Kirjoittaja Aihe: Yuri!!! on Ice: Homeutus, S, JJ/Otabek, tuplaraaple  (Luettu 835 kertaa)

Maissinaksu

  • Trubaduuri
  • ***
  • Viestejä: 3 128
  • Kurlun murlun
Ficin nimi: Homeutus
Kirjoittaja: Maissinaksu
Fandom: Yuri!!! on Ice
Ikäraja: S
Mukana: JJ/Otabek
Genre: Elämänviipale ja vähän fluffia

Summary: "Opetat minulle vääriä ilmaisuja, Jean. Tätä menoa englannistani muodostuu jokin outo mutantti."

A/N: Kävin läpi docsin sekalaisten ficcien kansiotani ja löysin tämän puolivalmiina sieltä pohjalta. Tätä on kai aloiteltu joskus syksyllä 2020, mutta paha sanoa. 😂 En väitä, että tämä fandom tai ship olisivat itselle kovin ajankohtaisia atm, mutta kiva oli hypätä Yuriin hetkeksi. Osallistuu haasteeseen Multifandom.



***



"Huh hellettä!" JJ pyyhkäisi hikeä ohimoltaan ja nojautui raskaasti puistonpenkin selkänojaa vasten. "Sano minun sanoneen, tällainen sää ei ole ihan tavallista näillä seuduilla."

"Vaihtelu toisaalta virkistää", vieressä istuva Otabek totesi mutustaessaan punaista sorbettiaan. JJ myhäili vastaukseksi ja upotti suunsa omaan vaaleansiniseen sorbettiinsa. Makuna oli vesimeloni, vaikkei sitä värin puolesta olisikaan heti arvannutkaan.

"Kylmät herkut eivät kyllä arvosta tätä paahdetta…" JJ ryysti kämmenselälleen valuneita vanoja. Hänen käteensä jäi haaleansininen läntti, jota hän jäi hetkeksi silmäilemään. Sehän tarjosi hänelle hyvän idean.

JJ katsahti Otabekia ja tavoitti tämän ruskeat silmät. Tummat kulmat kurtistuivat epäilevästi.

"Mitä nyt?"

"Eipä ihmeempiä. Sinulla vain on suupielessäsi sorbettia."

"Niinpä tietysti", Otabek mutisi, muttei ennättänyt pyyhkäistä lautasliinalla, kun JJ nojautui lähemmäs ja painoi Otabekin suupieleen suukon, lipaisipa vielä tämän poskeakin hellyydenosoituksensa perään.

"Kas noin!"

"Mitähän mahdoit saavuttaa?" Otabek tuhahti, vaikkei vetäytynytkään kauemmas.

"Hienon sinisen viivan!" JJ tokaisi.

"Vai että hienon... Ettei näyttäisi homeläiskältä."

"Enhän minä sinua homeuttamaan menisi!" JJ virkkoi ja tajusi vähän viiveellä puhuneensa vähän sinne päin.

"Homeuttamaan?" Otabek toisti huvittuneena.

"Homehduttamaan."

Otabek huokaisi syvään. "Opetat minulle vääriä ilmaisuja, Jean. Tätä menoa englannistani muodostuu jokin outo mutantti."

"Älähän takerru pikkuseikkoihin!" JJ nurisi ja laski päänsä Otabekin hartialle. "Tämä hellesää laittaa aivot muusiksi mennen tullen."

"Sitä on vaikea kiistää.

"Harakka."
"Oi kyllä! Krää krää."