Kirjoittaja Aihe: Yuri!!! on Ice: Helle ja halipula (S, Otabek/Yuri, oneshot)  (Luettu 2467 kertaa)

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 613
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Title: Helle ja halipula
Author: Larjus
Chapters: Lyhyehkö oneshot
Fandom: Yuri!!! on ICE
Pairing: Otabek Altin/Yuri Plisetsky
Genre: Slice of life, joku pieni söpö
Rating: S
Disclaimer: No enhän minä näitä hahmoja omista, enkä ole tämän kirjoittamisesta mitään ulkoista hyötyä saanut, en rahaa tai mitään muutakaan.
Summary: Helle ja halipula eivät ole hyvä yhdistelmä.

A/N: Juhannustaika Vuornalle! Vähän kesää ja arjen rakkautta Otayurin muodossa :3 (koska näin syötin ja tartuin siihen ;D) Toivottavasti pidät.

Mukana haasteissa Idän temppelin paluu sekä One True Something 20 #3 (slashilla).



Helle ja halipula


Vaikka Yuri rakastikin kesien valoisuutta ja lämpöä, hänen sietokykynsä yli oli jyrätty jo hyvän aikaa sitten. Hellettä hän vihasi, painostavaa ja tunkkaista hellettä, joka kesti nyt jo neljättä viikkoa. Hellettä, jota ei päässyt pakoon kuin hetkeksi kerrallaan jos silloinkaan.

”Säätiedotuksen mukaan Pietarissa on nyt lämpimämpää kuin Egyptissä”, Otabek totesi kännykkäänsä selaten.

”Sepä lohduttavaa”, Yuri vastasi takaisin jostain lattianrajasta. Otabek oli vallannut sohvan, joten hän oli valahtanut lattialle makaamaan. Se tosin tuntui sohvaa hieman viileämmältä vaihtoehdolta, joten sen hän olisi valinnut joka tapauksessa. Hän katsoi hivenen kateellisena Potyaa, joka retkotti ketarat levällään eläinkaupasta ostetun viilennysalustan päällä. Sellainen olisi kelvannut hänellekin. Toisaalta Potyalla oli näin kesäkuumallakin riesanaan pitkä turkki, joten oli kai vain oikeutettua, että se oli saanut käyttöönsä lisäviilennystä.

”Ja illaksi on luvattu ukkosta.”

”Tuskinpa sekään mitään auttaa”, Yuri murahti nousten tuskastuneena istumaan ja sitoi hiuksensa uudelle poninhännälle niskaan. Sitten hän lähti keittiön suuntaan, ensin kontaten kunnes sai loputtua könyttyä itsensä ylös. Keittiössä hän kaatoi itselleen lasillisen jääkaappikylmää vettä, sitten toisen juotuaan ensimmäisen muutamalla kulauksella. Lopulta hän palasi olohuoneeseen kahden vesilasin kanssa ja ojensi niistä toisen Otabekille.

”Mikä tämä on?” Otabek kysyi hämillään, kun Yuri yritti työntää lasia hänelle. ”En minä pyytänyt mitään.”

”Täytyy muistaa juoda”, Yuri ilmoitti topakasti ja odotti että Otabek otti vesilasin omaan käteensä.

”Kiitos.”

Otabek näytti sietävän kuumuutta Yuria paremmin, mistä tämä oli kateuden takia hieman näreissään. Almatyn kesät olivat kuulemma aina sitä luokkaa, kuumia kuin Saharassa, joskin talvet olivat sitten vastaten huomattavasti Pietarin talvia kylmempiä. Yuri tiesi jo automaattisesti, ettei sietäisi niitäkään yhtään sen paremmin kuin tällaista kesää.

Yuri istui sohvan reunalle vesilasiaan tyhjentäen ja tunsi Otabekin kuuman nihkeät jalat selkäänsä vasten. Ehkä eniten häntä tässä helteessä turhautti, että oikeastaan kaikenlainen toiseen koskeminen tuntui tukalalta ja jopa epämiellyttävältä, minkä myötä hänelle oli ehtinyt muodostua jo suoranainen halipula. Hän samaan aikaan halusi sekä käpertyä Otabekin kainaloon ja halata tätä lujasti että olla koskematta yhtään mihinkään, varsinkaan toiseen ihmiseen, jonka ruumiinlämpö oli niitä hellelukemiakin korkeampi.

Sitten hän yhtäkkiä sai idean.

”Beka, tule”, hän sanoi. ”Mennään suihkuun.”

”Keskellä päivää?” Otabek ihmetteli.

”Niin.”

Otabek katsoi seisomaan noussutta Yuria hivenen epäilevästi.

”Ettei sinulla vain olisi jotain mielessäsi”, hän sanoi, kun Yuri tarttui hänen käteensä ja alkoi nykiä sitä.

”Mitä minulla edes voisi olla mielessäni?”

”Sen kun tietäisi.”

Otabek kuitenkin päätti suostua Yurin ehdotukseen, ihan vain jo nähdäkseenm oliko tällä jotain erityistä mielessä. Hän nousi sohvalta ylös ja antoi Yurin vetää hänet perässään kylpyhuoneeseen. Otabekista tuntui, että Yuri olisi varmasti halunnut riisuakin hänet, mutta sen hän teki kuitenkin itse. Siinä silmänräpäyksessä, kun hän oli saanut viimeisenkin vaatekappaleen yltään, Yuri kiskoi hänet suihkun puolelle.

Vesi oli viileää, jopa kylmää. Se sai Otabekin aluksi kavahtamaan, mutta suihkuverhon toiselle puolelle hän ei peruuttanut, sillä Yuri oli jo kietoutunut hänen ympärilleen kuin puunrunkoon takertunut koala. Veden lämpötilaankin tottui nopeasti, ja sen jälkeen se tuntui vain ihanan virkistävältä.

”Vai tätä sinä suunnittelit?” Otabek kysyi yrittäen estää veden roiskumista kasvoilleen. Hän tunsi lapaluidensa painautuvan vasten kylmää ja kovaa kylpyhuoneen seinää.

”Tätä. En minä muuta kaipaa”, Yuri sanoi poski hänen olkaansa vasten. ”Ja tämä on koko asunnossa ainoa paikka, jossa lisälämpö tuntuu vain hyvältä, kun jääkaappiinkaan ei mahdu.”

Otabek tyrskähti mielikuvalleen jääkaappiin ahtautuneesta Yurista ja rutisti tätä hieman lujemmin itseään vasten. Käytännössä sillä ei ollut juuri mitään vaikutusta nykytilanteeseen, sillä Yuri oli jo liimautunut häneen kiinni niin tehokkaasti kuin suinkin oli mahdollista, mutta pitihän sitä aina yrittää itsekin.

He viettivät suihkussa hyvän tovin toisiaan hellien ja hiet iholta pois pesten, ja lopulta heille alkoi molemmille tulla jopa kylmä. Oli aika astua suihkusta pois. Varovasti Otabek työnsi Yuria kauemmas itsestään, mutta samalla tämän kylki tönäisi suihkunhanan kaikista kylmimmälle. Vesi jäähtyi äkkiä entisestään, Yuri kiljaisi ja syöksyi suihkusta pois ennen kuin Otabek ehti edes silmiään räpäyttää. Vaistonvaraisesti hän itsekin vain läimäytti hanan kiinni ja kiirehti pois suihkusta niin nopeasti kuin kykeni.

”Mitä tuo oli olevinaan?” Otabek kysyi Yurilta, joka oli jo käärinyt itsensä suureen kylpypyyhkeeseen.

”En minä mitään tehnyt”, Yuri puolustautui. ”Itse teit jotain!”

Asiasta oli turha alkaa väitellä sen enempää, sen he molemmat tiesivät. Otabek pyyhki märkiä hiuksia otsaltaan ja kurotellessaan itselleenkin pyyhettä, Yuri levitti omaansa käsivarsiensa mukana selvästi kutsuen häntä uuteen halaukseen, johon hän mielellään vastasi. Yurin iho oli vielä melko kylmä ja kostea, mutta tämän halaus oli hellä ja rakastava kuten aina. Siihen oli hyvä jäädä. Mikä olisikaan ihanampi tapa lämmitellä jääkylmäksi muuttuneen suihkun jälkeen kuin kääriytyä samaan pyyhkeeseen oman rakkaansa kanssa? Hetkessä helle kuitenkin erottaisi heidät taas toisistaan.

Yuri ajatteli selvästi samoja asioita kuin hän.

”Näin täytyy tehdä toistekin, kun tulee taas liian kuuma tämmöiseen”, tämä mutisi kuivatessaan Otabekin selkää pyyhkeenreunasta kiinni pitäen. ”Tai vaikka heti.”

”Ai ajattelitko, ettei välissä kannata pukeutua lainkaan?” Otabek hymähti.

”No… ei se pakollista ole.” Yuri melkein kehräsi. ”Kun on niin kovat helteetkin.”

Hymy Otabekin kasvoilla syveni.

”Ja kyllä sinua ilman vaatteitakin mielellään katselee.”

”Sitä samaa.”

Loppujen lopuksi hellekään ei onnistuisi pitämään heitä pitkään erossa toisistaan. Halipula veisi aina lopulta voiton.
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Vuorna

  • tahdonalainen
  • ***
  • Viestejä: 932
Iltapäivää! Aivan mahtavaa, että päätit mun toiveeseen tarttua ja kirjoittaa ihanaa kesäistä Otayuria! Olin töissä kun tämän julkaisit ja tää kyllä sai hymyn huulille koko lopputyöpäivän ajaksi ja toki edelleenkin ilahduttaa, joten kiitos ihan tuhottoman paljon <3 Otayuria luen toki mielelläni, ja helteestä kärsivä Yuri nyt etenkin on erittäin kiinnostava ja viihdyttäväkin konsepti. Tykkään muuten myös tuosta genremääritelmästä, "joku pieni söpö" on tosi osuva tälle tekstille ja just semmoisista tuppaan myös tykkäämään.

Mielikuva lattianrajassa keikkuvasta ja helteestä kärsivästä Yurista on ihan loistava! Neljän viikon helle aiheuttaisi varmaan kelle tahansa tottumattomalle kärsimystä, ja olitkin jotenkin tosi elävästi kuvaillut Yurin tuntemuksia kuumuudesta. Erityisesti kateus Potyan viilennysalustasta oli hauska yksityiskohta. Onnekas Otabek oli vähän enemmän tottunut, senkin taustan selitys oli oikein mukava lisäys tähän – en varmaan muutoin olisi edes tullut ajatelleeksi sitä, millainen ilmasto Almatyssa vallitsee. Ja siis oih ja voih, halipulainen Yuri <3 Se on kyllä totta, että helteen keskellä hikisenä haliminen tai yksinkertaisesti toisen koskeminen on tosi nihkeetä puuhaa, mutta onneksi Yuri keksii ratkaisun! Jopa ilman taka-ajatuksia ;D

Lainaus
Yuri oli jo kietoutunut hänen ympärilleen kuin puunrunkoon takertunut koala.
Ah, nää mielikuvat! Ihana läheisyyshetki suihkussa, tuli melkein itsellekin semmoinen viileä olo erityisesti kun hana tyrkättiin jääkylmälle.

Lainaus
Mikä olisikaan ihanampi tapa lämmitellä jääkylmäksi muuttuneen suihkun jälkeen kuin kääriytyä samaan pyyhkeeseen oman rakkaansa kanssa?
Söpöä <3 Tää suihkussa käyminen vaikuttaa siis aivan loistoidealta, eka halitaan suihkussa ja sitten kääriydytään samaan pyyhkeeseen. Nerokasta ajattelua.

Lainaus
”Ja kyllä sinua ilman vaatteitakin mielellään katselee.”
”Sitä samaa.”
Hah, no varmasti katselee kun molemmat ovat huippu-urheilijoita. Toki muutenkin kun toisesta tykkää niin kehtaa katsella mutta myös silleen puhtaan esteettisesti ei kumpikaan nyt varmaan mikään pettymys ole :D

Olipa jälleen kerran todella sympaattinen ja kiva teksti! En koskaan kyllästy lukemaan tämmöisiä söpöjä arkitekstejä, ja tässä oli tosi ihanasti kesäkin läsnä. Liiallinen helle ei toisaalta oo kivaa (kuten on tänä kesänä tullut todettua), mutta Yurin selviytymiskeinot niin helteestä kuin halipulastakin tuntuivat toimivan. Tämä oli oikein sujuvaa tekstiä ja pidän aina kaikenmoisista kivoista yksityiskohdista, joita teksteihisi ripottelet. Kiitos tämän kirjoittamisesta, tämä oli tosi virkistävää ja piristävää luettavaa! Ja kiitos vielä, että tämän minulle juhannustaiaksi tarkoitit, se merkitsee mulle tosi paljon!
i'm planning to build a whole new beautiful life here. one where, in my own small way, i can make the world a better place.

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 613
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vuorna: Kyllähän se oli pakko tarttua, koska mitäpä muutakaan mä voin kun nään samassa toiveessa arkiromantiikan ja Yuri!!! on Icen? :D Sehän oli kuin kutsu mulle XD Ole hyvä vain, ihana kuulla että tämä on ilahduttanut ♥ "Jotkut pienet söpöt" ficit on minustakin ihania luettavia (ja kirjoitettavia) ♥

Aloin kirjoittelemaan tätä just kun oli ihan kamalia helteitä, joten aihe valikoitui kuin luonnostaan :D Kyllä on itsekin tehnyt mieli maata lattianrajassa kun on vain joutunut yrittämään sietää kuumuutta tuulettimen varassa... Onneksi nyt on alkanut vähän viilentyä (eikä mun kämpässäkään ole enää sitä 30 astetta). Otabek on Kazakstanin mannerilmaston koulima, vaikka eipä tuskainen kuumuus hänellekään mitään herkkua ole. Mutta sietää vähän paremmin kuin Yuri (mistä Yuri tietenkin on vähän kateellinen ;D).

Lainaus
Tää suihkussa käyminen vaikuttaa siis aivan loistoidealta, eka halitaan suihkussa ja sitten kääriydytään samaan pyyhkeeseen. Nerokasta ajattelua.
Niinhän sitä sanotaan, että kyllä hätä keinot keksii :D Ja onhan toi todella kätevää, tulee oikee tuplahalimiset ja samalla viilentyykin mukavasti 😊

Lainaus
En koskaan kyllästy lukemaan tämmöisiä söpöjä arkitekstejä,
Enkä minä vastaavasti koskaan kyllästy tällaisia kirjoittamaan :3

Iso kiitos sulle ihanasta kommentista ja kauniista kehuista, olen niin otettu! Mahtavaa että tämä piristi ja ilahdutti, sehän se oli mun tarkoituskin ♥
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Fairy tale

  • ***
  • Viestejä: 2 809
Otsikko on kummitellut mielessäni jo useamman päivän. Halipula ei kuulosta mukavalta, eikä se sitä olekaan. Saati että on tuollainen helle mikä vain jatkuu ja jatkuu. Tuo viilentävä suihku oli kyllä loistokeksintö.

Hih, tuo että Potyalla on viilennysalusta kertoo Yurista paljon. Tietysti omalle rakkaalle lemmikille järjestetään viilennystä, jotta sen on hyvä olla. Voin vallan nähdä kissan tyytyväisenä rötköttämässä alustallaan. Ja Yurin katsomassa sitä vierestä lattianrajassa. Hieman kateellisena.

Lainaus
Otabek tyrskähti mielikuvalleen jääkaappiin ahtautuneesta Yurista ja rutisti tätä hieman lujemmin itseään vasten.
Awws, mitä suihkusöpöilyä. Mä en muuten ymmärrä sanaa "seksihelle." Siksi juuri että eihän sitä halua kuumalla touhuta. Tämä suihkussa yhdessä oleskelu on paljon loogisempaa.

Tuo Otabekin sohvalla pötköttäminen nosti mieleeni muutaman hauskan nendoroid nukkesarjakuvan, jotka löysin netistä tässä pari viikkoa sitten. Tosin heillä on tässä enemmän vaatteita, mitä helteellä.
klik S

Oikein mukavaa loppukesää.  :)

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 613
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Fairy tale: Halipula ei todellakaan ole mukava, kuin ei ole tukala hellekään. Mutta onneksi hätä keinot keksii, Yuri ei aio tyytyä loputtomiin vain odottamaan, että lämpötilat ehkä joskus laskee sen verran että toisen halailu tuntuu mukavalta :D

Lainaus
Hih, tuo että Potyalla on viilennysalusta kertoo Yurista paljon. Tietysti omalle rakkaalle lemmikille järjestetään viilennystä, jotta sen on hyvä olla.
Totta kai sitä pitää omasta kissasta huolehtia ja tehdä parhaansa, jotta tällä olisi mahdollisimman mukava olla kesäkuumallakin. Suomen mediassa oli noiden helteiden aikana juttua siitäkin, että ihmiset täällä oli ostellut noita lemmikkien viilennysalustoja itselleen, minkä myötä ne oli loppu melkein kaikkialla... :D Ehkä Yurinkin olisi kannattanut hankkia alusta itselleenkin. Potyan omaa hän ei sentään ole ryöväämässä (eikä sille mahtuisikaan).

Lainaus
Awws, mitä suihkusöpöilyä. Mä en muuten ymmärrä sanaa "seksihelle." Siksi juuri että eihän sitä halua kuumalla touhuta. Tämä suihkussa yhdessä oleskelu on paljon loogisempaa.
Suihkussa on paljon loogisempaa söpöillä joo :D En ymmärrä "seksihelteitä" oikein minäkään, on se kuumuus sen verran passivoivaa ja katoo kyllä tehokkaasti kaikki halut koskea yhtään kehenkään. Tai ehkä siinä on jokin logiikka, jota minä en vain ymmärrä 😅

Aww, ihana kuvasarja. Mä oon välillä miettinyt, miten kiva olis hankkia tollaset erilliset nukenvartalot joillekin omille nendoroideilleni ja lisäksi tehdä/ostaa vaatteita, mutta sitten varmaan kyllä ostaisin uudet nendot erikseen (kun haluan pitää ne omani ihan sellaisenaan esillä), ja se taas olisi niin kallis operaatio, etten viitsi... Ja musta tuntuu etten jaksaisi panostaa vaatteisiinkaan ym. tarpeeksi 😅 No, onneksi voi ihailla tuollaisia muiden ottamia kuvia ja niiden lavastuksia ja muita.

Oikein mukavaa loppukesää sullekin ♥ Ja kiitokset kommentista!
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Waulish

  • rohkupuusku Nedric ♡
  • Administrator
  • *****
  • Viestejä: 8 828
  • ”Mutta totta kai sitä munnaaki pittää olla.” #50
Tervehdys Kommenttikampanjasta! :) Tällä tekstillä on niin söpö ja runollinenkin nimi, että halusin tähänkin tarttua, ja osoittautuipa tämä kerrassaan sopivaksi luettavaksi tänne Keski-Euroopan kevääseen! Täällä on nimittäin tällä viikolla ollut pahimmillaan 28 astetta ja vielä sellainen painostava ukkosta edeltävä ilma, joka sitten lopulta purkautuikin yhtenä iltana hurjaan ukkosmyrskyyn. Koin siis samaistuvani hahmojen ja etenkin Yurin tuskailuun saman tien. Yurin tapaan minäkin inhoan hellettä ja sen läpitunkevaa ja kokonaisvaltaista hiostavuutta, ja on ihan epäreilua miten jotkut taas sietävät kuumuutta paljon paremmin ja jopa nauttivat siitä, haha! Otabek on onnekas löhötessään ihan hyvillä fiiliksillä sohvalla ja suhtautuessaan Yurin tuomaan vesilasilliseenkin vähän kummeksuen. :D

Tässä tekstissä kuvataan helteen tukaluutta ja sen vaikutuksia jotenkin tosi vetoavasti, eläväisesti ja samaistuttavasti. Tulee heti mieleen nihkeä iho, toiseen ihmiseen koskemisen epämiellyttävyys (kaksi nihkeää ihoa on kyllä vielä pahempi kuin yksi, yäk), se epätoivoisuus kun oikein mikään ei tarjoa hetkenkään helpotusta... Viileä suihku onkin oiva keksintö paitsi viilentymisen kannalta, myös halipulan helpottamiseksi! Onhan se ymmärrettävää, että läheisyyden kaipuu kasvaa, kun ei kuumuuden takia viitsi olla kovin pitkään lähekkäin - varsinkin jos noin yleensä suhde on fyysisesti läheinen niin kuin Yurin ja Otabekin välinen suhde vaikuttaisi olevan. Jostain itse asiassa luin, että helteellä lämmin suihku on loppujen lopuksi tehokkaampi viilentäjä kuin kylmä, koska sen vaikutukset säilyvät pidempään, mutta viileä suihku on kyllä varmasti hyvä ratkaisu siihen, että tekee mieli halia! Minusta on ihanaa, miten Otabek on ensin epäluuloinen Yurin aikeita kohtaan, mutta suihkuun päästyään hänkin on ihan mukana ja nauttii yhteisestä hetkestä. ♥ Aika hauskaa, että kaksikko on nyt keksinyt tällaisen keinon toteuttaa fyysistä läheisyyttä, ja lopun perusteella se saattaisi hyvinkin jäädä käyttöönkin. ;D

Hetkessä helle kuitenkin erottaisi heidät taas toisistaan.
Tämä on jotenkin tosi nokkelasti ja tilanteeseen sopivasti luonnehdittu. Onneksi lopussa tullaan kuitenkin optimistisesti siihen tulokseen, että halipula vie voiton helteestäkin!

Tämä oli sympaattista ja lämmittävää (sellaisella sopivan henkisellä tasolla!) luettavaa tähän lauantai-iltapäivään, joten suuret kiitokset! -Walle

// Ai niin, unohdin mainita että ilahduin Potyan läsnäolosta tässäkin tarinassa. Silloin on kyllä jo oikeasti kuuma, jos kissakin makaa ketarat ojossa viilennysalustalla, heh!
« Viimeksi muokattu: 14.05.2022 17:22:59 kirjoittanut Waulish »


lately I’ve been looking hard
where is my love, where is my luck, where is my faith


my reason to die another day

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 613
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Kaunis kiitos kommentista Waulish! Mukavaa, että viihdyit tämän parissa. Täällä Suomessa vielä helteitä odotellaan (vaikka oli tossa välissä jokunen lämpimämpi päivä). Tai no, en mä ainakaan odota sen erityisemmin :D Vaikka lämmöstä tykkään niin kovat helteet on liikaa mulle.

Lainaus
varsinkin jos noin yleensä suhde on fyysisesti läheinen niin kuin Yurin ja Otabekin välinen suhde vaikuttaisi olevan.
Joo mun käsittelyssä näillä kahdella on paljon fyysistä läheisyyttä suhteessaan :D Molemmille luontevampi tapa osoittaa hellyyttä kuin pehmosia puhumalla (vaikka sitäkin sitten sopivissa väleissä). Ei vain ole kiva kun helteet tulevat sotkemaan normaalit läheisyysrutiinit!

Lainaus
Jostain itse asiassa luin, että helteellä lämmin suihku on loppujen lopuksi tehokkaampi viilentäjä kuin kylmä, koska sen vaikutukset säilyvät pidempään, mutta viileä suihku on kyllä varmasti hyvä ratkaisu siihen, että tekee mieli halia!   
Mä oon itse asiassa kuullut samaa, mutta aattelin, että todennäköisemmin ensimmäisenä ei tule mieleen mennä lämpimään suihkuun. Enkä mä itsekään kyllä haluaisi kuumissani mennä lämpimään suihkuun ainakaan alkuun, vaan just semmosen ihanan viileän (minkä jälkeen sitten voi nostaa lämpötilaa). Ainakin vaikutus on nopeampi, jos ei ihan yhtä pitkäkestoinen, niin nopeammin tekee mieli haliakin ;D

Lainaus
Onneksi lopussa tullaan kuitenkin optimistisesti siihen tulokseen, että halipula vie voiton helteestäkin!
Eihän sitä voi helteelle hävitäkään ;D

Lainaus
Ai niin, unohdin mainita että ilahduin Potyan läsnäolosta tässäkin tarinassa.
Hehe, kiva kun tykkäsit :D Mulla on vähän tapana napata Potya edes mainintana mukaan jos se luontevasti tarinaan sopii, kuuluuhan sekin kalustoon ;D Ja kärsii helteestä sinä missä Otabek ja Yurikin, raukka! Onneksi sillä on sentään viilennysalustansa.
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Maissinaksu

  • Trubaduuri
  • ***
  • Viestejä: 3 129
  • Kurlun murlun
Näin jälkeenpäin muistellessa kesä 2021 oli aivan sietämätön viikkokausien ajan, ja tämä teksti julkaisuajankohtineen toi kivat PTSD:t tulille. 😂 No ei, onneksi sekään tuska ei kestänyt ikuisuuksia, kuten ei myöskään Otayurilla. Suihkuun meneminen oli hyvä idea sekä siksi, että sai hetken helpotusta oloonsa, mutta tietysti siksikin, että saa samalla halittua kunnolla. :3 Kamalan söpöä höttöä. 🖤

Sellainen ihmisille tarkoitettu viilennysalusta olisi kyllä hittituote kuumilla keleillä, vieläpä jos ne olisivat sellaisia idioottivarmoja, että helpotus olisi taattu tai rahat takaisin. 😄 Potya pieni kyllä kaipaakin sellaista, kun on sen verran pörrömoppikissi. Onkohan Yuri koskaan lyhentänyt sen turkkia kesää varten ja tehnyt siitä kunnon kynityn kalkkunan. 😂

Kiitän tästä hellepalasta! Tämän vuoden kauhuja odotellessa...✨

- Mai
"Harakka."
"Oi kyllä! Krää krää."

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 613
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Toivottavasti ei iskenyt kovin pahat traumat päälle Mai 😂 Se kesä oli kyllä melkoisen kuuma. Mutta jollain tapaa jopa kaipaan helteitä taas (mut ei viikkokausiksi!). On joutunut niin pitkään palelemaan, että pieni hikoilu ei haittaisi vaihteeksi ;D

Lainaus
Kamalan söpöä höttöä. 🖤
Mitäpä muutakaan minut tuntien ;D ♥ Varsinkin kun oma OTP kyseessä. Kyllä ne mielellään laittaa keskenään halailemaan, oli hellettä tai ei! Onneksi löytyi käytännön ratkaisu halipulaongelmaan :D

Muistan kun jonain kesänä oli juttua siitä, miten koirille suunnatut isot viilennysalustat oli myyty loppuun, koska ihmiset ostivat niitä itselleen :D Toivottavasti koirat (ja kissat) saivat sitten jotain viilennystä muuten, kun ihmiset rohmusivat niiden alustat.
Lainaus
Onkohan Yuri koskaan lyhentänyt sen turkkia kesää varten ja tehnyt siitä kunnon kynityn kalkkunan. 😂
Se voiskin olla melkoinen näky 😂 Vähän veikkaan ettei Potya suostuisi moiseen operaatioon vaan taistelisi vastaan loppuun asti (ja antaisi kyllä tassuista). Jääräpäisempi kuin jopa Yuri! Potya on siis todennäköisesti saanut pitää pörrömoppiturkkinsa itsellään (ja sitten kärvistellä kuumuudessa) :D

Kiitos kommentista! Minä puolestani jään odottamaan tulevan kesän lämpöjä ;D (vaikka varmasti valitan sitten jos/kun kovat helteet taas iskevät)
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中