Ficin nimi: Vauvoja ja itkua ja parkua
Kirjoittaja: Minä, Lusikkasirri
Fandom: Pipsa Possu
Genre: jotain lastenohjelmaopetuksia
Ikäraja: S
Päähenkilö: Pipsa Possu
Vastuunvapaus: Pipsa Possu kuuluu luojilleen, minä vain höpisen
A/N: Tuli sitten kirjoiteltua tämmöistä :D
(pitkästä aikaa julkaisen ja sit se on jotain tämmöstä...) Inspiroiduin
Linnen Pipsa Possu -tekstistä
Dinosauruksen tuho (S) ja siitä, että Tiktokissa pohdittiin kovasti, mikä tulee Pipsa Possun pikkusiskon nimeksi. Suomalaista nimeä ei vielä tiedetä, joten tässäkään ei sitä vielä tiedetä. Yhtyeen tuotanto III -haasteen DL oli ja meni, mutta sehän ei estä minua edistämästä haastetta omalla ajalla. Teksti perustuu
erittäin löyhästi Taylor Swiftin kappaleeseen
You Need To Calm Down. Toivottavasti viihdytte.
Vauvoja ja itkua ja parkua
Pipsa Possu on 5-vuotias. Hänellä on isä, äiti ja pikkuveli Jyri. Kaikki on ollut erittäin hyvin. Mikään ei ole enää ollenkaan hyvin.
Pipsalle ja Jyrille on syntynyt pikkusisko. Pikkusiskolla ei ole vielä nimeä. Se on vielä salaisuus. Pikkusisko on todella äänekäs. Pipsaa ärsyttää. Pikkusisko itkee joka välissä. Pikkusisko herää kello seitsemän loma-aamuna ja ryhtyy itkemään. Pipsa haluaisi nukkua. Pikkusiskolla on nälkä; itkee. Pikkusiskolla on kylmä; itkee. Pikkusisko on väsynyt; itkee. Talo raikaa. Pipsan korvat soivat.
“Mikset sinä voi jo rauhoittua!” Pipsa komentaa kun on kahden pikkusiskon kanssa.
“Olet aivan liian äänekäs!” Pipsa huutaa.
Pikkusisko itkee kahta kovemmin.
“Mitä sinä täällä huudat Pipsa? Sinun täytyy rauhoittua; säikäytät pikkusiskon”, äitipossu komentaa olohuoneen ovelta.
Pipsa tajuaa mitä on mennyt tekemään. Ei huutaminen huutamisella lähde.
“Pikkusisko on vielä niin pieni, ettei hän osaa kertoa meille mitä haluaa. Siksi hän itkee niin usein. Kyllä se helpottaa kun hän kasvaa. Sinä olit samanlainen, kun olit tuon ikäinen”, äitipossu selittää.
Pipsa nyökkäilee.
“Anteeksi, kun huusin sinulle”, Pipsa silittää varovasti pikkusiskon päätä ja hymyileekin.
Pikkusiskon itku rauhoittuu. Äitipossu tulee Pipsan ja pikkusiskon luokse.
“Oletpas sinä taitava, Pipsa”, äitipossu kehuu.
Pipsa hymyilee ja katsoo taas pikkusiskoa. Pikkusisko hymyilee takaisin!
“Äiti katso! Pikkusisko hymyilee minulle!”
“Hän taisi antaa sinulle anteeksi.”