Kirjoittaja Aihe: Holvikaaren alla, S, parodia  (Luettu 4168 kertaa)

Linne

  • ***
  • Viestejä: 710
  • Hämmentynyt pesukarhu
Holvikaaren alla, S, parodia
« : 13.08.2023 19:13:19 »
Tekstin nimi: Holvikaaren alla
Kirjoittaja: Linne
Fandom: originaali
Ikäraja: S
Genre: parodia
A/N: tiedättehän ne saamarin kohtaukset, missä leffan/kirjan alussa tapahtuu jotain jännää ja mystistä, minkä merkitys paljastetaan joskus tunnin tai sadan sivun päästä? No minä inhoan niitä kohtauksia.
Osallistuu spurttiraapaleeseen, sanana aina. Omistettu Maissinaksulle <3


Pimeässä käytävässä, holvikaaren alla, kaksi hahmoa kohtaavat.

Huppu verhoaa kummankin kasvoja, eikä niistä voisi mitään päätelläkään: he suorittavat salaista tehtäväänsä, eikä ikiaikaisen veljeskunnan historiassa kukaan ole koskaan paljastanut kasvojaan. He pysyvät nimettöminä, aina ja ikuisesti.

Hahmot seisovat hetken hiljaa, tarkastellen toisiaan. Lopulta toinen kaivaa kaapunsa kätköistä paketin ja ojentaa sen toiselle. Sanaakaan sanomatta, hyvästejä jättämättä, hän kääntyy ja kiiruhtaa tiehensä.

Paikalleen jäänyt hahmo jää tarkastelemaan saamaansa esinettä. Onko se sitten paperiin kääritty paketti, sinetöity kirje tai kenties nukkuva vauva, sitä ei tarina kerro.

Hahmo kääntyy samaan suuntaan mistä tulikin, ja palaa ripein askelin suorittamaan tehtäväänsä. Holvikaari jää jälleen ylhäiseen yksinäisyyteensä.
Kaikki perinteet ovat typeriä. Siksi ne ovat perinteitä

rosegold

  • ***
  • Viestejä: 142
Vs: Holvikaaren alla, S, parodia
« Vastaus #1 : 29.02.2024 13:02:50 »
Mulla tuli tästä jotenkin mieleen Dan Brownin kirjat  :D sulla on kyllä pointti tuossa, että onhan tällaiset kohtaukset aika ärsyttäviä. Ja toki tällaiset tapahtuu mielellään keskellä yötä jossain mystisessä, autiossa paikassa. Mua jäi se vauva-mahdollisuus huvittamaan. Mysteerinen tunnelma menisi kyllä pieleen, jos se vauva sattuisi itkemään.

Claire

  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 1 757
  • grafiikka © Ingrid
Vs: Holvikaaren alla, S, parodia
« Vastaus #2 : 26.03.2024 02:37:27 »
Lainaus
tiedättehän ne saamarin kohtaukset, missä leffan/kirjan alussa tapahtuu jotain jännää ja mystistä, minkä merkitys paljastetaan joskus tunnin tai sadan sivun päästä? No minä inhoan niitä kohtauksia.
Niin minäkin XD Sitten luin tämän ficin ja repesin, koska vaikka tiedän, että tämä on parodia aiheesta, niin nyt mua ärsyttää ja naurattaa samaan aikaan, kun en varmaan koskaan saa tietää, keitä nämä kaksi hahmoa ovat, miksi he kohtasivat, miksi toinen hahmo antoi toiselle mysteerisen esineen ja mikä kumma se mysteerinen esine nyt oli :'D Yritin vielä lukea tekstin uudelleen, jos saisin siitä jotain vihjeitä irti enemmän kuin ensimmäisellä kerralla, mutta tietenkään en saanut xD Voitko kirjoittaa jatkoa?!

Ei mutta oikeasti, ihan täydellisesti parodioitu :D
I threw my hands in the air and said:
Show me something

He said: ”If you dare, come a little closer