Mulla oli tosi omituinen väpättävä hymy naamalla kun tämän avasin ja sitten alahuuleni väpätti aina vain enemmän kun ryhdyin tätä lukemaan, panit aivan ihanan tärinän päälle iltaani!! Onks meillä hei sama lempijakso? :O Lemppareista tuli mieleen, että mä olin ihan varma, että olisit Lestat/Louis-fani henkeen ja vereen (hehee), mutta oon niin onnessani, että oot ilmeisen innostunut myös mun suosikistani eli Armandista. <3 Tai emmä oikeesti tiiä kuka mun syvin suosikkini on, mä nimittäin ihan aidosti näin hiljattain
unta Danielista, siis siitä Eric Bogosianin esittämästä Danielista, en ees mistään nuoresta versiosta, mä oon täysin (sekaisin) mennyttä naista. :'D Sovitaan siis että kaikki kiinnostaa!
Ja kyllä kiinnostikin, mitä sait näin vikkelästi aikaan virkehaasteeseen tästä fandomista! Mä oon ollut ihan nääntymäisilläni, kun kukaan ei fikkaa tästä! Joten ahmin tän into piukeena ja sydän syrjälläni Armandin puolesta. Joko sanoin, että oon ihan team! Armand, sallin sille kaiken sen hillittömän hullun hirveyden ja vaadin tekopyhästi Louis'lta paljon parempaa käytöstä. Jota Louis ei tietenkään anna mulle, ja hyvä niin. Musta on ihanaa että nää on kaikki tasaisen kauheita tyyppejä. Ulisin ihan piestyn koiran lailla tuolle että
Louis oli jälleen ajatusleikeissään päättänyt jättää Armandin, ahh näiden vuosikymmenien kestänyt rakkausliitto on kyllä upea. :') Ja sit ulisin lisää pojalle numero nelkytkolme. Voi juku, vielä on siis muutama poitsu tiedossa ennen Danielia (ja siis varmasti Danielin jälkeenkin...), voi Armand parkaa. :'D
Kärsimys on aina pukenut häntä niin hyvin.
Tää on niin erinomainen tiivistys Louis'ta että oksat pois. Jos se jotain osaa, niin kärsiä - ja niin maan pirun näyttävästi ja kauniisti ja sillai että siinä tuntee muut itsensä paljon huonommiksi
ihmisiksi vampyyreiksi. <3
Armand tarjoaa Louis'lle pyyhkeen ja hivuttautuu kavalalla lempeydellä tämän päähän.
Hrrrr, kylmää. Haluisin tietää, kuinka mahdottoman monesti Armand on mennyt luvatta Louis'n päähän ja kuinka muusina Louis'n pää siitä oikeasti onkaan. Toki sarja antaa aika paljon vihjeitä ja siis aaaahhhhh näiden välinen suhde on vaan niin mieletön. Mielettömän hirvee. Just mahtava.
Vaan Louis'n ajatuksista ei löydy aineksia juhlaan, ainoastaan pirstaleista kaipuuta.
Ei pudoteltu nimiä, mutta kyllä minä sen nimen täältä rivien välistä löydän. <3<3
Hän tekee sen haavoittaakseen, mutta ei ole varma kumpaa.
Tää taas tiivistää hirmu hyvin Armandin, oijoih!!
Ihana ihana synkistelyfikki, mutta ihan liian lyhyt! Vaan minkäs teet kun haaste rajoittaa! Upeasti upotettu nuo sanat. Tosi vetävä ja hallittu kokonaisuus. Kirjoita äkkiä lisää, ruoki nälkäistä ja valitettavan kyltymätöntä ystävääsi!! <3