Kirjoittaja Aihe: Sakarin villapaitapeli: Liian monta villapaitaa (S, Sakari, raapale)  (Luettu 8375 kertaa)

Simma

  • The Witch
  • ***
  • Viestejä: 419
  • banneri © Ingrid
Ai jestas, minä nyt vasta törmäsin tähän helmeen!

Voi raukkaa, voi raasua :< Tässä käy kyllä hyvin ilmi se, että koskaan et voi tietää, mitä toisen hymyn taakse kätkeytyy! Vaikka toinen kuinka saattaisi näyttää onnelliselta saadessaan pukea päällensä lämpimän villapaidan, voi todellisuus olla jotain aivan muuta ja villapaidan pukeminen voikin olla jotain aivan kamalaa. Minäkin olen monesti aikoinani tehnyt tyhmiä oletuksia Sakarin kainosta hymystä ja niin vaan olen hänelle pukenut paitaa päälle (ja jättänyt tosin myös pukematta).

Tämä fandom on kyllä sellainen ihanan lämmin sukupolvikokemus, joka on selvästi kerännyt yhteen monia nostalgiannälkäisiä lukijoita ainakin kommenttien perusteella. Eikä ihme, sillä olihan tämä nyt mahtavaa luettavaa. Kiitos tästä ♥

Jostain syystä rupesin myös himoamaan fikkejä muistakin aikamme legendoista, kuten Taistelevista Muumeista.
Joo, jes! Mä haluan kans ficciä Taistelu-Jaskasta, ottakaa joku koppia!

Löysin myös äsken googletellessani Sakarin villapaitapelille jatko-osan, mistä ei kyllä toimintaa puutu! :DD

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 614
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Simma: Mua alkoi naurattaa silloin kun huomasin, että tämä on saanut taas kommentin 🙈 Oon kyllä hirveen otettu, ja ihanaa kuulla että tää on "helmi"! Isot kiitokset ♥

Sakarilla on tosiaan aika karu kohtalo, vaikka päältä näyttääkin niin iloiselta aina saadessaan villapaidan päälleen. Eihän sitä olekaan voinut tietää, mitä hän mielessään ajattelee! Ja varmasti me kaikki olemme hänelle pukeneet villapaidan ties kuinka monta kertaa (mutta olleet myös pukematta).

Lainaus
Tämä fandom on kyllä sellainen ihanan lämmin sukupolvikokemus,
Jonnet ei muista ja niin päin pois :D Vaikka no, on jonnetkin jo niin vanhoja, että en mä edes tiedä, mitä kaikkea niiden ei pitäis muistaa 😱 Kauheeta kun on itelläkin vanha olo. Onneksi Sakari yhdistää meitä ♥

Lainaus
Löysin myös äsken googletellessani Sakarin villapaitapelille jatko-osan, mistä ei kyllä toimintaa puutu! :DD
Ah, toi jatko-osa ♥ Enpä muistanutkaan, että se oli noin toiminnantäyteinen seikkailu ;D
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Meldis

  • puuskupurilainen
  • ***
  • Viestejä: 2 514
En ollutkaan koskaan näköjään tätä alkuperäistä koskaan kommentoinut, joten arpajaiset potki minut vihdoin tännekin. Olen toki lukenut tämän helmen ja jatko-osan myös. Olen henkilökohtaisesti sitä mieltä, että tämä menee ehdottomasti Finin legendaaristen ficcien joukkoon, vaikka tuore onkin. On oikein hyvä lisä sinne. :D

Lainaus
Nyt on kyllä hämyin fandom, josta oon ikinä kirjoittanut

No niin on hämyin, josta olen lukenut myös! ;D Olet ehdottomasti vanginnut ficcaamisen hengen tällä valinnalla, kaikki on sallittua ja mahdollista, ihan kaikki. Ja kun tämä oli myös tosi hyvä, niin älytön kuin olikin. :D Miten oletkin osannut naurattamaan tällä, vaikka itse ficissä ei ole vitsin poikastakaan. Tai on tavallaan, mutta sillei meta tasolla. ;D Tuli ihan mieleen Wreck-It Ralph ja mitä näitä muita pelileffoja on tullut, kun tajuaa, että pelihahmot voisivat olla oikeasti elämässä ja mitä se tarkoittaa heidän elämälleen. Minusta Sakarin tilanne on aika kamala, jopa kamalampi kuin joku NPC jossain zombi pelissä. Tuo tunne, kun et voi ilmaista itseäsi ja miten vihaat tilannettasi. :'''D Zombilta pakoon juostessa voi ainakin kiljua aidosta pelosta ja eksistentiaalisesta kriisistä. Sakari ei voi muuta kuin kikattaa ja toivoa hiljaa mielessään muita vaatteita.
Kiitos mahdollisesti koko ficcaajan urani isoimmasta mitä mä just luin -hetkestä! ;D
Hine on ylde, eft gewunigen wilgesiþas, þonne wig cume.

˚*・༓☾ Tóspringe!☽༓・*˚

mursuhilleri

  • vihertumpelo
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 260
  • kahvia koneeseen
Tervehdys Kommenttikampanjasta! Oon tiennyt näiden sun Sakari-ficcien olemassaolosta ikuisuuden, mutta en vaan jostain syystä oo saanut tartuttua näihin. Siis mulla on aivan järkyttävä ficcienlukemisblokki ollut jo vuosikausia, mutta oon nyt viime aikoina yrittänyt vähän karkotella sitä. Mikäs sen parempi tapa kuin napata Kommiksesta Sakarin villapaitapeli -ficci!

Ensinnäkin, on silkkaa neroutta kirjoittaa ficci Sakarin villapaitapelistä. Hatunnostot sulle tästä ideasta! Toiseksi, ehdottomasti tämä on ansainnut vuoden muu fandom ficci -tittelin pikareissa. Kolmanneksi, vähänkö päheetä, että toi peli on action-peleissä ;D LOL.

Asiaan! Siis tämä oli ihan järkyttävän surullinen tarina lol-elementistään huolimatta :-[ Voi Sakari-parkaa, kävi ihan miekkosta sääliksi. Muiden kommentoineiden tavoin en ollut koskaan edes ajatellut, että Sakarilla voisi olla tunteet! Voi mitä inhottavia ihmisolentoja me ollaankaan. TottaKAI Sakarilla on tunteet, kyllä sitä nyt itse kutakin ottaisi päähän jos yli kymmenen vuoden ajan olisi 247 pukemassa uudestaan ja uudestaan sitä samaa helkutin villapaitaa päälleen :(

Lainaus
Missä olivat nahkatakit, vakosamettihousut ja kauluspaidat? Missä olivat pipot, kivipestyt farkut ja anorakit?
Voi Sakari! Antaisin mielelläni Sakarille kaikki maailman nahkatakit. Voiko joku pliis tehdä pelin, jossa puetaan Sakarille nahkatakki ja vakosamettihousut? Ja sit sitä hakataan seuraavat kymmenen vuotta ;D

Kaiken kaikkiaan siis tämä oli nerouden huipentuma, kiitos, että kirjoitit tämän! Ja ne muut Sakari-ficit, joita en oo vielä lukenut. Tää oli huikea <3

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 614
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Meldis: Vai että ihan Finin legendaaristen ficien joukkoon... Ai että mikä tunnustus ja kunnia! Syvästi kiitän ♥ Mäki olen ehdottomasti sitä mieltä, että ficimaailmassa kaikki on sallittua ja mahdollista :D Niin hyvässä kuin pahassakin. (Ja siitä voi olla montaa mieltä, kumpaan kategoriaan tämä menee XD)

Lainaus
Miten oletkin osannut naurattamaan tällä, vaikka itse ficissä ei ole vitsin poikastakaan. Tai on tavallaan, mutta sillei meta tasolla. ;D
En mä ees tiiä XD Kai se on just sitä kontrastia ja vakavuuden kyseenalaistamista. Itteänikin nauratti tätä kirjoittaessa, koska en edes minä pysty kirjoittamaan tällaista ihan vakavalla naamalla! Sakari kärsii ja minusta se on hauskaa!

Lainaus
Kiitos mahdollisesti koko ficcaajan urani isoimmasta mitä mä just luin -hetkestä! ;D
Hahah, ole hyvä vain ja kiitos itsellesi kommentista! ♥


mursuhilleri: Ensinnäkin, hehe kiitos, kiva että randomit päähänpistoni saavat kannustusta. Toiseksi, kiitos toistamiseen! Oli se hieno kunnia saada juuri tällä ficillä tuo pikari. Ja kolmanneksi, olen niin samaa mieltä! Onhan Sakarin villapaitapeli melkoista actionia 8)

Tässä on joo joku jännä surullinen tunnelma, vaikka pelkkää läppää onkin. Sakarilla on vaikeaa eikä valittaakaan voi. Kurja kohtalo hänellä, eikä sitä edes Flash Playerin loppu pysäyttänyt, vaikka niin olisi voinutkin luulla :< Sakari tarvitsisikin monta uutta peliä, joissa saisi pukea ylleen muitakin vaatteita! Tai ehkä polttaa villapaitoja roviolla? ;D Jos joku sellaisia kehittelisi niin kyllä pelaisin ja antaisin tukeni!

Kiitos sinullekin kommentista ja kaikista ihanista sanoistasi!
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Ygritte

  • [igrit]
  • ***
  • Viestejä: 529
Voi Sakari! Miten syyllinen olo tästä tulikaan, että itsekin olen ollut mukana pukemassa Sakarille useampaakin villapaitaa:'D Enhän minä tiennyt, että Sakari-parka on noin kyllästynyt kutiseviin villapaitoihin. Nyt olisi jollain tilaisuus tehdä hyvä työ ja koodata jatko-osa, jossa Sakarille pueataan vain nahkatakkeja ja vakosamettihousuja:'D

Kiitos ihanan hämyisestä fikistä, mahtavan fandomin kyllä valloitit:D
This won't turn into a hyperfixation
and
Other Hilarious Jokes You Can Tell To Yourself