Kirjoittaja Aihe: Alku lopussa (paritukseton, S, draamaraapale)  (Luettu 2469 kertaa)

Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 446
Alku lopussa (paritukseton, S, draamaraapale)
« : 11.07.2008 00:23:42 »
Nimeke: Alku lopussa
Kirjoittanut: Winga
Tyylilaji: Draama
Ikäraja: S
Hahmo: Voldemort
Lyhyesti: Miten se alkoi ja mitä lopussa miettii Voldemort?
Vastuuvapaus: Row'n on, ihan tosi.
Kirjoittajalta: En koskaan kuvitellut kirjoittavani tällaista, mutta sormeni johdattelivat...


Alku lopussa

Joku hullu väitti minua sekopääksi, ilmeisesti itse oli päästään sekaisin. Hän heilutti puukkoaan, juoksi minua kohti ja pakotti pakenemaan. Vaan minä kaivoin sauvani esiin ja huusin: "Avada Kedavra!" Mies ei tajunnut, mikä häneen iski ennen maahan kaatumistaan.

Katsoin miestä hymyillen ja tunsin tehneeni oikein. Ei saa nimitellä ihmisiä, ei varsinkaan velhoja.

Jatkaessani matkaa pohdin voisinko tuhota loitsulla kaikki jästit tai edes suurimman osan. Keräisin ison joukon samanmielisiä ihmisiä, murhaisin jästit ja hallitsisin taikamaailmaa.

Nyt vuosien kuluttua, Potterin tuhottua minut, näen, ettei se onnistunut kuten toivoin. Jos en olisi sinä yönä suunnitellutkaan tuollaista, olisinkohan elänyt rakastettuna, saanut lapsiakin?
« Viimeksi muokattu: 14.06.2011 18:25:27 kirjoittanut Winga »
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."