Voi jumpe! Alan epäillä, että oot ollut meillä kärpäsenä katossa ja vakoillut mua kaikessa hiljaisuudessa. Oli muuten ihan älyttömän osuva moodboard minusta

Toi eka kuva on jotenki niin
mood, että kaikki meikit on levällään samalla kun istun tyyliin whatsappaamassa kahvikuppi kädessä! Tää on melkein jokapäiväinen askare! Sit toi tekstillinen kuva on kyllä niin mursu vibes kuin olla ja voi, mulla on vähän liian usein tapana sanoa, että joku on "melkein yhtä hulvaton ku minä" ja siis musta se lähettää ihan samanlaista energiaa kun toi sun valitsema kuva. Se resonoi kyllä ihan täysillä, oon niin vaatimaton!

Toi kuva missä on tungettu kyniä hiuksiin on jotenkin niin nappi kans, voisin ihan ehdottomasti tehdä tällaisen kampauksen vahingossa ja ajatuksissani, kun vaikka piirtelen ja lasken kyniä käsistäni ja kohta etin kuumeisesti että minne oon ne tunkenut. Ja tää kahvinaamakuva!! Mä oon kautta aikojen ottanut tosi usein kuvia siitä, kun kahvin vaahtoon ilmestyy joku hassu naama, mutta oon tässä viime aikoina lopettanut sen koska oon todennut, ettei ketään kiinnosta mun kahvinaamat enää tuhannetta kertaa

Mut puitiin tässä flawin kaa näitä moodboardeja ja kerroin tästä sille, niin sehän sanoi että voisin jakaa niitä joka kerta ig-stooreihin, että kantsii pistää mun tili seurantaan! Meinaan oikeesti ruveta tekee tätä vähintään silloin tällöin XD
// flaw tähän väliin ja siis samaa mieltä, et toi vasemman yläkulman nelikko etenkin on ihan täydellinen! Muutkin kuvat osuu kyllä ihan älyttömän hyvin mun persoonaan ja olemukseen. Oon oikeesti sanaton, tää on niin upea kuvakokoelma <3 Yhyy!
JA toi flawista tehty moodboard on myöskin ihan täydellinen! Istuu kuin nyrkki silmään vai miten se meni. Jos oisin vaan nähnyt tän kollaasin ja mun ois pitänyt arvata, että kenestä tää kertoo niin oisin luultavasti osannut veikata flawia
Me ollaan mursiksen kanssa ihailtu näitä yhdessä ja hihitelty sitä kuinka hienoja nää on! Näiden keskinäinen ero nauratti kovasti, ollaan saman pöljyyskolikon hyvin hyvin erilaiset puoliskot 
Joo siis naurattaa se, miten me ollaan flawin kanssa ensinnäkin silleen 15 vuoden jälkeen tutustuttu ja tajuttu, että ollaan samalla hömelöystaajuudella, mut kuitenkin lähetetään itsestämme niin keskenään erilaisia viboja, mikä näkyy näissä sun moodboardeissakin

Tosi hauskaa, että oltiin molemmat tässä samassa erässä!
Ihanaa kun teit nämä, oli tosi iso ilo tähän iltaan <3 KIITOS!