Kirjoittaja Aihe: Oodi tisseille | S, huumori  (Luettu 1592 kertaa)

Seila

  • Vieras
Oodi tisseille | S, huumori
« : 27.10.2020 22:50:25 »
Nimi: Oodi tisseille
Kirjoittaja: Seila
Ikäraja: S
Paritus: Oili/kertoja
Tyylilaji: draama, huumori, tuplaraapale
Haasteet: FinFanFun1000 (sanalla 789. Tissit), Femme10 #6, Originaalikiipeily (sanalla 38. Palvoa)

Yhteenveto: Aina silloin tälloin joku kysyi multa, että mistä mä tykkäsin kaikista eniten naisissa ja mun vastaus oli aina sama.

A/N: Älkää kysykö! :D Kirjoitettu aivot narikassa, erittäin rennolla ja aivottomalla otteella. Arvoin ikärajan kanssa, mutta kaipa tämä tänne puolen kuuluu?

//Vuoden 2020 Finipikari voittaja kategoriassa vuoden raapale/ficlet! Kiitos ♥♥♥



Oodi tisseille



Tuijotin vähän turhan hävyttömästi Oilin punaisen ruutupaidan kaula-aukkoa. Sen tissit vilkkuivat melko estottomasti, joten ei se nyt ollut mun syy, että mun huomio hakeutui sinne! Oililla oli tosi kivat tissit. Sellaiset muodokkaat ja pyöreät. Tosin kellä nyt ei olisi ollut kivat tissit? Aina silloin tälloin joku kysyi multa, että mistä mä tykkäsin kaikista eniten naisissa ja mun vastaus oli aina sama.

Tisseistä tietenkin!

Toki naiset olivat musta kauniita kaikin puolin. Se pehmeys, vartalon kaaret ja kummut. Kaikista parasta kuitenkin olivat rinnat eikä mikään saanut mua muuttamaan mieltäni. Yleensä mun vastausta seurasi jatkokysymyksiä. Millaiset tissit olivat parhaat? Muodoltaan? Kooltaan?

Kaikenlaiset tietenkin!

Mä en ollut nirso, mitä tuli tisseihin. Mun mielestä kaikenlaisissa oli hyvät puolensa. Pienet sopivat hyvin käteen ja näyttivät hyvältä tietynlaisissa vaatteissa. Isompia oli kiva puristella ja ne saattoivat vilkkua mukavasti kaula-aukosta, kuten juuri nyt mun vaimon tapauksessa. Tissit olivat vaan se juttu.

Tykkäsin mä omistakin tisseistäni. Saatoin joskus vilkaista niitä ja todeta, että kuinka kivat. Joskus jäin vaan tuijottamaan peilistä, että miten hyvältä mun tissit näyttivätkään tiukassa mekossa tai antavassa topissa.

Oili huomasi mun tuijotuksen lopulta ja pyöräytti silmiään. Se napitti paitaansa kiinni ja sulki multa kauniin näköalan. Ei kai tässä auttanut sitten kuin tyytyä omien tissien ihailuun.
« Viimeksi muokattu: 31.01.2021 21:48:57 kirjoittanut Seila »

Sokerisiipi

  • Teemestari
  • ***
  • Viestejä: 5 999
Vs: Oodi tisseille | S, huumori
« Vastaus #1 : 27.10.2020 23:08:58 »
AIVAN IHANA TEKSTI!! Tää oli niin lämmin, hauska ja ennen kaikkea positiivinen! Siis aito hyvän mielen teksti! Loistavaa, että joku vihdoin lunasti ton "tissit" sanan tuolta haasteesta. It's been driving me crazy :'D

Tässä oli ihana tuo vaimo-twist, koska ilmanhan sitä kertojasta saa vähän tirkistelijäviboja, että luoja, tuolla se vaan tuijottelee silmät kiiluen toisen kaula-aukosta sisään, onpa tökeröä! Mutta se olikin oma vaimo, joka selvästi osaa käsitellä kertojaa ja napittaa tältä paitansa, loistavaa :D Ja siis rakastin tuota, että kertoja rakastaa kaikenlaisia rintoja, oli minkä kokoisia ja muotoisia tahansa, koska oikeassahan hän on, kaikenlaiset rinnat on kauniita <3 Tämä julistus lämmitti sydäntäni kovin.

Lainaus
Tykkäsin mä omistakin tisseistäni. Saatoin joskus vilkaista niitä ja todeta, että kuinka kivat. Joskus jäin vaan tuijottamaan peilistä, että miten hyvältä mun tissit näyttivätkään tiukassa mekossa tai antavassa topissa.

Olin niin iloinen, että otit mukaan tämänkin näkökulman! Että rakkaus tisseihin ei suinkaan lopu omaan kehoon. Tämä oli hyvin samaistuttava kohta noin muutenkin. Omaa kehoaan harvoin kehutaan tällä tavalla, ja se on minusta hirveän surullista. Siksi tämä kertojan timanttinen asenne olikin niin huippu ja ihana. Kuinka kivat omat rinnat ovatkaan, nii-in, ja on täysin okei sanoa se ääneen <3 Tässä kertojasta on syytä ottaa mallia, ja kivaa, että tähän ajatukseen palattiin myös lopussa. Mitäpä siitä, että vaimo napitti paitansa, onhan mulla omatkin, joita ihastella! Niin symppis ;__;

Rakastin tätä, ihan best. Kiitos!

mursuhilleri

  • vihertumpelo
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 227
  • kahvia koneeseen
Vs: Oodi tisseille | S, huumori
« Vastaus #2 : 27.10.2020 23:20:39 »
Vau! Oon ehdottomasti samaa mieltä Sokerisiiven kanssa, tämä on todellinen hyvänmielen teksti! Onhan tissit nyt kauniita, kaikenlaiset. Ja omia tissejä on tietenkin hyvä ihailla siinä missä muitakin! Tissithän nekin ovat! Kunniaa kaikenkokoisille, -muotoisille, ihan kaikenlaisille buubseille!

Tää oli kaiken lisäksi hauskaan ja rentoon sävyyn kirjoitettu. Se sopi äärimmäisen hyvin tähän ja siis apua, oon ihan sanaton, en saa mitään järkevää ja rakentavaa kommenttia tähän nyt! Kiitos, että kirjoitit tämän!

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 563
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Oodi tisseille | S, huumori
« Vastaus #3 : 07.11.2020 20:08:42 »
Olipas tää kiva! Semmonen kevyt ja hyväntuulinen. En nyt tiedä, osaanko kunnolla samaistua tän tissi-ihannointiin (eivät herätä mussa tunteita suuntaan eikä toiseenkaan), mutta kyllä ne ainakin kivan siluetin saa aikaan :D

Lainaus
Isompia oli kiva puristella ja ne saattoivat vilkkua mukavasti kaula-aukosta, kuten juuri nyt mun vaimon tapauksessa.
Ihan hyvä, että Oili paljastuikin kertojan vaimoksi, katosi sen myötä kaikki tirkistelijävibat! Sehän nyt oiski ollut jotai, että estottomasti tuijotellaan muiden paitojen sisään :___DD (Ja sitten vielä syytetään katseiden kohdetta.) Mutta kyllähän sitä nyt saa vaimon tissejä tietenkin tsekkailla, varsinkin kun paitakin on niin taktisesti napitettu.

Minäkin pidin siitä lisänäkökulmasta, että ne omatkin tissit on kivat, ei tarvitse tyytyä vain ihailemaan muiden :'D Muutenkin tän kehopositiivisuus oli oikein kiva osa tätä kokonaisuutta ♥ Kaikki tissit on hyviä koosta, muodosta ja muista yksityiskohdista riippumatta. Kertojalla on hyvä, positiivinen asenne, ja niin sen pitää ollakin! ^^
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Seila

  • Vieras
Vs: Oodi tisseille | S, huumori
« Vastaus #4 : 09.01.2021 16:32:21 »
Sokru, ihanaa kuulla että pidit tekstiä lämpimänä ja hauskana! Kertojasta varmasti muotoutuukin ensin kuva tirkistelijänä, mutta onneksi kyseessä olikin kertojan vaimo! :D Ja kyllä, Oili pistää kyllä rinnat piiloon kertojalta, jos siltä tuntuu. Ja kyllä, kaikenlaiset tissit ovat kauniita, siinä kertoja on aivan oikeassa. Ja vielä ne omatkin tissit, kyllä! Ihanaa että pidit ja kiitos hurjasti kommentista ♥

mursuhilleri, ihanaa että siustakin tässä oli hyvää mieltä! Ja ihana kuulla, että tässä oli rento ja hauska sävy, siihen yritin pyrkiäkin. Kiitos hurjasti kommentista ♥

Larjus, ihanaa kuulla siultakin, että kepeyttä ja hyvää tuulta riitti! Joo, hyvä vain, että Oili paljastuikin vaimoksi eikä vain joksikin random ihmiseksi. Siinähän vasta olisi sitten oltukin. Ihanaa että kehopositiivisuus välittyi, vaikken yhtään tätä kirjoittaessani ajatellut tätä mitenkään niin syvällisesti. Kiitos hurjasti kommentista ♥

Salem

  • Vieras
Vs: Oodi tisseille | S, huumori
« Vastaus #5 : 09.01.2021 22:53:48 »
Otsikkohan se houkutteli katsomaan, että mitä on saatu aikaan tisseistä s-ikärajalla :D Olipas mukava ja rento teksti. Sopi kyllä luettavaksi näin ärsyttävän työvuoron jälkeen. Oli hauskaa, että lyhyeen tekstiin oli saatu myös pieni plot twist, kun kertoja ihaili myös omia tissejään.

Lainaus
Ei kai tässä auttanut sitten kuin tyytyä omien tissien ihailuun.


Voi kertojaa ♥  Kiitos tästä!

Violetu

  • Draamaprinssi
  • ***
  • Viestejä: 5 930
Vs: Oodi tisseille | S, huumori
« Vastaus #6 : 31.01.2021 20:43:38 »
Nauran :'DD
Parasta ja hyvin samaistuttavaa koko tämän tekstin sisältö. Lisää tällaisia, ehdottomasti.
Tästä tuli hyvä mieli ^^
Onnittelut vielä pikar(e)ista!

~Violet

I spend my days so close to you
'cause if I'm standing here,
maybe everyone will think I'm alright.
.

Seila

  • Vieras
Vs: Oodi tisseille | S, huumori
« Vastaus #7 : 31.01.2021 21:47:44 »
Salem, mukavaa että otsikko houkutteli! Ihanaa kuulla, että oli mukava ja rento teksti. Kiitos paljon kommentista ♥

Violetu, ihanaa että tämä oli mieleen! :3 Kiitos erittäin paljon kommentista sekä pikarionnitteluista ♥


Iip! Oodi tisseille voitti Finipikareissa 2020 vuoden raapale/ficlet -pikarin! Olen niin otettu ja kiitollinen!! Kiitos kaikille kommentoineille, lukeneille ja äänestäneille ♥ Ette tiedäkään kuinka iloiseksi miut teitte! :3

Karvis

  • Vieras
Vs: Oodi tisseille | S, huumori
« Vastaus #8 : 02.02.2021 12:53:59 »
Tämän tekstin nimi jäi mun mieleen pikarigaalasta, että oon missannut jotain kivaa ja piti tulla kahvitauolla etsimään tämä. Tää oli mukava hyvänmielenteksti ja mun on pakko olla päähenkilökertojan kanssa samaa mieltä. Naisten tissejä on kiva kattoa ja kaikenlaiset tissit on kivat. Kyllä, tissit on kirjoittamisen arvoinen juttu.

Angelina

  • Stark-Rogers
  • ***
  • Viestejä: 6 480
Vs: Oodi tisseille | S, huumori
« Vastaus #9 : 02.02.2021 13:45:11 »
Mä mietin myös Pikareiden aikana, että tää täytyy tulla lukemaan ;D Nimi on kieltämättä oikein mieleenpainuva ja hauska - kuvaa toki tekstiäkin hyvin. Komppailen muita siinä, että tää oli tällänen mukava teksti luettavaksi, josta päällimmäiseksi jäi hyvä mieli :3 Sokrun kanssa samoilla linjoilla siinä, että tosi kiva kun otit mukaan myös tuon omien tissien ihastelun :D

Onnittelut vielä raapale/ficlet Pikarista!


ava & bannu © Inkku

Felia

  • ***
  • Viestejä: 1 605
  • jokainen päivä on sun arvoinen
Vs: Oodi tisseille | S, huumori
« Vastaus #10 : 02.02.2021 14:29:17 »
Tää teksti on kummitellu pitkään ja pakkohan tää oli lukaista. ;D

Tämä oli viihdyttävä ja hauska! Aluksi tosiaan luuli, että kyse on jostain ihme tirkistelijästä, mutta eipä niin ollutkaan vaan päähenkilö katselikin vaimonsa rintavarustusta. Mahtavaa! ;D Jotenkin tästä tuli samalla aika tuttu fiilis, ja pystyin tavallaan jopa samaistumaan tekstin vaimon rooliin.

Ja hyvä, että kaikenlaisten tissien puolesta liputetaan eikä myöskään unohdeta niitä omia tissejä. ;D

Oi että, tää oli kivan erilainen ja mieleenpainuva teksti! Sai leveän hymyn huulille. Pidin tästä kovasti ja onnittelut pikarista! ♥
minne ikinä sä meet, sinne minä jään
ku siellä missä oot ei oo ikävää

Seila

  • Vieras
Vs: Oodi tisseille | S, huumori
« Vastaus #11 : 04.02.2021 21:45:53 »
Karvis: Ihanaa kun tulit etsimään tämän käsiisi ja että tästä jäi hyvä mieli. Ja kyllä, pitää niistä tisseistäkin joskus kirjoittaa! Kiitos paljon kommentista ♥

Angelina: Kiva että Pikarit johdatti tänne siutkin :3 Ihanaa kuulla, että on hyvänmielen teksti! Ja eihän niitä omien tissien tuijottelua voinut mitenkään jättää pois! Kiitos paljon kommentista ja onnitteluista ♥

Felia: Kivaa kuulla, että tästä löytyi hauskuutta! Joo, tämän alku antaa kieltämättä sellaisen kuvan, että joku tirkistelee jonkun kenties tuntemattoman/ystävän/tuttavan tissejä, mutta onneksi kyseessä olikin vaimo :D Kyllä, kaikenlaiset tissit on best! Kiitos paljon kommentista ja onnitteluista ♥

Waulish

  • rohkupuusku Nedric ♡
  • Administrator
  • *****
  • Viestejä: 8 764
  • ”Mutta totta kai sitä munnaaki pittää olla.” #50
Vs: Oodi tisseille | S, huumori
« Vastaus #12 : 20.02.2021 13:12:32 »
Minäkin tulen muiden vanavedessä vihdoin lukemaan tämän, koska tämä on ollut päänsisäisellä lukulistallani Finipikareista asti! Hauska ja kiinnostava nimi painui minunkin mieleeni, ja halusin tietää, millainen tissiylistys täältä löytyykään. En pettynyt, enkä ihmettele tämän pikarivoittoa - onnittelut siitä! :-*

Olen samaa mieltä niin kertojan kuin muiden kommentoijien kanssa siitä, että tissit todellakin ansaitsevat huomiota ja oman oodinsa! Ovathan ne kaunis ja viehättävä osa naiskehoa, enkä ihmettele yhtään, että kertoja on niihin erityisen mieltynyt. Hauskaa on se, ettei hän arastele tuoda mieltymyksiään esiin myöskään muiden kuullen ja nähden. ;D Voisi tosiaan olla vähän kyseenalaista, jos hän avoimesti tuijottelisi ja tirkistelisi naisten kaula-aukkoja, mutta viattomilla vesillä tilanteen pitää se paljastus, että ihastelun kohteena onkin oma vaimo, joka osaa kyllä pitää puolensa ja napittaa paitansa tarvittaessa. :D

Sympaattista, että kertoja tykkää omistakin tisseistään! Tällainen ajatusmaailma edustaa minusta sellaista lempeää ja hyväksyvää kehopositiivisuutta, mistä tulee hyvälle mielelle.

Kiitos tästä hyvän mielen raapaleesta, joka starttasi tämän lukulauantain oikein mainiosti! :) -Walle


lately I’ve been looking hard
where is my love, where is my luck, where is my faith


my reason to die another day