Kirjoittaja Aihe: Stranger Things: Minun idioottini, K-11, Joyce/Hopper  (Luettu 1738 kertaa)

Violetu

  • Draamaprinssi
  • ***
  • Viestejä: 5 968
Otsikko: Minun idioottini
Fandom: Stranger Things
Ikäraja: K-11
Kirjoittaja: Violetu
Paritus: Joyce Byers/Jim Hopper
Genre: Hurt/Comfort, fluff (puoltoistaraapale)

A/N: Spoilaa neloskauden viimeisiä jaksoja! Ja noin ylipäätään tämä aukeaa paremmin, jos sarja on tuttu. Vaikka ei tässä nyt varsinaisesti paljon mitään tapahdu ::)
Tämä osallistuu Sadonkorjuuetydi-haasteeseen ja on saanut vähän inspistä tästä kuvasarjasta (S).

***

Minun idioottini


Joyce katsoi Hopperin arpeutuvaa selkää, ja naisen kurkkua kuristi.
Hän ojensi kätensä, kuljetti sormeaan yhtä ilmiselvää ruoskaniskua pitkin.
Iho oli irvokkaasti kohollaan. Jälki kertoi, että isku oli pureutunut syvälle.
Hopper ei värähtänytkään, miehen ilme oli pehmeä. Tämä katsoi Joycea silmät tulvillaan lämpöä.

“Sinä olit aivan yksin”, Joyce kuiskasi ääni vavahtaen.

Nainen siirsi kätensä Hopperin selältä tämän poskelle, joka oli vähemmän pyöreä kuin Joycen muistoissa.

“Minun tarvitsi kai olla omillani, että sain asiat perspektiiviin. Tämä ei toki ollut mieluisin tapa olla itsekseen”, Hopper näytti hiukan nololta, mutta vastasi Joycen kosketukseen tarttumalla naisen kasvoihin.

“Anteeksi, Joyce. Olin idiootti.”

“Minun idioottini”, Joycen sanoissa oli varovainen kysymys.

Nainen kohottautui varpailleen ja heidän huulensa kohtasivat suudelmassa täynnä patoutunutta kaipausta. Hopper antoi toisen kätensä jäädä Joycen niskaan ja veti toisella naisen tiukasti itseään vasten.
Se riitti Joycelle vastaukseksi. Hän huokasi painautuessaan Hopperia vasten Neuvostoliiton kylmässä, kirkossa, jota salakuljettaja käytti tavaravarastonaan.

Tässä hetkessä olivat vain he kaksi.



***

I spend my days so close to you
'cause if I'm standing here,
maybe everyone will think I'm alright.
.

Angelina

  • back to my roots
  • ***
  • Viestejä: 6 501
Vs: Stranger Things: Minun idioottini, K-11, Joyce/Hopper
« Vastaus #1 : 12.12.2022 20:13:14 »
Hahaa, mulle napsahti Tonttuiluhaasteessa tehtäväksi kommentoida jotain sun tekstiä ja koska iso osa niistä on jo kommentoituna, niin päätin napata vähän itelleni vieraampaa fandomia. Toki siis olen ensimmäisen kauden nähnyt ja tiedän Hopperin ja Joycen, niin ei tässä totaalisen vierailla vesillä olla :3

Hopper oli jo heti ekalla kaudella yks mun suosikkihahmoista ja oli jotenkin hellyttävää lukea tällaista softimpaa tekstiä hänestä <3 Kävin lukemassa spoilereita

Spoiler: näytä
ja nähtävästi nämä kaksi seurustelevat canonissakin - joka tapauksessa olit kirjoittanut tämän kohtauksen tosi uskottavasti ja olisin ostanut tämän anyway, olivatpa he sitten oikeasti yhdessä tai eivät. Molemmat näistä hahmoista ovat muutenkin sellaisia, että ansaitsevatkin jotain hyvää elämäänsä <3


Lainaus
Hän ojensi kätensä, kuljetti sormeaan yhtä ilmiselvää ruoskaniskua pitkin.
Iho oli irvokkaasti kohollaan.

Tää oli mun mielestä hienosti kuvailtu ja loi kyllä hyvinkin aidon mielikuvan. Hopper-parka :<

Lainaus
Hopper ei värähtänytkään, miehen ilme oli pehmeä.

Naaww, näin tämänkin jotenkin todella elävästi mielessäni. Karski Hopper, joka kuitenkin katsoo pehmeästi ja lämpimästi itselleen tärkeitä ihmisiä :3 Ajatus Hopperista ja Joycesta yhdessä ylipäätään on jotenkin kovin hellyttävä.

Lainaus
“Anteeksi, Joyce. Olin idiootti.”

“Minun idioottini”, Joycen sanoissa oli varovainen kysymys.

Ah, perfect ♥

Sori nyt kun nappasin fandomia joka ei oo niin hyvin mulla hallussa, mutta päätin ettei nyt ainakaan mennä Potterilla tällä kertaa :D Joka tapauksessa tykkäsin tästä pätkästä kovasti, tää tuntui sekä fandomille että hahmoille uskolliselta, vaikka en niin hyvin perillä olekaan :3 Kiitos <3


or perhaps in slytherin,
you'll make your real friends


bannu © Inkku

Sylikisu

  • Höttöilijä
  • ***
  • Viestejä: 444
  • Mitähän tänään mailansa kanssa tekisi?
Vs: Stranger Things: Minun idioottini, K-11, Joyce/Hopper
« Vastaus #2 : 16.12.2022 16:17:26 »
Pitkästä aikaa tieni kävi takaisin Finfanfuniin. En tiedä, muistaako kukaan minua enää täällä, mutta minä tunnistin sinun nimimerkkisi. Marvelin parissa tuli pyörittyä jonkin aikaa täällä ennen kuin Marvelista tuli lievästi sanottuna last season. Ei ole ollut aikaa puuhata tämän harrastuksen parissa, mutta otetaan vahinkoa takaisin mikä ehditään. Syksyllä Stranger Things tuli itsekin pyöritettyä ja tästä parituksesta on muodostunut lempparini. Tämä teksti oli ihanan suloinen ja lämmin. Kärsimyksen jälkeen on ihanaa kuvitella Hopperin saavan hoivaa Joycen sylissä ja tervehtyvän sen avulla takaisin täysiin voimiinsa.  :)

Violetu

  • Draamaprinssi
  • ***
  • Viestejä: 5 968
Vs: Stranger Things: Minun idioottini, K-11, Joyce/Hopper
« Vastaus #3 : 17.12.2022 16:59:19 »
Kiitos kommenteista <3

Angelina: Oikein hyvä valinta, aina kiva saada nollakommentoituun palautetta :D Voisin oikeasti kuvailla jotain tuollaisia fyysisiä vammoja vaikka millä mitalla mikä mussa on vikana, joten kiva jos toimi xD Onhan nää nyt söppänöitä keskenään, canonissa on myös niin kiva se näiden välinen jännite 🥴 Kiitos kommentista!

Sylikisu: Ei vitsit, kiva, että olet palannut, oikein hyvin muistan sut<3 "Last season" on kyllä erittäin hyvin kuvaava sana Marvelille tätä nykyä 🙈 (vaikka Buckyn takia teen aina välillä paluun ficcailemaan siitä 😂) Naww, kieltämättä sopii näille kahdelle toisen hoivaaminen oikeastaan kummin päin vaan<3 Kiva kun luit ja kommentoit!

I spend my days so close to you
'cause if I'm standing here,
maybe everyone will think I'm alright.
.