Tervehdys Kommenttikampanjasta! Oon tiennyt näiden sun Sakari-ficcien olemassaolosta ikuisuuden, mutta en vaan jostain syystä oo saanut tartuttua näihin. Siis mulla on aivan järkyttävä ficcienlukemisblokki ollut jo vuosikausia, mutta oon nyt viime aikoina yrittänyt vähän karkotella sitä. Mikäs sen parempi tapa kuin napata Kommiksesta Sakarin villapaitapeli -ficci!
Ensinnäkin, on silkkaa neroutta kirjoittaa ficci Sakarin villapaitapelistä. Hatunnostot sulle tästä ideasta! Toiseksi, ehdottomasti tämä on ansainnut vuoden muu fandom ficci -tittelin pikareissa. Kolmanneksi, vähänkö päheetä, että toi peli on action-peleissä

LOL.
Asiaan! Siis tämä oli ihan järkyttävän surullinen tarina lol-elementistään huolimatta

Voi Sakari-parkaa, kävi ihan miekkosta sääliksi. Muiden kommentoineiden tavoin en ollut koskaan edes ajatellut, että Sakarilla voisi olla tunteet! Voi mitä inhottavia ihmisolentoja me ollaankaan. TottaKAI Sakarilla on tunteet, kyllä sitä nyt itse kutakin ottaisi päähän jos yli kymmenen vuoden ajan olisi 247 pukemassa uudestaan ja uudestaan sitä samaa helkutin villapaitaa päälleen
Missä olivat nahkatakit, vakosamettihousut ja kauluspaidat? Missä olivat pipot, kivipestyt farkut ja anorakit?
Voi Sakari! Antaisin mielelläni Sakarille kaikki maailman nahkatakit. Voiko joku pliis tehdä pelin, jossa puetaan Sakarille nahkatakki ja vakosamettihousut? Ja sit sitä hakataan seuraavat kymmenen vuotta

Kaiken kaikkiaan siis tämä oli nerouden huipentuma, kiitos, että kirjoitit tämän! Ja ne muut Sakari-ficit, joita en oo vielä lukenut. Tää oli huikea <3