Kirjoittaja Aihe: KnB: Reilua peliä S (Kagami, Kuroko, Aomine + muita)  (Luettu 3879 kertaa)

Fairy tale

« Viimeksi muokattu: 09.10.2025 13:41:12 kirjoittanut Fairy tale »

Larjus

• ألف ليلة وليلة
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
Vs: KnB: Reilua peliä S (Kagami, Kuroko, Aomine + muita)
« Vastaus #1 : 31.05.2022 20:22:41 »
Mulla on edelleen KnB:n kolmoskausi katsomatta (ehkä mä kesän aikana saisin sen edes aloitettua 😅), ja spoileripelkoisena en tätä heti rynnännytkään lukemaan, mut nyt totesin että ihan sama, ei koripalloanimessa nyt mitään niin dramaattisia juonenkäänteitä voi olla, että niistä spoilaantumista täytyis pelätä XD Ja totesinkin, että turhaan olen varonut, koska vaikka tää nyt jaksoon perustuukin, meno vois olla just tällaista ihan ilman mitään jaksojakin.

Kuulostaa niin Kagamilta, että hän noteeraa kenkien hajoamisen vasta siinä vaiheessa kun jäljellä on about enää vain narut ja irronnut pohja :D Eikä tietenkään ole varakenkiä, koska eihän sitä nyt voi niin järkevä ja varustautunut olla. Ei ehkä sitten mukavinta mennä peliin kengillä, joita ei ole "sisäänajanut" kunnolla, mutta sitähän sanotaankin että tyhmästä päästä kärsii koko ruumis. Kagamin (ja Kurokon) tuntien ei kyllä viisastu tästä kokemuksesta kumpikaan :D

Lainaus
Hän soitti valmentajalle, mutta katui saman tien, että soitti. Tyttö haukkui hänet pystyyn.
Hyvä XD Riko on ihana mimmi. Niin hyvä kun sanoo aina suorat sanat jokaiselle joukkueidiootilleen :D Niitä ei tarvikaan kohdella silkihansikkain vaan päinvastoin nyrkkiraudoin ja nyrkkeilyhanskoin!

Lainaus
”Daikilla on useita kenkiä, voit ottaa nämä”, Momoi sanoi.
Hahaa, mä aattelinkin että tässä varmaan käy niin että Kagami tavalla tai toisella saa Aominen kengät käyttöönsä :D

Lainaus
Kagami ei voinut kuin hämmästellä vastustajajoukkueen managerin tietojen laajuutta ja yksityiskohtaisuutta. Tuo tyttö tuossa tiesi hänen kenkiensä kokonumeron ja jopa mallin ja värin, jota hän oli käyttänyt. Ei hullumpi tämä Kurokon maanalainen verkosto.
Kuroko kunnon underground mafiapomo jolla on suhteita vähän joka puolella XD
Ihme ettei Kagamia alkanut pelottaa Momoin tietojen määrä ja tarkkuus. Kyllä mua ainakin karmisi jos joku kokonaan toisen koulun ja joukkueen manageri olis noinkin perillä siitä, millaisia kenkiä mä käytän 😅 Mut Momoi nyt on muutenkin vähän karmiva kaikkien tietojensa kanssa. Aina välillä mietin et onks sillä oikein muuta elämää kuin selvittää kaikkia ihmetietoja joukkueelleen (ja roikkua Kurokossa).

Lainaus
Hän käsitti että Aomine oli päättänyt antaa ne joka tapauksessa, kunhan laittoi hänet pelaamaan kengistä.
Olishan se pelkkä antaminen liian helppoa :D Aina pitää tehdä kaikesta joko kilpailu tai tappelu. Mut hyvä sydän sillä on silti ♥

Ja ei se Kagamikaan ollut tossa lopussa ihan niin pöllö kuin yleensä, kun ymmärsi Aominen ajatuksen :D Musta tuntuu että se toi hänelle vielä lisää motivaatiota illan peliin. Awwws, kyllä Aominekin tietää mitä Kagami tarttee. Kenkien lisäksi ;D

随分・・・待たせちまったな・・・」

Fairy tale

Vs: KnB: Reilua peliä S (Kagami, Kuroko, Aomine + muita)
« Vastaus #2 : 09.06.2022 09:13:23 »
Kiitos kommentista Larjus:)
Ja nyt mars katsomaan kiva kolmoskausi. Itse pidin siitä kovasti, kun muutama uusi hahmo tuli mukaan kuvioihin sotkemaan ihmissuhdedynamiikkaa.

Yritän yleensä välttää ihan suoraa jaksosta kirjoittamista, mutta toisinaan se on ihan kivaa. Joskin oma luova hulluus ei pääse täysin kukoistamaan.
Mutta tuo jakso paljasti paljon hahmoista ja heidän mielenliikkeistään. Sarja painottaa paljon sitä, kuinka Kagamilla ja Kurokolla on paljon yhteistä ja
saumatonta yhteistyötä. Jopa samaan aikaan rikkoutuvat pelikengät.  ::)

Kagamin ja Aominen kipinöinti ilmenee sarjassa kivasti. Ja Momoin lämmin ja ajatteleva hahmo yllättää aina positiivisesti. Mikä ettei tässä vähän
selkääpiitä karmivastikin. Tytöllä taitaa olla hyvä muisti, kun mieleen jää jonkun pelaajan kengätkin. Mutta eihän sitä tiedä mikä keskustelu Momoin ja
Aominen välillä on käyty. Mitä jos se olikin Aomine, joka tiesi? Siitä saisi täysin oman fikkinsä. Ja Kurokon soittaessa Momoille ja Momoin miettiessä
kenkäasiaa, Aomine on voinut jo tyrkätä oikeat kengät tarjolle. Eihän sitä koskaan voi tietää. (Paitsi fikkari tietää välillä yhtä paljon kuin Momoi ikinä).

Kivaa kesää sulle.  :D