaa nähdään leffoissa AIVAN liian vähän! Varsinkin vitosessa! :O Kauhistus! Mielestäni hän (siis Malfoy, ei Tom :D) on kirjoissa hyvinkin paljon esillä.

5. Evanna Lynch Oivoi, täydellinen Luna<3 Itseasiassa parempi kuin täydellinen. Kirjoissa en Lunaa kauheasti rakastanut, mutta leffassa Evanna teki hänestä vain niiiiiin ihanan, etten voi olla ihkuttamatta<3 :D

kaikki. Robbie Coltrane Hagridina täysin onnistunut. Ei mitään pahaa sanottavaa :)

Voivoi, kyllähän noita löytyy. Varmasti heti kun olen tämän lähettänyt keksin kymmenen muuta, mutta jos en nyt kuitenkaan Finiä tukkeuttaisi :)

Mersy kiittää ja kuittaa.
You can't have rainbows
without a little rain

Dinella

• Leijonakuningas
« Vastaus #15 : 16.10.2008 18:41:14 »
Alan Rickman, of course! Niin, ja Helena Bonham Carter on myös mahtava.
Kolmikosta tykkään eniten ehkä Rupertista.. Joo.

Niin, ja Maggie Smith on mahtava! Täydellinen McGarmiwa.
and never, never, never stop for anyone

ava by raitakarkki

tiny

• ava on kiroilevansiilin sivuilta
« Vastaus #16 : 16.10.2008 20:59:20 »
Gary Oldman oli aivan mahtava Sirius! Vaikka en sitten meinannut tunnistaa sitä muista leffoista, mutta se näytteli todella hyvin ja oli niin siriusmainen kuin pystyin kuvittelemaan.
Emma Watson oli myös todella hyvä Hermione, vaikka vitonen oli kyllä vähän pettymys. Alan Rickman on myös todella hyvä ja Helena Bonham Carter sekä pidän myös Daniel Radcliffe, vaikka kukaan muu ei ole häntä maininnut (tyypin hiukset vain olivat ärsyttävät vitosessa, ne oli paremmat pidempänä). Olen myös samaa mieltä McGarmiwan esittäjästä, aivan täydellinen Minnien rooliin. Sekä tietenkin Tom Felton, täydellinen Draco. Aika monet on olleet hyviä.
KELMIT<3
Life is what you make it
What goes around comes around
http://www.finfanfun.fi/index.php?topic=6480.0 mun kijoittamat ficit

Alera

• Vieras
« Vastaus #17 : 17.10.2008 14:17:50 »
Mhh. Hankala kymysys.

Evanna Lynch nyt ainakin on kuin luotu Lunaksi. Jos jostain pitää rokottaa niin liiasta nätteydestä (onko tuo sana?). Ihastuin ihan ensimmäisestä kohtauksesta lähtien häneen. "You are just as sane as I am." niin ihanan haaveksuva äänensävy. Aww, tämä menee jo ihan ihkuttamiseksi, mutta jos tuo tyttö kysyisi treffeille lähtisin ja salamana.
Sean Biggerstaff Oliverina oli niin ihana, että olen ikuisesti katkera, miten vähän häntä näkyi elokuvissa loppujen lopuksi. Kirjoissahan Oliverista ei koskaan mainittu juuri muuta kuin vanttera olemus, joten sain rauhassa istuttaa Seanin aikaansaaman leffa!Oliverin ulkonäön hänelle mielikuvissani. Ja se aksentti on kaiken kruunu.
Maggie Smith vastasi mielikuviani lähes täydellisesti, joskin kuvittelin Minervan hiukan nuoremmaksi. Tämän nainen osaa näytellä ja pysyy hahmossaan hyvin. Plussaa myös puvustajille siitä smaragdinvihreästä kaavusta.
Alan Rickman tietenkin. Mitä tämän lista olisi ilman häntä. Edelleen mielestäni liian vanha Kalkarokseksi, mutta voi hyvä isä sitä ääntä <3_<3. Voisin kuunnella Alanin lukemana vaikka puhelinluetteloa tuntikausia. Hänen eleensä elokuvissa ovat jotain niin kalkarosmaista, ettei mitään järkeä.
Helena Bonham-Carter en olisi voinut kuvitella parempaa valintaa Bellatrixin rooliin. Kuvittelin Bellan jokseenkin Helenan näköiseksi ja oli miellyttävä yllätys nähdä hänen roolisuorituksensa. Se nauru on ihanan mielipuolinen ja nostattaa kylmät väreet (hyvällä tavalla).
James ja Oliver Phelps iki-ihanat Weasleyn kaksoset. Tämä kaksikko tuo elokuviin ripauksen huumoria, eikä ulkönäössäkään ole mitään valittamista. Tykästyin heidän suorituksiinsa jo ensimmäisessä elokuvassa ja hienoa työtä tekevät edelleen.

Muoksmuoks, jos unohdin jonkun.
/Aada Elanor, muistutti minua nuoren Voldemortin näyttelijästä. Oli kyllä herkku :>
« Viimeksi muokattu: 21.10.2008 23:55:51 kirjoittanut Alera »

Aada Elanor

• Vieras
« Vastaus #18 : 17.10.2008 19:01:16 »
Lainaus
Sean Biggerstaff Oliverina oli niin ihana, että olen ikuisesti katkera, miten vähän häntä näkyi elokuvissa loppujen lopuksi. Kirjoissahan Oliverista ei koskaan mainittu juuri muuta kuin vanttera olemus, joten sain rauhassa istuttaa Seanin aikaansaaman leffa!Oliverin ulkonäön hänelle mielikuvissani. Ja se aksentti on kaiken kruunu.
Ihan totta muuten. En edes ajatellut Oliveria ennen kuin sanoit, mutta hän oli kyllä ihana :D Toinen ihanuus, joka unohdettiin täysin kutosleffaan mennessä, jossa häntä tarvittaisiin taas, on Christian Coulson, joka esitti SK:ssa nuorta Voldemortia. Ja nyt komistus ei sitten näykään PP:ssä. Mikä huutava vääryys.

Aada Elanor

• Vieras
« Vastaus #19 : 17.10.2008 20:03:04 »
Lainaus
toi Bada Bing, Bada Boom pisti silmään. Ostin nimittäin Rekiaron kirjan hiljattain...
Öhm... Muuten ihan hyvä bongaus, mutta kun itselläni ei ole pienintäkään tietoa siitä, mikä ihme on Rekiaron kirja ;D Eli ainakaan siitä en minä ole tuota lainannut. Itselläni kun tuo mainittu lausahdus tuli yhdestä Stephenie Meyerin kirjasta...