Kirjoittaja Aihe: SK8 the Infinity: Kielletty hedelmä, S, Joe/Cherry, dialogi-oneshot  (Luettu 856 kertaa)

Maissinaksu

  • Trubaduuri
  • ***
  • Viestejä: 3 093
  • Kurlun murlun
Ficin nimi: Kielletty hedelmä
Kirjoittaja: Maissinaksu
Fandom: SK8 the Infinity
Ikäraja: S
Paritus: Joe/Cherry
Genre: Dialogidraama(ilu)

Summary: "No se oli... erilaista. Ehkä myös vähän kutkuttavaa, ottaen huomioon että se oli sellainen yhden yön toilaus."

A/N: Pitkästä aikaa dialogia! Nyt ollaankin jouduttu jännään tilanteeseen. :0



***



"En edes tiedä, mitä sanoisin."

"Ei tarvitse sanoa mitään."

"Lähinnä minulla onkin kysyttävää. Miten sinä... miten sinä saatoit, Kaoru?"

"En ajatellut olevani tilivelvollinen joka liikkeestäni."

"Hah, ja minä ihan luulin että olit yhdessä minun kanssani ja tiesit mitä se merkitsee, saamari soikoon!"

"Johan minä pahoittelin, helvetti! Mitä muuta vielä tahdot?"

"Lähinnä jonkinlaista selitystä kaipailen sille, miksen minä riittänyt!"

"Ei ole kyse siitä, ettetkö riittäisi, älä ole naurettava!"

"Jaa että muuten vain piti vieraissa päästä käymään? Kuule, jos jotain on pielessä nykytilanteessa, sille voidaan tehdä jotain..."

"Edelleenkään mitään ei ollut pielessä –"

"...mutta nämä jutut eivät toimi siten, että etsitään heti uutta tilalle!"

"En minä arvannut, että tässä asiassa tarvittaisiin joitain lukkoon lyötyjä sitoumuksia!"

"Et voi olla tosissasi –"

"Kojiro –"

"No, kerro toki. Oliko ruoho vihreämpää aidan toisella puolella?"

"Haluatko rehellisen vastauksen, vai aiotko vain huudattaa minua ja itseäsi?"

"Pah, kyllä minun nahkani kestää. Kakista ulos."

"No se oli... erilaista. Ehkä myös vähän kutkuttavaa, ottaen huomioon että se oli sellainen yhden yön toilaus."

"Saat minut voimaan pahoin."

"Painu sitten muualle selvittämään pääsi ja kasvaisit samalla aikuiseksi, typerä gorilla."


***


"No? Oliko hyvä raivolenkki?"

"Raivolenkki, 200 punnerrusta, 100 selkää ja 200 vatsaa. Enkä tiedä, onko tämä vitutus edelleenkään laantunut."

"Minusta vaikuttaisi siltä. Nyt kanssasi voi sentään keskustella."

"En ole varma, kykenenkö siihen juuri nyt, kun kuolen nälkään – mitäs täällä foliossa on?"

"Olisiko sitä itseään? Ei sitä voinut laatikkoonsakaan jättää."

"Helvetti, Kaoru, minun jääkaappiini et kyllä säilö mitään viimeöisiä hairahduksiasi."

"Meidän jääkaappiimme."

"Yhä pahempi! Meidän jääkaappi, meidän keittiössä, meidän kämpässä... Siis katso nyt tätä."

"Se on tuiki tavallinen ananaspizzan neljännes, Kojiro kultaseni."

"Siltä näyttää. Mikään ei ole enää pyhää."

"Sanon tämän uudelleen: mielestäni sinä otat hieman liian vakavasti sen, että menin viime yönä tilaamaan pizzan jostain muualta kuin Lucesta."

"Ja sinä voit lyödä söötin perseesi vetoa, että otan tuollaiset koiruudet henkilökohtaisesti. Olisit lähettänyt minulle vaikka henkilökohtaisen viestin, että kaipaat pizzaa!"

"Ensinnäkin teillä oli talo niin täynnä, etten usko, että olisit edes kuullut puhelintasi kaiken keskellä. Toiseksi en todellakaan oleta, että alkaisit minulle loihtia jotain maksavien asiakkaiden jonon ohi – niin viehättävää kuin se fantasian tasolla onkin."

"Joten päätit sitten turvautua... mistä tämä olikaan peräisin?"

"Buon Cibosta."

"Phyh. No, mikäs siinä, jos tarpeet tulivat tyydytetyiksi. Senkin rotta..."

"Anna jo olla. Tämä juttu ei ollut mikään sinulle osoitettu piikki, se sinun pitää tietää."

"Se on sama asia kuin jos minä tarvitsisin seinälle kalligrafiatyön ja sitten ottaisin yhteyttä johonkin halpaan harrastelijaan. Tuskin olisi omakaan reaktiosi mitenkään painokelpoinen siinä kohtaa!"

"Rinnastat nyt ruoan ja kalligrafian, mikä ei ihan toimi."

"Ai jaa? Molempiin tarvitsee omat välineensä ja materiaalinsa, molemmat vaativat tiettyä osaamista ja luovuutta, ja molemmissa luodaan jotain uutta. Ainoa ero on, että kalligrafiatöitä ei tavata pistää poskeen ja papanoida myöhemmin ulos."

"Hyvä on, vielä kerran: olen pahoillani, että tilasin pizzan muualta, ja olen lisäksi pahoillani, että siinä on ananasta. Enempää en suostu matelemaan, etenkin kun se oli aika hyvää."

"Mrrh."

"Maista vaikka, jos et usko."

"Älä unta näe. Se sotii kaikkia hyvän maun rajoja ja rajattomuuksia vastaan!"

"Hyvä on, sitten minä syön sen. Anna tänne."

"Pidä hyvänäsi vain. Mitä nopeammin se katoaa olemattomiin, sitä parempi."

"Olet suloinen, kun näytät noin sydänjuuriasi myöten paheksuvalta."

"Harakka."
"Oi kyllä! Krää krää."

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 563
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Jee sait tän julkaistuu! Ja tosi kiva juttu, että ylipäätään intouduit tästä kirjoittamaan näinkin nopeasti. Saat enemmän aikaan kuin minä, joka vain selittää kuukausitolkulla et "olis kiva kirjoittaa tämmösellä idealla jotain" ja sit mitään ei tapahdu ;D

Että ku tykkään siitä, miten toi dialogi varsinkin alkupuolella vihjaa siihen, että Kaoru olisi pettänyt Kojirouta (ja joo jos Kojiroulta kysytään, niin se onkin :D), kunnes sitten lopulta paljastuu että tarkalleen ottaen tässä on kyse siitä, että syöty pizza on ollut jonkun muun kuin oman kullan tekemä. Ja vielä ananastäytteinen! Mähän nyt toki tiesin jo tuon twistin, kun tästä oltiin juteltu, mut että olis hauska tietää, mitä oisin aatellu, jos en olis tiennyt etukäteen mitään :D En kun osaa yhtään sanoa, mihin suuntaan olis ajatukset voineet lähteä viipottamaan. Näin hyvin tunnen itteni XD

Lainaus
"En ole varma, kykenenkö siihen juuri nyt, kun kuolen nälkään – mitäs täällä foliossa on?"
"Olisiko sitä itseään? Ei sitä voinut laatikkoonsakaan jättää."
"Siitä itsestään" tulee väkisinkin mieleen vain paska, mutta jos Kojiroulta kysytään niin sitä tuo pizzakin on XD

On kyllä rankkaa näiden kahden elämä :D Kunnon draamailijat. Mielessäni luinkin tätä semmoseen kauheen melodramaattiseen sävyyn, niin en voi aatella että nyt pohjimmiltaan on Kojiroullekaan niin kamala tilanne, vaikka eihän se ajatus kilpailijan (tietenkin huonommasta) pizzasta yhtään lämmitä. Mut kyllä siitä yli pääsee! Ja ainahan Kojirou voi lohduttautua myös sillä ajatuksella, että ananas tuo spermaan kivan lisämaun... :D Ehkä heidän täytyykin mennä selvittämään koko tilanne makuuhuoneen puolelle ;D

Kiitos tästä, tää oli ihan huippu (niin kuin sun ficit kyl aina, en oo koskaan pettynyt) ♥


// ja ai että, tajusin nyt vasta millä kirjaimella tämänkin otsikko alkaa... ;D K on paras! ♥
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Linne

  • ***
  • Viestejä: 696
  • Hämmentynyt pesukarhu
Ai että mä rakastan tätä tropea, missä lukijaa ohjataan tahallaan harhaan :D Aivan loistavaa.
Sanailu oli viihdyttävää, kuten sulla aina. Ei kyllä huomaa, että edellisestä dialogista olisi kulunut pitkä aika, sillä se toimi tosi hyvin! Hyvin pysyi kärryillä, kumpi nyt puhuu eikä mennyt sekaisin, kuten usein dialogissa käy.
Molemmilla oli keskustelussa hyvä pointti: Kaorulla siinä, että tuskinpa Kojiro olisi kiireistä työiltaa keskeyttänyt loihtiakseen hänelle pizzan ja Kojirolla siinä, että kyllähän varsinainen petos on samaa tasoa, kun hän palkkaisi jonkun harrastelijan söhräämään jotain seinälle ammattilaisen kalligrafin sijasta. Myös tämä oli hyvä huomautus:

Lainaus
"Ai jaa? Molempiin tarvitsee omat välineensä ja materiaalinsa, molemmat vaativat tiettyä osaamista ja luovuutta, ja molemmissa luodaan jotain uutta. Ainoa ero on, että kalligrafiatöitä ei tavata pistää poskeen ja papanoida myöhemmin ulos."

Vaikka kieltämättä kyllä naurahdin tälle :D Tämä oli myös loistava:
Lainaus
Enempää en suostu matelemaan, etenkin kun se oli aika hyvää."

Tällaisena ananaspizzan rakastajana olen kyllä Kaorun puolella. Haluaisin nähdä Kojiron ilmeen kun Kaoru käskee tyynesti nyppimään palaset pois jos ei kelpaa :D

Kiitos tästä söpöstä pätkästä ennen nukkumaanmenoa!
Kaikki perinteet ovat typeriä. Siksi ne ovat perinteitä

Maissinaksu

  • Trubaduuri
  • ***
  • Viestejä: 3 093
  • Kurlun murlun
Kiitokseja, Larjus ja Linne! <3<3

Onhan se nyt vallan hirveää, jos menee myöhäisillan pizzansa hakemaan jostain muualta kuin Lucesta. xD Etenkin jos se on joku ananashirvitys, jonka päälle Kojiro ei viitsi edes katsoa. Varmaan se on Kaorullekin aina mutisemassa rumia, kun se on sellaista popsinut. Itse olen ananaspizzan ystävä, mutta olen saanut asiasta kommentteja vuosien varrella. xD

Tämän kanssa oli joo aivan liian hauska kikkailla siten, että alkupuoli vaikuttaisi hyvinkin vakavalta tavaralta. Paras tilanne varmaan onkin, jos ei tiedä mitään etukäteen, ja siksi olikin tavallaan harmi, että asiasta puhuttiin jo viestien puolella. No jaa, jos tätä lukee vuosien päästä ja miettii, että mitäs tässä tapahtuikaan, ehkä tätä plot twistiä ei muistakaan ihan heti. :D

K:lla alkanut otsikko ei tosiaan sekään taaskaan pettänyt. <3 Kirotun kiva kirjain!

- Mai
"Harakka."
"Oi kyllä! Krää krää."