Kirjoittaja Aihe: Hetkiä (K-11) Sirius/Remus SHUFFLE VII Haasteeseen  (Luettu 819 kertaa)

Hurrikaani

  • Uneksija
  • ***
  • Viestejä: 299
  • Your living your live only once. Remember that.
SUFFLE VII
Paring: Sirius ja Remus
Ikäraja: k-11
Warnings: Eipä tähän nyt mitään kummempaa tuu mieleen.
Disclaimer: En omista hahmoja, ja biisit ovat vain inspiksen lähteenä. Jag got inte pengar.

A/N: Joo eilikkä tää osallistuu Suffle VII Haasteeseen kolmella biisillä. Biiseiksi randomilla tulivat spotifyn soittolistoilta seuraavat kappaleet: Antti Tuisku - Koti, Stella- Aamun kuiskaus, ja Jesse Kaikuranta- Vie mut kotiin.  Ja nämä löyhästi liittyvät toisiinsa. :D Inspiraatio tuli ja tähän päädyin. Haaste oli tosi kiva ja tää teksti tuli vajaassa puolessa tunnissa kirjoitettua. Ja jos tää on nyt jotenkin liian raju tänne ni siirrän kiltisti. Ainoana hieman raffimpi on tuo viimeinen pätkä.  :-X

Hetkiä


Remus katsoi Siriusta pitkään. Sirius katseli ulos ikkunasta, nojaten päätään lasiin. Remus pelkäsi avata suutaan. He olivat taas riidelleet rahasta ja siitä missä he asuisivat. Remukselle se oli loppupelissä ihan sama, mutta Sirius, voi perkeleen Sirius, oli niin ylpeä. Hänen äitinsä ei ollut hyväksynyt heidän yhteiseloaan, ja oli jäädyttänyt Siriuksen rahat. Remus oli yrittänyt vakuuttaa Siriusta siitä, että he pystyisivät pärjäämään ilman sukurahojaan, ja että oli ihan sama missä he asuisivat, kun he olisivat yhdessä.
”Mä en välitä mistään kartanosta.”
”Voi helvetti Remus.”
”Sä riität. Mun koti on siellä missä sä oot”
Sirius kääntyi katsomaan Remusta pienen hymyn kohotessa hänen kasvoilleen. Sirius asteli Remuksen luokse, ja suuteli rakastaan tajuten, millainen jääräpää olikaan.

----

Sirius katseli, kuinka aurinko paistoi ikkunaverhojen raosta, piirtäen viivoja Remuksen paljaaseen kylkeen. Aamu valkeni parempana kuin eilinen ilta, ja Sirius oli tajunnut ylireagoineensa, ja tehneensä tyhmiä johtopäätöksiä. Jos hänellä olisi Remus hän pärjäisi, Remus auttaisi häntä. Äidin ääni oli vain kaukainen kuiskaus, jota ei enää kuullut.
Remus avasi silmänsä ja Sirius tunsi hukkuvansa noihin silmiin. Siriuksesta tuntui kuin kaikki vanhat haavat ja kipeät kohdat pyyhkiytyivät pois. Sirius virnisti leveästi, ja suuteli Remusta otsalle.
”Huomenta rakas. ”
”Ynh” Remus sanoi unisesti, painaen silmänsä kiinni ja painaen päänsä Siriuksen kaulaa vasten.
”Rakastan pitkiä aamuja. Tosin taisit taas jättää ikkunan auki, täällä vetää.”
”Mahdollisesti. Mutta se on vain hyvä syy nukkua ihan kyljessäsi kiinni.
”Kyllä me tämä yhdessä hoidetaan Remus.”

---


Remus pujotti kätensä Siriuksen käteen katsellessaan, kuinka James tanssitti Lilyä kauniissa hääpuvussaan. Sirius Puristi Remuksen kättä kevyesti mutta tiukasti. Remus nojasi kevyesti Siriuksen olkaan.
”Haluatko sä naimisiin?”
”Jos sä haluat niin. Mulla on sut ja yhteinen paikka meille niin olen tyytyväinen”
”Mutta mä haluan, että koko muukin maailma tietää, että olen sun.”
Sirius kohotti kulmiaan hieman yllättyneenä, johdattaen Remuksen hieman syrjempään vanhalla tilalla, painaen tämän ladon seinää vasten. Remus kuuli itsensä päästävän tukahtuneen ynähdyksen, kun Siriuksen hampaat ja kieli löysivät hänen kaulansa, näykkien häntä säälimättömästi.
”Sirius!”
”Ei James ja Lily ole ainoita ketkä tänään saa nauttia lihallisista iloista” Sirius mutisi vasten Remuksen kaulaan, ja Remus veti väristen henkeä, kun Sirius repi hänen housujensa vyön auki, eikä hän epäillyt hetkeäkään, ettei Sirius rakastaisi häntä koko lopun ikäänsä, olivat he naimisissa tai naimassa.

---
« Viimeksi muokattu: 01.05.2022 09:24:16 kirjoittanut Hurrikaani »
Ei unelmiin uskominen ole lapsellista.
Listaukseksi haukkuvat