Kirjoittaja Aihe: Lady Art, Sailor Venus ja Jupiter 8.10  (Luettu 16770 kertaa)

Lady Dynamite

• that crazy avatar lady
Lady Art, Sailor Venus ja Jupiter 8.10
« : 02.07.2007 21:05:17 »
Siivousta jälleen, vanhat ja rumat poies ja uutta paikalle D:

SAILOR MOON -TEAM

Sailor Venus S
Skannatessa huomaa kivoja vikoja piirroksista joten jouduin vähän peukaloimaan kasvojen aluetta :D :D :D hups.
Samat välineet kun aina ennenkin.

Sailor Jupiter S
Omituisten asentojen kerho kokoontuu. Asentoharjoitusta ja sen kyllä huomaa :D :D Iho ja hiukset jäi kesken, kun ruskeat copicit sano fck this joten täytyi käydä ostamassa täyttöputelit. Jee.
copic ciao, copic opaque white (valokohtiin) ja photoshopilla tausta pois ja pikkuista säätöä sekaan.

Sailor Moon S
Vanhojen aikojen kunniaksi oli pakko alkaa katsoa Sailor Moonit, ja olen vasta tuotantokaudessa 2, ja töissä kun joutui piirtämään vaatteita, niin yli puolenvuoden piirtämistauko meni siinä (selitys: ei inspannut se puoli vuotta). Well, kiitos Sailor Moonin ja töiden, teki mieli piirtää ja tällaista jälkeä tuli.
Piirtämiseen, hahmotteluun ja rajaamiseen meni aikaa huomat 2h, väritykseen reilummat 5-6h.
Lyijykynä, tussi, Copic Ciao, Photoshop CS4

Robert Pattinson S
Umm.
R Patz oli pakko yrittää piirtää uudestaan. Tämä ei ole niin fail, kun tuo cough aiempi cough.
Skanneri söi vähän lyijäriä, kuten sen tavoiksi kuuluu. Koko naama siis oli varjostettu vähän haaleammin, joten se "hienoin" yksityiskohta jää näkemättä percele.
En osaa edes päättää, näyttääkö tämä Robertilta. Ennen vaatteita, kaulaa ja tukkaa R näytti huolestuttavan paljon Herculekselta.

Nikki Reed S
Onko huijaamista jos kerron että photaroin tuota vähän?
Huomasin muutaman virheen skannattuani kuvan, jota en paperilla edes huomaa. Nenä oli hiukan vino ja toinen puoli leuasta liian leveä.
Haukkukaa jos photaroiminen on väärin!
Minulta pyydettiin Rosalieta, mutta piirsin kumminkin Nikki Reedin, koska löytyi hänestä niin nätti kuva.
Myöhemmin löysin kyllä kivan Rosalie-kuvankin ja harmitti etten piirtänyt sitä.
Mutta ei se paljoa näytä edes Reediltä.
Virhe taisi olla silmät, jotka ovat liian auki. Minusta.
Kulmakarvat, ainakin vasemmanpuoleinen, tuotti tuskia.

Leia S
Voi LUOJA, kuinka skanneri voi raiskata niin paljon niin vähistä sävyistä!
Melkein kuoli piirtämisinto siksi!
Nojoo, antaa skannerin olla, hakkaan sen myöhemmin. :)
Ansku27:n pyytämä piirros, Star Warsin Leia.
Anskulla tämä originaali nyt, eli minulle vain koneella versio tästä.

Isompi S

Voisin kyllä rehellisesti sanoa, että tämä voi hyvinkin olla yksi parhaimmistani ikinä. :D Ottaen huomioon, etten ole kummoinen piirtäjä kokonaisuudessani.
Pelkäsin kyllä, että lyijytäytekynäni lyijyt loppuvat kesken (onneksi löytyi lisää) sillä
tuon mustan alueen värittämiseen meni ikä ja terveys – eli tämä kokonainen päivä.
Silti jaksan väittää, että skanneri raiskasi tätä(kin).

Kristen Stewart S
Eikä mennytkään kun yksi päivä tuota tehdä...
Neljä täytelyijykynän lyijyäkin kului tuohon. Vooi tuska.
En ymmärrä tätä miun piirrospuuskiani:
Jokin pieni asia inspiroi piirtämään (kappale, toisen piirros, ficci, kuva),
piirrän kaksi päivää peräkanaa täyttä päätä ja sitten iskee inspiksen katoaminen ~kuukaudeksi. :D
Eihän tuo paljoa Kristeniltä näytä, huomasin virheetkin vasta ruudulla...
Kenes sitten piirtäisin jotta saisin pidettyä insp(en)iksen pystyssä?
Lyijykynä 0.7

Alice Cullen S
Alice Cullen. Lyijykynällä. Vuonna mitä lie tehty... ei mitään parhaimpia töitäni köh mutta näyttämisen arvonen joka tapauksessa. ;D

// Illusia lisäsi ikärajat.
« Viimeksi muokattu: 30.08.2012 05:45:30 kirjoittanut Illusia »

Milgia

• Kapteenska
  • He'd be Her Bert.
    • Spoonful of sugar
Vs: » Relupin taidetopic uusiksi!
« Vastaus #1 : 06.02.2009 22:31:11 »
Mä en oikein haltsaa näitä piirrustusten kommentointia mutta yritän parhaani mukaan.
Bella on kaunis, upeasti ja aidosti piirretyt hiukset, anatomia loistavasti kohdillaan ainakin minun mielestäni. Mä en vaan tajua miten ihmiset osaa piirtää noin aidon näköisiä ihmisiä, nuo kynnetkin ja kädet, loistavaa sanon minä.
Edward Komea, vaikkei niin komea kuin Robert ;) Nuo sun varjostuksetkin on todella onnistuneita, tekee Edwardille kunnon lihakset ^^ ja nuo hiukset, niin upeat ja aidot.

Olet loistava piirtäjä, ja taitava copicien käyttäjä (taipuuko ne noin?) älä hukkaa taitoasi :)

M

But deep within my soul, I'm glad the times have changed
As long as rock and roll and the Chevys stay the same.

It was me and you and Chevy.

Lady Dynamite

• that crazy avatar lady
« Vastaus #2 : 08.02.2009 02:57:48 »
Kiitos TylerDurden ja Milgia, kun vaivauduitte kommentoimaan<3 :D

Uusi kuva nimittäin tullut, eikä uusia ala herua tänne, jos ei kommenttejakaan. ;D
Topicin meinaan lukenut yli 120.

Eli Edward/Bella 8.2!

Milgia

• Kapteenska
  • He'd be Her Bert.
    • Spoonful of sugar
« Vastaus #3 : 10.02.2009 16:04:11 »
Edward/Bella on aivan ihana kuva, siitä huokuu romantiikka <3  mä en vaan tajua viäläkään miten osaat piirtää noin hienoja ihmisiä, etenkin nuo silmät. ne on vaan niin upeat ja hiukset of course ^^

Lisää upeita Twilight kuvia :)

Melanie

« Vastaus #4 : 11.02.2009 22:44:29 »
Oli ihan pakko tulla kommentoimaan, koska olen viestejäsi stalkkaamalla huomannut että käsityksesi Twilightistä ja sen hahmoista käy aika hyvin yksiin omien mielipiteideni kanssa. (:

En omista copiceja enkä siis tiedä kuinka helppoa niillä on piirtää, mutta olet onnistunut tosi hyvin varjostuksien ja valonheijastuksien kanssa.
Bellan yksittäiskuva on näistä ehkä omasta mielestäni onnistunein. Kiinnitin heti huomiota kynsiin, minulle käy usein niin että ne vaikuttavat erillisiltä möykyiltä sormien kanssa jos yritän piirtää yksityiskohtaisesti, mutta sinulla sitä ongelmaa ei ollut. Myös Bellan olkapää ja silmän seutu on piirretty hyvin taidokkaasti, tykkään erityisesti tuosta punaisesta varjosta luomessa, joka saa hänen katseensa näyttämään samaan aikaan haavoittuvaiselta ja vahvalta. Kasvot on muutenkin piirretty upeasti ja persoonallisesti, pieni täplä Bellan huulten yläpuolella on juuri sellainen piirre minkä voisin kuvitella hänelle.
Ainoa asia mistä voisin antaa vähän kritiikkiä, on tuo nenän kaari, se näyttää jotenkin oudon litistyneeltä suhteessa otsaan. En kyllä tiedä miten sen olisi voinut piirtää paremmin, joten antaa olla. Eikä tuo edes haittaa ollenkaan, seikka unohtuu kun kiinnittää huomiota mihin piirteisiin.

Aww, Edwardillasi on kauniit hiukset, varsinkin pään takaa niiden väritys on ihanan elävä. Silmänaluset voisivat ehkä olla hiukan tummemmat ja käden toinen ääriviiva näkyvissä, (nyt näyttää vähän siltä että Edwardin iho jatkuu sellaisena viittana) mutta muuten minulla ei ole mitään valittamista, päinvastoin. Solisluun ja kaulan alue on hyvin realistisesti toteutettu.

Vaikka pidän Bellan kuvaa näistä onnistuneimpana, on tämä viimeinen suosikkini. Olenkin toivonut että joku piirtäisi tuosta kohdasta kuvan. ;) Tässäkin kuvassa kynnet (kyllä, huomioin ne taas ensimmäisenä) ovat hyvinpiirretyt ja näyttävät luonnollisilta. Bellan leuka on aika kulmikas verrattuna Edwardiin, mutta se on ihan pikkujuttu. Tässä kuvassa on yksityiskohtia joihin ihastuin heti: Bellan suloisen pikkutyttömäiset huulet, Edwardin nenä, Bellan silmäkulma ja tuo punainen häivä luomessa, Edwardin leuan muoto, kummankin piilossa olevan silmän pilkottavat ripset, kulmakarvat… Äh, haluaisin tästä kuvasta oikein ison julisteen sänkyäni vastapäätä olevaan seinään. ^^

Kokonaisuudessaan piirustustyylisi on raikas ja kaunis, tykkään siitä miten et ole koettanut piirtää Robertia ja Kristeniä vaan ihan omat mielikuvasi. Vaadin lisää Twilight-kuvia! Jooko? Ja pahoittelut kommentin sekavuudesta, tälläistä se aina on kun kirjoittaa väsyneenä...
somewhere between a wound and a jewel

Lady Dynamite

• that crazy avatar lady
Vs: » Relupin taidetopic uusiksi! Uusi 13.3.
« Vastaus #5 : 13.03.2009 16:17:08 »
Milgia, kiitti! En minä kovin taitava piirtäjä ole, mutta parantaa yritän jatkuvasti ja piirtämättähän taito ei kehity. Virheitä löytyy edelleen, etenkin anatomiassa (huoh!) ja artblock uhkaa jatkuvasti hyökätä, mutta... Mukava että pidit! :D

Rachel, kiitos kommentistasi! ^^
Lainaus
Ainoa asia mistä voisin antaa vähän kritiikkiä, on tuo nenän kaari, se näyttää jotenkin oudon litistyneeltä suhteessa otsaan. En kyllä tiedä miten sen olisi voinut piirtää paremmin, joten antaa olla.
Olet aivan oikeassa, etkä ole ainoa, joka on siitä sanonut ja siksi huomasinkin virheeni, että muut ilmoittivat siitä – se on äärimmäisen hyvä, kun piirtäjä sokeutuu omille virheilleen. :D Taitaa olla otsan kohouden vika, että kaukaa näyttää höhlältä. Kun zoomaa lähelle, sitä ei enää näy niin vahvasti.

Lainaus
Äh, haluaisin tästä kuvasta oikein ison julisteen sänkyäni vastapäätä olevaan seinään. ^^
Oi! Saat jos tosissasi haluat ja on siihen mahdollisuus XD

Kommenttisi ei ollut lainkaan sekava, siellä tuo negatiivinen palaute oli täyttä asiaa!

Niin ja... olihan minulla asiaakin! Meinaan uusi piirros, Alice Cullen lisätty!

Milgia

• Kapteenska
  • He'd be Her Bert.
    • Spoonful of sugar
Vs: » Beccan taidetopic uusiksi! Uusi 13.3.
« Vastaus #6 : 13.03.2009 17:05:06 »
First commentattor (ei hajuakaan mikä on kommentoija englanniksi).

Alice on kaunis, aika perhanan kaunis, se on huom. MINUN mielestäni ihana sekoitus kirjan ja elokuvan Alicea, nuo kapeat kasvot ja lyhyet hiukset ovat täydelliset, hymyssä tai silmissä kenties olisi voinut olla enemmän pehmeyttä sellaista joka huokuu Alicen silmistä (minun mielestäni jälleen). Sinun anatomiasi vaan paranee kertakerralla, ja varjostuksesi onnistuivat jälleen : ) Köh, minulla olisi kyllä paljonkin sanottavaa Alicen vaatevalinnasta, mutta sanon vain että aikas paljastava, mutta minkäs teet kun taitelijanvapauksista on kyse.
Niin tosiaan, kyllä se minun mielestäni ihan selkeästi nojaa omaan nimeensä ja sinun signeeraukseesi. Onpas muuten ihanan sirot kädet Alicella.
En kerta kaikkiaan keksi muuta rakentavaa kuin nuo vaatteet ja Alicen silmät, oikeastaan tuo kaula on ehkä vähän liian pitkä, se ei oikein sovi Alicen muuhun ruumiinrakenteeseen kovinkaan hyvin.

Mutta oli ilo katsella jälleen upeaa työtäsi<3

M

Lady Dynamite

• that crazy avatar lady
Vs: Twilight-fanarttia by Becca Uusi 14.3.
« Vastaus #7 : 14.03.2009 20:29:27 »
Lainaus
First commentattor (ei hajuakaan mikä on kommentoija englanniksi).
First and last one XD
Ja vain, koska minä pakotin vihjasin.

Kiitos kommentista ja siitä että vaivauduit kommentoimaan! :D
Huomasin itsekin Alicen kaulan pituuden vasta sen jälkeen, kun skannasin sen. Paperilla se virhe ei juurikaan näy. D:

Carlisle Cullen lisätty!
Nyt ihan tosi, tämä kommenttimoisuus näyttää säälittävältä – kommenttia bliiis.

theycallmeHeaven

• Death Eater
  • Team Sass
« Vastaus #8 : 14.03.2009 21:48:18 »
O.o woot!
ihania! tykkäsin jostain syystä siitä alicesta ihan jumalattomasti, ja bellasta kanssa. molemmat vastasivat omaa näkemystäni hahmoista, joten iloitsen noista kuvista runsaasti. ^^
ja kunniiaa, copicien käytöstä, mä en saa värejä koskaan näyttämään noin fiksun tasaisilta.... -.-

ja loppuun vielä ihan pieni toivomus (ruinaus): piirrä kiltti jasper...! uskoisin että sinun piirrustustyylilläsi hänestä tulisi (lähes?) yhtä hot kuin kirjoissa... ;)

eipä kai muuta... kiitoksia!
Kylmimpien kuorien alta löytyy eniten hillittävää intohimoa.

Milgia

• Kapteenska
  • He'd be Her Bert.
    • Spoonful of sugar
« Vastaus #9 : 14.03.2009 21:54:18 »
Lainaus
Carlisle Cullen
Milgia pyysi piirtämään Carlislen, joten sellaisen hänelle tein.
Paidattoman sellaisen.
Tämän tekemisessä oli niin paljon ongelmia.
HETKINEN!  :D En minä paidatonta pyytänyt, pelkkää Carlislea vain...  Mutta joo, tää on vielä upeempi väritettynä, ihan Carlislen näköinen, yhtä komea ja näin, sen hiukset onnistui upeasti ja asento myös vaikka mesessä väitit muuta. Anatomia yhä kohdallaan, ja kyllä osaat piirtää miehiä, ja hienosti vieläpä.

M

Amy Malfoy

« Vastaus #10 : 15.03.2009 00:41:25 »
Miten minä löysin tämän vasta nyt?!!!!??

Todella upeita :)
Ihanaa, että joku on noteerannut minun pyyntöni, odottelinkin jo, että milloin joku piirtelee Twilightia :)
Alice oli todella upeasti piirretty, vastaa oikein paljon omaa mielikuvaani (hiukset on ihanat<3)
Edward ja Bella-kuva oli ihana ja kuolasin Edwardin omaa kuvaa myös ihan mukavan aikaa :)

Mutta piirrä ihmeessä lisää, koska nämä ovat todella upeaita, olen niin kade, varsinkin kun osaat piirtää käsiä (Bellan omakuva)

~Amy

Ginin banneri<3
~The End is here: Deathly Hallows Part II~
~Dramione~
”Goalies don't think." - Chris Osgood
                                                                       Kiitos Leijonat <3

Cappi

• Vieras
« Vastaus #11 : 15.03.2009 15:56:51 »
Aivan mahtavia kuvia! Osaat piirtää hyvin, tosin kuvien lataus kesti kauan (hidas kone kun on) :---D

Cappi.

Lady Dynamite

• that crazy avatar lady
Vs: Twilight-fanarttia by Becca ~ Taas uusi 15.3!
« Vastaus #12 : 15.03.2009 19:11:05 »
 :o
Wou, kiitos kommenteista The Fantasy, Milgia, Amy Malfoy ja Cappi!

Tosi hauska nähdä että olen saanut kommenttia muiltakin, kuin Milgialta!

Lainaus
ja loppuun vielä ihan pieni toivomus (ruinaus): piirrä kiltti jasper...! uskoisin että sinun piirrustustyylilläsi hänestä tulisi (lähes?) yhtä hot kuin kirjoissa...
Jasperia ollaan ruinattu pyydetty ennenkin, ja aikomukseni olikin hänet piirtää :D Koetan häntä seuraavaksi!

Lainaus
En minä paidatonta pyytänyt, pelkkää Carlislea vain...
Et niin, mutta piirsin sinulle paidattoman, vaikket pyytänyt! : D

Uusi työ taas
! Tisua näkyilee vähän joten jos olet muka paljaalle iholle herkkä, elä katso! (Ai finiläisetkö kammoaisivat paljasta pintaa? Ja pyh.)

Nannepuh

• ava; rebecca lupin :>
« Vastaus #13 : 16.03.2009 16:06:28 »
Oletsä kyllä niin über hyvä piirtämään. Tuo uusin jossa näkyy tissiä on upea (Eikäjohdusiitätissistä!). Siinä on jotain ihanaa tunnelmaa ♥ . Muutkin työt on erittäin hienoja. Kadehdin sua kun oot niin hyvä piirtämään käsiä ja ylipääntäänsäkin piirtämään.
Alice on tosi hieno vaikka sen kaulan onkin vähän pitkä, mutta mitä se haittaa. Erityisesti liputan Edward piirrokselle, se on upea  :D . Toivottavasti nyt et uhittele mitään lakkoa piirtämisen suhteen , kun sulle kommenttini annoin :D.
Sheeebagirl.

Cappi

• Vieras
« Vastaus #14 : 17.03.2009 14:12:27 »
Taas uus kuva.. en kauheasti alastomuudesta pidä. Mutta, tuo oli kyllä hieno. :---D Kuvan lataus tosin taas kesti tovin..

Cappi.

Milgia

• Kapteenska
  • He'd be Her Bert.
    • Spoonful of sugar
« Vastaus #15 : 17.03.2009 17:22:49 »
Hah. Löysin tämän. Mitäs sanoisi tuosta uusimmasta, uusia ulottuvuuksia, enpä ole pahemmin tälläistä Twilight fan-artia ennen nähnyt. Älä ota negatiivisesti äskeistä.

Rakastan nuita sun piirrosten hiuksia, sä olet niissä niin taitava, ja noi silmät. aaaw. niin ihanat. mutta asiaan, sulla aina vaan paranee tuo anatomia, asentojen piirtotutoriaalista on siis toisaallakin hyötyä :) katsoin kylläkin ensin että onko Bellalla vatsalihakset, mut seo likin napa XD Asento on jännä, mutta realistinen ja mystinen, sopii jotenkin siin Luuri rakkauden tiellä - ficciin... ehkä oli tarkoituskin, vai? Värityksesi on aivan I-luokkaa, niin realistista, taiteellista ja upeaa kerrassaan.

Hienoa :  D

M

pauliina

« Vastaus #16 : 21.03.2009 12:56:29 »
Hei näkeekö noita kuvia jostain muualta, mulla ei ainakaan auennu ykskään :(

Lady Dynamite

• that crazy avatar lady
« Vastaus #17 : 21.03.2009 12:58:53 »
Joo, tuo vanha photobuckettini ei toimi tällähetkellä, sillä avojeni takia vanha photobucket-tili meni lukkoon liiallisista katselijoista :D

Löytyy DeviantArt-tilistäni.

// 21.04.2009 - Uusi työ, Ashley Greene lisätty ;) Kommenttia pyydän.

// Illusia yhdisti tuplapostauksen.
« Viimeksi muokattu: 30.08.2012 05:37:31 kirjoittanut Illusia »

Milgia

• Kapteenska
  • He'd be Her Bert.
    • Spoonful of sugar
Vs: Ashley Greene lisätty 21.4
« Vastaus #18 : 22.04.2009 18:08:38 »
Pelottavat silmät. Ovatko ne tarkoituksella hieman eri kokoiset? Osaat yhä realistisen piirtämisen, ainakin minun mielestäni, varjostukset ovat kohdallaan ja anatomia myös. Hiukset ja kulmakarvat saavat kunnianosoituksen, ne ovat onnistuneet todella hyvin ja ne ovat vaikeita piirtää kuten myös nenä, josta pidän tässä työssä.
En kerta kaikkiaan tajua miten nuo upeat hiukset tulevat tuolta topin läpi? No ei mun varmaan tarvikaan, vai?
Kaunis työ kokonaisuudessan, hyvin tunnistettavissa :) Rakentavampaa en osaa sanoa, paitsi että nuo huulet on aika jänskät, olisi voinut tehdä ehkä hieman toisella tavalla.

M

Silinteri

• Ankkakonna
  • Voittamaton poika
    • Ananasmania
Vs: Ashley Greene lisätty 21.4
« Vastaus #19 : 22.04.2009 18:56:33 »
Oh gosh, toi Ashley, jonka nimi mut tänne sai tulemaankin, on upea. En itse kehtaa edes yrittää piirtää kyseistä neitokaista. Tykkään tässä eniten silmistä, jotka kylläkin ovat vähän eri kokoiset keskenään, hiuksista ja yläkaulan varjostuksista. Korvat ovat ainakin minun ainainen vihamieheni, niissä itse mokailen erittäin pahasti ja usein, mutta niissä olit onnistunut.

Huulet olivat hiukan hassut, ne näyttivät siltä, että Ashleyn suu on jotenkin kokonaan siirtynyt vähän vasemmalle ja nenä näyttää ainakin mun tihrusilmiini olevan keskeltä hitusen liian paksu. Muuten loistava työ, vaikka en tuosta Britneytä saanut tekemälläkään. :'D
▲   ▲   what is a man but the sum of his memories? we are the  stories we live! the tales we tell ourselves!