Kirjoittaja Aihe: Sakarin villapaitapeli: Liian monta villapaitaa (S, Sakari, raapale)  (Luettu 7841 kertaa)

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 562
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Title: Liian monta villapaitaa
Author: Larjus
Chapters: Raapale
Fandom: Sakarin villapaitapeli
Characters: Sakari (kuka muukaan :D)
Genre: lol
Rating: S
Disclaimer: En valitettavasti ole se nero tämän legendaarisen pelin takana. Enkä ole tämän kirjoittelusta saanut rahaakaan, kuka muka tällaisesta mitään maksais :D
Summary: Sakarin elämässä on liian monta villapaitaa.

A/N: Yks päivä aloin töissä vain puoliksi läpälläni ajatella, että lol vois kirjoittaa Sakarin villapaitapelistä ficin :D Ja kun pikkuisen vakavissani siinä vaiheessa olin niin eihän siinä kauaa mennyt kun sen jo tein. Nyt on kyllä hämyin fandom, josta oon ikinä kirjoittanut :D Mutta pitihän tämäkin kokea, mulla kun on muutenkin tapana kirjoittaa vähän ”erikoisemmista” fandomeista (ainakin Finin mittakaavassa).

Yleensä mulla on ficit tallennettu koneelle niiden varsinaisilla otsikoilla (tai jollain työnimillä, jos en ole otsikkoa päättänyt), mutta tämän tiedostonimi on ”lol” (enkä aio sitä muuttaa). Kertoo varmaan tarpeeksi.

Ihan muute parasta, että pelikone.fi:ssä Sakarin villapaitapeli on action-peleissä! On kyllä ehdottomasti ansainnut paikkansa siinä kategoriassa :___D

Fici mukana Pelihaasteessa ja Multifandomin neloskiekalla.


// Äänestitte tän sit Finipikareissa 2020 Vuoden muu fandom -ficciksi, wtf ihmiset :DD Mut oon otettu moisesta tunnustuksesta ♥



Liian monta villapaitaa


Yli kymmenen vuotta. Yli miljoona villapaitaa.

Sakari oli väsynyt jo kauan sitten mutta silti jaksoi uskollisesti kikattaa, kun joku puki hänen ylleen vihreän villapaidan. Ja aina, kun joku kieltäytyi niin tekemästä, hän tuijotti tätä tyytymättömästi, vaikka mieluummin olisikin kiittänyt tätä moisesta päätöksestä. Ei hän halunnut kutisevia villapaitoja, hän halusi mieluummin mitä tahansa muuta. Missä olivat nahkatakit, vakosamettihousut ja kauluspaidat? Missä olivat pipot, kivipestyt farkut ja anorakit? Eivät ainakaan Sakarin elämässä, eivät siinä todellisuudessa, mihin hänet oli luotu.

Hänelle ei suotu muuta kuin villapaita yksi toisensa jälkeen, eikä hän olisi jaksanut enää. Mutta oli pakko.

Toiset kymmenen vuotta. Toiset miljoona villapaitaa.
« Viimeksi muokattu: 01.03.2021 18:45:51 kirjoittanut Larjus »
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Grenade

  • Fluff-fiilistelijä
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 471
  • ava Claire + bannu Ingrid
Nyt tuli sellanen spontaani wtf-älähdys, kun luin tän fandomin, et oli ihan pakko tulla vilkasemaan itse tekstiäkin. :D Kyllähän tätäkin peliä tuli silloin joskus taottua, vaikka se kieltämättä vähän ehkä kadotti hohtonsa parin pelikerran jälkeen.

Hienoa, että saatiin asiaan vihdoin Sakarinkin näkökulma asiaan. Mahtaisi itseäkin ketuttaa, jos pitäisi kymmenen vuotta pitää samaa villapaitaa, vailla vaihtoehtoja. Sidottuna ikuiseen oravanpyörään ja olemaan altis muiden valinnoille. Ehdottomasti Sakarillekin olisi hyväksi välillä saada nahkatakki tai vaikka kauluspaita päälle, ettei aina sitä samaa villapaitaa, jonka värikin on varmasti alkanut kulahtaa tässä vuosikymmenen pukemisrumbassa.

Kiitos tästä illanpiristyksestä! :D
Hyppää lehtikasaan!

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 562
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Grenade: Wtf-älähdys on varsin hyvä reaktio tälle 😂 Vastaa aika hyvin omiakin fiiliksiäni, kun mieli oli sillee et hei, ficcaa Sakarista. (Joo ei kestä kovin montaa pelikertaa tämä peli. Mutta legenda se on silti.)

Eikä pelaajat ole ainoat, joiden mielestä hohto on kadonnut. Ei ole pelihahmona eläminen helppoa, varsinkin kun elämä on niin yksitoikkoista. Joko kikatat, kun joku pukee villpaidan yllesi, tai tuijotat takaisin tyytymättömästi. Kyllä sitä alkaa vähemmästäkin kaivata lisävaihtoehtoja elämälleen! Ja on pirhana viekööt vielä kutiseva paita :/

Kiitos itsellesi illanpiristyksestä! Jostain syystä repesin täysin lukiessani kommenttiasi (ja naurua mä tähän päivään tarttinkin) :D
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Vanilje

  • haywiress
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 437
  • © Ingrid
Tää oli hyvä :D Eka reaktio fandomin nähdessä oli kieltämättä wtf, mutta samalla tää oli myös sellainen eeppisen nostalginen tuulahdus!

Tää on niitä juttuja, joita et tiennyt tarvitsevasi, ennen kuin se on edessä. Ilman tätä ficciä tuskin olisi Sakarin näkökulmaa sen kummemmin tullut ajateltua. :D Mutta onhan se nyt aika karua, että paita toisensa jälkeen elämä kiertää sitä samaa kehää - joko saat paidan päällesi tai et ja se vietävän villapaitakin on vielä kutisevaa sorttia. Jotenkin Sakarista tuli tosi symppikset vibat ja melkein alkoi käydä häntä sääliksi :D Alku ja loppu kuvasti hyvin Sakarin elämän loppumatonta oravanpyörää.

Kiitos tästä, tää oli loistava piristysruiske tähän iltaan :D


i lost my heart / my home is the ocean

Seila

  • Vieras
Mäkin katsoin tätä ensin, että mitähän ihmettä ja pitihän sitä klikata, koska Sakarin villapaitapeli! Nostalgiaa :D

Joo, täälläkään ei ole tullut Sakari-paran näkökulmaa ikinä ajateltua. Kuten tuossa muut jo sanoivatkin niin karua kyllä vaan aina pukea villapaita (joka on mahdollisesti vielä sama?) päälle. Sama väri koko ajan ja villaa, villaa. Varmasti Sakari haluaisi pitää välillä muitakin vaatteita, mutta ei. Hän joutuu kestämään sitä vihreää villapaitaa. Ja tietenkin villa kutittaa, sekin pitää vielä kestää! Toivottavasti villapaita käy sentään välillä pesussa :D

Kiitos tästä nostalgisesta pätkästä!

Tinppa

  • Rokkari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 773
  • Angustiina
Hihihi, kutittaa. Ainakin mun huumorintajuani. :D

Oli pakko tulla kurkkaamaan ihan jo fandomin (ja genren, lol) takia. Sakarin villapaitapeli kun on nostalgisen legendaarinen, ja mahtavat ideat tosiaan monesti lähtevät liikkeelle vähintään puoliläpästä. En ole koskaan tullut ajatelleeksi, miten paljon se iänikuinen villapaita voisi Sakaria vituttaa tai että itse pelistä voisi ylipäänsä edes saada jotakin tarinaa aikaiseksi. :D

Kiitos tästä.
Tinpan raapustukset
Vakola
WWW
Ladan pakoputki oli jonkin verran ruosteessa, Igorin slaavikyykky ei.

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 562
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Tuntuu kyllä hyvältä herätä ja huomata saaneensa näinkin randomiin tekstiin kolme ihanaa kommenttia ♥ Kiitos ihan hurjasti Vanilje, Seila ja Tinppa! Hämmennys on aina hyvä syy lukea ficejä ;D Ja siis eihän tällaisen fandomin suhteen oikein muuta voi odottaa! Ja oikeestaan ehkä kaikkein vähiten sitä, että tästä edes tulisi mitään kirjoitetttua 🙈 (tekstistä itsestään tuli kyllä yllättävän vakavamielinen, vaikka läpällähän tää oli kirjoitettu ;D Siksi genrekin on mitä on.)
Lainaus käyttäjältä: Tinppa
ja mahtavat ideat tosiaan monesti lähtevät liikkeelle vähintään puoliläpästä.
Tää on kyllä niin totta! Voi miten monta ficiä olenkaan kirjoittanut jonkin läpän inspaamana...

On kyllä mahtia, että tämä sai teidätkin ajattelemaan Sakarin kohtaloa :D Ei ole helppoa, kun elämässä ei ole muuta sisältöä kuin yksi peevelin villapaita miljoonia kertoja... Kyllä hän ainakin vähän sääliä kaipaa ♥

Lainaus käyttäjältä: Seila
Toivottavasti villapaita käy sentään välillä pesussa :D
No tämäkin vielä! Mitä jos Sakari-parka on joutunut viimeset n. 12 vuotta käyttämään samaa paitaa ilman, että sitä on pesty kertaakaan!? 😱 Hui kauhia.

Lainaus käyttäjältä: Vanilje
Tää on niitä juttuja, joita et tiennyt tarvitsevasi, ennen kuin se on edessä.
Tää on kyllä aivan ihanasti sanottu ♥ Kiitos 🥰🥰

Kiitos vielä kerran teille kaikille ♥ Nää kommentit oli kyllä mahtava piristysruiske aamulleni!
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Maissinaksu

  • Trubaduuri
  • ***
  • Viestejä: 3 090
  • Kurlun murlun
Sakarin villapaitapeli on kyllä sen sortin toimintapläjäys, ettei sitä sovi missään nimessä laittaa mihinkään puzzle-kategoriaan. xD Tämä on niin herttainen, kun on otsikko, ikäraja ja vielä "characters" mukana - toki kuten kunnon ficissä kuuluukin. Randomit fandomit ovat ihan aliarvostettuja!

Ketuttaisi kyllä minuakin kiskoa tuhansia kutittavia villapaitoja päälle, melkoista kidutusta. D: Sakari parka se on jaksanut hommaansa jo melkoisen kauan. Tarvitaan selkeästi jonkin sortin #freeSakari -kampanja, jotta hän voisi vapautua tästä kirouksestaan.

Veikeä ficci ja raapaleenkin mitassa onnistuu sanoa yhtä ja toista! Kiitus <3

- Mai
"Harakka."
"Oi kyllä! Krää krää."

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 562
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Maissinaksu: Toimintaa tosiaan riittää :D Ja hei, mulla on niin vakiintunut tapa ilmoittaa alkutiedot, enkä aio edes tämmösten läppäfandomien kohdalla aio siitä joustaa! XD Vaikka nauratti kyllä itteänikin niiden tietojen lisääminen (lisäosa tämän ficin huumoriarvolle? 🤔)

Joku #freeSakari-kampanja tulis kyllä tarpeen. Tai päivitetty versio, jossa Sakari jakaa työtaakkaansa muiden kanssa? Ja sais ehkä niitä muitakin vaatteita kuin aina vain sen kutittava villapaidan! Tai sit joku semmonen "Sakarin kosto" -peli, jossa se tyyliin tuhoaa kaikki maailman villapaidat XD

Raapalemitta on yleensä tosi vaikea, mutta tälle fandomille kyllä juuri passeli (ei kyl olis varmaan paljoo pidempään tekstiin mitään irronnut).

Kiitos itsellesi! ^^
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Angelina

  • Stark-Rogers
  • ***
  • Viestejä: 6 480
asdasdasdsadssdsd en kestä :'''DD Ehkä paras peli koskaan ja edelleen tulee välillä randomisti heitettyä koomisella äänellä PUE SAKARILLE VILLAPAITA, johon yleensä toinen veljistäni vielä vastaa "Ihhihhii, kutittaa".

Tämmöset totaalirandomit tekstit on kyllä välillä niin huippuja ja kadehdin ihmisiä, jotka osaa tällaisia kirjoittaa. Tämäkin on jotenkin niin pölhö ja silti se vaan toimii, koska oot osannut kirjottaa sen jotenkin niin... en tiedä, itsestäänselvästi :D Tai että mä ainakin ostin tän ihan täysin.

Lainaus
Toiset kymmenen vuotta. Toiset miljoona villapaitaa.

Tän genrenä pitäis olla kyllä angst, koska voi Sakari-parkaa :'D Lohduton tulevaisuus hänellä. Toivottavasti monet häviää pelin, eikä pakota toista pukemaan villapaitaa, jota se ei edes oikeasti halua : ((


ava & bannu © Inkku

Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 446
voi Sakaria :( ikinä en oo aatellut sitä miten ahdistavaa mahtaa elämä olla kun ihmiset pakottaa pukemaan sen saman villapaidan päälle. on muuten kyllä joko ihan pirun kestävä villapaita tai sitten sakari on kumminkin saanut uuden villapaidan aina välillä. hmmmm.

kiitti hei tästä, nyt munkin villapaita kutittelee. pitää ehkä mennä pelaamaan peliä ja olemaan pukematta villapaitaa sakarille että sakari saa hetken rauhan!! meen ettii actionosastolta koska muistaisin itekin sen siellä olevan :D

ehkä pitäis myös mennä twiittaa #freesakaria että leviäis tää kampanja fininkin ulkopuolelle!
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 562
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Kiitos Angelina ja Winga kommenteistanne! On se hyvä että kaikkien silmät avautuu viimein Sakarin kohtalon suhteen :__D
Totaalirandomit tekstit on kyllä kivoja, iteki oon aina vähä ihaillu ja kadehtinut niitä, jotka semmosia osaa kirjoittaa. Tän kirjoittaminen oli kyllä hämmentävä kokemus, mutta ainakin on tullut kokeiltua jotain uutta! :D

Lainaus käyttäjältä: Angelina
Tämäkin on jotenkin niin pölhö ja silti se vaan toimii, koska oot osannut kirjottaa sen jotenkin niin... en tiedä, itsestäänselvästi :D Tai että mä ainakin ostin tän ihan täysin.
Pölhöhän tämän pitikin olla, vaikka teksti itsessää on sillee vakavalla tyylillä kirjoitettu :D Genreksikin olisi tosiaan sopinut se mainitsemasi angst, ainakin Sakarin näkökulmasta, mut mulla oli kaikesta hämmennyksestä huolimatta erittäin hauskaa kirjoitella tätä ;D

Lainaus käyttäjältä: Winga
pitää ehkä mennä pelaamaan peliä ja olemaan pukematta villapaitaa sakarille että sakari saa hetken rauhan!
Tämän rapsun pohjalta Sakari ainakin olisi tyytyväinen siihen ;D Vaikka pelissä joutuukin tuijottamaan tyytymättömästi. Mut on se hyvä, että jotkut on valmiita häviämään Sakarin takia ♥

Äää, kiitos vielä molemmille kommenteista ♥ Oon vieläkin vähän hämilläni että tää randomrapsuni on kerännyt näinkin monta spontaania kommenttia (kun ottaa huomioon, paljon tekstini yleensä saa), mutta iloinen asiahan se vain on ♥
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

jossujb

  • Q
  • ***
  • Viestejä: 4 083
  • Peace & Love
Minä siis kuulin tästä fikistä useamman käden kautta ja se pälkähti mieleeni tässä 5 minuuttia sitten että minähän etsin nyt sen Sakarin villapaitapeli-fikin, enkä pettynyt!

Mä on niin liikkis. Ajattelen niitä kaikkia villapaitoja. Skaarilla ei ole vissiin edes housuja, se varmaa joutuu pitämään villapaitaa kilttinään. Jostain syystä rupesin myös himoamaan fikkejä muistakin aikamme legendoista, kuten Taistelevista Muumeista.

En osaa sen paremmin kommentoida, kuin että tämän fikin legenda elää puskaradiossa. Kiitos.

jjb
Here comes the sun and I say
It's all right

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 562
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
jossujb: On kyllä tosi hämmentävää saada tietää, että muut on puhunut tästä ficistä (ja vielä useempi!!), mutta oon kyllä ihan otettu tästä tiedosta :D Vaikka miks sen pitää olla just tämä fici... XD Vaikka on mulla kyllä vahvat epäilykseni asiasta.

Sakarin muista vaatteista ei todellakaan oo kerrottu mitään, ja nyt minäkin kuvittelen, että raukka on joutunut olemaan jo yli kymmenen vuotta perse paljaana pelkässä villapaidassa :< Kyllä me nyt tosiaan tarvitaan se joku Sakarin vapautusliike tai jotain!

Lainaus
En osaa sen paremmin kommentoida, kuin että tämän fikin legenda elää puskaradiossa.
Mä en tiedä, mitä mun pitäisi tästä tiedosta ajatella 😅 Mut kuten sanottu, oon kyllä ihan otettu! Toki herää uteliaisuus, että kuinkakohan moni tämänkin on lukenut (tosin sitä mietin jokaisen ficini kohdalla), mutta ei ilmianna itseään minulle :___D Ja siis joo, onhan toi puskaradioleganda suuri saavutus elämälle ;D

Kiitos kommentistasi!
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Kaarne

  • Unenkutoja
  • ***
  • Viestejä: 9 336
  • Lunnikuningatar
Tää teksti on yksinkertaisesti vain huikea. ❤️ Mitä sitä turhia lörpöttelemään siihen päälle, olen lukenut tämän kolmesti ja virnistellyt joka kerta. :D


someone i loved once gave me a box of darkness.
it took me years to understand that this, too, was a gift.

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 562
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Ääää, kiitos Kaarne, mahtava kuulla että tämä on viihdyttänyt! ;D Ja oho, peräti kolmesti lukenut, upeeta (vaikkei se mikään pitkä prosessi olekaan :D). Onhan se aina hienoa että omasta mielestä ne ihan pöllöt (mut siks just hauskat) ideat uppoaa muihinkin ♥
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

carrowfan

  • vitsi syntyessään
  • ***
  • Viestejä: 1 383
  • On olemassa kinkkuja ja on olemassa lisää kinkkuja
En uskonut lukevani jotain näin ainutlaatuista, mutta edellä mainittu wtf-älähdys on kyllä osuva. Tämän ficin ehdottomia parhaita puolia on se, ettei se yritä olla edes hauska, mutta onnistuu naurattamaan silti. Tiesittekös, että Sakarin villapaitapeli täyttää tänä vuonna 13 vuotta eli kyseessä on tosissaan yli 10 vuoden ikäinen peli.
« Viimeksi muokattu: 15.06.2021 11:00:47 kirjoittanut carrowfan »
"Papereissa 23, henkisesti 17"
"Ehkä mie aikuistun ku täytän 30...siis 40"
"En mie kaipaa olkapäätä, kuha nostat mut eka ylös täältä"

flawless

  • Alempi ylilehmä
  • Administrator
  • *****
  • Viestejä: 10 687
  • d a d d y
Mä törmäsin tähän Kommenttikampanjan kautta ja meinasin pudota persiilleni kun luin, että tämä on ficci Sakarin villapaitapelistä!! Siis mitä hittojen hittoa, tää on nerokkainta hulluutta mitä oon koskaan nähnyt! ;D ;D Siis... Tää fandomvalinta saa mut aivan sanattomaksi. Mua naurattaa ihan hirveästi jo tämä ihan vaan ajatuksen tasolla, oot ensimmäinen kirjoittaja joka on saanut mut nauramaan jo ennen kuin ehdin sanaakaan itse tekstistä lukea! :D Siis täähän on aivan huikeeta, aivan uskomaton neronleimaus kirjoittaa Sakarista ja sen villapaidasta. Tää aiheuttaa semmoista lämpöistä nostalgiaa, joka lämmittää mua enemmän kuin miljoona villapaitaa ♥ Tää teksti on myös erinomainen vastaus meemiin "tell me you're a millennial without telling me that you're a millennial" :D

Rakastan sitä, kuinka tässä pureudutaan Sakarin ahdinkoon kutittavista villapaidoista ja käsitellään sen kautta tämän pelin ikuista probleemaa, pukeako vai eikö pukea. Niin yksinkertaista mutta silti niin monimutkaista. Voi Sakaria ja villapaitoja. Vähän kävi säälittämään, ettei voi pukea mitään muuta ikinä koskaan kuin vain epämukavasti kutittelevan villapaidan, koska se tunne jonka iholla pistelevä ja kutkuttava villapaita tekee on ehkä epämiellyttävin ja vastenmielisin ikinä! Mua huvittaa tämän tekstin ja fandomin lisäksi ihan suunnattoman paljon se, että onnistuit saamaan mut tuntemaan tosi aitoa ja voimakasta ahdistusta raapaleella Sakarin villapaitapelistä, siis... oon sanaton :D Tää on samaan aikaan hulvaton ja ahdistava ja nerokas ja hölmö ja mä rakastan tätä noista ihan jokaisesta! :D Oot sä vaan mahtava. En tiennyt että ficci Sakarin villapaitapelistä on asia jota mä tarvitsin mun elämään mutta ihan ehdottomasti kyllä tarvitsin. 6/5. Kiitos tästä! :D

bannu by Ingrid

niiina

  • Ylikuolonsyöjä
  • Administrator
  • *****
  • Viestejä: 5 592
  • Malfoysexual
Onnea kommenttiarpajaisten voitosta! Sinulla on arpajaisissa todella hyvä onni! ;D

Pitihän minun kanssa napata tämä teksti, koska kuka ikinä kirjoittaisi Sakarin villapaitapelistä??! No Larjus toki! Hauska idea tosissaan, minua nauratti kanssa jo kovasti, ennen kuin luin koko tekstiä, koska tämä oli jotenkin tosi hulvatonta ajatuksenakin jo.

Teksti oli tosi hyvin kirjoitettu, mutta minua alkoi säälittämään Sakari ja hänen villapaitansa ja tuo karu kohtalo, mikä hänellä on edessään. xD Apua! Tämä teksti oli kyllä lyhkäisyydessään loistava, koska tämä herätti oikeasti tosi montaa tunnetilaa. Se nauratti, sitten tuli vähän sellainen tosiaan sääliksikin kuvattava tunnetila sekä semmoinen ahdistus, että apua, Sakari joutuu ikuisesti olemaan villapaita-Sakari, eikä saa koskaan noita muita mainitsemiaan vaatteita. Kuinka kurjaa! Aika karu elämä.

Mutta siis, onneksi luin tämän. Mulla selkeästi oli joku aukko sivistyksessä, kun en ollut tätä aikaisemmin lukenut! :D Kiitos sinulle ja mahtavaa, että omaat näin hyvän huumorintajun ja voit kirjoittaa tämmöisiä "hulluiltakin" tuntuvia ajatuksia! Kun sen osaa, niin aihe kun aihe, kaikki menee! :D

Lainaus
Toiset kymmenen vuotta. Toiset miljoona villapaitaa.
Voi Sakari!!

/ Ps. Komppi flawille! :D

Lainaus
Oot sä vaan mahtava. En tiennyt että ficci Sakarin villapaitapelistä on asia jota mä tarvitsin mun elämään mutta ihan ehdottomasti kyllä tarvitsin. 6/5. Kiitos tästä! :D

niiina
Dramione

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 562
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
carrowfan: En olis minäkään eka uskonut kirjoittavani mitään tällaista 🙈 Mut kaikesta voi ficata! Tän huumorista tosiaan iso osa tulee siitä, että tyylillisesti tämä on niin vakava, kun sitten se kontekstin tuoma ristiriita on niin suuri. En tiennyt, kuinka monta vuotta vanha peli tämä on, mutta kyllähän tätä tuli jo joskus silloin yläasteiässä pelattuakin (joten siitä on väkisinkin yli 10 vuotta aikaa). Kiitoksia kommentista!

flawless: Ei apua mikä reaktio 😂😂
Lainaus
Siis... Tää fandomvalinta saa mut aivan sanattomaksi. Mua naurattaa ihan hirveästi jo tämä ihan vaan ajatuksen tasolla, oot ensimmäinen kirjoittaja joka on saanut mut nauramaan jo ennen kuin ehdin sanaakaan itse tekstistä lukea!
Tää on kyllä jo hyvä saavutus, niin minulta kuin sinultakin, oon otettu ;D Joskus pelkällä fandomillakin saa paljoa aikaan 😂 Nostalgista tämän kirjoittelu oli mullekin, ja tulipahan itsekin pelattua muutamat kiekat Sakarin villapaitapeliä siinä samalla.

Lainaus
Mua huvittaa tämän tekstin ja fandomin lisäksi ihan suunnattoman paljon se, että onnistuit saamaan mut tuntemaan tosi aitoa ja voimakasta ahdistusta raapaleella Sakarin villapaitapelistä, siis...
Tää on kyllä kans aikamoinen saavutus ;D Hienoa mutta aika mykistävää kuulla, miten oon sadalla sanalla aiheuttanut näinkin paljon tunteita toisessa! En tiiä pitäiskö olla ylpeä 🙈 Kiitoksia kommentistasi!

niiina: 
Lainaus
kuka ikinä kirjoittaisi Sakarin villapaitapelistä??! No Larjus toki!
Onhan se hyvä niittää itselleen tällaista mainetta ;D Mut oon aina ollut sitä mieltä että joka fandomista voi ficata - ja lopputulos on sitten tämä 😂 Mut on se hyvä et muitakin naurattaa. Ja että tää herättää sinussakin monenlaisia tunteita, oikein jopa sääliä Sakarin kohtalon takia... Työni on tehty 😂

Lainaus
Mulla selkeästi oli joku aukko sivistyksessä, kun en ollut tätä aikaisemmin lukenut! :D
Ja kohta tää fici kuuluu perussivistykseen tai jotain 🙈 Ei apua. Mut hei ihan mahtava asenne, aaaaa oon niin otettu! Iso kiitos sinullekin kommentista! ♥
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中