Kirjoittaja Aihe: Harmitonta (RW/SF, S, ficlet)  (Luettu 2793 kertaa)

Hopeaprinssi

  • Vieras
Harmitonta (RW/SF, S, ficlet)
« : 29.05.2008 21:34:13 »
Title: Harmitonta
Author: Hopeaprinssi
Beta: -
Raiting: S
Genre: Romance, fluff
Pairing: Ron/Seamus
Warnings: Slash
Disclaimer: Hahmot ja maailma ovat Rowlingin käsialaa
Summary: Seamus,
Minä rakastan sinua

A/N: En tiedä mitä sanoisin tästä. Tästä voi olla montaa mieltä, ja tämän voi ymmärtää monella tapaa, enkä aio rajata sitä kertomalla omia mielipiteitäni. Kommenteja kuulisin taas mielelläni.
Osallistuu tietenkin FF100-haasteeseen, sanalle 093.Elonkorjuu (93 to go!!)

Harmitonta
Ron piirsi kiemuroita Seamusin selkään. Hän kuljetti sormiaan toisen pojan niskasta aina alaselkään asti, kiemurrellen kuin käärme toisen iholla. Aurinko lämmitti kylmien sormien jättämät jäljet nopeasti pois.
Seamusin käsi huljui vedessä, liikkui hiljaa laituria vasten liplattavien aaltojen tahdissa. Pojan poski lepäsi karheita lautoja vasten, ja hänen hiuksensa olivat valahtaneet silmille. Kylmät väreet lävistivät kehoa Ronin kosketusta seuraten, saivat ihon kananlihalle minne vain toinen koski.
Väsynyt, vanha radio soitti musiikkia jota kumpikaan ei kuunnellut, ja pilvet loivat taivaalle kuvioita, joita kumpikaan ei katsonut. Tuuli leikki poikien hiuksilla, humisi korvissa, ja teki toisen hengityksen kuuntelemisesta vaikeampaa.
Ronin sormet liukuivat Seamusin niskaan, lipuivat auringon kultaamien hiusten lomaan, kutittivat.
”Ron?”
Sormien liike hidastui, ja kohta Seamus tunsi kasvot omiensa vierellä, huulet korvallaan.
”Hmm?”
Seamusin kasvoille nouseva puna oli suloinen, makeampi kuin kesän parhaat mansikat. Hampaat purivat alahuulta, ja hiljainen ääni tuntui katoavan tuulen mukaan.
”Rakastatko sinä minua?”
Seamusin vatsassa muljahti ja varpaat kipristyivät kasaan kun hengitys hänen korvallaan katkesi hetkeksi, sormien sulkeutuessa tiukemmin hiusten ympärille. Seamus ei uskaltanut katsoa Roniin, vaan tuijotti auringossa kimmeltävää vettä, joka leikitti pinnalla kelluvia lumpeita hilpeästi. Seamus ehti laskea kuuteen ennen kuin ote hänen hiuksissaan heltyi taas, ja hän tunsi posken vasten omaansa.
”Kyllä”
Kuiskaus jäi roikkumaan ilmaan, eikä tuuli vienyt sitä pois. Seamus uskalsi hengittää vasta kun toinen poika oli vetäytynyt kauemmas ja piirteli taas hajamielisesti paljaalle selälle.
Seamus
Poika värähti, pysähtyi odottamaan. Kylmä sormi lepäsi hänen selällään, täristen hetken kevyesti, ennen kuin jatkoi matkaansa.
Minä rakastan sinua

Aurinko lämmitti kylmien sormien jättämät jäljet nopeasti pois.

(A/N: Kommentteja..?)
« Viimeksi muokattu: 11.08.2008 21:04:36 kirjoittanut Hopeaprinssi »

Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 446
Vs: Harmitonta (RW/SF, S, fluff)
« Vastaus #1 : 29.05.2008 22:13:34 »
Awwwsie! Kuinka ihanaa!
Tuommoinen on niin suloista, kun kirjoittas toisen selkään, kun sen sanois kuiskaten ja kun vaan sais olla...
Ihana typerä virne naamalla täällä taas, kiitos :D
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."

Tinppa

  • Rokkari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 778
  • Angustiina
Vs: Harmitonta (RW/SF, S, fluff)
« Vastaus #2 : 29.05.2008 22:13:45 »
Ah, Ron/Seamusia. <3

Pidän parituksesta, pitäs itekkin kokeilla kirjottaa tällä parituksella jotakin. Mutta, taas oikein kaunista ja ihanaa tekstiä. : D

Joo, mitään rakentavaa en nyt oikein osaa sanoa, olen pahoillani. : ) Jatka samaan malliin.
Tinpan raapustukset
Vakola
WWW
Ladan pakoputki oli jonkin verran ruosteessa, Igorin slaavikyykky ei.

Hopeaprinssi

  • Vieras
Vs: Harmitonta (RW/SF, S, ficlet)
« Vastaus #3 : 05.06.2008 21:34:53 »
Kiitos, kiitos, kiitos taas kommenteistanne Winga ja Tinppa, ihanaa tietää että jotkut lukee näitä tekstejäni.

Tinppa, kirjoita! Täällä on ainakin yksi lukija joka on aina vlamis lukemaan ah-niin-ihanaa Ron/Seamusia! <3


Taki

  • ***
  • Viestejä: 258
Vs: Harmitonta (RW/SF, S, ficlet)
« Vastaus #4 : 06.07.2008 10:13:28 »
Aaawww, erittäin suloinen <3

Niin kuin joku jo sanoikin, selkään piirtely on ihanaa. Ja minä pidin hirveästi tämän kesäisestä tunnelmasta, tästä tuli niin mieleen että olisi kesämökillä :D Ihania kuvailuja jotka tosiaan onnistuivat luomaan sen tunnelman jota luultavasti haitkin.

Ainoa mikä häiritsi pikkuisen oli se, että minä kuulun niihin joiden mielestä se on 'Seamuksen'. Se on tietenkin makuasia ja toista mieltä olevia löytyy yhtä paljon, eli hankala juttu tuo Seamusin/Seamuksen taivuttaminen :'D

 Olen niin kamalan konkreettinen ihminen että luin tämänkin hyvin kirjaimellisesti enkä näin ollen tajua ollenkaan miten tämä liittyi tuohon sanaan, mutta luotan siihen että sinulla on siihen joku kiva selitys, jota sinun ei kuitenkaan tarvi kertoa koska se pilaisi muiden analysoimisilon :D

 Mut joo, erittäin söpö ficci, Taki kiittää <3

Hopeaprinssi

  • Vieras
Vs: Harmitonta (RW/SF, S, ficlet)
« Vastaus #5 : 18.07.2008 11:07:44 »
Kyllä, Seamuksien ja Seamusten kanssa on tapeltu iät ja ajat, olen pyöritellyt molempia taivutusmuotoja varmaan miljoona kertaa kaikissa fikeissäni, ja jostain sysstä loppujen lopuksi aina päätynyt Seamusiin, koska jostain syystä se kuullostaa omaan korvaani paremmalta. Mutta kuten sanoit, makuasia, ja toivottavasti se ei ihan koko fikkiä pilannut.

Joo, totta on että ihan hyvä syy minulla on kyseisen sanan käyttämiseen, mutta asiasta kaikki tehkööt omat johtopäätöksensä  ;D

Mutta mukavaa että pidit, Taki, ja kiitos kommentistasi.

Jennea

  • Vieras
Vs: Harmitonta (RW/SF, S, ficlet)
« Vastaus #6 : 18.07.2008 16:03:56 »
Haluaisin tietää miksi liitit tuon FF100 sanan Elonkerjuu tähän? Mitä se tarkoittaa tässä ficcissä? :)

// Oho, selititkin jo tuolla aikaisemmin, että sinulla on hyvä syy siihen. Mutta haluaisin tosiaan kuulla että mikä. Sillä itse en oikein ns. keksi mitään. :)
« Viimeksi muokattu: 18.07.2008 16:28:38 kirjoittanut Jennea »

Hopeaprinssi

  • Vieras
Vs: Harmitonta (RW/SF, S, ficlet)
« Vastaus #7 : 03.08.2008 23:15:42 »
Ahh, olen lykännyt tätä vastaamista tarpeeksi kauan  :D

Muttasiis, tulen varmaan saamaan vuosisadan oudoin, hölmöin ja vaikka mitä muuta-tittelinkun kerron tämän syyn teille, koska se tosiaankin on todella omituinen ja ufo, mutta minkäs teet. Itse halusitte tietää  ;D
Elisiis, ajattelin tuota Elonkerjuuta, sadon korjaamista, tässä sillä tavalla, että kaksikko, tässä tilanteessa Seamus on tehnyt paljon töitä hänen ja Ronin suhteensa eteen, ja tavallaan "kerää" sadon, saa palkinnon siitä työstä kuulemalla että Ron rakastaa häntä. Hölmöä, tiedän, mutta näin minä tämän ajattelen, enkä voi sille mitään :'D

Joo.

Lallu

  • freak bitch
  • ***
  • Viestejä: 1 256
  • dynamite
Vs: Harmitonta (RW/SF, S, ficlet)
« Vastaus #8 : 21.12.2008 18:47:00 »
Täähän olikin sitten ihan ylisöpöä fluffya  ;) Jotenkin koko ficin ajan oli aww-fiilis ja muutamaan otteeseen meinasin ääneen alkaa awwittelemaan.

Jotenkin tosi kompakti paketti  ;D Ihanan kesäinen tunnelma tosta tuli ja mä tyksin tosi paljon tosta kokonaisuudesta.

Kiitän tästä!

Lallu
[

Sirina Black

  • Queen of the Beasts
  • ***
  • Viestejä: 4 172
  • Love is a killer that never dies.
Vs: Harmitonta (RW/SF, S, ficlet)
« Vastaus #9 : 21.12.2008 18:54:53 »
Aika suloinen ficci. En muista koskaan lukeneeni kyseisellä parituksella mitään ennen tätä päivää.
Ficci sai melkoiset aaaawwwsss-fiilingit päälle. Aika ylisöpö teksti. Tykkäsin.


Lainaus
Elisiis, ajattelin tuota Elonkerjuuta, sadon korjaamista, tässä sillä tavalla, että kaksikko, tässä tilanteessa Seamus on tehnyt paljon töitä hänen ja Ronin suhteensa eteen, ja tavallaan "kerää" sadon, saa palkinnon siitä työstä kuulemalla että Ron rakastaa häntä. Hölmöä, tiedän, mutta näin minä tämän ajattelen, enkä voi sille mitään
Mielenkiintoinen perustelu. Ja itseasiassa nyt kun tarkemmin ajattelee, se on aivan loistava selitys miksi käytit tuota sanaa.  :) Ei siinä mitään hölmöä ole, kaikille tulee omat mielikuvansa mieleen.


Lainaus
”Rakastatko sinä minua?”
Seamusin vatsassa muljahti ja varpaat kipristyivät kasaan kun hengitys hänen korvallaan katkesi hetkeksi, sormien sulkeutuessa tiukemmin hiusten ympärille. Seamus ei uskaltanut katsoa Roniin, vaan tuijotti auringossa kimmeltävää vettä, joka leikitti pinnalla kelluvia lumpeita hilpeästi. Seamus ehti laskea kuuteen ennen kuin ote hänen hiuksissaan heltyi taas, ja hän tunsi posken vasten omaansa.
”Kyllä”
Kuiskaus jäi roikkumaan ilmaan, eikä tuuli vienyt sitä pois. Seamus uskalsi hengittää vasta kun toinen poika oli vetäytynyt kauemmas ja piirteli taas hajamielisesti paljaalle selälle.
Seamus
Poika värähti, pysähtyi odottamaan. Kylmä sormi lepäsi hänen selällään, täristen hetken kevyesti, ennen kuin jatkoi matkaansa.
Minä rakastan sinua

Aurinko lämmitti kylmien sormien jättämät jäljet nopeasti pois.
Pitää puolet ficistä lainata, kun tämä kohta vaan oli niin aaaawwwsss, ihana. Suloinen ja kaunis.


Tykkäsin kovasti!


*Sirina kiittää ja kumartaa*
Sodan ensimmäinen uhri on totuus.

Index librorum prohibitorum.
Tempora mutantur, nos et mutamur in illis.

Kahvin tulisi olla mustaa kuin helvetti, väkevää kuin kuolema ja makeaa kuin rakkaus.

Hopeaprinssi

  • Vieras
Vs: Harmitonta (RW/SF, S, ficlet)
« Vastaus #10 : 22.12.2008 14:03:04 »
Kiitoksia kommentista, Sirina Black! Kiva ettei selitelyni ollut epäselvää, ja että ymmärsit tämän sanan käytön tässä ficissä. Ihanaa että pidit ja kiitos tosiaan kommentista  :)

//Oho, en ollutkaan huomannut että myös LaLuna oli tätä jaksanut kommentoida! Kiitos kommentistasi, ja aina on mukavaa kuulla jos olen onnistunut herättämään awwittelufiilistä. Kiitoskiitoskiitos  ;)
« Viimeksi muokattu: 22.12.2008 22:34:03 kirjoittanut Hopeaprinssi »