Kirjoittaja Aihe: Bucchigiri?!: Teetä ja torvisoittoa, S, Outa/Marito, oneshot  (Luettu 865 kertaa)

Maissinaksu

  • Trubaduuri
  • ***
  • Viestejä: 3 131
  • Kurlun murlun
Ficin nimi: Teetä ja torvisoittoa
Kirjoittaja: Maissinaksu
Fandom: Bucchigiri?!
Ikäraja: S
Paritus: Outa/Marito
Genre: Slice of hömppä

Summary: “Kerropas! Mitä sitten tapahtui, kun minulta räpsähti vintti pimeäksi?

A/N: Uusi fandom valloitettu! 😄 En ole yleensä perillä uusista animeista, mutta onneksi on Larjus, joka tietää asioita ja jonka kanssa tätä monta jaksoa tiirasinkin ajatuksia jaellen. Bucchi on lisäksi SK8:n tekijöiltä, joten sekin herätti kiinnostuksen vähän yllättävämmästä genrestä huolimatta. Tähän asti jaksoja on tullut 10, eikä kauden loppu ole vielä selvillä, joten siinä mielessä tämä on vähän tällainen ennakoiva palanen. Saapa nähdä, tuleeko ensi jaksossa jonkinlainen sairaalakohtaus näiden hahmojen välillä. 🤔😁 Hyvä kyllä kun aloin illalla tuumailla ficciä uuden jakson katsomisen jälkeen, tämä oli järjestyksessä kolmas idea, joka putkahti mieleeni, mutta ensimmäinen, joka päätyi paperille asti.

Ja ai niin, spoilaa kymppijakson tapahtumia!



***



Huhhaaah, tämä on niin pehmoinen! Pitäisi hävitä useamminkin, jotta pääsisi tällaiseen lössöilemään...” Marito kihersi sairaalasängyllä jäseniään venytellessään.

“Jos niin sanot”, Outa hymähti kuivasti. Hänellä oli tunne, että Marito ylisteli yksityiskohtia puolittain siksikin, ettei olisi välittänyt ajatella Matakaraa vastaan kärsimäänsä tappiota.

“Oli se kyllä aikamoista”, Marito tuumaili kiinnostuneesti viitaten Outan ajatusten vastaisesti päivällä tapahtuneeseen yhteenottoon.

“Vähän pahan näköistä se oli”, Outa sanoi. “Ei Matakaran olisi tarvinnut sinulta tajua potkia.”

“Äh, Ouuta, kunnon työhän tehdään kunnolla loppuun, vai mitä? Se oli melkoinen spektaakkeli!”

“No sitä on paha kiistää.”

“Kerropas! Mitä sitten tapahtui, kun minulta räpsähti vintti pimeäksi?”

Outa rypisti otsaansa. “Matakara lähti pois ja tilanne rauhoittui.”

Marito ei näyttänyt turhan tyytyväiseltä moiseen antikliimaksiin. “Mitä muuta? Kai sentään joku järjesti asiaankuuluvan jatkon? Tiedäthän: joku julistaa dramaattisesti Matakaran voittajaksi, yleisö mylvii niin että linnut putoavat oksiltaan, paikalle järjestetään kebab- ja teetarjoilu...”

“Teetarjoilu?” Outa ei välittänyt kyseenalaistaa kebabia, mutta kaikki muu meni yli ymmärryksen.

“Niin juuri, tasapainon takia! Kunnon mätkinnän päälle sielunrauhaa teekupposesta!” Marito virkkoi heilutellen sormeaan Outan nenän edessä ja töytäisi sillä häntä hellästi otsaan. Outa tuhahti.

“Houritko sinä lääkepöllyissäsi, vai oletko hiljattain selvittänyt jotain teen sielunominaisuuksista?”

Marito virnisti omaan herttaisen maaniseen tapaansa. “En lopettanut vielä! Vielä teetarjoiluakin ennen homma menee niin, että sinä kannat minut prinsessatyyliin kentän halki, jolloin kaikki halukkaat ja ei-halukkaat saavat kyynelehtien osoittaa minulle kunniaa! Sitten Siguman jäsenet nappaavat itselleen trumpetit, joita he päristävät sievässä jonossa selkäsi takana suruviitat hulmuten...”

Outa kohotti kulmiaan. “Olet suunnitellut tätä pidemmänkin aikaa?”

“Voi, olen, mutten missään välissä ehtinyt jakaa sitä kanssasi! Hemmetti...”

“Täytyy laittaa muistiin seuraavaa rökitystä varten, jos sellaista koskaan tulee.” Mariton senpäiväinen tappio oli ollut suorastaan harvinaislaatuinen tämän maineen ja historian tietäen.

Marito painoi päänsä muhkeaan tyynyyn ja päästi mietteliään kuuloisen hengähdyksen. “Olenpa kovin onnellinen, ettei minusta paennut henki, ennen kuin sain tämän kaiken sydämeltäni, Outaseni. Miten kiusallisen matalalla profiililla sitä pitikin hävitä tänään... Tahdon sen teen ja torvisoiton!”

“No, suunnitelmasi yksi osa ainakin osui kohdalleen ilman erillistä vaatimustasi”, Outa sanoi pienen hiljaisuuden päätteeksi.

“Mikäs?”

Outa hymyili pienesti. “Kannoin sinut kentältä käsivarsillani kuin prinsessan.”

Mariton kasvot syttyivät. “Oikeasti? Hohhoo, asiaa! Hyvin ajateltu tyylipisteitä ja dramatiikkaa!”

“Lähinnä käytännön –”

“Hys hys hys, ei mitään vastaväitteitä, prinsessatyyli sen aina olla pitää!” Marito virkkoi päättäväisesti. “Vaiko sittenkin kuningatar? Kuningattaressa on enemmän potkua!”

“Jätän yksityiskohdat sinun huoleksesi”, Outa totesi. Sellaisia pohtiessaan Marito kuulosti täysin omalta itseltään.

“Kiitosta vain, Outaseni!” Marito virkkoi, ja tämän katse pysähtyi häneen hetkeksi tavalla, jota Outa ei ollut aikoihin todistanut. Niin hyvin kuin hän ystävänsä tunsi, hän tulkitsi sen pieneksi anteeksipyynnöksi huolen aiheuttamisesta. Mitäs sitä turhista, rapatessa roiskui, mutta Outa oli joka tapauksessa hyvillään, että Marito oli päässyt sairaalan pehkuihin nopealla aikataululla.

“Mitenkäs on, haluatko kokeilla tätä sänkyä?” Marito hihkaisi sitten notkauttaen Outan ajatukset linjastaan. Jep, tämä oli täysin oma itsensä.

“Jos niin vaadit.”

“Ja minähän vaadin! Minä se prinsessa olen!” Marito virnuili ja irvistäen siirtyi sivummalle, jotta Outa mahtui käymään kyljelleen tämän viereen. “Tai ei, kyllä kuningatar on parempi.”

“Päätähän jo.” Outa nykäisi lempeästi Mariton pitkää hiussuortuvaa.

“Ja minähän päätän!”

"Harakka."
"Oi kyllä! Krää krää."

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 620
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Hihihii, että oon ollut ihan muikeena onnesta, kun sinäkin olet hypännyt ainakin jonkin verran Bucchigiri?!:n kelkkaan ja kirjoittanut siitä ficinkin! Lisää saa ehdottomasti rustailla, haluan niin lukea muistakin ideoistasi! (Koska kuten tiiät, mä oon niin syvällä Bucchi-kuopassa, ja sun ficejä mä muutenkin haluan aina lukea :3)

Lainaus
En ole yleensä perillä uusista animeista, mutta onneksi on Larjus, joka tietää asioita ja jonka kanssa tätä monta jaksoa tiirasinkin ajatuksia jaellen.
No en mä nyt tiiä, miten perillä itsekään olen XD Vaihdellen tulee seurattua kausien uusia sarjoja, joskus enemmän, joskus ei yhtäkään. Bucchigiri?! kyllä herätti jo silloin aikoja sitten ensimmäisten uutisten aikaan kiinnostuksen, juurikin siksi kun on SK8:n tekijöiltä.

OuMa on kyllä niin mainio paritus ficciä varten, koska ah, molemmat hahmot on niin hyveitä ja parituksenakin toimivat erinomaisesti. Niin kuin ollaan puhuttu, tasapainottavat toisiaan mukavasti :3 Marito tarvitsee rauhallisen tukipilarinsa, ja pieni kaaos tekee Outallekin hyvää.

Lainaus
“Mitä muuta? Kai sentään joku järjesti asiaankuuluvan jatkon? Tiedäthän: joku julistaa dramaattisesti Matakaran voittajaksi, yleisö mylvii niin että linnut putoavat oksiltaan, paikalle järjestetään kebab- ja teetarjoilu...”
Marito on niin ekstra, että kyllähän jotain tollaista tarttee järjestää :D Tuli tästä kuvauksesta vähän mieleen ne aiemmassa jaksossa olleet Arajinin kuvittelemat skenaariot Minaton ja Siguman välisestä "sodasta" :P (Ne joissa Marito luovuttaa Siguman johtajuuden Arajinille ja kaikki on kaikessa yksinkertaisuudessaan niin dramaattista XD)

Lainaus
“Houritko sinä lääkepöllyissäsi, vai oletko hiljattain selvittänyt jotain teen sielunominaisuuksista?”
Minkähänlaista teetä on Maritolle sairaalassa tarjottukaan XD

Lainaus
Sitten Siguman jäsenet nappaavat itselleen trumpetit, joita he päristävät sievässä jonossa selkäsi takana suruviitat hulmuten...”
Vaikka tässä mainittiinkin trumpetit, mulle tuli mieleen se "epic sax guy" :D Pystyn kuulemaan mielessäni, miten Siguman tyypit soittaa tätä samalla kun Outa kantaa Marito-morsmaikkuprinsessansa kohti sairaalaa... 😂😂 Tän ficin nimestä mulle toisaalta tuli mieleen torvien kautta se Pasilan pätkä, jossa Repomies laulaa "anna mulle tunti turpaan, toinen torvisoittoa". Toi lainaus sopii yllättävän hyvin tähän ficiin muuten lol.

Lainaus
“Vaiko sittenkin kuningatar? Kuningattaressa on enemmän potkua!”
Kuningatar sopisi hyvin siinäkin mielessä, että Outahan on nimensäkin puolesta kuningas, joten... :D (Toisaalta Marito on sukunimensä kautta jumala. Siksi ne varmaan ovatkin yhdessä tunnettu nimellä God Kings.) Melkoisia kuninkaallisia joka tapauksessa. Vaikka Marito oiskin kuningatar niin halutessaan osaa varmasti olla melkoinen pillow princess :3 (Ai että sellasesta ois kiva kirjoittaa fici... jossa kunnon täyden palvelun service top Outa pitäis prinsessastaa huolta... *w*)

Saapi nähdä, päästäänkö ensi jaksossa (taas) sairaalaan Mariton kanssa, vai mitä hittoa tapahtuu. Yllättävän paljon kaikkea jokaisessa jaksossa kyllä, tai mä ainakin ihastelen aina, miten paljon niihin on aina mahdutettu. Että jos tekijät haluavat Mariton (ja katsojat) sairaalaan niin aivan varmasti sinne päädytään. Mutta jos ei muuta niin on sitten ainakin tämä sun ihana fici, joka oli mitä mainiointa luettavaa bussimatkalle töistä kotiin 8) Viihdyttävää dialogia, jossa oli sulle uskollinen tyyli ja joka sopi hyvin myös hahmoille.

Kiitosta tästä ♥ Oon tiekkö niin onnessani, kun ei tartte yksin vain olla kaiken tän Bucchigiri?!-fanitukseni kanssa vaan voin höpistä sulle ja vielä lukea sun kirjoittamia ficejäkin siitä! ♥♥ Se merkkaa mulle paljon. Kiitos ♥♥
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Maissinaksu

  • Trubaduuri
  • ***
  • Viestejä: 3 131
  • Kurlun murlun
Kiituksia jälleen, Larjus! <3 Kyllähän Bucchista nyt siinä määrin kivoja ficci-ideoita ryöpsähti mieleen, että niille oli syytä tehdä jotain rakentavaa. :D Tuo mukavaa tasapainoa Percy/Oliver-kuopassa viihtymiselle! Huvittavaa kyllä ensimmäinen idea, joka minulla tuli tästä fandomista mieleen, on sellainen, josta ei ole vielä mitään tekstiä docsissa. xD Ehkä senkin aika tulee tässä! Marito ja Outa ovat kyllä niin mainioita hekin, ja kuuluvat vielä samaan klubiin lempparini Haguren ja kylkiäisenä tulevan Jabashirin kanssa. <3 Marito on kyllä sen verran eksentrinen kaveri, että vähän mietin osaanko kirjoittaa IC:nä, muttei sen kanssa ainakaan kriisiä tullut!

Lainaus
Marito tarvitsee rauhallisen tukipilarinsa, ja pieni kaaos tekee Outallekin hyvää.
True. :D Parasta on lisäksi se, ettei Outa edes kritisoi Mariton päähänpistoja, kunhan menee mukana ja toimii hiljaisena järjen äänenä.

Lainaus
Pystyn kuulemaan mielessäni, miten Siguman tyypit soittaa tätä samalla kun Outa kantaa Marito-morsmaikkuprinsessansa kohti sairaalaa...
Olisi kyllä ihan huikea. xD Mutta yhyy, nyt ei ainakaan vielä saatu kuulla mitään vastaavaa ideointia tai tuumailuja, kun Marito vielä makoilee kanttuvei sairaalassa. D: Paras ollakin, että tämä vielä löytää tiensä sieltä ulos iloisesti Outan käsipuolessa kauden finaalia varten. <3

Lainaus
(Ai että sellasesta ois kiva kirjoittaa fici... jossa kunnon täyden palvelun service top Outa pitäis prinsessastaa huolta... *w*)
Lukisin niin kyllä! (^^)/ Tästä shipistä on kyllä moneksi!

Kiituksia kommentista ja kohti uusia buccheiluja! <3

- Mai
"Harakka."
"Oi kyllä! Krää krää."