Kirjoittaja Aihe: Tavataan tällipajun luona, FF10, 3 kertaa kun -haaste, J/L, S  (Luettu 4285 kertaa)

Jennea

  • Vieras
Title: Tavataan tällipajun luona
Author: Jennea
Rating: S
Pairings: James/Lily
Genre: Romance, fluff ja ihan pikkasen drama. One-shot.
Disclaimer: Hahmot ovat J.K Rowlingnin luomia, joten en omista heitä. En saa tästä korvausta.
Summary: Jamesilla ja Lilylla on salainen tapaaminen linnan pihalla.

A/N: Tällainen pieni inspiraation jyllähdys näin aamutuimaan. Osaalistuu siis 3 kertaa kun -haasteeseen aiheella 3 tummaa hahmoja tällipajun luona. Sekä FF10, Kuudes aisti. Sen merkityksen varmaan sitten ymmärtää lopussa. Tai ainakin toivottavasti ymmärtää. :) Mutta laittakaa kommentteja!


Tavataan tällipajun luona


James käveli jännittyneenä kohti vanhaa ja suurta tällipajua, kuitenkaan menemättä niin lähelle, että puu olisi puolustanut itseään tunkeutujalla hutkimalla vahvoilla oksillaan. James istahti läheiselle kivelle ja tuijotteli pimeyteen, jota valaisi vain heikosti hohtava puolikuu. James veti takkiaan paremmin päälleen. Alkoi tulla kylmä.

Poika istui vielä hetken aikaa hiljakseen kivellä, kunnes ruohojen kahinaa jostakin läheltä. James nosti päänsä ja katseli ympärilleen kuitenkaan näkemättä pimeyden takia mitään. Pian James kuitenkin tunsi vieraan käden hiuksissaan. Poika käännähti nopeasti ja näki vain pitkät hohtavat hiukset.

“Hei Lily”, James sanoi hiljaa virnistäen ja hymyilevä tyttö pörrötti Jamesin tummia jo valmiiksi sekaisia hiuksia.
“Hei vain itsellesi”, Lily sanoi ja James nousi kiveltä seisomaan, jotta voisi halata tyttöä.

Halatessaan Lilya James huomasi, että tytöllä oli päällään vain villatakki.
“Mitä sinä oikein ajattelit?” James kysyi ja irrottautui tytön halauksesta, jotta saattoi katsoa Lilya silmiin, joka rypisti otsaansa kummeksuen.
“Niin mistä asiasta?”
“Siitä, että puit päällesi vain pelkän ohuen, säälittävän villatakin vaikka sovimme, että tapaamme kylmänä, tuulisena yönä kahdestaan linnan pihalla, ilman oleskeluhuoneiden lämpimiä takkoja ja peittoa, jottei kukaan keskeyttäisi meitä.”
Lily tuijotti hetken Jamesia ja naurahti.
“Anna anteeksi, että puin pelkän ohuen ja säälittävän villatakin päälleni, mutta minulla ei tosiaankaan ole kylmä.”
“Eikö?” James kysyi. Lily pudisti päätään vienosti hymyillen.
“Valehtelet.” James sanoi. “Varmasti valehtelet.”
“Se on sinun alaasi. Minä en yleensä valehtele”, Lily sanoi naurahtaen ja juuri kun James oli sanomassa vastaan, Lily suuteli poikaa suulle. James veti Lilyn lämpimään halaukseen, sillä oli kuitenkin varma, että tyttöä paleli edes vähän.

Pari halaili ja suukotteli hetken aikaa, kunnes kuulivat äänen aivan vierestä: “Potter ja Evans.”
Lily ja James irrottautuivat toisistaan ja katsoivat suoraan äkäiseltä näyttävään professori MacGarmiwaan.
“Öh, tuota, professori -” Lily aloitti, mutta MacGarmiwa keskeytti hänet närkästyneenä.
“Evans, pyytäisin, että olet nyt hiljaa. En halua kuulla mitään selityksiä. Itse asiassa en usko, että pystytte selittämään tätä mitenkään.”
“Me -” James sanoi, mutta MacGarmiwa nosti kätensä ylös, jotta James ei sanoisi mitään.
“Potter, varsinkaan sinun on turha yrittää selitellä mitään. Jollain tasolla ymmärrän tämän sinulta, arvasin, että joku kelmeistä karkaa ulos, mutta olen kerrassaan ymmälläni miten sinä, Evans, sotkeennuit tähän mukaan.” professori sanoi ja kääntyi Lilyyn päin. Lily painoi katseensa maahan.
“Professori, olen pahoillani. Ihan totta. En tiedä -” Lily aloitti, mutta James keskeytti hänet.
“Älä syytä Lilya millään lailla, professori. Tämä oli täysin minun syytäni.”
“No sen minä uskon kyllä.” MacGarmiwa sanoi. “Mutta te molemmat saatte silti jälki-istuntoa. Tulkaa.”

MacGarmiwa lähti kävelemään määrätietoisesti kohti linnaa, eikä Lilylla ja Jamesilla ollut muuta vaihtoehtoa kuin seurata häntä. Lily katsahti Jamesiin ja rypisti otsaansa.
“En voi uskoa, että lupauduin tulemaan kanssasi ulos”, Lily sanoi niin hiljaa, että vain James kuuli. “En lähde enää kanssasi minnekään kahdestaan.”

James virnisti Lilylle ja kuiskasi hänkin niin hiljaa, ettei edellä kävelevä professori kuullut.
“Lily, sinun onneksesi olemme molemmat huomisessa jälki-istunnossa, ja vain kahdestaan.”
« Viimeksi muokattu: 15.03.2015 02:47:04 kirjoittanut Kaapo »

Jennea

  • Vieras
Vs: Tavataan tällipajun luona
« Vastaus #1 : 17.07.2008 17:30:44 »
Taika-ankka: Kiitos paljon kommentistasi ja muutenkin kun lukaisit läpi! Hienoa jos miellytti.

themarauders

  • ***
  • Viestejä: 136
Vs: Tavataan tällipajun luona
« Vastaus #2 : 17.07.2008 23:53:03 »
Voi kun söpöä, salainen tapaaminen ;)
Tykkäsin, enkä keksi oikein mitään rakentavaakan ^^

themarauders
Nice one James !
<padfoot>

Melodie

  • ***
  • Viestejä: 1 355
  • Banneri @ Crysted
Vs: Tavataan tällipajun luona
« Vastaus #3 : 18.07.2008 02:19:31 »
Hei sehän on nätti. Lyhyt pieni tunnelmapala (vaikka mikäs minä lyhyydestä olen puhumaan kun puoletkaan omista teksteistäni eivät varmaan ole näinkään pitkiä...). Ja kuten Taika-ankka sanoikin, tämä on piristävän erilainen kuin muut 3x-ficit, ehdin nimittäin juuri vähän kyllästyä siihen, että ne aina toistavat samaa kaavaa... pelastit minut!

Romanttista. Salainen tapaaminen puulla, vain ohuet vaatteet ja oma rauha... krhm. Ilmankos joku tuli keskeyttämään. Loppu on vähän hämmentävä, ei se kohta jossa McGarmiva ilmaantuu vaan se, kuinka Lily äkkiä muuttuu tuollaiseksi, kun aluksi tuntuu olevan hyvinkin mukana.

Kelmit on hieno satasaihe, miksei minullakin ole tuollaista... no jaa. Tämäkin toimii aiheeseen mukavasti, ja yhdistyy kyllä tuohon sanaankin. ^^

Kiitos.

Jennea

  • Vieras
Vs: Tavataan tällipajun luona
« Vastaus #4 : 18.07.2008 09:56:06 »
themarauders: Kiitos kommentistasi, hyvä kun pidit!

Melodie: Minuakin alkoi kyrsimään, kun melkein kaikki ficcit olivat rakenteeltaan samanlaisia, että hyvä jos tämä nyt sitten jotenkin erottuu joukosta.
Tuo loppu... Ymmärrän kyllä mitä tarkoitat, mutta itse ajattelin sen niin, että Lily muuttuu hieman vihaiseksi Jamesille, koska poika sai hänet houkuteltua johonkin sääntöjen vastaiseen mukaan ja nyt kun professori tuli, niin Lily vasta tajusi mitä oikein teki, kun sai jälki-istunnonkin. :) En osaa selittää oikein tarkemmin.
Ja kelmit muuten ei ole sataseni aihe, vaan kympin, FF10. Satasessa minulla on aiheena rohkelikon pojat. Joihin kyllä kelmitkin kuuluu... köhköh. :D Mutta kiitos paljon kun luit ja kommentoit!

Aivohome

  • ***
  • Viestejä: 211
Vs: Tavataan tällipajun luona
« Vastaus #5 : 20.07.2008 16:25:50 »
Tämä oli hyvä :)
Jotkut kohdat saivat hymyilemään, ja loppujen lopuksi tästä ficistä jäi hyvin lämmin tunnelma.

Ensin mietin, että missä muka on tuo kuudes aisti, mutta kyllä se sieltä sitten esiin tuli, ja jopa hyvin nerokkaalla tavalla :)

Kirjoitusvirheitä ei silmiini osunut. Kerronta ja kuvailu kulkivat hyvin käsi kädessä ja sopivat tekstiin ja kirjoitustyyliin erittäin hyvin. Odotettua tasoasi, eli erittäin hyvää tekstiä :)

Pidin siis todella paljon^^
avatar © mustapisara

Jennea

  • Vieras
Vs: Tavataan tällipajun luona
« Vastaus #6 : 20.10.2008 13:00:01 »
Chihiban: Hienoa, että tajusit tuon kuudes aisti viittauksen! Kiitos todella paljon ihanasta kommentistasi, tuo toi hyvän mielen. (:

Kelmikiti: Oi, kiitos!

NeitiMusta

  • ***
  • Viestejä: 977
  • Hakunamatata
Vs: Tavataan tällipajun luona
« Vastaus #7 : 26.10.2008 15:30:52 »
Tosi sulone fikki. ;D ;D ;D

Lainaus
   “Siitä, että puit päällesi vain pelkän ohuen, säälittävän villatakin vaikka sovimme, että tapaamme kylmänä, tuulisena yönä kahdestaan linnan pihalla, ilman oleskeluhuoneiden lämpimiä takkoja ja peittoa, jottei kukaan keskeyttäisi meitä.”
Lily tuijotti hetken Jamesia ja naurahti.
“Anna anteeksi, että puin pelkän ohuen ja säälittävän villatakin päälleni, mutta minulla ei tosiaankaan ole kylmä.”
“Eikö?” James kysyi. Lily pudisti päätään vienosti hymyillen.
Valehtelet.” James sanoi. “Varmasti valehtelet.”
“Se on sinun alaasi. Minä en yleensä valehtele”,
Lily sanoi naurahtaen ja juuri kun James oli sanomassa vastaan, Lily suuteli poikaa suulle. James veti Lilyn lämpimään halaukseen, sillä oli kuitenkin varma, että tyttöä paleli edes vähän.
 
Ihana ;D
Kiits

Lainaus
  MacGarmiwa lähti kävelemään määrätietoisesti kohti linnaa, eikä Lilylla ja Jamesilla ollut muuta vaihtoehtoa kuin seurata häntä. Lily katsahti Jamesiin ja rypisti otsaansa.
“En voi uskoa, että lupauduin tulemaan kanssasi ulos”, Lily sanoi niin hiljaa, että vain James kuuli. “En lähde enää kanssasi minnekään kahdestaan.”

James virnisti Lilylle ja kuiskasi hänkin niin hiljaa, ettei edellä kävelevä professori kuullut.
“Lily, sinun onneksesi olemme molemmat huomisessa jälki-istunnossa, ja vain kahdestaan.”
reps*
<3
Kliseiden vannoutunut liittolainen! ♥

Cappi

  • Vieras
Vs: Tavataan tällipajun luona
« Vastaus #8 : 26.10.2008 16:13:25 »
Aww, lisäälisää. <3

Jennea

  • Vieras
Vs: Tavataan tällipajun luona
« Vastaus #9 : 26.10.2008 16:33:18 »
NeitiMusta: Oi, kiitos kun kommentoit ja luit!

Cappi: Heh, tämä nyt oli pelkkä tällainen one-shot :) Kiitos lukemisesta ja kommentoinnista.

Ansku-Ransku

  • aurinkoaddikti
  • ***
  • Viestejä: 453
Vs: Tavataan tällipajun luona
« Vastaus #10 : 23.11.2008 18:01:47 »
Tämä oli hieno ja erilainen fic.

James/Lily-paritusta on kiva lukea. Tämä oli oikein fluffyinen, vaikkakin kuvailua olisi voinut olla lisää.
 Lopetus oli aivan loistava, ja hätkähdin siinä vaiheessa, kun McGarmiva tuli.

Onnistunut ficci!

kiitos tästä iltalukemisesta ;D
Ava by raitakarkki.

Jennea

  • Vieras
Vs: Tavataan tällipajun luona
« Vastaus #11 : 25.11.2008 21:20:07 »
Ansku-Ransku: Mukavaa että pidit. Kuvailua tosiaan vähän, pelkkä lyhyt ja yksinkertainen one-shot. Kiitos kun kommentoit!