Kirjoittaja Aihe: Veren vangit / Vampyyrikronikat (keskustelua TV-sarjasta, kirjasarjasta ja miksei elokuvistakin)  (Luettu 19335 kertaa)

Eveliina L

• Hey I can fly
Haha, mulla ei ollut mitään tietoa siitä, että Eric on kirjoittanut monologeja, mutta tuohan nyt sitten kertoo, että se on tosielämän Marius monologeineen ja varmasti sillä on myös ollut kuulemassa niitä nuoria miehiä, en epäile sitä yhtään.  ;D ;D Asioita, joita halusin ajatella.

Mä huomasin myös tänään, että kun kaikki tuntuu fanittavan Armandia niin mulle alkoi nousta väkisinkin luonteesta johtuvia tunteita siitä, että mä en enää tykkää yhtään Armandista (ainoastaan sen hullun tiedemiehen ominaisuuksista lol) vaan siirryn fanittamaan jotakuta,jota kaikki muut inhoaa - kuten vaikkapa sitä Mariusta. ;D Hitto, nyt mulle nousee entistä pahemmin pakkomielle parittaa Marius ja Daniel ja se mulla oli jo aiemmin eikä se liittynyt siihen, että kun kaikki fanittaa Armandia, mä haluan olla erilainen nuori (vanha), vaan siihen, että ne on fandomissa vähän vanhemmat ja voisi toimia parituksena. Niissä oli jo alunperin paljon samaa ja nyt vielä enemmän ;D 
"Do I want him here forever? Yes, of course." -Leon Draisaitl
Avasta kiitos kuuluu flawlessille

Sisilja

• Armand apologist
  • Valvoja
  • deviling my minion
Armandilla on myös sen verran vihaajia että älä vaan nyt ala kelkkaa vielä kääntämään vain ollaksesi erilainen. Mikä syy se edes on hylätä kaikkein paras hahmo, voi hyvänen aika!

LOUIS: Half-queer, mostly queer… what is it?
LESTAT: Non-discriminating.

Avan ja bannun on tehnyt flawless ♥

Eveliina L

• Hey I can fly
Armandilla on myös sen verran vihaajia että älä vaan nyt ala kelkkaa vielä kääntämään vain ollaksesi erilainen. Mikä syy se edes on hylätä kaikkein paras hahmo, voi hyvänen aika!

Ei niin mikään! Siksi mua onkin tänään naurattanut ihan liikaa tämä havainto, että eihän tämä voi olla tosikaan! Mä ymmärsin mun aiemmat suosittujen paritusten vastustukset, kun en milloinkaan ollut edes tykännyt niistä parituksista enkä tajunnut, miksi ne veti puoleensa, kun niissä ei ollut edes kemiaa tai jotain muuta, mutta tämä vie pohjat, että aijaa mua ärsyttää, että muut tykkää siitä mistä minäkin.  ;D ;D
"Do I want him here forever? Yes, of course." -Leon Draisaitl
Avasta kiitos kuuluu flawlessille

Sisilja

• Armand apologist
  • Valvoja
  • deviling my minion
Lainaus
Haha, mulla ei ollut mitään tietoa siitä, että Eric on kirjoittanut monologeja,

Uusin kirjoittajaidolini Eric Bogosian on tehnyt vaikka ja mitä! <3 Viedäkseni keskustelua pois Armand-taisteluista, niin löysin hyvin pienellä kaivelulla toimivan linkin näihin Ericin ejakulaatiomonologeihin (linkki ei vie suoraan yhteenkään tekstiin, mutta siellä on heti yhden klikkauksen päässä paljon K-18-materiaalia). Siinä minulle ja muille kiinnostuneille mainiota yölukemista!  8)

LOUIS: Half-queer, mostly queer… what is it?
LESTAT: Non-discriminating.

Avan ja bannun on tehnyt flawless ♥