Kirjoittaja Aihe: Kielletty rakkaus, Romeo ja Julia (Sandra/Daniel songfic,romance,angst ) S  (Luettu 6472 kertaa)

Pipe

  • ***
  • Viestejä: 970
Authors: Pipe
fandom: Kielletty Rakkaus
Rating: S
Pairing: Daniel Toivonen/Sandra Bovallius
Genre: Romance, angst, songfic
Beta: Ei ole. Virheistä saa ilmottaa!
Varoitukset: insesti
Disclaimer:Mä en omista Danielia enkä Sandraa. Enkä sen enempää Kiellettyä Rakkauttakaan. Enkä omista biisiä. Se on Movetronin. :)
A/N: Mä oon rakastanu Kiellettyä rakkautta siitä asti kun se alko Suomen telkkareista (mtv3) tulla ja sitä sarjaa tuli sitten pari kesää ja luvattiin että tulee seuraavina kesinäkin tätä samaa sarjaa. Kunnes jostain katsosta talvella luin suru-uutisen. Kiellettyä rakkautta ei tulla enään näyttämään. Sarja päätty suomessa siihen kun Daniel ja Sandra suuteli ja Eva näki ne. Ja sit Daniel ja Sandra huomas Evan ja kaikki kolme järkytty. Loppu on mun omaa mielikuvitusta. Olis kiva saada kommentteja ja kuulla haluutteko lukee kenties lisää Kielletty Rakkaus -ficcejä. Tää oli muuten eka Kielletty Rakkaus-fic jonka oon koskaan kirjottanu ja kirjotin sen ihan just äskön. :). Toivottavasti tästä pidetään!!
__________________________________________________________________________________

Movetron - Romeo ja Julia

Puutarhan Veronan kauneimman kanssas nähdä sain
nyt mietin vain, rakkaimpain,
milloin nään sen uudelleen [milloin nään sen uudelleen2x]


Me kohdattiin meidän kakskymmentä vuotissyntymäpäivänä. Mä rakastuin suhun heti. Sussa oli jotain, joka vetos muhun. Silloin kerroit nimes ja mä kerroin omani. Sun nimes oli mulle, kuin rakkain aarre. Aarre, jota ei koskaan sais hukata. Sä olit mun ainoa rakkaus. Ainoa  oikea rakkaus.

Vuoksi muiden en sua nähdä saa
sä vaikka kerroit sen
on uskoa se vaikeaa
Faijas tietää sai
Eri kastiin me synnyttiin
Sä Montague oot kai
Mut Juliaksi kastettiin (Juliaksi kastettiin)


Tuli se päivä jolloin vein sut äidin luo. Äiti oli tunnetusti sellainen, että se flirttaili kaikille, myös sulle. Mutta sä et välittänyt siitä. Sä olit vain mun oma. Sitten sä veit mut sun isän luo ja sun hoitotädin luo. Se kysy mun nimen ja mä vastasin sille. Se muuttu jotenkin oudoks.
Pian sainkin kuulla totuuden. Sä olit mun kaksoisveli. Mä olin rakastunu omaan kaksoisveljeeni. Miksi mulle piti aina käydä näin? Me ei voitas olla yhdessä. Sandra Bovallius ja Daniel Toivonen. Ikuiset rakastavaiset, ja kuitenkin me rakastettiin toisiimme aivan väärin. Mä haluisin vaihtaa nimeni ja sukuni.

Mietin vain,
miten kohdata voitaisiin
silmin suljetuin
kuun valossa suudeltaisiin


Mietin miten me voitais olla yhdessä, ilman että me ei tuotettais kellekkään tuskaa. Ilman että meidän rakkaus ei kärsisi. Saatais olla vain kahdestaan. Suudella ja olla yhdessä. Se ei haittais silloin ketään. Ei kenenkään tarvis ees  tietää. Silloin mä kuulin, että olin sairastunut syöpään. Mä halusin selviytyä. Sä annoit mulle voimaa selviytyä. Mä rakastin sua liikaa en voinut jättää sua.

kertosäe:
Sä oot mun Romeo
mä oon sun Julia
en suudella saisi sun huulia
sä oot mun Romeo
mä oon sun Julia
tää Capuletin kai suvun on tuuria
(mut Juliaksi kastettiin)


Mä rakastan sua ja sä rakastat mua, mutta me ei saatais olla yhdessä. Mä en voi käsittää miten maailma voi olla niin epäreilu. Miks jotkut saa kokea rakkauden ja toisilta se kielletään? Mä haluaisin vaan suudella sua, mutta tiedän että se ei ole sallittua. Silti en voi estää itseäni. Mä rakastuin suhun. Sitä rakkautta ei voi tappaa. Tää on just niin mun tuuria. Mä haluan vain olla edes kerran onnellinen, Miks mä en saa olla sitä?

Kirjeen viimeisen
laitan mukaan Lorenzon
milloin saat vain sen
käynnistäthän Alfa-Romeon


Sä toit mulle kirjeen. Sä kerroit siinä tuntees ja halusit viedä mut pois täältä. Halusin tulla sun mukaan. Rakastan sua aivan liikaa, tule luokseni ja pelasta minut pahuudelta. Halusin vain kerran rakastaa ja olla onnellinen, mutta se on mahdotonta.

Sä oot mun Romeo
mä oon sun Julia
en suudella saisi sun huulia
sä oot mun Romeo
mä oon sun Julia
tää Capuletin kai suvun on tuuria
(mut Juliaksi kastettiin)


Meidän rakkaus oli kielletty. Niin kaikki sitä sanoi. Mutta silti tunsin liikaa vetoa sinuun. Sinulla oli tyttöystävä, minun paras ystäväni. Myös minulla oli poikaystävä, mutta silti sinä olit paljon rakkaampi. Olin sinä iltana riidellyt äidin kanssa ja hain lohtua sinusta. Tiesin, että osaat lohduttaa.
Katsoit minuun ja minä katsoin sinuun ja samassa me suutelimme tosiamme. Samassa tyttöystäväsi tuli kotiin ja hän näki meidät.

Sä oot mun Romeo
mä oon sun Julia
en suudella saisi sun huulia
sä oot mun Romeo
mä oon sun Julia
tää Capuletin kai suvun on tuuria
(mut Juliaksi kastettiin)


Sä irrottauduit mun suudelmasta.
”Daniel, mitä nyt?”
”Eva, tää ei oo sitä miltä se näyttää!”
Sä huusit tummahiuksisen tytön perään. Mä muutuin valkoiseksi. Oliko Eva tullut kotiin? Mitä se aatteli. Että mä olen joku outo ilmestys, joka kuolaa veljeensä. Eva ei ollut tiennyt miten mä ja Daniel oltiin tavattu.
Sä lähit Evan perään. Mä huusin sua jäämään. Mä olin särkynyt. Nyt Eva luuli et veisin Danielin siltä, mutta eihän se ollut mahdollista.
Se oli mun tuuria että me oltiin kaksosia. Minä ja Daniel
Mutta mä yritin oppia rakastamaan Danielia, niinkun veliä mutta se oli vaikeaa, jollain tavalla mä kuitenkin onnistuin. Mutta samalla kuulin että mun syöpä oli uusiutunut ja mulla ei ollut enään kauaa aikaa elää.
Kielletty rakkaus -Daniel ja mä- rakastavaiset kaksoset. Meidän tarina oli kuin Romeon ja Julian.
 


« Viimeksi muokattu: 11.11.2014 01:02:20 kirjoittanut plööt »
Yritän vain hymyillä, vaikka olen jo kuollut sisältä <3
♥Polseres Vermelles- Polseres amunt♥

Tuuli Lumi<3Draco Malfoy
Drarry♥
Wilmon♥
Edmar♥ *bromance*

♥Twc♥

Ava by: Ingrid

Pipe

  • ***
  • Viestejä: 970
Kiits Kelmikiti.. ees yks kommentti :D. Kielletty Rakkaus oli tv-sarja joka tuli n. 5 vuotta takaperin kesällä salkkareiden tilalla. Rakastuin sarjan ideaan ja otti sikana päähän kun se lopetettiiin keksen..
Yritän vain hymyillä, vaikka olen jo kuollut sisältä <3
♥Polseres Vermelles- Polseres amunt♥

Tuuli Lumi<3Draco Malfoy
Drarry♥
Wilmon♥
Edmar♥ *bromance*

♥Twc♥

Ava by: Ingrid