Kirjoittaja Aihe: One Piece: Vauvahaaveita, S, one-shot  (Luettu 1593 kertaa)

Kaatosade

  • pervektionisti
  • ***
  • Viestejä: 4 856
  • kiero ja sarkastinen
One Piece: Vauvahaaveita, S, one-shot
« : 18.01.2015 01:56:04 »
Fandom: One Piece
Disclaimer: En omista hahmoja enkä maailmaa, enkä saa leikkimisestä muuta kuin hyvää mieltä.

Otsikko: Vauvahaaveita
Kirjoittaja: Pics
Paritus: Luffy/Zoro
Ikäraja: S
Genre: draama, fluff, huumori
Summary: "Meidän pitäisi hankkia lapsia!"

A/N: Oli tarkoitus kirjoittaa raapale, mutta teksti venyikin tämän mittaiseksi. No, OTP-pölöily on aina iloinen asia. Tästä neronleimauksesta sopii syyttää episodia 318.



Vauvahaaveita

Kun horisontissa ei enää näkynyt mitään muuta kuin vettä, Zoro huokasi helpotuksesta. Oli lukemattomia syitä huokaista – heillä oli uusi laiva, Usopp oli tullut takaisin, ja Robin oli pitänyt salaisuutena hänen hävettävän seikkailunsa lapsenvahtina sen sekopäisen perheen seurassa.

Varsinkin viimeinen kohta antoi aihetta suureen kiitollisuuteen.

Hän nojaili kaiteeseen katsellen laivan mereen kyntämiä vanoja. Luffy istui kaiteella hänen vieressään, hymyili korviin saakka ja laski kätensä hänen kädelleen.

"Hei Zoro, olen ajatellut vähän", Luffy sanoi.

"Huh?" Zoro sanoi. Jos Luffy ajatteli... sellainen epänormaalius ei koskaan tiennyt mitään hyvää.

"Meidän pitäisi hankkia lapsia!"

Zoro melkein putosi mereen silkasta tyrmistyksestä. Sitten hän peitti kasvonsa kädellään. "Luffy. Olet ehkä sattunut jo huomaamaan, mutta me olemme molemmat miehiä."

"Jep." Luffy nyökytteli pontevasti. "Ehdottomasti miehiä molemmat. Mitä siitä?"

"Emme voi noin vain saada lapsia." Varmasti jopa Luffyn täytyi tietää, mistä vauvat tulivat? Tai no... tarkemmin ajatellen Zoro ei ollut siitä niinkään varma. Ehkä Luffy uskoi vieläkin haikaroihin, joskaan se ei estänyt heitä harrastamasta mitä mielenkiintoisinta seksiä.

Luffy kallisti päätään koomisen paljon niin, että hänen kaulansa venyi luonnottomasti, ja hymisi mietteliäänä. "Ehkä on olemassa pirunmarja, joka tekee sellaisesta mahdollista? Jos törmäämme siihen, sinä syöt sen! Sitten voit synnyttää."

Zoro toivoi hartaasti ettei sellaista ollut olemassa, muttei pystynyt sanomaan sen olevan täydellisen mahdotonta. Liian monta 'täydellisen mahdotonta' asiaa oli jo tapahtunut sen jälkeen, kun hän oli liittynyt Luffyn miehistöön.

"Se ei vaikuta kovin todennäköiseltä", hän sanoi.

"Hmmmmm... ottolapsia sitten? Kokonainen lauma ottolapsia! Ajattele miten hauskaa se olisi."

Lauma pikku orpoja juoksentelemassa ympäri laivaa, kutsumassa heitä isiksi... Zoro ei olisi kuvannut sitä 'hauskaksi' ajatukseksi, mutta siinä oli silti tiettyä vetoavuutta. Olkoonkin, että Luffy olisi varmasti koko katraan lapsellisin kakara täysin iästä riippumatta.

Hän ravisteli itseään henkisesti huomattuaan mitä ajatteli. "Miksi ihmeessä mietit tällaisia asioita juuri nyt?"

"Näin sinut, kun olin ostamassa lihaa. Niiden vauvojen kanssa." Luffy virnisti.

Zoro oli ollut niin varma siitä, ettei Luffy ollut nähnyt häntä. Hän oli loppujen lopuksi juossut pakoon sillä sekunnilla, kun oli huomannut Luffyn selän. Mutta tämä ei olisi ensimmäinen kerta, kun Luffyn vaisto sai tämän katsomaan juuri oikealla hetkellä. Tai paremminkin väärällä.

Eli, hänet oli nähty. Ajatus sai hänet punastumaan kaikennielevästä nolostuksesta.

"Se sopi sinulle", Luffy sanoi ja nauroi. "En ollut ikinä ajatellut, että tykkäisit lapsista. Mutta jos tykkäät, meidän pitäisi hankkia niitä."

Zoro murahti tietämättä, pitäisikö sellaisesta lausahduksesta olla enemmän loukkaantunut vaiko liikuttunut. Luffy oli aina valmis menemään niin mahdottomiin ulottuvuuksiin saakka toveriensa puolesta, että sille suli väkisinkin, mutta toisaalta taas...

Hemmetti, hän ei olisi halunnut tulla nähdyksi kolme kersaa kantoliinassa! Eikä hän edes halunnut keskustella koko aiheesta. Ikinä.

"Tämä olisi ihan liian vaarallinen paikka kasvattaa lapsia", hän sanoi.

"Ääää, hyvin se menisi. Voitaisiin heti opettaa niistä merirosvoja."

Zoro ei tiennyt mitä sanoisi siihen, joten hän iski otsansa kaiteeseen. Luffy vain nauroi, kunnes menetti tasapainonsa ja jäi roikkumaan kaiteesta toisen jalkansa varassa, keinahdellen laivan perässä kuin pyykkinarulla kuivuva paita.

Sekopäistä edes kuvitella, että he ikinä voisivat kasvattaa lapsia. Mutta nyt, kun Luffy oli saanut ajatuksen päähänsä, se todennäköisesti ennen pitkää tapahtuisi.

Kunpa he törmäisivät kasvattivanhempia kaipaavaan orpoon ennemmin kuin siihen raskaaksi tekevään pirunmarjaan. Se vaikutti olevan parasta, mitä Zoro saattoi toivoa.

~*~

Jatko-osa: Helppoa ja hauskaa kuin lapsen tekeminen, K-15
« Viimeksi muokattu: 04.04.2015 01:37:32 kirjoittanut Pics »
Mitä tarinoita kertoisin sinulle hämärän rannalla
että haihtuisi surusi, suloinen ja surullinen nukkeni.   (Pablo Neruda)


Crescen

  • ***
  • Viestejä: 674
  • looking for a romance
Vs: One Piece: Vauvahaaveita, S, one-shot
« Vastaus #1 : 18.01.2015 02:56:07 »
Koska unirytmi on tuntematon käsite, on ihan kiva tulla kommailemaan vieraisiin fandomeihin - otsikko oli liian houkutteleva, vaikka tällä hetkellä vauva olisi omassa elämässä viimeinen asia, mistä haaveilla. Oli siis aivan luonnollista tulla katsomaan, kuka niitä sinappikoneita halajaa.

Mulla on sellainen fiilis, että jos katsoisin One Pieceä niin tykkäisin tästä vielä enemmän, mutta tää oli tämmöisenäkin todella herttainen. Lapset kun on ajatuksena ihan kivoja (eteenkin jos ne olis sellasii hyödyllisii ja pelottomii merirosvolapsii), niinkuin ilmeisesti Zorokin on huomannut. Vaan kuka kertoisi sen Luffylle? Kolme vauvaa kantoliinassa kuulostaa hyvin extremeltä, joten ei kyllä ihmekään että Luffy on siinä käsityksessä, että Zoro tahtoisi lapsia.

Lainaus
Luffy kallisti päätään koomisen paljon niin, että hänen kaulansa venyi luonnottomasti, ja hymisi mietteliäänä. "Ehkä on olemassa pirunmarja, joka tekee sellaisesta mahdollista? Jos törmäämme siihen, sinä syöt sen! Sitten voit synnyttää."

Zoro toivoi hartaasti ettei sellaista ollut olemassa, muttei pystynyt sanomaan sen olevan täydellisen mahdotonta. Liian monta 'täydellisen mahdotonta' asiaa oli jo tapahtunut sen jälkeen, kun hän oli liittynyt Luffyn miehistöön.
Luffy kuulostaa just sellaiselle kirotulle ihmiselle, jonka sanat ovat enne ja järjettömät asiat ovat olemassa vaan sen vuoksi, että hän on kertaalleen keksinyt, että hei tämmöisiähän vois olla ja! Miehen raskauttavat pirunmarjat olisivat kyllä aikamoinen löytö ihmiskunnalle.

Lainaus
"En ollut ikinä ajatellut, että tykkäisit lapsista. Mutta jos tykkäät, meidän pitäisi hankkia niitä."
Aww, Luffy on tosi symppis <3

Oikein kiva ja hymyilyttävä shotti yön ratoksi, kiitos siis siitä! Ehkä jonain päivänä vielä pääsen sinne asti että tutustun itsekin tähän fandomiin tarkemmin, koska tämmöset shotit on ihan tehokasta käännytystä :D
We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit.
- Aristotle

Kaatosade

  • pervektionisti
  • ***
  • Viestejä: 4 856
  • kiero ja sarkastinen
Vs: One Piece: Vauvahaaveita, S, one-shot
« Vastaus #2 : 25.01.2015 16:32:09 »
Crescen: Kolme vauvaa kantoliinassa oli kyllä animessakin jo aika pahuksen extremeä kuten koko jakso, josta tähän vedin inspiraation. Zoro-parka. ;D

Tässä fandomissa on erilaisia pirunmarjoja olemassa ja niillä on hyvin jänniä vaikutuksia, mutta miehen raskauttavaan en vielä canonissa ole törmännyt. Täytynee Zoron puolesta toivoa, ettei moisia ole olemassa. Vaikka olisihan tässä mahdollisuus mitä jännimpään mpreggiin. ;D

Kiva että joku eksyi tämänkin lukemaan, itse tulen tästä fandomista jotenkin hyvälle tuulelle, ja jos se välittyy ficeistäkin niin aina parempi. Kiitos kommentista. <3
« Viimeksi muokattu: 29.05.2015 15:41:58 kirjoittanut Pics »
Mitä tarinoita kertoisin sinulle hämärän rannalla
että haihtuisi surusi, suloinen ja surullinen nukkeni.   (Pablo Neruda)


DulzGraham

  • dar(l)ing
  • ***
  • Viestejä: 1 419
  • Magnificent Bastard
Vs: One Piece: Vauvahaaveita, S, one-shot
« Vastaus #3 : 25.01.2015 17:36:24 »
Mun mieleen mahtuu ihan asiallisesti uskomus siitä, että OP-universumista saletisti löytyy tuollainenkin pirunmarja. Että mä ainakin olisin sen mpregin kannalla ::) (en, koska herrajumala oikeesti Zoro raskaana? Minkä keskenmenon se sais heti ensi kättelyssä sillä riehumisellaan... Luffy joutus laittamaan sen mastoon kii, koska "Meidän vauva, Zoro, ajattele vauvaa, rauhotu! Me rökitetään kyllä tuo viholliskopla/kaapparilordi/merihirviö ilman suakin." Eiku, kyllä mä silti oon sen kannalla ;D)

Miten tää on päässy livahtamaan mun ohi, kun harrastan jopa sun listauksen aktiivista stalkkausta (eiku, en, eiku, okei, tunnustan, joo 8D)Mutta siis ihan mahtavaa tarinaa taas. Herätti just semmoset OP-fiilikset.

Tuota Zoron lapsenvahtikohtausta ei taida mangassa olla? Pakko varmistaa, kun itte en oo animea säännöllisesti kattonu, ja aloin kelata että mitä~ ja jos mangassa on, niin mitäköhän oon huuruissa missannu :D varmaan taas yksinkertasesti kaiken

Mutta. Ihan huippu ;> Jotenkin jo otsikkoa klikatessa tuntu siltä että Luffyhan tässä on syyllisenä, miksiköhän...
Lainaus
Olkoonkin, että Luffy olisi varmasti koko katraan lapsellisin kakara täysin iästä riippumatta.
Kyllä<3 Ehottomasti hyvä isä :''D

Lainaus
...joskaan se ei estänyt heitä harrastamasta mitä mielenkiintoisinta seksiä.
Seksi Luffyn kans vois kyllä olla aika extremeä, kun ottaa huomioon mihin sen jätkän kroppa taipuu 8'D Hyvät mielikuvat ja sillain. Kootut seksiasennot ft. gomu-gomu-marja ;D

Joo, päivän naurut ja sillain. Sopivaan saumaan filosofianluvun lomaan. Kiitos! :-*

-Duzku
pannu by wolferain ♥

Kaatosade

  • pervektionisti
  • ***
  • Viestejä: 4 856
  • kiero ja sarkastinen
Vs: One Piece: Vauvahaaveita, S, one-shot
« Vastaus #4 : 26.01.2015 19:35:56 »
DulzGram: Mä kyllä ostaisin myös ihan täysillä sen, että OP:sta löytyisi tuollainenkin pirunmarja. Ja voi ei, mulle tuli tuosta mastoon sitomisesta ja Luffyn repliikistä yhtäkkiä hirveä tarve kirjoittaa sitä mpreggiä, tuo visio kuulosti jotenkin aivan liian suloiselta mielenterveydelleni. ;D <3 Ehkä yritän hillitä itseni kun inspaa on muutenkin niin vitusti liikaa.

Luffy olisi kyllä siitä ainakin hyvä isä, ettei kersoilla olisi ikinä tylsää. Mitä tuohon extreme-seksiin tulee, niin mulla on jo ikuisuuden ollut skenaariolla leikittelevä shotti kesken, toivon hartaasti että se näkee päivänvalon joskus tämän vuosikymmenen aikana. Nh, keskittymiskyky nolla.

Mulla ei ole harmaintakaan aavistusta siitä, onko tuosta kohtaa mangassa, koska en ole sen luvussa vielä lähimaillekaan niin pitkällä, vaan operoin oikeastaan pelkästään animen pohjalta.

Kiitoksia kommentista. <3
Mitä tarinoita kertoisin sinulle hämärän rannalla
että haihtuisi surusi, suloinen ja surullinen nukkeni.   (Pablo Neruda)


Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 548
  • 707
Vs: One Piece: Vauvahaaveita, S, one-shot
« Vastaus #5 : 04.04.2015 13:41:22 »
Luffy/Zoroa<3 Tässä tosiaan oli sarjaan sopivaa tyyliä ja hahmot olivat todella IC. Kohtaukset pystyi kuvittelemaan hyvin. Säikähdin aluksi, kun luin alkutiedoista tämän perustuvan episodiin 318, kun olen katsonut animea vain johonkin 100 jaksoon asti. Mangaa olen lukenut jonkun verran enemmän, chapteriin 459 (Thriller barkissa seikkailu). En kuitenkaan spoilaantunut, mikä on ihan hyvä. Olin liian utelias, että olisin jättänyt lukematta, vaikka spoilereita aluksi pelkäsin. :D

Lyhyesti sanottuna tämä oli todella kevyttä luettavaa ja tässä oli mukana mukavasti sitä sarjaan kuuluvaa huumoria. Löysin tämän Helppoa ja hauksaa kuin lapsen tekeminen ficin kautta ja kieltämättä tämä antaa jännittävän mahdollisuuden pidemmällekin tarinalle. Luffy on vain sellainen Luffy, että Zorolla ei taida olla enää mitään vastaan sanomista. :D Lähden siis seurailemaan raapalesarjaakin, koska tahdon nähdä, mihin tämä tosiaan tulee päättymään. Vaikea kuvitella, että näillä kahdella olisi lapsi, mutta saa nähdä miten käy.

Kiitokset tästä! Tämä oli tosiaan lupaava alku tuolle raapalesarjalle, mutta toimii myös hyvin yksinäänkin.
“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.



But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Kaatosade

  • pervektionisti
  • ***
  • Viestejä: 4 856
  • kiero ja sarkastinen
Vs: One Piece: Vauvahaaveita, S, one-shot
« Vastaus #6 : 07.04.2015 01:27:12 »
Odo: Kiva huomata, että Finistä löytyy muitakin tästä parista tykkääviä. <3 Mulla on mangan luku edelleen tosi pahasti jäljessä joten kirjustelen animen pohjalta, mutta tämän jatko-osa lähteekin juuri Thriller Barkin jälkeen omille teilleen eikä tiedä sen jälkeen tapahtuvista jutuista mitään. :)

Mulla tuppaa tästä fandomista tulemaan aika väkisin jotain ihme huumoripölöilyä, kun alkuperäinenkin on jo mitä on. Kyllähän se huumori kuuluu mustakin asiaan, kun näiden hahmojen kanssa alkaa leikkiä. <3 Epäilen, että päättäväistä Luffya on luokkaa mahdotonta vastustaa, joten oli pakko tarttua siihen vahingossa syntyneeseen ideanpoikaseen.

Kiitos kommentista. <3
Mitä tarinoita kertoisin sinulle hämärän rannalla
että haihtuisi surusi, suloinen ja surullinen nukkeni.   (Pablo Neruda)


Verinen Paronitar

  • monkerias
  • ***
  • Viestejä: 1 990
  • monokkeli huurussa
Vs: One Piece: Vauvahaaveita, S, one-shot
« Vastaus #7 : 13.09.2015 23:17:44 »
Öh, mun oli tarkoitus pysyä OP-kaapissa siihen saakka, että olisin katsonut animea vähän pidemmälle, mutta kun oma ficci fandomista jo hautuu tuossa editointia odottelemassa (hups), niin lienee oikein hyvä hetki aloittaa sun tuotantoon tutustuminen. Sitä raapalesarjaa ajattelin lukea, joten tämä maittoi nyt sitten mainiosti siihen pohjalle.

Voi Zoro-parkaa <3  Ajatus Luffysta ja lapsista kuulostaa minustakin jo tälleen turvallisesti näytön takaa aika jäätävän jännältä setiltä, mutta että vielä yhdessä kasvattaen... herrajumala  :D  Orpolauma juoksentelemassa siellä laivan kannella oli kyllä visiona hyvin repeilyttävä, ja totta totisesti Luffy olisi ikuisesti se kaikkein rasavillein tenava.

Lainaus
Ehkä Luffy uskoi vieläkin haikaroihin

En edes tiedä, mikä tuossa nauratti niin saatanasti, mutta tyrskin kyllä ihan huolella :''D  Oli myös luffymaista vain täräyttää suoraan, että Zoro sitten kantaisi ja synnyttäisi sen yhteisen beiben, jos sopiva pirunmarja löytyisi. Ficin lopetus oli kans hyvin nappiin osuva, sopivan epätoivoinen.

Ja haha, myönnettäköön, että nyt Zoron ensimmäiset kauhistukset aiheen tiimoilta lukaistuani alkoi vähän pelottaa lapsenteon salat :''D Kiitoksia tästä, oli hilpeää ja hyvin fandomin tunnelmaan istuvaa.
sano mua rovastiks

Arion

  • ***
  • Viestejä: 622
  • Huffleclaw Bard
Vs: One Piece: Vauvahaaveita, S, one-shot
« Vastaus #8 : 24.09.2015 14:09:42 »
Sekopäistä edes kuvitella, että he ikinä voisivat kasvattaa lapsia. Mutta nyt, kun Luffy oli saanut ajatuksen päähänsä, se todennäköisesti ennen pitkää tapahtuisi.

Eikä! Luffyn idea kyllä pirunmarjasta, joka saisi myös miehen raskaaksi - eh, oikeasti, sen ideat on niin lapsen tasoa, on niin pieni vielä, vaikka onkin vajaat 20 vuotias :3 Mutta tuo kyllä totta, että jos Luffy saa idean, niin se toteutuu vielä, mikäli yhtään mahdollista!

-> siirtyilen jatko-osaan!
"I think kids will read more good books than we can possibly produce " - Rick Riordan

Kaatosade

  • pervektionisti
  • ***
  • Viestejä: 4 856
  • kiero ja sarkastinen
Vs: One Piece: Vauvahaaveita, S, one-shot
« Vastaus #9 : 02.10.2015 16:52:48 »
Verinen Paronitar: OP on niin pitkä, että kyllä sieltä kaapista joutaa pois alkupuolellakin. <3 Mä en voi kuin repeillä silleen kauhunsekaisen hysteerisesti kuvitellessani Luffya lapsia kasvattamassa, joten siis totta kai aiheeseen pitää tarttua. :D Tuossa jengissä ne tenavat varmasti oppisivat ihan jänniä asioita... o_O Luffyn haikara-usko huvitti myös mua itseäni enkä jostain syystä pitäisi sitä mitenkään mahdottomana ajatuksena, vaikka sitä intiimiä kanssakäymistä olisikin tullut harrastettua, ei sen jätkän ajatuksenjuoksusta voi saada tolkkua. :D

AraSebe: Heh, Luffyn ideahan ei ollut yhtään kaukaa haettu tuossa kohtaa. :P Ja jotenkin sille tuppaa aina tapahtumaan ne mahdottomatkin asiat.

Kiitos teille kommenteista. <3
Mitä tarinoita kertoisin sinulle hämärän rannalla
että haihtuisi surusi, suloinen ja surullinen nukkeni.   (Pablo Neruda)


Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 624
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: One Piece: Vauvahaaveita, S, one-shot
« Vastaus #10 : 01.08.2022 20:27:20 »
Mikäs sen mukavampi keskustelunaloitus kuin yhtäkkiä ilmoittaa, että pitäis hankkia yhdessä lapsia :D Hyvä ettei Zoro tipahtanut yli laidan. Mieleeni tuli tuosta kohtauksesta se hetki Muumeista, kun Pikku Myy sanoo Nuuskamuikkuselle jotain, että heidän pitäis alkaa seurustella tai jotai, ja Nuuskis sitten tipahtaa sillalta alas 😂😂 Mielessäni sitten näinkin sen kohtauksen uusiksi, mutta niin että Myyn tilalla oli Luffy ja Nuuskamuikkusen Zoro, ja puheenaiheena olikin lapset.

Lainaus
No, OTP-pölöily on aina iloinen asia.
Tää on niin totta. On aina hyvä idea kirjoittaa lempihahmoistaan ja -shipeistään, eikä kyllä haittaa yhtään vaikka raapaleet venyisikin tms.

Lainaus
Olkoonkin, että Luffy olisi varmasti koko katraan lapsellisin kakara täysin iästä riippumatta.
Yhtään enempää ei voisikaan odottaa :D Zoro joutuis käytännössä olemaan yksinhuoltaja, jos noi jotai lapsia päätyy hankkimaan.

Lainaus
Mutta nyt, kun Luffy oli saanut ajatuksen päähänsä, se todennäköisesti ennen pitkää tapahtuisi.
Jep, kohtalo sinetöity kun tuollaisia edes aletaankin ajatella. (Se tuntuu olevan aika tyypillistä ficcausharrastuksessakin 😅 Tai mulle ainakin käy usein niin, että jos saan fici-idean mieleeni niin todennäköisesti ennen pitkää se tulee kirjoitetuksi. Toki sitä odotellessa voi kestää ihan vuosiakin.)

Eikä mulla tietenkään jäänyt huomaamatta lopussa oleva linkki jatkoon :D Täytyy perehtyä siiihen jossain välissä, mutta eipä mulla pikaisella kurkkauksella jäänyt huomaamatta, että alkutietojen perusteella he nimenomaan törmäävät siihen raskaaksi tekevään pirunmarjaan ;D Eipä tainneet siis käydä Zoron toiveet toteen. Voivoi. No, ainakin tässä ficissä olevan maininnan perusteella muksujen tekeminen on toivottavasti mielenkiintoista ja mukavaa ;D

Lainaus
Hemmetti, hän ei olisi halunnut tulla nähdyksi kolme kersaa kantoliinassa!
Pakko kyl vie todeta loppuun, että tää on aikas ihana mielikuva (kyseistä jaksoa en kyllä ole nähnyt, mutta voin vain kuvitella). Oon Luffyn kanssa samaa mieltä siitä, että tämmönen sopii Zorolle :D
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中