Title: Ehkä ihmeiden aika ei ole vielä ohi
Author: Larjus
Chapters: 5/5 (minijatkis)
Fandom: Kowloon Generic Romance
Pairing: Gwen Tao/Hebinuma Miyuki
Genre: Drama, hurt/comfort, jonkinasteinen AU
Rating: S
Disclaimer: En omista alkuperäissarjaa tai sen hahmoja. Kirjoitan vain omaksi ilokseni ilman rahallista korvausta.
Summary: ”Vaikka sanoinkin niin, en minä uskonut, että niin olisi oikeasti – tai siis, kun sinä… miten se voi olla mahdollista?”
”Sitä kukaan ei tiedä”, Miyuki sanoi seinää tuijottaen. ”Ehkä se oli ihme.”A/N: Katsoin viime heinäkuussa KGR:n animeversion enkä tietenkään voinut olla kiinnostumasta tästä parituksesta!

Jossain kutos- ja seiskajaksojen paikkeilla päähäni putkahti idea ficciin, ja tässä sitä nyt ollaan. Neljä ekaa osaa kirjoitin valmiiksi jo elokuun alkupuolella, mutta viimeinen valmistui vasta tammikuussa. Ja sen jälkeen nämä jäivätkin hengaamaan kirjoitettuina tiedostokansioon, kun en vain saanut aikaiseksi postata niitä. Ennen kuin nyt.
Sarjan juonta tai perusasetelmaa tämä ei seuraa oikeastaan yhtään, joten sen suhteen spoilereilta välttyy, vaikkei lähdemateriaalikaan olisi tuttu. Miyukin hahmosta tässä on kyllä juttuja, jotka paljastuu sarjassa vasta tarinan edetessä, joten niitä voinee pitää jonkinmoisena spoilerina…?
Osallistuu haasteeseen
Ficletistä virsi kaunis.
Ehkä ihmeiden aika ei ole vielä ohi1. Mahdotonta(ko)Paha olo alkoi heti aamusta. Miyuki ei ollut tottunut siihen, että aloitti päivänsä vessanpöntön eteen lyyhistyneenä edellisillan ateriaa ja sappinestettä ylen antaen. Siinä hän kuitenkin taas oli, ties kuinka monennetta päivää perättäin, vatsansa sisältöä pönttöön tyhjentäen. Ehkä hänen pitäisikin pikkuhiljaa alkaa tottua sellaiseen.
”Sinuna menisin tapaamaan lääkäriä”, Tao sanoi, kun Miyuki vähän myöhemmin sai raahattua itsensä vessasta parvekkeelle, missä hän poltteli päivän ensimmäistä savukettaan. Miyuki oli ollut yötä hänen luonaan, mikä alkoikin olla jo enemmänkin sääntö kuin poikkeus heidän arjessaan. Harvassa olivat ne yöt, jotka he viettivät eri osoitteissa.
”Mitä turhia”, Miyuki murahti tuolillaan kyyhöttäen. Oksentaminen oli vienyt lähes kaikki hänen voimansa heti aamusta. ”Tämä on varmasti vain tavallinen vatsatauti, joka paranee lopulta itsestään. Tai sitten olen syönyt jotain sopimatonta.”
”Joka ilta vai?” Tao tokaisi ja tumppasi tupakkansa tuhkakuppiin. ”Tuskinpa vain. Eikä tuo kyllä ihan vatsataudiltakaan vaikuta, kun vointisi vaikuttaa parantuvan aina iltaa kohden.”
Miyuki katsahti Taoa hivenen ärsyyntyneenä. ”Mitä oikein yrität vihjailla?” hän kysyi.
”En minä mitään varsinaisesti vihjaa. Minusta vain vaikuttaa hyvin vahvasti siltä, että olet raskaana ja kärsit sen takia aamupahoinvoinnista.”
”Mahdotonta”, Miyuki tuhahti saman tien. ”Minä olen steriili, ja sinä tiedät sen kyllä varsin hyvin.”
”Niinhän sinä olet kertonut, enkä minä sanojasi epäilekään. Mutta siten tilanteesi minulle kuitenkin näyttäytyy.”
Miyuki ei viitsinyt väittää enempää vastaan, sen verran heikolta hänestä vielä tuntui. Hän hieroi oikeaa ohimoaan etusormellaan ja mietti Taon sanoja.
Raskaana. Hänkö muka? Ei, eihän se voinut mitenkään olla mahdollista, sen oli Wong-senseikin takonut hänen päähänsä monet kerrat.
Ajatus ei kuitenkaan jättänyt Miyukia rauhaan sen jälkeen, kun Tao oli sen hänen mieleensä istuttanut. Niinpä myöhemmin sinä päivänä, kun hän oli jo palannut kotiinsa Taon luota ja hänen vointinsa oli huomattavasti aamuista parempi, hän marssi lähimpään apteekkiin ja osti itselleen viisi erilaista raskaustestiä. Matka kotiin sujui huomattavasti tavallista hermostuneemmin, ja perille päästyään hän lukittautui ostostensa kanssa heti vessaan.
Jokaisen testin tulos oli positiivinen.