Kirjoittaja Aihe: Taivas, Maa ja Helvetti [D/Hrm, romance, drama, ja angst, S]  (Luettu 2852 kertaa)

Jewwi

  • Vieras
Nimi: Taivas, Maa ja Helvetti
Kirjoittaja: Jewwi
Genre: romance, drama, deathfic ja angst
Paritukset: Draco/Hermione
Ikäraja: S
A/N: Alunperin tämän paritus oli Lily/Severus, mutta huomasin tämän menevän melko hyvin yksiin toisen ficcini kanssa juonellisesti. Joten päätin tehdä siitä sitten eräänlaisen raapale-spinoffin : ) Perustuu siis ficciini Sinulle rakkaani, aina ja ikuisesti, mutta sen ymmärtää ilmankin.Tähän on siis tiivistetty koko suhde, alusta loppuun, läpi vuosien. On myös vastaus Kolme kertaa Kolme haasteeseen, 3 täysikuuta yhdessä.


Taivaani

Sinä iltana täysikuu valaisi Tylypahkan tiluksia ja sumu leijaili järven yllä paksuna vaippana. Nurmikko oli märkä, mutta ilmassa maistui yhä kesä. Kylkeni oli maassa makaamisesta litimärkä, mutta en välittänyt. Henkäisin hiljaa katseesi noustessa vaahteraan yllämme. Lehdet siivilöivät valon vaatteillesi, kelmeä valo vain kaunisti sinua. Silmäsi sädehtivät kuin tummat timantit öisessä taivaassani. Ruskeat hiukset, tummat silmät, sinä olit unelmani, pelastukseni ja taivaani. Upotin varovaisesti käteni silkin pehmeisiin hiuksiisi, katseeni kuitenkin oli nauliintunut kasvojesi kauneuden loistoon. Kohottauduit ja suutelit minua hetken hellästi. Varovasti kiedoin käteni ympärillesi. Hengitykseni salpautui pääsi vajotessa lepäämään rintakehälleni. Jäimme siihen katselemaan kuuta sylikkäin. Silloin tiesin maailmani olevan viimein täydellinen.

Maani

Kyyneleiset silmäsi kimalsivat kilpaa järven kanssa. En tiennyt mitä tehdä, et ollut ennen itkenyt. Yritin suudella kasvojasi tyrehdyttääkseni kyyneleiden virran, sinä kuitenkin vain painoit pääsi olkapäätäni vasten ja nyyhkytit hiljaa. Vaikka olit vahva ja kaunis olento, itkit kuin heikko. Kuu tuntui nauravan meille taivaalla, tähdet säkenöivät luoden minuun toivoa. Vetäydyit hieman kauemmas minusta ja katsoit silmiini. Hymyilin sinulle vakuuttaen niin ikuista rakkauttani. Silmissäsi pilkahti toivo huultemme kohdatessa. Kun vetäydyit jälleen pois syleilystäni, huomasin että toivon oli korvannut epätoivo ja tuska. Kauhuissani riuhtaisin sinut lähelleni, voimakas puristukseni sattui sinuun varmasti, mutta et valittanut. Hiustesi tuoksu leijui nenääni. Kuiskasin hiljaa:
"Rakastan sinua"

Helvettini

Kaikki lupaukseni oli tehty tyhjiksi. Mieleni oli pyyhitty maailmasta, sydän revitty irti rinnastani ja jätetty ruumis harhailemaan yksin pimeyteen ikuisuudeksi. Tunsin helvetin lieskat sisälläni. Sinä olit vahva, mutta minä olin heikko. Minä rakastin sinua, rakastan yhä. Kuun valo paistoi, kuten rakkautemme ensimetreillä. Nyt olimme lopussa, minä olin lopussa. Elämäni oli ohi. Se loppui sillä sekunnilla kun vedit viimeisen henkäyksesi. Nyt annan kyyneleiden valua pitkin poskiani ja katseeni harhailla pitkin kiveen kaiverrettua tekstiä. Olisin antanut henkeni vuoksesi. Olisin kantanut sinut valoon ja aamun ensimmäiseen säteeseen. Olisin tehnyt kaikkeni vuoksesi, mutta huomasin sen liian myöhään. Tämä on viimeinen kuutamomme yhdessä, ensimmäinen erikseen.
« Viimeksi muokattu: 15.03.2015 00:17:31 kirjoittanut Kaapo »

Jewwi

  • Vieras
Vs: Taivas, Maa ja Helvetti
« Vastaus #1 : 30.07.2008 20:10:35 »
Kiti, kiitoksia : D Käytin aikaa juuri Maahan, se oli jotenkin käännepisteenä suhteessa, ja mielestäni on positiivista jos se on vieläpä ihana. Helvetin kommenttiisi, mielestäni Draco ei ole niin vahva miltä näyttää, itkihän hän siellä tyttöjen vessassakin Murjottavalle Myrtille. Omasta mielestäni Draco on syvällä sisimmässään herkkä poika, joka on pienestä pitäen opetettu piilottamaan tunteensavahvan suojamuurin taakse. Se toinen ficcini josta alussa mainitsin, se liittyy juuri näistä eniten tähän Helvettiin. Sen perusteella Draco kantaa syyllisyyttä Hermionen kuolemasta, ja hänen oma pelkuruutensa kalvaa hänen sisintään. Olikohan tässä hieman selittelyn makua? ^^ Mutta kiva että pidit, ja vielä parempi että viitsit kommentoida.

Weillmarien

  • Vieras
Vs: Taivas, Maa ja Helvetti
« Vastaus #2 : 02.08.2008 00:41:56 »
Ihana. Dracosta löytyy aina ficcien myötä uusia puolia, ja todellakin rakastuin tähän Dracoon.

Taivaani oli aivan ihanaa söpöilyä, olin täysin sulaa vahaa.
Maani oli vielä ihanampi, minun suosikkini, Hermione sekä Draco olivat kumpikin niin herkkiä ja pystyin tuntemaan sekä Dracon että Hermionen tuskan tänne ruudun toiselle puolen.
Helvettini oli ihan kamala. (Siis kaunis ja herkkä ihan samalla lailla kuin kaksi edellistäkin, mutta vain niin surullinen :()

Aivan IHANA kokonaisuudessaan, awws.

-Weill
« Viimeksi muokattu: 02.08.2008 03:48:16 kirjoittanut Weillmarien »

Jewwi

  • Vieras
Vs: Taivas, Maa ja Helvetti
« Vastaus #3 : 18.08.2008 19:52:54 »
No mutta kiitos Weillmarien! Olen todella otettu kommentistasi ^^

Taidat tosin olla joku supertunteinen ihminen, sillä aika paljon vaatii että tuska tuntuu ruudun läpi (ei kai se nyt niin hyvä voinut olla O_o??)

Mutta kiitos, punastun. Mutta kiitos ^^