Kirjoittaja Aihe: Spartacus (TV Series): Agron/Nasir, Rakkaus ei enää pakene, S  (Luettu 1320 kertaa)

Ygritte

  • [igrit]
  • ***
  • Viestejä: 522
Ficin nimi: Rakkaus ei enää pakene
Kirjoittaja: Ygritte
Ikäraja: S
Fandom: Spartacus (TV series)
Pari: Agron / Nasir

Osallistuu Valloita fandom-haasteeseen. Ja oikeastaan olen jo vähän aikaa leikitellyt ajatuksella kirjoittaa Nagronia suomeksi, joten tämä siitä tuli.



Agron ei olisi koskaan uskonut, että tämä päivä tulisi. Että jumalat pilailisivat hänen kohtalollaan niin pahasti, että hän pyytäisi Crixukselta anteeksi. Mutta nyt se tuntui ainoalta oikealta vaihtoehdolta. Hyvältä se ei tuntunut, mutta oikealta.

“Kun ei ole, kuin yksi, joka täyttää koko sydämesi.” Agron mumisi ja toivoi, että Crixus ymmärtäisi hänen puhuvan tälle.

“Ymmärrän nyt, miksi mies kuolisi taistellessaan rakkaansa vuoksi.” Agron sanoi. Crixus vilkaisi häntä.

“En koskaan unohda niiden apua, jotka auttoivat minua saamaan Naevian takaisin.” Crixus sanoi matalalla äänellä. Agron tiesi, että se oli tarkoitettu sodanjulistukseksi, mutta hän ei aikonut taistella. Ei nyt, kun Nasir katsoi häntä väkijoukon toisella puolella. Tyytyväisenä, ylpeänä, rakastuneena.

Ei, Agron ymmärsi entistä tarkemmin, miksi Crixus oli hänelle vihainen. Hän jopa koki, että Crixuksella oli oikeus vihaansa, vaikka hän ei koskaan tunnustaisi kenellekään ajattelevansa niin. Nasirin kanssa vietetyt yöt olivat pehmentäneet hänen sydämensä.

Niin, Nasir. Agron ei ollut koskaan ajatellut rakkautta. Kyllähän hän oli nähnyt jonkun joskus rakastuvan, kun he olivat eläneet vielä omassa heimossaan, kun Duro oli vielä ollut elossa… Mutta Rooman valtakunnassa rakkautta oli hyvin vähän, jos ollenkaan.

Mutta Nasir ei ollutkaan Roomasta. Ja vaikka Nasir oli ollut orjana lähes 20 vuotta, ei valtakunta ollut onnistunut turmelemaan hänen sieluaan.

Agron huokaisi ja nyökkäsi Crixukselle. Nyt hän ymmärsi.
This won't turn into a hyperfixation
and
Other Hilarious Jokes You Can Tell To Yourself

Hurrikaani

  • Uneksija
  • ***
  • Viestejä: 299
  • Your living your live only once. Remember that.
Uuuuuu. :3

Jotenkin tulin ihan fiiliksissä tätä lukemaan koska noh tää ficcailukeskustelu ja tekstien heittely toisille oikeastaan alkoi, Nargon ficillä. XD

Tää oli jotenkin ihanan herkkä, ja semmoinen hetki kaiken tapahtuman keskellä. Usko pois kyllä tää suomeksikin taipuu!

Fandom ei ole itselle edelleenkään mikään super tuttu, mutta ei se ficcien lukemista estä. :D mulla ei ehkä ollu tässä nyt mitään kauheen punaista lankaa mutta ajattelin et kommentti ilostuttaa kuitenkin. :3

Lähetetty minun M2006C3LG laitteesta Tapatalkilla

Ei unelmiin uskominen ole lapsellista.
Listaukseksi haukkuvat

Ygritte

  • [igrit]
  • ***
  • Viestejä: 522
Kiitos ihanasta kommentista, Hurrikaani! <3

Ihana, että muistit, että kaikki ficcailuhöpinät ja betailut alkoi Nagron-fikistä!:D Olin jo itse unohtanut!:D

Silloin taisin kirjoittaa englanniksi, mutta nyt tosiaan olen haaveillut Nagronin kirjoittamisesta suomeksi. Vähän vaatii ehkä totuttelua, mutta toisaalta, kun tykkään kirjoittaa suomeksi, tämän kirjoittaminen oli tosi miellyttävää.

Ehkä siis uskallan kirjoittaa näitä enemmänkin tänne:D Ja siis sun kommentti ilostutti ihan älyttömästi, kiitos vielä!:3
This won't turn into a hyperfixation
and
Other Hilarious Jokes You Can Tell To Yourself