Kirjoittaja Aihe: Inkku goes moodboards | 2.10  (Luettu 13491 kertaa)

mursuhilleri

• legenda
  • Valvoja
  • juntti einari
Vs: Inkku goes moodboards | 14.6
« Vastaus #20 : 04.07.2026 19:09:49 »
Tää Bellatrix-moodboard on tosi hieno! Siinä on just sitä bellatrixmaista tunnelmaa, mut siitä välittyy myöskin se, miten oot ajatellut tässä Bellatrixiä just nuorempana. Tosi viehättävä ajatus ja onnistunut kokoelma kuvia :) Oonkin vilkuillut sillä silmällä tuota sun ficciä, jonka mainitsit tässä, pitää johonkin väliin sitä kurkkia tarkemmin!

Ingrid

• Ryöväriruhtinatar
  • Valvoja
Vs: Inkku goes moodboards | 2.10
« Vastaus #21 : 02.10.2026 18:05:57 »
Kiitos! <3

Tällä kertaa vuorossa oli mursis ja flaw - kiitos ja anteeksi. ::)

mursuhilleri

flawless

« Viimeksi muokattu: 02.10.2026 18:56:56 kirjoittanut Ingrid »

Moon dust in her lungs, stars in her eyes,
she is a child of the cosmos, a ruler of the skies.

flawless

• Alempi ylilehmä
  • Administrator
  • breakdowns for breakfast
« Vastaus #22 : 02.10.2026 20:02:30 »
Voi apua 😭😭😭 Kuinka älyttömän kaunis ja ihana tuo minusta tekemäsi moodboard, ensinnäkin kiitos ihan älyttömän paljon tästä, olen ihan hirmu otettu 🖤 Olen ihaillut sun tekemiä grafiikkoja aina ja tää oli ihan fangirl moment päästä sellaisen aiheeksi!! Tää on ihan uskomattoman hieno ja jokainen pieni yksityiskohta vaan piristi mua enemmän, tässä on kaikki ihan nappiin ja niin kokonaisuuden estetiikka kuin yksittäiset pienetkin asiat ihan kaikki just mun näköisiä. Tää on niin kuin profiloi edellinen finiläinen -pelin kuvamuotoinen final boss, en käsitä kuinka ootkin voinut jokaiseen ruutuun löytää jotain mulle tosi tärkeää tai oleellisen osan mun minuutta ja kuinka koko kokonaisuus on aivan supernätti ja harmoninen yhdistelmä kaikkia asioita mistä mä tykkään ja mitkä on mulle tärkeitä. Mä oon aivan häkeltynyt tästä ja voisin kirjottaa pitkät jaaritelmat siitä miten kukin laatikko on just niin mua ja miten ja miksi se mua syvästi puhuttelee, mutta selkeästi mun ei tarvitse koska sä tiedät jo ja tunnet mut erittäin moniulotteisesti. Tuo on UPEA ja olen ihan hirmu otettu että teit tällaisen musta, tää on niiiiiin hieno ja omg tää piristi mun iltaa niin paljon 🖤💜 KIITOS aivan hurjan paljon! Tää on niin kaunis ja niin ihana että mun tekisi vähän mieli itkeä. Mutta silleen katu-uskottavasti tietenkin.

Mursiksen board on myös ihan superosuva! Erityisesti toi vasemman yläkulman nelikko on kaikki niin superpaljon mursista että nauroin ääneen. Niin siis kaikki muutkin ja koko kokonaisuus on tosi hieno ja kaunis ja osuva, mua hihityttää ihan superpaljon bongailla mursiksen boardista kaikkia juttuja mitkä mustakin osuu mursikseen niin hyvin. Ihan superhyvä luonnehdinta mursiksesta! Ja tietty visuaalisesti sievä kokonaisuus myös.

Me ollaan mursiksen kanssa ihailtu näitä yhdessä ja hihitelty sitä kuinka hienoja nää on! Näiden keskinäinen ero nauratti kovasti, ollaan saman pöljyyskolikon hyvin hyvin erilaiset puoliskot ;D

Et arvaakaan miten paljon iloa näistä on ollut ja tulee varmasti jatkossakin olemaan, taatusti palaan ihailevasti huokaillen tuijottelemaan omaani tasaisin väliajoin 🖤

Oon hetkellisesti menettänyt kykyni mitään muuta kuin hihkua mutta yritän vähäsen puhua järkeviäkin ja halusin vielä sitäkin kehua että jo itsessäänkin hieno Bellatrix-moodboard oli ihan erityishieno katsella uudelleen nyt kun oon lukenut tuota ficciä! Ne täydentävät toisiaan mitä mahtavimmin, toivottavasti Bellaa tulee lisää kyseisen tekstin muodossa lähiaikoina!
i like to dabble in fuckery

mursuhilleri

• legenda
  • Valvoja
  • juntti einari
« Vastaus #23 : 02.10.2026 20:18:54 »
Voi jumpe! Alan epäillä, että oot ollut meillä kärpäsenä katossa ja vakoillut mua kaikessa hiljaisuudessa. Oli muuten ihan älyttömän osuva moodboard minusta :D Toi eka kuva on jotenki niin mood, että kaikki meikit on levällään samalla kun istun tyyliin whatsappaamassa kahvikuppi kädessä! Tää on melkein jokapäiväinen askare! Sit toi tekstillinen kuva on kyllä niin mursu vibes kuin olla ja voi, mulla on vähän liian usein tapana sanoa, että joku on "melkein yhtä hulvaton ku minä" ja siis musta se lähettää ihan samanlaista energiaa kun toi sun valitsema kuva. Se resonoi kyllä ihan täysillä, oon niin vaatimaton! ::)

Toi kuva missä on tungettu kyniä hiuksiin on jotenkin niin nappi kans, voisin ihan ehdottomasti tehdä tällaisen kampauksen vahingossa ja ajatuksissani, kun vaikka piirtelen ja lasken kyniä käsistäni ja kohta etin kuumeisesti että minne oon ne tunkenut. Ja tää kahvinaamakuva!! Mä oon kautta aikojen ottanut tosi usein kuvia siitä, kun kahvin vaahtoon ilmestyy joku hassu naama, mutta oon tässä viime aikoina lopettanut sen koska oon todennut, ettei ketään kiinnosta mun kahvinaamat enää tuhannetta kertaa :( Mut puitiin tässä flawin kaa näitä moodboardeja ja kerroin tästä sille, niin sehän sanoi että voisin jakaa niitä joka kerta ig-stooreihin, että kantsii pistää mun tili seurantaan! Meinaan oikeesti ruveta tekee tätä vähintään silloin tällöin XD

// flaw tähän väliin ja siis samaa mieltä, et toi vasemman yläkulman nelikko etenkin on ihan täydellinen! Muutkin kuvat osuu kyllä ihan älyttömän hyvin mun persoonaan ja olemukseen. Oon oikeesti sanaton, tää on niin upea kuvakokoelma <3 Yhyy!

JA toi flawista tehty moodboard on myöskin ihan täydellinen! Istuu kuin nyrkki silmään vai miten se meni. Jos oisin vaan nähnyt tän kollaasin ja mun ois pitänyt arvata, että kenestä tää kertoo niin oisin luultavasti osannut veikata flawia :D

Lainaus käyttäjältä: flaw
Me ollaan mursiksen kanssa ihailtu näitä yhdessä ja hihitelty sitä kuinka hienoja nää on! Näiden keskinäinen ero nauratti kovasti, ollaan saman pöljyyskolikon hyvin hyvin erilaiset puoliskot ;D
Joo siis naurattaa se, miten me ollaan flawin kanssa ensinnäkin silleen 15 vuoden jälkeen tutustuttu ja tajuttu, että ollaan samalla hömelöystaajuudella, mut kuitenkin lähetetään itsestämme niin keskenään erilaisia viboja, mikä näkyy näissä sun moodboardeissakin :D Tosi hauskaa, että oltiin molemmat tässä samassa erässä!

Ihanaa kun teit nämä, oli tosi iso ilo tähän iltaan <3 KIITOS!