Okei, mä annan nyt oikeen perusteellisen kommentin kaikista näistä erikseen.
Uudempi Robert Pattinson on tosi hieno! Hiukset on ehkä hienointa koko kuvassa. Ne on jotenkin niin aidon näköset, että ihan kun ois valokuvatut! Kasvot ja vaatetuskin on onnistunu mun mielestä hyvin. Ehkä jos näkisin skannaamattoman työn, tykkäisin kasvoista vielä enemmän, koska nyt ne on ehkä pikkasen liian varjostetun näköiset, syyttäkäämme skanneriasi.
Nikki Reed on myöskin erittäin hieno, vaikkei se ihan hirveästi häneltä itseltään näytä. Hiukset ja vaatetus ovat tässä kanssa todella hienoja ja kasvotkin on kyllä hienot.
Leiasta pidin myös tosi paljon. Etenkin hiuksista! Ihan mielettömän upeasti piirretty toi kampaus! Tosi aidon näköinen, siitä sulle kymmenen pistettä ja papukaijamerkki!

Kasvoistakin tykkään muuten, mutta ilmeessä on jotain hieman kummallista. En osaa yhtään selittää mitä se on, mutta jokin siinä silti häiritsee. Mutta hieno kokonaisuus tämäkin työ.
Uudempi Kristen Stewart on ylivoimaisesti kaikista näistä töistäsi upein! Siinä oikeastaan kaikki taitaa olla täydellistä, tykkään ihan hirveästi. Väritys on tosi onnistuneesti tehty, kasvonpirteet on ihan Kristenin näköiset ja muutenkin hienot yms. Ja sitten myös haluan sanoa tuosta kädestä jotakin. Mulle itelleni kädet on hankalin asia kun piirrän (eli todella todella harvoin, mutta silti) ja sä oot onnistunut tossa kädessä ihan loistavasti! Suuri plussa siitäkin vielä.
Vanhempi Robert Pattinson ei herättänyt mussa niin paljoa hyväksyntää kun kaikki edelliset kuvat. Ei sen puoleen, ite en osais piirtää lähellekkään näin hienoa kuin tämä, mutta kun vertaan muiden tasoon, ei tämä ole ollenkaan niin hyvä. Hiuksista tykkään ja kokonaisuus on suhteellisen toimiva, mutta jokin tässä kuvassa (etenkin kasvoissa) ei iske muhun. Ihan hieno tää silti on, ei siinä toki mitään.
Vanhempi Kristen Stewart on sekin tosi hieno, mutta ei ollenkaan niin hyvä kuin tuo uudempi versio, joka on oikeastaan täydellinen. Tässä kuvassa tykkään kasvonpiirteistä tosi paljon ja ei hiuksissakaan vikaa ole. Nenä on hieman omituinen, sitä olis voinut parannella hieman paremmaksi.
Ashley Greene on tosi hieno kokonaisuus sekin.

Huulet ja silmät on ehkä molemmat pikkasen isoja, mutta ei kovin paljoa. Hiukset, olemus, vaatetus yms. toimii loistavasti. Tykkään tästäkin tosi paljon!
Fordibben fruit on omalla tavallaan hieno, mutta jos rehellisiä ollaan, niin mä en oikein pidä tollasesta noin mangamaisesta tyylistä piirtää... Tai mitenhän tän nyt sanois järkevästi.

Mutta siis hieno on, itse vaan en tästä tyylistä pidä.
Carlisle Cullenista samat sanat. En pidä tyylistä, mutta muuten hieno. Tässä vielä häiritsi hieman omituinen ilme. Mutta täytyy taas muistutella itelleni tässä samalla, etten pystyis ikimaailmassa ite piirtämään näin hienoa.
Alice Cullenista tykkään ihan hirveesti! Koko vartalo on tosi onnistuneesti piirretty, hiukset on hauskat ja kasvoistakin pidän. Hieno!
"But I want You.": Tässä parasta oli mun mielestä tuo omena tuolla taustalla.

Sopi tohon tosi hienosti. Ja Edwardistakin pidin, Bellan kasvonpiirteissä oli jotain liian kolhoa epä-bellamaisuutta.

Mutta hieno tämäkin, tyylistä vaan mupisen taas, että ei mun juttu...
Bella Swanista pidän kokonaisuutena tosi paljon. Hiukset on etenkin tosi hienot!

Ilmeessä ja nenän muodossa on jotain hassua, mutta muuten hieno.
Edward Cullenista tykkäsin tosi tosi paljon! Ei mitään valittamista, kaikki toimii loistavasti.

Tosi upea tääkin siis.
Nyt tuli kyllä yksi sekavimmista kommenteista mitä olen koskaan kirjottanut. Uskoisin myös, että pisin. Ainakin yksi pisimmistä.

Toivottavasti tästä oli jotakin hyötyä...

Mulla ei mitään ihmeempiä toiveita ole, että kenet haluaisin nähdä sun piirtämänä... Hmm, odotas kun mietin vielä... No, jos Potter kuvia ajattelit piirtää, niin Dramionesta tykkäisin...

Nyt siirryn muualle täältä pitkittämästä tätä sekavaa kommenttia entisestään.

Kiitos, kumarrus ja näkemiin!
♥ mmariaä