Kirjoittaja Aihe: Veren vangit / Vampyyrikronikat (keskustelua TV-sarjasta, kirjasarjasta ja miksei elokuvistakin)  (Luettu 17572 kertaa)

Eveliina L

• Hey I can fly
Mä meinasin lopettaa lukemisen noihin suomennettuihin, mutta mun kaveri päätti lykätä mulle viikonloppuna matkaan The Tale of the Body Thiefin ja Memnockin niin katsotaan miten noiden kanssa käy. Ilmeisesti ainakin yritän kahlata niitä nyt sitten läpi koko sarjan tai ainakin siihen asti kuin kaverilla on kirjoja. ;D Ja jos onnistun yllyttämään riittävästi ihmisiä, panen porukan larppaamaan uskonnollisfilosofisessa hengessä, jossa varmaan kenelläkään ei ole hauskaa.  ;D ;D

Syksy on saapunut ja se tuottaa omituisia mielitekoja.
"Do I want him here forever? Yes, of course." -Leon Draisaitl
Avasta kiitos kuuluu flawlessille

Sisilja

• Armand apologist
  • Valvoja
  • deviling my minion
Ohoho, tuu Eveliina sit raportoimaan, kuinka tuskaista on! Mulla on The Vampire Armandia jäljellä enää semmoiset 60 sivua, eli oon vahvasti voiton puolella, ja täytyy sanoa, etten kyllä suosittelisi tätä kenellekään. Yksittäiset vahvat ja aidosti kiinnostavat kohdat jäävät kyllä taitavasti kaiken tän hir-vit-tä-vän jumalahapatuksen alle. Lukukokemuksena suurin piirtein 2/5, enkä usko, että viimeiset sivut pelastavat enää mitään, koska joudun vielä kestämään hetken jotain helvetin David Talbotiakin. Siis kiitos (TV-sarjan ;D) luojalle, että hänet heivattiin TV-versiosta huit hittoon, raskas kaveri, enkä pääse yli siitä, että Anne Ricesta oli hyvä idea panna seitsemänkymppinen brittimies vaihtamaan kehoa 17-vuotiaan anglointialaisen pojan kanssa, jotta hänestäkin saatiin kaunis vampyyri. Hrrrrr.

Mutta ihan kiinnostavaa miettiä ja pohdiskella, paljonko tästä kirjasta on mahdollista tai mielekästä adaptoida TV-sarjaan, vai jätetäänkö kaikki pelkkien mainintojen tasolle.

Aattelin lukea tämän jälkeen vielä sen Kadotettujen kuningattaren loppuun ja sit sanon näille kirjoille moikkamooooi, ei tuu ihan heti ikävä. ;D

LOUIS: Half-queer, mostly queer… what is it?
LESTAT: Non-discriminating.

Avan ja bannun on tehnyt flawless ♥