Kirjoittaja Aihe: Lady Art, Sailor Venus ja Jupiter 8.10  (Luettu 16830 kertaa)

Elanoir

• choose juicy
Vs: Robert Pattinson 12.6.
« Vastaus #40 : 05.09.2009 21:40:15 »
Aah kiitos kun teit Carlislesta bodarin. ;)
to me you live in a world of chaos.

Maansyöjä

• Puistokemisti
  • *
« Vastaus #41 : 27.09.2009 16:14:05 »
Todella hienoi ovat. Varjostukset ovat upeita ja prinsessa Leia on aivan mahtava, tykkään älyttömästi. Muistakin, erityisesti noista ensimmäisistä esmes. Edward.

Purple

• muusani Draco
    • Purple Passage
« Vastaus #42 : 06.10.2009 21:27:32 »
Hienoja on, varsinkin nuo lyijärityöt. Kyllä sinulla on lahjoja ;) Erityisesti pidän tuosta Kristen_Stewart2, ihailtavaa jälkeä ja tarkkuuttaa.

Lainaus
Onko huijaamista jos kerron että photaroin tuota vähän?
Lainaus
Skanneri söi vähän lyijäriä, kuten sen tavoiksi kuuluu.
Lainaus
Silti jaksan väittää, että skanneri raiskasi tätä(kin).

Haluan sanoa jotain skannaamisesta ja kuvien muokkaamisesta. En ole vielä ikinä kuullut skannerista, joka skannaisi kuvat suoraan täydellisinä. Itselläni on melko hyvä ja uusi skanneri, eikä sekään osaa. Kaikki tuntemani kokeneemmat taiteilijat (ja minä itse) muokkaavat kuvia skannauksen jälkeen. Esim. Kuvien kontrastia lisätään, jotta mustasta tulee tarpeeksi mustaa ja paperi näyttää valkoiselta eikä harmaalta. Myös värejä voi muuttaa ihan hyvällä omalla tunnolla, koska skanneri harvoin saa väreistä samanlaisia kuin ne ovat luonnossa.

Minusta on täysin hyväksyttävää myös muuten muokata kuvia koneella, esim. poistaa sattuneita virheitä, vaihtaa värejä jotka osoittautuivatkin huonoksi, korjata yleensäkin kaiken pieleen menneen. Taiteen on tarkoitus näyttää hyvältä, ja jos siitä saa paremman näköistä muokkaamalla sitä koneella, niin miksi ei? Koneellakin muokkaus on taitonsa, jota ihan kuka tahansa ei osaa, ja se on osa taideteosta! Eli muokkaa ihan rohkeasti vaan ;)

Ihan käsin tehtyihin töihin, joita ei muokata vaan laitetaan esim. livenä esille, on kaikkia korjauskikkoja vaikka kuinka paljon. Virheiden poistaminen koneella on minusta melkein sama asia kuin virheiden poistaminen esim. korjauslakalla. Suurin ero on tietenkin siinä, että koneella se on paljon helpompaa...

Parhaiten tietenkin oppii silloin, kun yrittää tehdä työstä mahdollisimman hyvän jo alkuvaiheessa, eikä edes tarvitse tehdä sille mitään muuta koneella kuin korjata skannerin jäljiltä :D

...Se kyllä täytyy sanoa, että lyijärityöt ovat yhtiä vaikeampia skannattavia puuväritöiden lisäksi. Niiden kanssa saa joskus säätää ikuisuuden, niin kontrastien kuin skannerin asetuksien kanssa, että niistä saa kohtuullisen näköisiä :P Kokemusta on.

Fanart ||  1.Fic (K18) ||  2.Fic ||  Sivut || H/D rec list

NiNNNi

• Weasley
    • LJ
« Vastaus #43 : 07.10.2009 15:06:39 »
Nää kyllä oli ihan sairaan upeita! Tykkäsin varsinkin niistä lyijykynällä piirrtetyistä jokka oli mustavalkosii. Sulla on kyl lahjoja!!  ;) Varsinkin Nikki Reed ja Kristen Stewartin ne mustavalko-piirrustukset teki muhun syvän vaikutuksen.  :D Jatko ehdottomasti piirtämistä!
Other cities always make me mad
Other places always make me sad
No other city ever made me glad
New York, New York

postimyyntivaimo

« Vastaus #44 : 09.11.2009 22:03:56 »
Okei, mä annan nyt oikeen perusteellisen kommentin kaikista näistä erikseen.  :)

Uudempi Robert Pattinson on tosi hieno! Hiukset on ehkä hienointa koko kuvassa. Ne on jotenkin niin aidon näköset, että ihan kun ois valokuvatut! Kasvot ja vaatetuskin on onnistunu mun mielestä hyvin. Ehkä jos näkisin skannaamattoman työn, tykkäisin kasvoista vielä enemmän, koska nyt ne on ehkä pikkasen liian varjostetun näköiset, syyttäkäämme skanneriasi.  :)

Nikki Reed on myöskin erittäin hieno, vaikkei se ihan hirveästi häneltä itseltään näytä. Hiukset ja vaatetus ovat tässä kanssa todella hienoja ja kasvotkin on kyllä hienot.  :)

Leiasta pidin myös tosi paljon. Etenkin hiuksista! Ihan mielettömän upeasti piirretty toi kampaus! Tosi aidon näköinen, siitä sulle kymmenen pistettä ja papukaijamerkki!  :) Kasvoistakin tykkään muuten, mutta ilmeessä on jotain hieman kummallista. En osaa yhtään selittää mitä se on, mutta jokin siinä silti häiritsee. Mutta hieno kokonaisuus tämäkin työ.

Uudempi Kristen Stewart on ylivoimaisesti kaikista näistä töistäsi upein! Siinä oikeastaan kaikki taitaa olla täydellistä, tykkään ihan hirveästi. Väritys on tosi onnistuneesti tehty, kasvonpirteet on ihan Kristenin näköiset ja muutenkin hienot yms. Ja sitten myös haluan sanoa tuosta kädestä jotakin. Mulle itelleni kädet on hankalin asia kun piirrän (eli todella todella harvoin, mutta silti) ja sä oot onnistunut tossa kädessä ihan loistavasti! Suuri plussa siitäkin vielä.  :)

Vanhempi Robert Pattinson ei herättänyt mussa niin paljoa hyväksyntää kun kaikki edelliset kuvat. Ei sen puoleen, ite en osais piirtää lähellekkään näin hienoa kuin tämä, mutta kun vertaan muiden tasoon, ei tämä ole ollenkaan niin hyvä. Hiuksista tykkään ja kokonaisuus on suhteellisen toimiva, mutta jokin tässä kuvassa (etenkin kasvoissa) ei iske muhun. Ihan hieno tää silti on, ei siinä toki mitään.  :)

Vanhempi Kristen Stewart on sekin tosi hieno, mutta ei ollenkaan niin hyvä kuin tuo uudempi versio, joka on oikeastaan täydellinen. Tässä kuvassa tykkään kasvonpiirteistä tosi paljon ja ei hiuksissakaan vikaa ole. Nenä on hieman omituinen, sitä olis voinut parannella hieman paremmaksi.  :)

Ashley Greene on tosi hieno kokonaisuus sekin.  :) Huulet ja silmät on ehkä molemmat pikkasen isoja, mutta ei kovin paljoa. Hiukset, olemus, vaatetus yms. toimii loistavasti. Tykkään tästäkin tosi paljon!  :)

Fordibben fruit on omalla tavallaan hieno, mutta jos rehellisiä ollaan, niin mä en oikein pidä tollasesta noin mangamaisesta tyylistä piirtää... Tai mitenhän tän nyt sanois järkevästi.  :D Mutta siis hieno on, itse vaan en tästä tyylistä pidä.

Carlisle Cullenista samat sanat. En pidä tyylistä, mutta muuten hieno. Tässä vielä häiritsi hieman omituinen ilme. Mutta täytyy taas muistutella itelleni tässä samalla, etten pystyis ikimaailmassa ite piirtämään näin hienoa.  :)

Alice Cullenista tykkään ihan hirveesti! Koko vartalo on tosi onnistuneesti piirretty, hiukset on hauskat ja kasvoistakin pidän. Hieno!  :)

"But I want You.": Tässä parasta oli mun mielestä tuo omena tuolla taustalla.  :D Sopi tohon tosi hienosti. Ja Edwardistakin pidin, Bellan kasvonpiirteissä oli jotain liian kolhoa epä-bellamaisuutta.  :) Mutta hieno tämäkin, tyylistä vaan mupisen taas, että ei mun juttu...

Bella Swanista pidän kokonaisuutena tosi paljon. Hiukset on etenkin tosi hienot!  :) Ilmeessä ja nenän muodossa on jotain hassua, mutta muuten hieno.

Edward Cullenista tykkäsin tosi tosi paljon! Ei mitään valittamista, kaikki toimii loistavasti.  :) Tosi upea tääkin siis.

Nyt tuli kyllä yksi sekavimmista kommenteista mitä olen koskaan kirjottanut. Uskoisin myös, että pisin. Ainakin yksi pisimmistä.  :) Toivottavasti tästä oli jotakin hyötyä...  :D

Mulla ei mitään ihmeempiä toiveita ole, että kenet haluaisin nähdä sun piirtämänä... Hmm, odotas kun mietin vielä... No, jos Potter kuvia ajattelit piirtää, niin Dramionesta tykkäisin...  ;)

Nyt siirryn muualle täältä pitkittämästä tätä sekavaa kommenttia entisestään.  :) Kiitos, kumarrus ja näkemiin!

♥ mmariaä

campuzze

• Vieras
« Vastaus #45 : 26.02.2010 11:52:29 »
Ihania piirustuksia. Miten joku osaa piirtää niin hyvin ♥
Kristenin piirustukset varsinkin on hyvin piiretty.  :)

Lady Dynamite

• that crazy avatar lady
« Vastaus #46 : 23.04.2010 22:07:28 »
Siis mitä helevettiä. Oon saanu kommentteja! Ja huomasin vasta nyt. :D
Kiitämmä kovasti!

Purple, kiitos infosta ;D ongelmana oli vaan esim sen Star Wars -likan kanssa se, että söi haaleimmat värit ihan kokonaan, eli en olisi voinut kun piirtää ne photarilla enkä yksinkertaisesti jaksa... D=

mmariaä, erikoiskiitos siitä et jaksoit kirjottaa noin pitkän ja selvän (ei ole sekava, koska ymmärsin sen kaiken) kommentin!

Kiitos muillekki kommenteista, luin niitä ihan äimänä. :--D En oo sinä aikana piirtäny juuri mitään kun oon ollu poissa joten taidot on sillain niinku heikentyny, ja skanneri lähti karkuun miun huoneesta äidin huoneeseen, mutta pitää pikkuhiljaa alkaa taas piirtää.. Olis niin kauheesti aiheita mistä piirtäis.

// 01.10.2010 - UUTTA, saatana!

Sailor Moon S (etusivulla Sailor Moon ilman taustaa keh)

sailor moon is hiör! kommenttia kiitöz!

Fellille kiitos ihanasta kommentista ♥♥
Lainaus
D: Miten sä kehtaatkin laittaa näin rumia kuvia tänne? >___< Hyihyihyi, oksensin näppikselleni kun katselin näitä :/
niimpä..... :(

Yliviivaan ne jotka eivät pidä paikkaansa, Fell-kulta:

a) Mahdottoman hyvä kirjoittaja sanoo Fell joka kirjottaa törkeen hyviä ficcejä omnomnom jake/Edward omnomnom.
b) Mahdottoman hyvä muokkaamaan kuvia ...no joo, kiitos koulutuksen ;D ja tekstuurien joita minä en ole tehnyt!
c) Mahdottoman hyvä piirtämään ...no piirrän suht hyvin, mutta en tarpeeksi hyvin!
d) Mahdottoman mukava Mukava? Minäkö?
e) Eikä tässä varmasti ole vielä läheskään kaikkea Oli jo liikaa![/i]

// 08.10.2010 - Sain kauheesti kommenttia joten laitetaan lisää lisää lisää.

Sailor Venus S

Sailor Jupiter S

Onneks DA:ssa sai lämpimämmän vastaanoton ;D

// Illusia yhdisti tuplapostaukset.
« Viimeksi muokattu: 30.08.2012 05:41:02 kirjoittanut Illusia »

Upsila

• aallotar
    • and here are all your lies
Vs: Lady Art
« Vastaus #47 : 08.10.2010 13:16:16 »
Mun suu taisi loksahtaa auki, kun katsoin näitä sun uusimpia kuvia. Sokeana huomasin tietenkin vasta nyt, että sinä olet myös julkaissut piirrustuksiasi tänne  - vau todella, osaat piirtää vain niin hirmun upeasti, tuollainen taito minulle myös, kiitos!

Skannauksiesi jälki on aivan upeaa, uusimmista en voinut kuin tykätä ihan possuna ja lyijykynällä piirretytkin ovat todella loistavia. Sulla on tosiaan lahjoja. :)

Sailor Venuksesta pidin älyttömästi, varjostukset, pienet rypytykset ja valkoiset viivat toivat hohtoa ja yksityiskohtaisuutta tuohon, aivan kaunista jälkeä. En oikeastaan tiedä mitä voisin sanoa, mutta jäin tuijottelemaan tuota kuvaa aika haltioissani, mahtava kertakaikkiaan. Kun katselee sankarittaren sormia, näyttää aika taidokkaasti tehdyltä, koska itselläni on aina vähän hankaluksia piirtämisessä sormien osalta varsinkin, mutta sie sait tuon hahmon vaan loistamaan aika virheittä hempeineen väreineen ja hienoineen yksityiskohtineen. Kaunista jälkeä.

Sailor Jupiteristakin jäin ihailemaan, miten joku osaa näin hyvän skannata, piirtää, värittää, kirjoittaa ja kaikki. Asento näyttää olevan tässä todella hankala, jos itse kokeilisin piirtää, mutta huhuuh, sinä sen kun vaan osaat; vaikka asentoharjoitusta sanoitkin tekeväsi, loppu tulos näyttää äärimmäisen upealta. Väreistä, vähän tummenevista varjoista ihossa ja kaikista pidin, liehuvat hiuksetkin näyttivät suloiselta asentoineen. Järkyttävän kaunis tämäkin.

Sailor Moonin vuoro, apua (en osaa kehua ihmisiä hyvin). Loistokasta tämäkin, varsinkin hiukset kiemurtelivat naista ympäri kauniisti. Sailor Moon - teamilla on kyllä kivat puvut, ihanat. Ja kasvojen  muoto poikkeaa hieman edellisistä, ehkä tämän neidon kasvot ovat vähän "paksummat" ja se jäi vähän häiritsemään jostain syystä. Ehkä silmiä olisi voinut suurentaa vähän muiden tavoin korostamaan hahmon kasvoja, mutta kokonaisuudessa aivan järkyttävän upea tämäkin, en osaa muuta sanoa kuin tykkäsin älyttömästi.

Robert Pattinson, en ole nähnyt vanhempaa versiota Robertista, mutta tähän sanon myös, että vau. Miehen piirteet on korostettu upeasti, todella hieno mustavalkoinen lyijykynätyö. Varsinkin hiukset ja varjostukset ovat upeita, samoin pienet kohdat; pienoinen kuoppa leuassa, osa hennot varjot ja sitten tummenevat, oh. Taitavaa kynäilyä taas, huhuh.

Nikki Reedistä sanoitkin, että nenä on hiukan vinossa ja tosiaan se onkin hitusen ja silmissä jäi ehkä jotain vähän häiritsemään myös. Muuten kokonaisuudessa hieno, hiukset, vaatetus ja kasvot ovat upeita varsinkin.

Leia, ohohoh. Järkyttävän kaunista, varsinkin hiukset olivat todella hienosti lyijykynällä piirretty. Tykkäsin ihan älyttömästi tästä, kertakaikkiaan mahtavaa jälkeä ja kokonaisuudessa todella kaunista työtä, hiukset, naisen kasvot ja kaikki.

Kristen Stewartit (anteeksi piti kommentoida nyt molemmat saman aikaan, sillä on kiire lähteä jo opiskelemaan), pidin hirmuisesti. Varsinkin se "isompi" - kohdalla oli ehkä paljon parempi versio kuin toinen, vaikka molemmista tykkäsin. Molemmissa on Kristenin piirteet kyllä, mutta silti ehkä jäi uupumaan jotain, eikä yhdellä silmäyksellä tunnista heti kyseistä henkilöä. Kuitenkin "isompi" - kohdalla, hui. Aivan mahtavaa jälkeä, tuijottelin kuvaruutua ja yksityiskohtia aivan järkyttyneenä; järkyttävän upeaa tosiaan, hiukset, kasvot, käsi, kaikki.

Alice Cullen, kaunis jälkeä tässäkin, tykkäsin hirmuisesti kalpeasta ja kapeasta Alicesta, lyhyet ja hieman piikikkäät hiukset ja suloista muutenkin kokonaisuudessa. Sellaista keijukaisen siroutta neidossa, vaikka vaatetus olikin ehkä hieman liian paljastavaa.

Kuitenkin, pidin älyttömästi kaikista, oli ilo katsella kauniita töitäsi!  ;)
I'd rather have one sunflower from you than a million roses from any other boy.

Lady Dynamite

• that crazy avatar lady
« Vastaus #48 : 08.10.2010 14:46:32 »
Vau! Kiitos ihan älyttömästi kommentista, Upsila!! En osannut yhtään odottaa mitään kommenttia ja tulikin näin pitkä ja rakentava kommentti!  :o :o kiitos! ♥

ibi

• He cannot see beyond his own desire!
« Vastaus #49 : 02.02.2011 05:42:13 »
Voi miten upeaa työtä olet tehnyt! Upeaa lyyjykynän käyttöä ja varjostuksetkin on muistettu mukaan.

http://i3.photobucket.com/albums/y87/Naene/Kristen_Stewart2_by_Rebecca_Lupin.png

Lempparini ehdottomasti! Ainut mikä tässä häiritsee, niin takin mustan värityksen olisi voinut tehdä huolellisemmin ja ehkä mattapintaisemmin. En erota takin seasta hiuksiakaan kunnolla, mutta kyllä jotenkuten. Mutta rakastuin tähän työhön, vaikka muutamaa asiaa olisikin voinut korjata. Mitäpä minä valittamaan, kun en itse tuohon pysty! :) Upeaa!

Lady Dynamite

• that crazy avatar lady
« Vastaus #50 : 26.02.2011 18:29:31 »
Oho kiitos kommentista ibi!!!
Yks mun lemppareista myöskin tuo kuva, vaikka vanhahko onkin. :D

Ja kritiikistä kiitos, vaikka ideahan tuossa värityksessä olikin se, että lyijykynämusta-kohdat yhdistyy, eikä niitä erota :D

cooperaur

• Martti
  • Grieving widow Smith
« Vastaus #51 : 18.04.2011 15:54:40 »
Nää on kertakaikkiaan hienoja! Tykkään itekin piirtää, mutten todellakaan osaa ja oon aivan kateellinen sulle kun teet noin hienoja töitä!
Koska oon ite tosiaan huono ja kokematon piirtämisessä, en oikein osaa kristisoida tai muutenkaan arvioida mitään varjostuksia tai muuta semmoista. Tykkäsin joka tapauksessa erityisen paljon tuosta Pattinsonista, ne hiukset oli ihan älykivan näköset. ^^ Gheheh kun ne vaan näyttää siltä että ne vaan  hulmuaa ja hurmaa. ;---D Toinen ihan sairaan upea oli se KS 2, näytti varmaan mielenkiintoselta kun kääntelin ja vääntelin päätäni kun katsoin sitä.  ;D Kaikki nuo Sailorit oli myös ihania, jotenkin pirteitä. ;>

Are you nervous? Irritable? Depressed? Tired of life? Keep it up.
- Monty Python