Kirjoittaja Aihe: SK8 the Infinity: Yöllinen kommunikaatio, S, Miya, Reki & Langa + muita, oneshot  (Luettu 734 kertaa)

Maissinaksu

  • Trubaduuri
  • ***
  • Viestejä: 3 093
  • Kurlun murlun
Ficin nimi: Yöllinen kommunikaatio
Kirjoittaja: Maissinaksu
Fandom: SK8 the Infinity
Ikäraja: S
Mukana: Miya, Reki & Langa (Reki/Langa?), Joe & Cherry (Joe/Cherry?)
Genre: Slice of life

Summary: "Kiitos teidän limalönttien, en ummistanut silmiäni varmaan koko yönä."

A/N: Aloin miettiä, että mitenkähän nämä kaikki ovat päätyneet samaan taloon nukkumaan, mutta sovitaan niin, että kyseessä on koko skeittiperheen lomareissu. :D Ovathan he synttäreitäkin juhlineet porukalla, joten miksikäs ei!



***



"Oho", Langa sai sanotuksi, kun Miya liittyi hänen ja Rekin aamiaisseuraksi. Tämä ei ollut koskaan näyttänyt yhtä uupuneelta.

"Mitä kummaa, Miya?" Reki ihmetteli paahtoleivänpala suussaan.

"Huomenta vain teillekin", Miya ärähti ja istui alas saman pöydän ääreen. Uneliaat sinivihreät silmät haravoivat läpi pöydän antimia, ja lopulta tämä tarttui appelsiinimehupulloon.

"Et tainnut nukkua hyvin?" Reki totesi ja hätkähti, kun Miya katsahti takaisin juuri sillä tietyllä tavalla, kun jokin tapasi olla ilmiselvää ja se haluttiin osoittaa. "Noh, älä nyt noin mulkoile... Nythän on loma ja sitä iloisempaa juttua ei olekaan!"

"Kiitos teidän limalönttien, en ummistanut silmiäni varmaan koko yönä."

"Kovat ovat syytökset", Reki mutisi ja katsahti vieressään istuvaa Langaa. "Häiritsimmekö me jotenkin?"

"Minä nukahdin melko lailla heti", Langa sanoi poskeaan mietteliäästi rapsuttaen.

"Sama täällä..."

"Siinä se ongelma olikin." Miya tarttui kiukkuisesti riisikulhoon. "Te nukuitte kuin tukit ja sen myös kuuli."

"Ai jaa?" Rekin kasvoille levisi virne. "Kuorsasiko Langa?"

"Mitä sinä minua heti syyllistät...?" Langa aloitti, mutta hänen poskipäitään kuumotteli. Hän oli kuulemma jo pienestä pitäen ollut sikeässä unessa taipuvainen mutisemaan omiaan, ja nyt hänen nolo salaisuutensa oli tainnut paljastua.

"Te molemmat piditte pitkin yötä käynnissä sen verran metkaa show’ta, että heikompia hirvitti", Miya virkkoi kitkerästi. "Joko pyöritte miten sattui, mongersitte, mölisitte tai muuten vain hengititte niin ärsyttävästi, ettei siinä sirkuksessa ollut normaalille ihmiselle mitään saumaa saada unen päästä kiinni."

"Kulostaa aika paksulta!" Reki hymähti, mutta hänen virneensä hyytyi, kun Miya otti esiin puhelimensa.

"Jos vedenpitävät todisteet kiinnostavat, minulta löytyy muuan äänite."

"Ei ihmisiä saa äänittää ilman lupaa", Reki tuhahti, mutta kiersi joka tapauksessa toiselle puolelle pöytää, ja saman teki Langa. "No, anna palaa!"

Miya näpäytti tiedoston auki, ja hetken kuluttua hiljaisen kohinan läpi erottui matala murahdus.

"Tuo oli Langa", Miya totesi. Mukaan liittyi pian uusi ääni.

"Ööömh..."

"Tuoko olin muka minä?" Reki tuhahti. "Et voi todistaa mitään!"

"Shh", Miya sihahti, kun öninän lisäksi kuului vuodevaatteiden hulmahdus. "Tuossa sinä potkaisit peittoa."

"Mmmm, se piski puree..."

"Täh?" Reki köhähti kauttaaltaan punaisena. "Mikä ihmeen piski?"

Langan suupielet nykivät. "Ehkä näit unta manageri Okan lemmikistä."

"En taatusti nähnyt!"

"Shh!" Miya hyssytteli jälleen. "Tässä oli vielä jotain, tosin siitä on hankalampi erottaa, kumpi on kumpi."

Äänitteen loppuosa paljastui samanlaiseksi epämääräiseksi ääntelyksi kuin mitä Miya oli jo ehtinyt esitellä. Kun tämä veti kännykkänsä taas lähemmäs itseään, Reki huokaisi omituisesta helpotuksesta.

"Joo, tuli näköjään nukuttua aika mureasti..."

"Pyydän anteeksi, kun valvotimme sinua", Langa sanoi suoraselkäiseen tyyliinsä. Sen sijaan, että Miya olisi näyttänyt leppyneemmältä, tämän silmissä vilahti häijy pilkahdus.

"On teillä otsaa luulla, että tuossa oli kaikki."

"Ei ollut vai?" Reki säpsähti kauhusta. "Mitä nyt vielä?"

"Homma alkoi mennä sen verran raivostuttavaksi, että otin videota todistusaineistokseni. Saatoin arvata, etteivät puheeni kuitenkaan vakuuttaisi teitä liiaksi", Miya virkkoi ja viittasi heitä uudelleen lähelleen.

"Ei ihmisiä saa kuvata ilman lupaa", Reki murahti, muttei silti voinut olla katsomatta. Totta ihmeessä hän halusi olla perillä siitä, mistä oli kyse, etenkin jos hänet itse oli tyrkätty Langan kanssa pääosaan.

Miyan kännykän ruutu oli sumea ja materiaali yökameralla kuvattua, mutta Reki erotti silti itsensä ja viereisellä futonilla kuorsaavan Langan. Langa pötkötti selällään täkki pois potkittuna ja yöpaita kieroon vääntyneenä ja veti syviä hengenvetoja raollaan olevien huultensa välistä. Rekiltä pääsi tyrskähdys, jota hän yritti naamioida yskähdykseksi.

"Älä naura siinä", Langa tuhahti.

"Anteeksi, anteeksi, krhm..."

Samassa kamera zoomasi lähemmäs Rekiä, kun hän kääntyi selältä kyljelleen sotkeutuen samalla peittoonsa.

"Ei sitä ponia..."

Videolla kuului Miyan hiljainen tirskahdus, jolla tuskin oli mitään tekemistä hilpeän mielen kanssa. Kaikki oli perin pohjin tragikoomista.

"Joo, no niin, tuli selväksi. Laita kiinni se", Reki tuhahti katseltuaan ja kuunneltuaan tarpeeksi epämääräistä venkoilua ja mokellusta.

"Odotas hetki vielä, paras on tulossa", Miya kehotti. Videolla Reki ojensi kättään kohti Langan futonia ja alkoi kuorsata niin, että heidän äänensä sointuivat hienosti yhteen. Videokuva heilahti, kun Miyan käsi ilmestyi tarttumaan Rekin kädestä ja nykäisi sitä kevyesti niin, että se kurkotteli Langan käsivartta.

"Tässä kohtaa minä ajattelin, että fyysinen kontakti ehkä toimisi menoa hillitsevänä apukeinona", Miya selitti kyllästyneeseen sävyyn. "Kuten näette, hypoteesini ei toteutunut."

"Öymmmh", Reki mutisi videolla käpertyen puolittain Langan futonille tämän kylkeen.

"Hronk", Langa korahti unissaan. "Joo, kohta... omena..."

"Mmmh, juu... Ota vain..." Reki mumisi takaisin, ja Langa vastasi samanlaisella muminalla.

"Mitä ihmettä tuossa oikein tapahtuu...?" Langa siristi silmiään yrittäen kuumeisesti tulkita videota. Reki pudisti päätään.

"Älä minulta kysy..."

"Jollain ilveellä teidän kommunikaationne näytti pelittävän kertakaikkisen mainiosti", Miya totesi sulkiessaan videon. "Olisin voinut harkita meneväni nukkumaan Shadow'n huoneeseen, mutta hänkin kuorsasi kuin moottorisaha. Joesta ja Cherrystä en sitten tiedä..."

"Mitä meistä?" Joe kysäisi tupsahdettuaan keittiöön pirteänä kuin peipponen. "Oho, Miya? Nousitko väärällä jalalla, vai miksi näytät tuolta?"

"Syy oli kokonaan meidän, mutta pyysimme jo anteeksi!" Reki kiirehti sanomaan. "Vai pyysimmekö?"

"Minä pyysin", sanoi Langa.

"Voi rähmä, minä unohdin! Anteeksi vain, Miya!"

"Mitä täällä metelöidään...?" Joen vanavedessä keittiöön saapunut Cherry murahti aamukäheällä äänellä.

Miya huokaisi syvään ja kohotti puhelintaan. "Istukaa molemmat vain alas niin kerron koko surullisen tarinan."

Reki ja Langa katsoivat parhaakseen kiittää aamiaisesta ja luikertaa toisaalle.

« Viimeksi muokattu: 04.04.2021 21:29:42 kirjoittanut Maissinaksu »
"Harakka."
"Oi kyllä! Krää krää."

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 563
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Voi että mua nauratti tän lukeminen sen jälkeen kun oltiin keskusteltu Rekistä ja Langasta yöllä päästelemässä vuoron perään ihmeellisiä ääniä 😂😂 Mutta ymmärrän kyllä, että Miyalla ei ollut hauskaa, kun ei saanut sen takia nukuttua. Reki ja Langa on kyl semmoset kaks toopea, en kestä ♥ Mutta siksikin he ovat niin hyvä pari :3 (sekä romanttinen pari että ihan ystävinä). Kuorsauksetkin sointuvat yhteen! Miya tietenkin nauhoittanut heidän yö-ölinäänsä, ai kauhee sitä kakaraa, ties mitä kiristysmateriaalejakin se vielä ehtii hankkia!

Lainaus
"On teillä otsaa luulla, että tuossa oli kaikki."
Äääää tässä kohdassa mä ehdin jo hetkin ajatella (toivoa), että seuraavaksi Miyaa häiritsivät Kojirou ja Kaoru 🙈🙈 Mahdollisia panoääniä tai jotain 😅😅 VAIKKA ainakin haluan ajatella, että heillä olis sen verran järkeä ja häveliäisyyttä, että eivät hommailisi keskenään sellaista, kun saman katon alla läheisyydessä on lapsiakin. Ja en tiedä, kehtaisko Miyakaan ainakaan suoraan Cherrylle ja Joelle kertoa, että on kuullut heidän paneskelevan ;D Ehkä Joelle, mutta Cherrylle tuskin. Kyllä mua ainakin pelottais! 😂😂

En ehkä kestä kans Langaa tässä, kun jotenkin sen reaktiot Miyan nauhoituksiin on niin somia ♥ Ihmettelee silmät sirrillään, mitä videolla tapahtuu, ihan kuin ei olisi itse siinä lainkaan. Voi murua ♥

Sun ficit kyllä onnistuu niin usein tuomaan hymyn mun huulille (aina, kunhan vain genre/aihe on siihen sopiva), ja poikkeusta ei tuottanut tämäkään. Kiitos ♥

お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Maissinaksu

  • Trubaduuri
  • ***
  • Viestejä: 3 093
  • Kurlun murlun
Melkoisessa symbioosissa Reki ja Langa mahtavatkin elää, kun nukkuminenkin sointuu yhteen noin saumattomasti. Mahtanut Miyalla olla epätoivon valituksissa pitelemistä. :D

Lainaus
"On teillä otsaa luulla, että tuossa oli kaikki."
Äh ja voih, valitettavasti tämä ficci keskittyi Rengan piinaamiseen. xD Sinänsä olisi ihan kiintoisaa idea tehdä jokin sisarusficci, jossa Miya lähtee yöllä vaeltamaan toiselle puolelle lomakämppää ja tulee kuulleeksi alaikäisen korville sopimattomia asioita. Ai kamala. :D Olen kyllä kans sillä kannalla, että tuskin sitä ihan sellaiseen kanssakäymiseen kehtaisi alkaa yhteisellä lomalla... Mutta ties vaikka Miya raottaisi hiljaa ovea ja löytäisi Joen ja Cherryn kuorsaamassa kylki kyljessä. :D

Lainaus
Ihmettelee silmät sirrillään, mitä videolla tapahtuu, ihan kuin ei olisi itse siinä lainkaan. Voi murua ♥
Langa varmaan ajattelee, että silmät sirrissä kuulee ja erottaa videon äänet paremmin. <3

Kiitoksia, Larjus! <3

- Mai
"Harakka."
"Oi kyllä! Krää krää."