Minttushkan eero sanoo:
pliis kommentoi : (
sano vaik että onpa paska. oisin niin onnellinen : (
No minäpä kommentoin :D paria työtä vaan vähän enemmän..
Nää on kaikki tosi hienoja, ite en varmaan osais :D uusin, toi Nikki on muuten tosi onnistunut työ, mutta ihan kuin itekin sanoit leuka on ehkä vähän liian vahva ja toi oikean puolinen poskipäävarjostus ehkä hitusen liian tumma. Silmät on myös jokseenkin oudot, ne on tosiaan ehkä vähän liian auki ja hitusen liian isot, mutta muuten kuva on tosi nätti, hiukset on tosi eläväisen näköiset :----) Vasemman puolen latvat ehkä vähän kusee, mut no problemo.
Leia on kanssa tosi kiva, mutta noissa kasvoissa häikkää vähän joku tossa nenän&huulien kohdalla mut en oo ihan varma et mikä. :D Tai sit se on vaan minä ja mun mieli, mut emt. :D Leuka on ehkä hitusen liian pitkä tai jotain. En kyllä oikeesti osaa sanoa yhtään. :D Hiukset on tässäkin tosi oikean näköset, noi kiehkurat on nätit. Mekon varjostukset on kanssa tosi hyvin tehty, ja ase.. no ase on mitä on, itekin sanoit joten eipä siitä sitten enempää :DDDD
Kristen on ehdottomasti munkin lempparityö, tää näyttää tosi hyvältä. Kädet näyttää vähän tönköhköiltä, varsinkin oikea käsi (naaman alapuolella), mut oikeesti muuten loistavaa työtä :D Käsiin ehkä olisin halunnut vähän lisää syvyyttä, mut tosi hyvä näinkin. Tykkään tästä tosi paljon! Toi väritysjälki tosin on vähän tommosta huolimatonta, tota ehkä olis photoshopilla voinu vähän tummentaa, mua häiritsee noi väritysjäljet. Anyway, hyvää työtä!
R-Patz aka rakas Pattipäämme - no joo, ei oikein näytä siltä, en olisi arvannut häneksi ellet olis sanonut :D Tässä kuvassa varjostukset on ehkä vähän liian tummia ja vahvoja mun makuun ja varsinkin vasen silmä musta katottuna näyttää jotenkin hukkuvan liikaa tonne varjoihin. Olis kiva nähdä mallikuva tästä :D Hiukset on taas hyvin piirretty, niistä tykkään superisti. Toisaalta joku häiritsee mua tässä kuvassa mut toisaalta tykkään siitä, vaikka ei R-Patzilta näytäkään. :D
Ashley on kanssa mainio, mutta ootko huomannut että tyttöparalla on eripari silmät? :D Tässä varjostukset kasvoissa on tosi onnistuneet, samoin vaatteiden rypytykset ynnämuuta. :D Hiukset kans meni taas nappiin, kiva työ :----)
Well anyway. Voin vähän noita muitakin kommentoida jossain vaiheessa mutta nyt en jaksa XDDDDD hienoja on kuitenkin kaikki, piirtele toki lisää :---) ahah, tää kommentti on kauheen negatiivinen. Hyvä mun on sanoo kun en osaa piirtää ees puoliks yhtä hyvin, asd :----D