Kirjoittaja Aihe: Ahkera opiskelija [S, raapale, dialogi, Hermione/Kuhnusarvio]  (Luettu 3160 kertaa)

Jennea

  • Vieras
Title: Ahkera opiskelija
Author: Jennea
Beta: Ei ole
Pairing: Hermione/Horatius Kuhnusarvio
Rating: S
Genre: romantiikkaa, raapale
Disclaimer: Hahmot ovat J.K Rowlingnin luomia, joten en omista heitä. En saa tästä korvausta.
Summary: Hermione haluaa olla jokaisen opettajan suosikki.

A/N: Osallistuu siis viikottaiseen raapalehaasteeseen, jonka tämän viikkoisena aiheena on Horatius Kuhnusarvio. Raapale siis kyseessä.


"Noh, neiti Granger. Joudupas nyt. Tunti on päättynyt."
"Professori Kunhusarvio?"
"Niin Granger?"
"Mietin vain, että tapaammeko tänä iltana vielä?"
"No, itse asiassa olen miettinyt, että Kuhnukerho kokoontuisi tänä iltana. Että ehkä me tosiaan tapaamme!"
"Professori, tarkoittaisin, että tapaisimmeko me..."
"Niin?"
"Kahdestaan."
"Kahdestaan, mitä sinä tarkoitat? Sillä... Neiti Granger. Minusta tuntuu, että sinä olet nyt hieman liian lähellä."
"Koskaan ei voi olla liian lähellä."
"Öh, köhöm. Tuota noin..."
"Niin?"
"Nyt minusta tuntuu, että menet liian pitkälle. En hyväksy tällaista. Minähän tosiaan olen professori."
"Hyvä on. Tahdon vain, että professori tietää miten paljon arvostan teitä. Tosiaan arvostan."
"Mukava kuulla. Ja ehkä me voisimme tavata myös kahdestaan. Opiskelumerkeissä."
"Totta kai. Näkemiin, professori."
« Viimeksi muokattu: 26.05.2015 00:49:47 kirjoittanut Kaapo »

Sierra

  • ***
  • Viestejä: 322
Vs: Ahkera opiskelija
« Vastaus #1 : 15.06.2008 08:32:54 »
Oo Hermione on kiero ;] Paritus on suoraan sanottunua ällöttävä, mutta ehkä siitä voi saada hitin? En mä tiedä, mutta tuore se ainakin on, en oo ikinä lukenut vastaavaa. Dialogit on aina mun mielestä tosi hyviä, koska ei silleen tiedä mitä rivien välissä tapahtuu, mutta sitten seuraavasta lauseesta arvaa. Tosi hyvin kirjoitettu, ja lopussa Kuhnis heltyikin vähän, love it.

Kiitos tästä!
“Aha! What villains are these, that trespass upon my private lands! Come to scorn at my fall, perchance? Draw, you knaves, you dogs!” -Sir Cadogan

Snapu on Pyörylä

  • Sulttaani
  • ***
  • Viestejä: 1 209
  • Yksäröikää yksinäistä.
Vs: Ahkera opiskelija
« Vastaus #2 : 15.06.2008 11:33:07 »
Oi, tää oli ihana :'D Rakastuin nyt ihan täysin Hermione/Horatiukseen! <3

Ihanaa dialogia, hihittelin ihan koko ajan, että eikö se Kuhnis nyt ymmärrä, mitä Hermione yrittää! No, kyllä se sitten taisi lopulta tajuta ja vähän lämpenikin Hermionelle. Että hienoa!

Lainaus
"Kahdestaan, mitä sinä tarkoitat? Sillä... Neiti Granger. Minusta tuntuu, että sinä olet nyt hieman liian lähellä."
"Koskaan ei voi olla liian lähellä."

Helmi :'D

Pyörylä kiittää! ...ja ei tähän millään jatkoa saisi? ;)


"I don't think you can take it seriously unless you joke about it." -Robert Downey Jr.
Ficit | avatar by princessbloomy @ lj.com

Jennea

  • Vieras
Vs: Ahkera opiskelija
« Vastaus #3 : 15.06.2008 13:35:22 »
Sierra: Hehee, itsekään en ole parituksen suuri ystävä, mutta ajattelin kokeilla, että mitä tulee. :) Mutta kiitoskiitos tosi paljon ja mukavaa kun luit.

Snapu on Pyörylä: Heh, hienoa jos pidit. Kuhnusarvio on tunnetusti hieman hidas toimissaan. :D Eöh, en tiedä tuosta jatkosta. Luultavasti jätän nyt tämän pituiseksi. :) Tämä oli vain tällainen pieni inspiraatio keskellä yötä. :) Mutta ihanaa kun luit. Kiitos!

Taki

  • ***
  • Viestejä: 258
Vs: Ahkera opiskelija
« Vastaus #4 : 15.06.2008 23:33:39 »
Yllättävän aaww! :D Varsin hyvin onnistunut raapale siinäkin mielessä, että sait näinkin pitkän keskustelun sujuvasti ahdettua sataan sanaan. Vuoropuhelumuoto sopi tähän erittäin hyvin.

Jennea

  • Vieras
Vs: Ahkera opiskelija
« Vastaus #5 : 15.06.2008 23:37:53 »
Taki: Voi kiitoskiitos! Dialogi oli minunkin mielestäni paras vaihtoehto. Kiva kun luit. :)

ruskaretki

  • Vieras
Vs: Ahkera opiskelija
« Vastaus #6 : 16.06.2008 20:09:09 »
Tämä oli tosi kiva! Osasin jotenkin kuvitella tuon tilanteen ja hihittelin täällä itsekseni, että "voi kun tuo Kuhnusarvio on hidasälyinen!" (;

Jennea

  • Vieras
Vs: Ahkera opiskelija
« Vastaus #7 : 16.06.2008 21:34:45 »
Ruskaretki: Voi kiitos! Mukava kuin luit ja kommentoit. :)

Ringo

  • Vieras
Vs: Ahkera opiskelija
« Vastaus #8 : 17.06.2008 00:13:13 »
HAHHAAA! :'DDD Hermione todellakin on kiero! : D Kerrankin! :D voi tämä oli niin.. niin.. hieno. XD Tämä selittääkin Hermionen hyvän koulumenestyksen! ;) hehhee, voi minun piti mennä nukkumaan, mutta silmäni eksyivät vahingossa tämän ficin paritukseen.. enkä voinnut vastustaa kiusausta. ;D

Jennea

  • Vieras
Vs: Ahkera opiskelija
« Vastaus #9 : 17.06.2008 09:57:46 »
Ringo: Heheh, mukavaa jos pidit. :D Kiitoskiitos! :)

Psyko

  • Luihuinen
  • ***
  • Viestejä: 159
  • Shit happens
Hermione ja Kuhnusarvio?  ;D Nyt täytyy sanoa, että tämä paritus ei ole juolahtanut edes minun pervoon mieleeni. Siksi tämä onkin jo itsessään helmi!  ;D

Lainaus
"Kahdestaan, mitä sinä tarkoitat? Sillä... Neiti Granger. Minusta tuntuu, että sinä olet nyt hieman liian lähellä."
Hahaha, repskops  ;D

FractaAnima

  • Francesca R. Anima
  • ***
  • Viestejä: 4 096
  • Like Molly Weasley, but Slytherin
En ole varma, onko kirjoittaja enää edes finissä, mutta kommentoin silti.
Hauska lyhyt dialogi, joka toimii. Kuhnusarvio on ihanan hömelö, kuten oikeasti onkin.
Olisikohan Hermione valmis tekemään näin radikaaleja ratkaisuja opettajain suosion tähden? ;D

- Frac



I'm into Herbology now u_u