Kirjoittaja Aihe: taide!mursun taidepaja  (Luettu 24 kertaa)

mursuhilleri

• legenda
  • Valvoja
  • juntti einari
taide!mursun taidepaja
« : tänään kello 18:17:59 »
taide!mursun taidepaja
eli sairaan siistii taidetta

Minä tässä olen vähän miettinyt. Meinaan omaa suhdetta luovuuteen ja luomiseen. Joskus nuorena mursuna elin ja hengitin taidejuttuja ja olin todellakin taide!mursu. Sit tuli elämä ja aikuisuus vastaan, ja unohdin kaikki taiteen muodot, joita olin aiemmin kovasti harrastanut.

Mulla oli kotona pääasiassa lyhyt ja hädintuskin enää kädessä pysyvä lyijykynä ja luonnoslehtiö. Ja mun uskollisen Nokia 5230:n kamera, jolla harjoittelin valokuvaamista ja kuvanmuokkausta sen ajan matkapuhelimien tosi edistyneillä muokkaustyökaluilla. Koulussa oli ihan parasta päästä kuvistunneille, kun siellä oli kaikenlaisia taidevälineitä, joita sai kokeilla! Oon myös taitellut pienestä pitäen origameja, oon ollut 8-vuotias kun ekaa kertaa opetin kaverilleni miten taitellaan origamikurki.

Luovien juttujen tekeminen on aina ollut mulle parasta mahdollista eskapismia ja rentoutumista, ja oon tullut siihen tulokseen, että kaipaan sellaista tosi kovasti. Joten olen päättänyt ruveta uudelleen taide!mursuksi. En tiedä vielä mitä tänne aion postailla, mutta uskoisin et vähän kaikenlaista! Oon sellainen jack of all trades, master of none -tyyppi. Osaan vähän kaikenlaista, mutta mulla ei oo yhtä taitoa ylitse muiden. Tykkään opetella erilaisia tekniikoita ja taiteenlajeja.

Tervetuloa seurailemaan! Teen tähän alkuun listausta sitä mukaa kun postailen tänne kuvia :)

Piirustuksia

✦ Skyrimin kartta & Muistikirjat
« Viimeksi muokattu: tänään kello 18:38:22 kirjoittanut mursuhilleri »
kaksi suklaakastiketta on aina parempi kuin yksi suklaakastike

klik

mursuhilleri

• legenda
  • Valvoja
  • juntti einari
Vs: taide!mursun taidepaja
« Vastaus #1 : tänään kello 18:37:12 »
Ekana tungen tänne pari piirrosta!

Skyrimin kartta, S
Oon aina tykännyt piirrellä karttoja! Piirsin niitä aikanaan koulussa tylsillä oppitunneilla ulkomuistista kouluvihkoihin :D Tässä on hiljattain töhertämäni Elder Scrolls -pelien maailmasta tuttu Skyrimin kartta söpöissä väreissä!

Muistikirjat, S
Tänään piirtelin mun oman työpöydän, mutta en oo kokonaisuuteen kovin tyytyväinen. Haluan kuitenkin jakaa tämän yhden mukavasti onnistuneen kohdan, jossa mulla on mun muistikirjat esillä ja kiva pieni lyhty!

kaksi suklaakastiketta on aina parempi kuin yksi suklaakastike

klik